- Je bent een schatje.quote:
Oh, maar we zijn nu allemaal verhuisd naar NB omdat P_z de mods daar heeft overgehaald.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:04 schreef Dimens het volgende:
Hallo
Ik ben Dimens en ik ben officieel geen puber meer maar in gedrag eigenlijk wel.
Ole is ongesteld.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:28 schreef Dimens het volgende:
Waarom is dat topic dan ineens weer gesloten?
Wat doe je danquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:31 schreef Dimens het volgende:
Mja, ik heb het eigenlijk te druk voor een SC.
succesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sollicitaties maken en versturen terwijl ik een broodje filet americain met ei eet.
Laat de moed niet zakken als het niet meteen luktquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bedankt. Hopen dat ik wat kan vinden.
Even krabben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mn deleteknopje begint te jeuken..
Het komt denk ik wel goed. Ik moet alleen hopen dat iemand mij gaat aannemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Laat de moed niet zakken als het niet meteen lukt
De meesten hier niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dat terwijl ik eigenlijk geen puber ben.
Hij begon.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet haten op Fiets, grgr
13 Oktober lijkt me een goede datum.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
wanneer om 5 uur 's nachts filmpje kijken op je macbook?
Is goed, en nu niet meer op me springen en pakjes naar mn kop gooien danquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
13 Oktober lijkt me een goede datum.
Als jij mij dan niet met water natspuit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is goed, en nu niet meer op me springen en pakjes naar mn kop gooien dan
Heb ik dat gedaan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als jij mij dan niet met water natspuit.
Ja. Nadat ik je sigaretten had gegeven.quote:
Hoe dan? Ik had echt geen plaats voor dat ding met alle troep die ik bij mij had.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
Viel me wel een beetje tegen dat je je bose speakerzooi niet had meegenomen
Anders had ik nooit bij je in bed kunnen kruipen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
Had je maar geen GHB in die sigaretten moeten doen
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik had echt geen plaats voor dat ding met alle troep die ik bij mij had.![]()
Volgende keer beter als het dan wel mogelijk is.
Linkje?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
Trouwens nieuwe Asus tablets zijn aangekondigd met RT en W8
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:01 schreef Dimens het volgende:
Bla bla gegevens etc
Zoetermeer 29 Augustus 2012
Betreft: Sollicitatie
Geachte heer/mevrouw,
Met deze mail wil ik mijn belangstelling laten blijken voor de functie commercieel medewerker buitendienst. Deze functie heb ik gevonden via www.stagemarkt.nl. Daar was ik op zoek naar een stageplek voor de opleiding Commercieel Medewerker Buitendienst en kwam ik bij uw bedrijf terecht.
Na twee jaar elektronica te hebben verkocht in de winkel, wil ik nu de elektronica en de winkel gaan vertegenwoordigen. Ik ben geschikt voor deze baan omdat ik makkelijk contact kan leggen met de klanten en ik enthousiast over de producten en het bedrijf praat. Daarnaast houd ik graag de technologische ontwikkelingen in de markt bij om zo mijzelf op de hoogte te houden van nieuwe producten.
Graag zou ik bij u willen werken en leren omdat ik het heerlijk vind om contact te leggen met klanten en het vertellen over de producten. Dit is iets wat ik in mijn vrije tijd ook ontzettend graag doe.
Ook heb ik de titel van winnaar van de Yvonne awards 2012 op het FOK!forum. Hiermee kan ik dus u producten online aanprijzen bij ongeveer 300.000 zolderautisten met een uitkering. Succes gegarandeerd.
Deze sollicitatie zou ik graag in een persoonlijk gesprek toelichten.
Is dit wat om te sturen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef Dimens het volgende:
![]()
En dan die reactie van HeteDipSaus (Chroestjov) waar iedereen serieus op reageert.Goeie troll.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
Nogmaals ik ben geen taalwonder, maargoed ik merk het alweer, jullie zijn mij liever kwijt dan rijk ik ga wel tv kijken en wachten op mijn pizza
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
Nogmaals ik ben geen taalwonder, maargoed ik merk het alweer, jullie zijn mij liever kwijt dan rijk ik ga wel tv kijken en wachten op mijn pizza
picsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sollicitatie verstuurd en helemaal zelf geschreven.
ritme fixenquote:
Redundantie = dubbele gegevens = overbodigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:01 schreef Dimens het volgende:
Bla bla gegevens etc
Zoetermeer 29 Augustus 2012
Betreft: Sollicitatie
Geachte heer/mevrouw,
Met deze mail wil ik mijn belangstelling laten blijken voor de functie commercieel medewerker buitendienst. Deze functie heb ik gevonden via www.stagemarkt.nl. Daar was ik op zoek naar een stageplek voor de opleiding Commercieel Medewerker Buitendienst en kwam ik bij uw bedrijf terecht.
Na twee jaar elektronica te hebben verkocht in de winkel, wil ik nu de elektronica en de winkel gaan vertegenwoordigen. Ik ben geschikt voor deze baan omdat ik makkelijk contact kan leggen met de klanten en ik enthousiast over de producten en het bedrijf praat. Daarnaast houd ik graag de technologische ontwikkelingen in de markt bij om zo mijzelf op de hoogte te houden van nieuwe producten.
Graag zou ik bij u willen werken en leren omdat ik het heerlijk vind om contact te leggen met klanten en het vertellen over de producten. Dit is iets wat ik in mijn vrije tijd ook ontzettend graag doe.
Deze sollicitatie zou ik graag in een persoonlijk gesprek toelichten.
Is dit wat om te sturen?
Beetje laat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:16 schreef huskey het volgende:
[..]
Redundantie = dubbele gegevens = overbodig
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zocht schoonmaak doekjes weet je wel met geurtjes bij de tankstation, dus ik pak zo'n pakje op om te kijken wat het was bleken het van die vrouwen dingen te zijn van die matjes ofzo, ohgodwhy.jpg
Maandverband?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zocht schoonmaak doekjes weet je wel met geurtjes bij de tankstation, dus ik pak zo'n pakje op om te kijken wat het was bleken het van die vrouwen dingen te zijn van die matjes ofzo, ohgodwhy.jpg
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef Dientje12 het volgende:
wat is een kquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee ik ben geen g. Ik ben een k.
Dientje en zn ohgodwhy.jpgquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:49 schreef Dientje12 het volgende:
quote:
Bleach hommoquote:
Zaterdagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:01 schreef FL_Freak het volgende:
LB en dientje wanneer is jullie date?
Backstabbers die nieuwe drummer hebben gevondenquote:
P_z heeft een pic van zijn vagijn gedmt naar Nan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:29 schreef Ro-ald het volgende:
Hs
p_z had NanKing over gehaald of het gister overdag open mocht.
quote:
Zo zijn mensen, ze willen geen moeite doen om jou skills te laten bouwenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Backstabbers die nieuwe drummer hebben gevonden
Ja, kut backstabbers vieze flikkers.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo zijn mensen, ze willen geen moeite doen om jou skills te laten bouwen
Jaquote:
neequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Beeld even in dat SV dat schreeuwt, nee serieus. Beeld het in.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godverquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Zo met z'n vuisten op tafel slaan. 'ZOENUH, ZOENUH'
Maak een vuilniszak als jas lijkt toch op een Nickelsson jas.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben uit maar kan niet naar huis omdat t keihard regen en ik geen jas aanheb
Ben gewoon diehard door de regen gefietstquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maak een vuilniszak als jas lijkt toch op een Nickelsson jas.
Bazinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben gewoon diehard door de regen gefietst
/carequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je huidige UI heeft geen perfecte loop.
nee die is spikkeligerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan dat je nu hebt.
Weet ikquote:
ik heb er geen last van bij mijn huidigequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
spikkeliger?![]()
Deze heeft een perfecte loop.
Ik wel. Geen perfecte loop gif.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb er geen last van bij mijn huidige
wie ben jijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:51 schreef Snowbells het volgende:
Missen julle mijn aanwezigheid al?
Rot opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:51 schreef Snowbells het volgende:
Missen julle mijn aanwezigheid al?
Geef me even.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dimens, kan je hier een UI van maken?[ afbeelding]afbeelding ]
quote:
Nicequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een biertje op de volgende meet
Wie is dat in je uiquote:
Ik zou hem weghalen als ik jou wasquote:
Oh jawel hoorquote:
Waarom is dat een ban waard dan? Wat doe ik precies verkeerd?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou hem weghalen als ik jou was
Is namelijk een ban waard
Heeft ie toestemming gegeven ja?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom is dat een ban waard dan? Wat doe ik precies verkeerd?
Watwatwatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:57 schreef Dimens het volgende:
Uft wat is dit? Dit kan ik niet aan.
Wejo zo hard.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Kan namelijk ook een ban aanmelden
..nee. Maar ik gebruik 'm wel vaker om beach even te plagenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft ie toestemming gegeven ja?
Apart dan dat er een tr open stondquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
..nee. Maar ik gebruik 'm wel vaker om beach even te plagen
het is gewoon niet leuk meerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
beach wat huil jij ineens backstabber
boehoequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef Beach het volgende:
[..]
het is gewoon niet leuk meer
100x hetxzelfde
Dat dacht ik ook, maar er gingen mensen haten op harryquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef krullenbolletje het volgende:
Trouwens ik dacht dat je je ui niet meet ging veranderen dv
Hijs toch al weg, jezusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:01 schreef NanKing het volgende:
DV, haal die UI weg. Ik vind het een beetje kinderachtig. Ook de reacties hier.
Haters gonna hatequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar er gingen mensen haten op harry
Ik zal het de volgende keer even melden goed?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niks te maren. Ik vind het niet leuk dat je zomaar je UI verandert.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zal het de volgende keer even melden goed?
Wat ben je toch één baas Dimensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo is iedereen tevreden.
Ik denk aan iedereen en verzin een goede oplossing waar iedereen mee kan leven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat ben je toch één baas Dimens
Ik ook niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:07 schreef Dimens het volgende:
Ik ben nog nooit een backstabber genoemd.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:07 schreef Dimens het volgende:
Ik ben nog nooit een backstabber genoemd.
Vieze backstabbersquote:
Ik vind het fantastisch, maar het levert alsnog maar 1 biertje opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk aan iedereen en verzin een goede oplossing waar iedereen mee kan leven.
Wijze lessen van tuig, altijd waardevolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
Als je geld, macht of beide wil hebben moet je een backstabber zijn in het eckte leven.
Wijze les van mij, gegroet.
Daarom zal ik altijd een sloeber blijvenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
Als je geld, macht of beide wil hebben moet je een backstabber zijn in het eckte leven.
Wijze les van mij, gegroet.
Sinds het overgenomen is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:10 schreef arachide. het volgende:
Sinds wanneer is hier weer leven?
Kom vechten dan fietsquote:
Misschien maar even naar de dokter. Gister had je er ook al last van en vandaag weer. Het kan best zijn dat je exceem of een andere ziekte hebt.quote:
Bier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch, maar het levert alsnog maar 1 biertje op
Ik niet, als ik de kans krijg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daarom zal ik altijd een sloeber blijven
Rijtuig?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wijze lessen van tuig, altijd waardevol
alsof jij partij voor mij bent.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof jij partij voor mij bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |