Prachtigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:37 schreef Gewas het volgende:
[..]
Vind je het wel een mooi schilderij? Misschien is het een klein beetje onrustig, maar het beeld wel uit hoe de wereld er soms uit kan zien.
Ik besef me sinds vandaag dat de psychiatrie er ook daadwerkelijk is om je te helpen. Het gaat goed met mijn vertrouwen in mensen.
Allemaal positief dus.
Ik moet zeggen dat ik daar nooit aan getwijfeld heb. Of het effect heeft, ja of nee, daar zet ik vraagtekens bij. Hoewel het al een jaar betrekkelijk goed gaat met mij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:37 schreef Gewas het volgende:
[..]Ik besef me sinds vandaag dat de psychiatrie er ook daadwerkelijk is om je te helpen. Het gaat goed met mijn vertrouwen in mensen.
dit berust op een misverstand... je wordt niet schizofreen van blowen. Blowen kan er voor zorgen dat iemand die bevattelijk is voor schizofrenie dit eerder zal krijgen (en mensen die bevattelijk zijn zijn daarnaast ook eerder geneigd te gaan blowen). Een miniem maar zeer essentieel verschilquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke laten we hopen dat de rest van de mensen die dit leest niet toch gaat blowen en schizofreen wordt dan.
dat legde ik in m'n 1e post al uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:32 schreef Re het volgende:
[..]
dit berust op een misverstand... je wordt niet schizofreen van blowen. Blowen kan er voor zorgen dat iemand die bevattelijk is voor schizofrenie dit eerder zal krijgen (en mensen die bevattelijk zijn zijn daarnaast ook eerder geneigd te gaan blowen). Een miniem maar zeer essentieel verschil
Ik vind het ook een mooi schilderij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:09 schreef Messina het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Zou het niet in m'n woonkamer ophangen (Nja, dat kan ook niet, maar als ik de mogelijkheid zou hebben bedoel ik), maar dat neemt niet weg dat het een prachtig stuk kunst is, dat ook nog eens goed in dit topic past.
Het gaat hier momenteel stabiel. Problemen met slapen, maar overdag gaat het goed.
Hoe zit het met jullie slaap-waak ritme? Ik leef al jaren van 12:00 -03:00 uur. Er zijn al enkele pogingen gedaan mijn ritme om te gooien, maar dat eindigde altijd in psychotische episodes, dus die pogingen zijn gestaakt.
Series, films, beetje praten op Ventrilo/Skype. Ik word ook heel moe, en kan ook makkelijk een uurtje slapen, maar daarna ben ik weer klaarwakker. Ik probeer het uurtje slapen ook te voorkomen, want als ik dáár aan begin zit ik helemaal laat op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooi schilderij.![]()
Wat doe je dan als je tot 3 uur 's nachts wakker blijft? Films kijken?
Ik word meestal iets na 6 uur 's ochtends wakker. Door de medicatie word ik 's avonds best moe en dan lig ik rond half 11 te slapen.
Ik vind dat er wel eens heel wat meer kritiek op de VVD mag komen. Walgelijke partij. Misschien kunnen ze hun naam beter veranderen in PvdE: Partij voor de Egoïsten.quote:Op zondag 2 september 2012 09:44 schreef Gewas het volgende:
Ik heb er flink de pest in dat de media + een groot deel van de Nederlandse bevolking er alles aan doet om de SP kapot te maken. Het erge is dat het ze nog gaat lukken ook. Dit heeft de SP toch helemaal niet verdient.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 september 2012 23:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Oké, fuck it.
[..]
Ik vind dat er wel eens heel wat meer kritiek op de VVD mag komen. Walgelijke partij. Misschien kunnen ze hun naam beter veranderen in PvdE: Partij voor de Egoïsten.
Hier in de buurt zijn wel rustige plekken... Maar nu ben ik even aan het chillen met de muziek van Genesis.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:06 schreef Re het volgende:
Naar een rustige plek dus hè, het bos in of de duinen, waar je ook woont
Voor die angstaanvallen zit ik op therapie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
Gewas, die paniekaanvallen... Toen ik daar last van had kreeg ik Haldol (Haloperidol) voorgeschreven* en dat werkte goed, na het slikken van een pilletje was de paniek een kwartier later weg (verder werkte het niet tegen de andere symptomen).
* Ik raaskalde tegen mijn huisarts over zenders in mijn kleding (gooide mijn jas in de magnetron), camera's in mijn woningen e-mail hacks.
Ik ben ooit van verliefdheidstress (gelijk met examens) in mijn eerste (en gelukkig enigste) psychose geraakt. Als je er aanleg voor hebt komt het toch vanzelf wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, en van zwanger raken kun je ook in je eerste psychose raken. Laten we dat dus elke vrouw afraden
een lagere dosis van diezelfde medicatie dan, denk ik, overleg het met je behandelaar en zeg dat je daar bang voor bent om als een zombie door het leven te gaanquote:Op woensdag 5 september 2012 08:33 schreef Playerhater het volgende:
Weet iemand een alternatief voor medicijnen voor aanleg tot lichte psychose?
In het mentrum zag ik mensen halfdood door de medicijnen lopen, dat is iets waar ik niet naartoe wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |