Wat ben je toch één baas Dimensquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo is iedereen tevreden.
Ik denk aan iedereen en verzin een goede oplossing waar iedereen mee kan leven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat ben je toch één baas Dimens
Ik ook niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:07 schreef Dimens het volgende:
Ik ben nog nooit een backstabber genoemd.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:07 schreef Dimens het volgende:
Ik ben nog nooit een backstabber genoemd.
Vieze backstabbersquote:
Ik vind het fantastisch, maar het levert alsnog maar 1 biertje opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk aan iedereen en verzin een goede oplossing waar iedereen mee kan leven.
Wijze lessen van tuig, altijd waardevolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
Als je geld, macht of beide wil hebben moet je een backstabber zijn in het eckte leven.
Wijze les van mij, gegroet.
Daarom zal ik altijd een sloeber blijvenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:09 schreef Typisch het volgende:
Als je geld, macht of beide wil hebben moet je een backstabber zijn in het eckte leven.
Wijze les van mij, gegroet.
Sinds het overgenomen is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:10 schreef arachide. het volgende:
Sinds wanneer is hier weer leven?
Kom vechten dan fietsquote:
Misschien maar even naar de dokter. Gister had je er ook al last van en vandaag weer. Het kan best zijn dat je exceem of een andere ziekte hebt.quote:
Bier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch, maar het levert alsnog maar 1 biertje op
Ik niet, als ik de kans krijg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daarom zal ik altijd een sloeber blijven
Rijtuig?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wijze lessen van tuig, altijd waardevol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |