ik zou aan je baas vragen of je iets eerder naar huis mag vanwege emotionele druk enzoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:50 schreef MissJ het volgende:
ik kan dus veilig van werk naar huis zo (ik moet dan via Schiphol)?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:51 schreef Wesley1988 het volgende:
Wat een teleurstelling, er gebeurt hier ook nooit iets in Nederland met veel doden en gewonden, echt jammer, Nederland is op dat vlak een heel saai land.
Totdat een familielid de volgende keer de lul is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:51 schreef Wesley1988 het volgende:
Wat een teleurstelling, er gebeurt hier ook nooit iets in Nederland met veel doden en gewonden, echt jammer, Nederland is op dat vlak een heel saai land.
het inchecken van Dries Roelvink .....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik ben beniewd wat het lot vandaag nog meer in petto heeft voor Schiphol
Ja al die banen staan vol politie, ambulances en brandweer voor nopquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:51 schreef Auti het volgende:
Als er niets aan de hand zou zijn dan zou het niet zo druk zijn op de radio.. Er is nog steeds iets gaande, los van de gevonden wo2 bom.
Wat een faalhazen-reactie. Pleurt op naar Afghanistan dan, daar gebeurd genoeg, Wees blij dat NL zo veilig is!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:51 schreef Wesley1988 het volgende:
Jammer? Ik hoop dat dit een trollpoging is. Zo niet ben je echt een kneus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:51 schreef Wesley1988 het volgende:
Ook Grip 3 waardig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:52 schreef Jian het volgende:
[..]
het inchecken van Dries Roelvink .....
Klopt, traumaheli is ook 10 minuten geleden gealarmeerd dus er is iets gaande..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:51 schreef Auti het volgende:
Als er niets aan de hand zou zijn dan zou het niet zo druk zijn op de radio.. Er is nog steeds iets gaande, los van de gevonden wo2 bom.
Ze zullen waarschijnlijk het hele protocol afwikkelen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:51 schreef Auti het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |