abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116147291

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_116147334
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik weet het ook allemaal hoor :) Ik spreek Bartholomeus regelmatig irl en dat is ook zo'n type, ziet er goed uit, heeft zijn zaakjes goed op orde, helemaal niets mis mee, maar ook niet denderend populair bij de vrouwen, en waarom mag joost weten.. Dat soort situaties vind ik overigens nog verbazingwekkender dan of iemand al dan niet tevreden is haha
Charisma mist hij misschien? Of een juiste manier met woorden?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116147335
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik weet het ook allemaal hoor :) Ik spreek Bartholomeus regelmatig irl en dat is ook zo'n type, ziet er goed uit, heeft zijn zaakjes goed op orde, helemaal niets mis mee, maar ook niet denderend populair bij de vrouwen, en waarom mag joost weten.. Dat soort situaties vind ik overigens nog verbazingwekkender dan of iemand al dan niet tevreden is haha
Precies, maar ja... Wat doe je er aan?
pi_116147405
Ik heb altijd het idee dat iedereen die een beetje populair is wel ervaren moet zijn :D
pi_116147423
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Precies, maar ja... Wat doe je er aan?
Niet opgeven :D
pi_116147440
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:11 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb altijd het idee dat iedereen die een beetje populair is wel ervaren moet zijn :D
Jij bent goed op weg toch, in het studentenleven :D
pi_116147484
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Of sexappeal.

Wanneer heeft iemand dat eigenlijk?
Children of the night. What music they make.
pi_116147489
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jij bent goed op weg toch, in het studentenleven :D
Ik was aardig het padje af :P
pi_116147502
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Das het bewijs dat smaken verschillen en dat iedereen er een andere mening op na houdt. Ik vind bijv niet dat hij iets mist. Maar daar zal een ander anders over denken (En daar laat ik het bijw ant ik vind het niet fijn om te roddelen als de ander niet online is en meeleest hehe)
pi_116147520
Zeg gewoon wat je voelt, dat waarderen de meisjes het meest.
...
pi_116147528
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Of sexappeal.

Verschilt per persoon. Ik vind Gerard Butler erg sexy en een ander vind het een lompe boer :P
pi_116147551
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Zeg gewoon wat je voelt, dat waarderen de meisjes het meest.
Soms is beter van niet hoor :D :')

(dubbelzinnig ook ja)
pi_116147618
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Of sexappeal.

Uitstraling is volgens mij gewoon de key. Een sociaal en assertief persoon doet het vrijwel altijd goed, ongeacht hoe knap ie nou echt is.

Praktisch gezien betekent dat dat je goed in je vel moet zitten en veel dingen moet ondernemen.
pi_116147631
Ik val in de categorie "Ik vind dat ik er mag zijn, maar ik heb niet echt een sociaal leven". De oorzaak er van is omdat anderen op school niet echt vonden dat ik er mocht zijn. Dan word je automatisch het isolement ingedrukt ongeacht of je dat nou wilt of niet.

Ik ondervind momenteel groeiproblemen. De meiden die ik nu tegenkom zijn vaak bezet en ik kan nog niet normaal uitgaan, omdat ik via andere wegen (studentenvereniging, NMLK, Fellas, etc) nog geen vrienden heb gemaakt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_116147682
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Das het bewijs dat smaken verschillen en dat iedereen er een andere mening op na houdt. Ik vind bijv niet dat hij iets mist. Maar daar zal een ander anders over denken (En daar laat ik het bijw ant ik vind het niet fijn om te roddelen als de ander niet online is en meeleest hehe)
ok, wat is dan de reden dat jij niet met hem gaat?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116147741
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:16 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik val in de categorie "Ik vind dat ik er mag zijn, maar ik heb niet echt een sociaal leven". De oorzaak er van is omdat anderen op school niet echt vonden dat ik er mocht zijn. Dan word je automatisch het isolement ingedrukt ongeacht of je dat nou wilt of niet.

Ik ondervind momenteel groeiproblemen. De meiden die ik nu tegenkom zijn vaak bezet en ik kan nog niet normaal uitgaan, omdat ik via andere wegen (studentenvereniging, NMLK, Fellas, etc) nog geen vrienden heb gemaakt.
Met bezette vrouwen kan je ten minste vriendschappelijk omgaan zonder dat ze denken dat je iets van hen moet (als je een beetje normaal doet) :P
pi_116147909
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:18 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ok, wat is dan de reden dat jij niet met hem gaat?
Wie weet wat er ooit gebeurd ;) Hij is mijn beste vriend, en de rest zien we wel
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:16 schreef Comp_Lex het volgende:

Dat herken ik ook wel, dat zei ik, tot mijn 23e verteld dat ik in de goot zou belanden, en voor mijn 1e ex was ik ook nooit goed genoeg. Ik ben wel onzeker maar heb schijt aan anderen. Beetje krom gezegd misschien.. Zo ben ik onzeker over mijn figuur (ik ben niet dik maar heb wel een zwemband) maar dat weerhoudt mij niet om naar de sauna te gaan.
Gelukkig O+ heb ik wel een sociaal leven, daar ben ik ook wel blij mee. Maar meiden die bezet zijn, kun je toch wel bevriend mee raken?
pi_116147980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wie weet wat er ooit gebeurd ;) Hij is mijn beste vriend, en de rest zien we wel

[..]

-knip-
Maar meiden die bezet zijn, kun je toch wel bevriend mee raken?
Mijn probleem is vaak dat zulke meiden dan op mij gaan vallen..... it happened to me more than once.
YouTube
pi_116148144
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:26 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mijn probleem is vaak dat zulke meiden dan op mij gaan vallen..... it happened to me more than once.
ruilen van probleem? :)
pi_116148279
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
Met bezette vrouwen kan je ten minste vriendschappelijk omgaan zonder dat ze denken dat je iets van hen moet (als je een beetje normaal doet) :P
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar meiden die bezet zijn, kun je toch wel bevriend mee raken?
Dat is zo inderdaad. Misschien moet ik het gewoon meer tijd geven.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_116148310
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Uitstraling is volgens mij gewoon de key. Een sociaal en assertief persoon doet het vrijwel altijd goed, ongeacht hoe knap ie nou echt is.

Praktisch gezien betekent dat dat je goed in je vel moet zitten en veel dingen moet ondernemen.
Kan me hier wel in vinden :Y

Ik hoef trouwens echt niet iemand die supersociaal en superactief en superassertief is hoor. Zolang iemand er maar voor te porren is om nieuwe dingen uit te proberen en te leren, en open staat om mensen te leren kennen.
pi_116148329
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Dat is zo inderdaad. Misschien moet ik het gewoon meer tijd geven.
Tenzij je zelf meer wilt uiteraard
pi_116148381
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:30 schreef dyna18 het volgende:

[..]

ruilen van probleem? :)
Trust me, het is misschien wel leuk en aardig...

maar dan maakt ze het uit, of gaat ze vreemd... en vervolgens wil ze gelijk bij jou komen...

Nou is dat opzich niet zo'n punt maar vaak zie je dat zulke meiden issues hebben, moeilijk alleen kunnen zijn... en.............

ik heb 1 overtuiging... de manier waarop je een meisje versiert, zo raak je haar ook weer kwijt.
Dus gaat ze vreemd met jou, dan gaat ze bij jou ook hoogstwaarschijnlijk vreemd met een ander.

Jij in zak en as en met liefdesverdriet, en zij de bitch die al hard genomen door een ander wordt.
YouTube
pi_116148513
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:34 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Kan me hier wel in vinden :Y

Ik hoef trouwens echt niet iemand die supersociaal en superactief en superassertief is hoor. Zolang iemand er maar voor te porren is om nieuwe dingen uit te proberen en te leren, en open staat om mensen te leren kennen.
Ik denk dat je zelf in zekere mate stabiel moet zijn en tevreden met jezelf. En je hoeft dan inderdaad niet in alles super te zijn :P Mag je ook zeker niet gaan verwachten van mensen die van ver komen, zoals velen hier in dit topic.
pi_116148610
quote:
17s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelf in zekere mate stabiel moet zijn en tevreden met jezelf. En je hoeft dan inderdaad niet in alles super te zijn :P Mag je ook zeker niet gaan verwachten van mensen die van ver komen, zoals velen hier in dit topic.
Nee dat, maar ik heb verder genoeg geduld en ervaring dat ik weet dat zulke mensen prima kunnen opbloeien :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')