SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Leugenaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik scoorde net een zieke freekick tegen Euro
yepquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Is dat die gast die eerst bij Go Ahead zat?
Oh ja? voeg me toe; Desiler xNL voor een match ff nu?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel ook wel keer H2H heb je in mijn lijst toch
Iets redelijk goeds.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ben een noob op silver gebied. Is dit iets redelijks?
Spitsen sowieso omdraaien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je je gouden team verkocht?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, staan nu wat mannen op de TP. Ga ik TOTY Silva voor IF Silva vervangen, zelfde met Chiellini. Kijken of ik het dan zo rond kan krijgenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je je gouden team verkocht?
Dat kan, ik heb ook IF Silva en veel beter hoeft 't van mij niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, staan nu wat mannen op de TP. Ga ik TOTY Silva voor IF Silva vervangen, zelfde met Chiellini. Kijken of ik het dan zo rond kan krijgen
Opara is een grotere CB. Zal die dan een plekje gunnen. Al is Jackson alleen maar nuttig om Danilinho chemistry te geven.
Wellington Silva gaat m niet worden, ivm zijn workrates. Weiss wel een goede suggestie, kan Opara ipv Jacksonquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:33 schreef vandermar het volgende:
Wellington Silva lm en weiss RM. Kan je andere verdediger ipv Jackson en misschien Alonso op 9 chem krijgen.
Denk bij elkaar een tonnetje of 2 a 3, niet zo heel duur volgens mijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb ook IF Silva en veel beter hoeft 't van mij niet.
Hoe duur is dat zilveren team?
Meestal om 16.00!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:43 schreef HulkHeld het volgende:
Goedemiddag beste Futkenners, is er al iets bekend van het nieuwe TOTW?
Die was mooi man.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik scoorde net een zieke freekick tegen Euro
Pascal heeft zeker ooit een cursusje excel gedaan, die komt altijd met van die gekleurde sheets op de proppenquote:
Kan veel vetterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er inderdaad beestachtig uit die 2equote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan veel vetter
Gister postte ik een ziek silver GB team.
[ afbeelding ]
Deze lijkt me ook wel chill: (wel aanvallend maar een beetje zoals Barca speelt.
http://www.futhead.com/12/squad/2027709
Ik ook niet. (Je kan ingame Jean naar de middelste CM doen.)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:57 schreef Thorb het volgende:
Met Delph op CM spelen zou ik dus niet doen he.
Dat is Bannan, maar die is nog slechter verdedigend.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:57 schreef Thorb het volgende:
Met Delph op CM spelen zou ik dus niet doen he.
Nee, die Futhead. Delph is 1.74 met 50 strength ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is Bannan, maar die is nog slechter verdedigend.
Het gaat om de futhead linkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is Bannan, maar die is nog slechter verdedigend.
Ohja ik zie hetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het gaat om de futhead link
Ja klopt wel, maar zijn tackles zijn wel degelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, die Futhead. Delph is 1.74 met 50 strength ofzo
Je betaalt wel veel voor de skillsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ziet er inderdaad beestachtig uit die 2e
Maak die eerstequote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ziet er inderdaad beestachtig uit die 2e
Zou ik ook doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak die eerste![]()
Vet met dat thema
Lekker voor je slome!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:11 schreef poker4lifee het volgende:
nieuwe totw:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#L4P077Ddbd3c0
edit: Thorb![]()
Nee, nooit een cursus gedaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Pascal heeft zeker ooit een cursusje excel gedaan, die komt altijd met van die gekleurde sheets op de proppen
heb je er een futhead linkje van?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan veel vetter
Gister postte ik een ziek silver GB team.
[ afbeelding ]
Deze lijkt me ook wel chill: (wel aanvallend maar een beetje zoals Barca speelt.
http://www.futhead.com/12/squad/2027709
Heeft 3x gescoord voor Djurgardens IF, staat bij TOTW bij Mjallbyquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:13 schreef GuRBuH het volgende:
Fejzullahu ga ik halen, voor de rest Team of the Weak
Die transfer is niet gedaanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heeft 3x gescoord voor Djurgardens IF, staat bij TOTW bij Mjallby
Je vindt het stiekem wel leuk Geluidssysteem.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Een goal is zn eerste wedstrijd voor een nieuwe werkgever en jawel een IF
Maar jij vindt ook alle Ajax spelers kut.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:21 schreef vandermar het volgende:
Moisandernog steeds een kut verdediger.
Hoezo voor zo weinig? heb van de week 300k voor 30 euro verkocht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:22 schreef StijnDa het volgende:
Alle 535k aan het verkopen nu.
25¤, ben ik er mooi vanaf.
Marktplaats. Zo duur is het allemaal niet meer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Hoezo voor zo weinig? heb van de week 300k voor 30 euro verkocht.
Heb je geluk gehadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Via Marktplaats?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Blind en alderweireld niet hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar jij vindt ook alle Ajax spelers kut.
marktplaats.nlquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:30 schreef Euroteller het volgende:
Weet iemand een site met mooie jassen?
Ik heb deze voor in de winterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:30 schreef Euroteller het volgende:
Weet iemand een site met mooie jassen?
Nieuwe Fifa kopenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Wat ga je met al dat geld doen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb deze voor in de winter
[ afbeelding ]
Ey mang, die heb ik ook!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap hem niet. Maar volgens mij zit je te trollenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het vuilnis is al opgehaald deze week.
Zie post van Pascalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Maar volgens mij zit je te trollen
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
Ik draag ook nickelson hoor, betaal je wel wat maar krijg je ook kwaiteit voor!!!1!!
Natuurlijk heb ik geen Nickelson jasquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:36 schreef Thorb het volgende:
Rijst heeft/had ook een BlackBerry dus die jas hoort er wel bij!
oke pak toch maar die nickelsonquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik geen Nickelson jas![]()
Ik draag leer. In de herfst dit
[ afbeelding ]
Nickelson is egt zo'n paupermerk. Dit is voor de ekte swag:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
Ik draag ook nickelson hoor, betaal je wel wat maar krijg je ook kwaiteit voor!!!1!!
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nickelson is egt zo'n paupermerk. Dit is voor de ekte swag:
[ afbeelding ]
Wel je riem vast doen, anders zakt je broek van je reet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik geen Nickelson jas![]()
Ik draag leer. In de herfst dit
[ afbeelding ]
Hoort erbij #swagquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel je riem vast doen, anders zakt je broek van je reet.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel je riem vast doen, anders zakt je broek van je reet.
Nee inderdaad, alle meisjes hebben een BB bijna!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef Rijst het volgende:
En als jullie echt denken dat alleen paupers een BB hebben dan komen jullie nooit naar buiten
karl kani ligt hier in de kastquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nickelson is egt zo'n paupermerk. Dit is voor de ekte swag:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
karl kani ligt hier in de kast
quote:P•BOOK 15CL44-GT630 UMTS - ¤ 829
Beeldscherm: 15.6 inch FULL HD LED - (res. 1920x1080)
Videokaart: NVIDIA® GeForce® GT630m 1Gb GDDR3 + Optimus Technologie
Videokaart: Intel® HD Graphics 4000 (2e energiezuinige videokaart), wordt ingeschakeld als NVIDIA wordt uitgeschakeld.
Batterij 15CL/17CL: hoge capaciteit batterij, 11.1Volt - 5600mA - 62.16Wh (circa 30% langere batterijduur)
Processor (IB3): Intel® Core™ i7-2630QM Processor (Quad Core, 6MB Cache, 2GHz, Turbo Mode 2.9GHz)
Geheugen 8GB DDR
Ik ging het googlen, een jas met maskerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef Euroteller het volgende:
Ben al tijden opzoek naar een CP Company jas.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zou Rojas wel willen hebben maar dan moet hij met 7 chemistry spelen want ik speel 4-2-3-1 met mijn Prim Div Mex team. Ince kan wel een redelijke speler zijn voor op de bank (dat hangt wel van zijn in-game stats af) In het echt is hij wel veel beter dan een bronze want hij scoort veel, vorige week ook al 2 goals.
Meestal met goggles ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ging het googlen, een jas met masker?
Wat is daarquote:
Specs zien er goed uit. Hoe ziet ie er van buiten uit?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:42 schreef GuRBuH het volgende:
Pascalletje, ik heb weer een laptop waar ik ff jou gedachten over wil horen
[..]
http://www.bto.eu/html/de(...)erID=1&ProductID=577quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Specs zien er goed uit. Hoe ziet ie er van buiten uit?
quote:
Ik heb best goede dingen gelezen over BTO. De specs zijn in ieder geval ruimschoots voldoende voor jouw eisen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.bto.eu/html/de(...)erID=1&ProductID=577
In principe vind ik build-to-order ideaal, nu hoef ik niks te betalen voor Windows etc
size.co.ukquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:50 schreef GuRBuH het volgende:
In Heerenveen heb je echt 0 winkels waar je toffe schoenen kunt krijgenEn mn OV gaat pas volgende week in
Mijn huidige laptop is ook een Build-to-order, alleen niet van BTO.eu. Die lui hebben echt een goed domein gekocht hehe.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb best goede dingen gelezen over BTO. De specs zijn in ieder geval ruimschoots voldoende voor jouw eisen.
Ga eerst naar de winkel om het merk te passen. En dan weet je welke maat je moet hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Schoenen bestellen in de goede maat is mij nog nooit gelukt
Vond het de leukst teams van Futhead, wat zou je willen veranderen dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou 2 en 3 combineren of heb je het expres zo!
Dat is bij elke schoen anders bij mij. Soms heb ik 44, soms 45.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:55 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ga eerst naar de winkel om het merk te passen. En dan weet je welke maat je moet hebben.
We hebben in Heerenveen Scapino, Ziengs, Aktiesport etcquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:55 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ga eerst naar de winkel om het merk te passen. En dan weet je welke maat je moet hebben.
Daarom ga ik eerst naar de winkel om het zelfde merk te passen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is bij elke schoen anders bij mij. Soms heb ik 44, soms 45.
Wat voor schoenen wil je dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
We hebben in Heerenveen Scapino, Ziengs, Aktiesport etc
Eerst in de winkel passen. Ik ga altijd eerst alles in de winkel passen, dan bestel ik het thuis omdathet veel goedkoper isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Schoenen bestellen in de goede maat is mij nog nooit gelukt
Ik kom op het internet meestal veel leukere dingen tegen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerst in de winkel passen. Ik ga altijd eerst alles in de winkel passen, dan bestel ik het thuis omdathet veel goedkoper isbest wel skeer eigenlijk
Is Bannan geen baasjequote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:57 schreef Thorb het volgende:
Falque en El Ahmadi eruit voor Bannan en Cleverly.
Nou geen GEOX en van die nep Pumas die ze bij de Bristol hebbenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:56 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Daarom ga ik eerst naar de winkel om het zelfde merk te passen.
[..]
Wat voor schoenen wil je dan?
Dat is waarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:58 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ik kom op het internet meestal veel leukere dingen tegen.
Dit vind ik oprecht een mooie jas.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even inhakend op de jassen: Mijn bazenjas
Dan doe ik wel El Ahmadi erin, geen Falcua ofsoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bannan is wel een baasje. Een opperbaas zelfs.
Falque>El Ahmadiquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan doe ik wel El Ahmadi erin, geen Falcua ofso
Ik zag hem, en ik MOEST m hebben. Geen ruimte voor bedenkingen. Nog nooit met een jas gehad trouwens, hier was ik gelijk verliefd opquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit vind ik oprecht een mooie jas.
Deze polo vind ik ook mooi:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag hem, en ik MOEST m hebben. Geen ruimte voor bedenkingen. Nog nooit met een jas gehad trouwens, hier was ik gelijk verliefd op
Komtie nog naar Feyenoord? Is in ieder geval een balvaste spits, kunnen we van Fernandez helaas niet zeggen:(quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:03 schreef vandermar het volgende:
Graziano Pelle is trouwens op een ziek mooie dag jarig!
Pics?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
Je hebt toch alleen pace nodig, dat bewijst mijn agbonlahor team22 potjes gespeeld, 21 gewonnen en 1 ongelukkig verloren! Perefecte balans heeft het. Een tank en een box to box als cdm, sterke snelle verdedigers achterin, defensief en aanvallend sterke halven, een extreem goede spelmaker die veel assists geeft en ook veel scoort en voorin 2 snelle, sterke makkelijk scorende spitsen!
Fred Perry en Lyle&Scottquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:04 schreef marcie216 het volgende:
Ik wil ook nog een polo gaan halen, wat is er een chill merk voor?
En ik vind die jas en polo wel mooi, maar er staat Bart(h) op je shirt
Lacoste, Boss, Hilfigerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:04 schreef marcie216 het volgende:
Ik wil ook nog een polo gaan halen, wat is er een chill merk voor?
En ik vind die jas en polo wel mooi, maar er staat Bart(h) op je shirt
Gewoon Cleverly - Gibson - Bannanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan doe ik wel El Ahmadi erin, geen Falcua ofso
Op school is het bij mij altijd behoorlijk warm, kan ook liggen aan die klassen van 34 nuquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:06 schreef marcie216 het volgende:
Even op wat sites kijken dan voor een polo, nadeel is wel dat nu steeds kouder wordt..
Ja ik twijfel. Polo's ga ik nu niet veel meer dragen denk ik, een paar weken nog? Daarna wordt het veste weer.quote:
Polo's draag ik het hele jaar door wel. Maar als ik jou was zou ik gewoon voor een goed merk gaan, die gaan jaren meequote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik twijfel. Polo's ga ik nu niet veel meer dragen denk ik, een paar weken nog? Daarna wordt het veste weer.
3 tegelijk toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Polo's draag ik het hele jaar door wel. Maar als ik jou was zou ik gewoon voor een goed merk gaan, die gaan jaren mee
Wel handig ja als je in de groei bent!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Polo's draag ik het hele jaar door wel. Maar als ik jou was zou ik gewoon voor een goed merk gaan, die gaan jaren mee
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel handig ja als je in de groei bent!
Wel lekker warmquote:
iPad, zometeen efkesquote:
Collegezalen is het altijd fucking koud, altijd in de winter de winterjas aanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op school is het bij mij altijd behoorlijk warm, kan ook liggen aan die klassen van 34 nu
Que?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:12 schreef Thorb het volgende:
Ik zou trouwens geen 55 euro voor een polo betalen
Te weinig pace op de wide cams!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Kan het nog lelijker?
Want over een paar jaar heb ik nog dezelfde smaak en dezelfde maat, oke dat laatste tegenwoordig wel!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Que?
Gaat jaren mee als je weet wat je koopt
Jullie zijn wel kieskeurig.quote:
Sessegnon natuurlijk op CF dan. Sturridge centraal daarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Kan het nog lelijker?
Ieder zo zijn ding. Maar je moet zelf je stijl kiezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jullie zijn wel kieskeurig.
1e x is het pauper, andere keer kakker
quote:
GOED IDEE! ik ga even een hybride bakken!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil een hybrid met Agbonlahor en Nilmar![]()
Doe ik ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding. Maar je moet zelf je stijl kiezen.
Nee nooit last van. Ik zweet dan ook niet excessief en gebruik deo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Maar ik kijk wel gewoon.
Wat ik me af vroeg he, bij ons op school zijn er best veel mensen die zweetvlekken hebben, nadat ze hun jas op de fiets aan hebben gehad, ik heb dat ook wel eens gehad, snel ander shirt aan gedaan, maar vandaag had ik een vest aan, met een shirt eronder, en toen ik thuis kwam deed ik het vest uit, en zat er ook zo'n klein zweetvlekje onder mijn okselJullie ook last van
?
yeahh buddyquote:
Deo gebruik ik ook, en Abercrombie parfum. Ik stink nooit. Op mijn verjaardag vroeg gewoon een willekeurig meisje uit het 2e, nog nooit gesproken 'welk luchtje heb jij op, je ruikt lekker'. Maar ze was 13 volgens mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee nooit last van. Ik zweet dan ook niet excessief en gebruik deo.
quote:P•BOOK 15CL44-GT64015.6'' HD+/FULL HD ¤ 783
Beeldscherm (15CL44): 15.6 inch FULL HD LED - Glare (res. 1920x1080)
Videokaart: NVIDIA® GeForce® GT640m 2Gb GDDR3
Videokaart: Intel® HD Graphics 4000 (2e energiezuinige videokaart)
Batterij 15CL/17CL: hoge capaciteit batterij, 11.1Volt - 5600mA - 62.16Wh (
Processor (IB3): Intel® Core™ i7-2630QM Processor (Quad Core, 6MB Cache, 2GHz, Turbo Mode 2.9GHz)
Geheugen: 8GB
Harddisk: 4GB SSD + 500GB HDD 7200 rpm.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:20 schreef Thorb het volgende:
Flores naar Villarreal en dus niet naar Groningen!
lekker in de Liga Adelante gaan spelen, wat een mongoolquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:20 schreef Thorb het volgende:
Flores naar Villarreal en dus niet naar Groningen!
Doet het!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
GOED IDEE! ik ga even een hybride bakken!
Met die SSD kan je niks, ga maar voor de 1TBquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh das nie zoveel he, niet eens opgevallenMaar ik kan ook gewoon alleen een 1TB HDD kiezen.
als ik nu een nieuwe pc/laptop zou kopen zou een ssd wel een must wezenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh das nie zoveel he, niet eens opgevallenMaar ik kan ook gewoon alleen een 1TB HDD kiezen.
Als ik een PC ging kopen dan zou ik ook een fatsoenlijk SSD nemen ja. Hier kun je alleen kiezen tussen een 4 of 8gb SSD + HDD, of alleen een SSD.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als ik nu een nieuwe pc/laptop zou kopen zou een ssd wel een must wezen![]()
wel 1 met een normale grootte natuurlijk
Door het zweetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:25 schreef vandermar het volgende:
Zweten, wat is dat? Zeker iets niet menselijks?
Ik heb altijd een mooie tasafdruk op mijn shirt
De een zweet gewoon sneller/eerder dan een ander.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Door het zweet?
Onder je ooksels zeker ook vaak een fontijn?
Ja, alleen wanneer ik snel fiets en niet na de tijd ga fitnessen. Als ik ga fitnessen na school heb ik een sporttas mee en dan heb ik er geen last van.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Door het zweet?
Onder je ooksels zeker ook vaak een fontijn?
Ja, alleen als psv iemand zou verkopen (toivonen, engelaar)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
AZ en Rosenborg eens over middenvelder Henriksen
deze knuppel zou toch naar psv gaan?
Oh, welke Deo gebruik jij?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, alleen wanneer ik snel fiets en niet na de tijd ga fitnessen. Als ik ga fitnessen na school heb ik een sporttas mee en dan heb ik er geen last van.
Maakt niet uit, die gozer hebben we niet nodig. Einde van dit voetbalseizoen Toivonen verkopen, daarna Wijnaldum voor hem en 2 jaar later Bakkali.(Ja weet het het is geen echte CAM, maar kan daar denk ik wel uit de voeten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, alleen als psv iemand zou verkopen (toivonen, engelaar)
Goede voetballer, stond op nummer 1 van het lijstje van psv.
Je slaat de plank mis.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die gozer hebben we niet nodig. Eind dit jaar Toivonen verkopen, Wijnaldum voor hem en 2 jaar later Bakkali.
Ik had hem echt bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Kuthybrid en kutteam!
Soort van GMTA he!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had hem echt bijna hetzelfde.Met Rossi aan de andere kant en geen Cole + andere verdediging, maar Ramires en Wakaso dus ook.
nope.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je ook van deze vesten?
[ afbeelding ]
Rexona en Axe heb ik. Ik gebruik wel dry omdat anders je oksels wat geïrriteerd raken. Lekker ruiken, dus niet neutraal doe ik alleen bij verjaardagen en feestjes etc.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je slaat de plank mis.
Hij is eerder de vervanger voor Strootman/Bommel.
een Box to box middenvelder.
Eind van dit jaar gaat waarschijnlijk Strootman, en zeker Bommel weg.
Axe werkte voor geen meter bij mij, die Dry dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rexona en Axe heb ik. Ik gebruik wel dry omdat anders je oksels wat geïrriteerd raken. Lekker ruiken, dus niet neutraal doe ik alleen bij verjaardagen en feestjes etc.
Kerel, ik heb het over Henriksenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Box to Box grapjas.
Dat was dan heel erg onduidelijk geformuleerdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kerel, ik heb het over Henriksen
Je moet gewoon elke dag douchen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Axe werkte voor geen meter bij mij, die Dry dan.
Ja nu ik het teruglees wel ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat was dan heel erg onduidelijk geformuleerd
afgelopen week, 2x per dag.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet gewoon elke dag douchen.
Wat doe jij dat je 2x moet douchen danquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
afgelopen week, 2x per dag.
Ik gebruik dan van die axe troep
Douche je in de avond??quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
afgelopen week, 2x per dag.
Ik gebruik dan van die axe troep
Voetbaltraining.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat doe jij dat je 2x moet douchen dan
Dinsdag, donderdag, zaterdag met voetbal, en sochtends als ik wakker staquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat doe jij dat je 2x moet douchen dan
En ochtend?quote:
Jij voetbaltraint niet elke dag.quote:
Ik heb het over Marcie.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan sla je de volgende ochtend toch gewoon even over. Weet niet wat je doet 's nachts
Waarom 2x danquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dinsdag, donderdag, zaterdag met voetbal, en sochtends als ik wakker sta
Andere dagen als ik op sta, en voor dat ik ga slapen
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
Dudeweiser, wat denk je van deze?
[ afbeelding ]
+ verdediging.
Ik vind douchen gewoon fijn, nee komt niet door fapfapfapquote:
Afbeten tot er enkel lucht uitkomtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan sla je de volgende ochtend toch gewoon even over. Weet niet wat je doet 's nachts
Lekker de waterrekening opjagenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind douchen gewoon fijn, nee komt niet door fapfapfap
quote:
Oh je rukt onder de douchequote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind douchen gewoon fijn, nee komt niet door fapfapfap
Ja toch, en dan steeds de douche een tikje warmerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lekker de waterrekening opjagen
Ga je er ook mee downloaden? Dan is een HDD wel aan te raden. Als je alleen maar Windows + programma's en wat bestanden hebt kan je het ook af met een 256GB SSD.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als ik een PC ging kopen dan zou ik ook een fatsoenlijk SSD nemen ja. Hier kun je alleen kiezen tussen een 4 of 8gb SSD + HDD, of alleen een SSD.
quote:
Dat doe jij ook, wedden?quote:
Wtf ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:30 schreef vandermar het volgende:
Morgen elf uur kapperveel te vroeg
weer kaal?quote:
Grappenmaker.quote:
Thuiskapper? Ik welquote:
In de gezamenlijke douche zekerquote:
Nope, ik kan op het fietsie naar de zaak toe.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Thuiskapper? Ik welwaar ik eerst zat is nuecht een bagger zaak.
Gezellig toch!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
In de gezamenlijke douche zeker
2 vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, ik kan op het fietsie naar de zaak toe.
Heb wel altijd een kuthoer, maarja, ze kan knippen
Hoe zit het met de opslagruimte van die andere BTO?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:19 schreef GuRBuH het volgende:
Pascal...Heb nog een goedkopere versie van die P-Book gevonden, enige verschil is volgens mij de videokaart. Hier zit een GT640m 2GB in ipv een GT630m 1GB. Ziet er verder hetzelfde uit en dit zijn de prijs/specs:
[..]
Dies duurquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga je er ook mee downloaden? Dan is een HDD wel aan te raden. Als je alleen maar Windows + programma's en wat bestanden hebt kan je het ook af met een 256GB SSD.
Lekker elkaars genotsknots in de handquote:
Beste is gewoon een kleine 64GB SSD voor Windows en Office, en daarnaast een HDDquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga je er ook mee downloaden? Dan is een HDD wel aan te raden. Als je alleen maar Windows + programma's en wat bestanden hebt kan je het ook af met een 256GB SSD.
Daar stond standaard een 120GB SSD bij. Maar ik vind een HDD ook prima.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de opslagruimte van die andere BTO?
Die optie hebben ze nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beste is gewoon een kleine 64GB SSD voor Windows en Office, en daarnaast een HDD
Een SSD is leuk voor de opstarttijden en het snel laden van applicaties. Voor de rest kun je het prima af met een HDD.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Daar stond standaard een 120GB SSD bij. Maar ik vind een HDD ook prima.
Daarom geen Cechquote:
Lol, zie nu dat die ik wilde bestellen voor ¤ 789 nog geen BTW bij zat. Nu komt ie op bijna 1000¤quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een SSD is leuk voor de opstarttijden en het snel laden van applicaties. Voor de rest kun je het prima af met een HDD.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lol, zie nu dat die ik wilde bestellen voor ¤ 789 nog geen BTW bij zat. Nu komt ie op bijna 1000¤Back to the drawing board....
Mwah, die i7 enzo zijn geen eisen van mij, maar voor die prijs had ik het wel gewildquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
Een laptop met jouw eisen en wensen ga je ook niet vinden onder de ¤750 euro, tenzij je genoegen neemt met een B-merk.
Open gewoon een draadje op Tweakers bij aankoopadvies, die mensen daar hebben altijd wel goede tips.
Degenen die daar nog mogen komen tenminstequote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
Een laptop met jouw eisen en wensen ga je ook niet vinden onder de ¤750 euro, tenzij je genoegen neemt met een B-merk.
Open gewoon een draadje op Tweakers bij aankoopadvies, die mensen daar hebben altijd wel goede tips.
Oud nieuws, werd mij gisteren tenminste verteld toen ik het meldde!quote:
Was toen nog niet definitief, maar oke!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oud nieuws, werd mij gisteren tenminste verteld toen ik het meldde!
Nee, de kinders hier hebben hun beste tijd wel gehad op Tweakers.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Degenen die daar nog mogen komen tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |