abonnement Unibet Coolblue
pi_116142186


Welkom in het enige echte West-Brabant-topic!
Dit topic is bedoeld als vervanging voor de topics Bergen op Zoom, Halsteren en Roosendaal. Deze OP vind je hier, vorige delen in deze reeks zijn op deze pagina te vinden. Creatievelingen die hun eigen foto aan de header willen toevoegen, kunnen de .psd downloaden.

En ik loop hier alleen in Tilburg-stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
en dan denk ik aan West-Brabant, want daar brandt nog licht
:D :D


ikspoorniet.jpg Ambrosius, Roosendaal
fok.PNG automatic_, Heerle
Vampire.gif Bamba, Hoogerheide
Chewbacca_maatschappij, Halsteren
Chinless, Veldhoven
gotroot.JPG Crazy987, Zevenbergen
graffity2.jpg Cylvia, Steenbergen
UdxHF.gif dockx, Sint Willebrord
7007_11.gif EDMAN-, Roosendaal
n.gif Esmerallda17, Zevenbergen
jtuycw.gif Exentric90, Cuijk
Fargo, Roosendaal
Faxieklein.jpg Faxie, Putte
LP.gif Fredo55, Tholen
avatar20530_23.gif gerbenp, Rucphen
Gutz, Roosendaal
Serious-Sam-Logo.jpg Hojdhopper, Bergen op Zoom
Ireyon, Roosendaal
bloody_fistsmall.jpg Kper_Norci, Oudenbosch
gnomeiverted.GIF Loedertje, Bergen op Zoom
meowmoving.gif mrspoeZ, Oudenbosch
lolchair.png RaakKinderCola, Bergen op Zoom
obama.jpg Ryan3, Woensdrecht
loller.gif Silven, Roosendaal
Stali, Woensdrecht
Strijkkraaltje, Bergen op Zoom
Suuz_, Etten-Leur
jpaap.jpg Teknomist, Bergen op Zoom
alan_avatar.gif Thinkk-Pinkk, Bosschenhoofd
Timmmmm, Roosendaal
Hoi.png KaBuf, Woensdrecht
noiconn.pngTraxilletje, Halsteren
vannelle.jpgvannelle, Halsteren



Ook op de kaart? Stuur Ireyon een PM!


Gemeente Bergen op Zoom
Gemeente Etten-Leur
Gemeente Halderberge
Gemeente Moerdijk
Gemeente Roosendaal
Gemeente Rucphen
Gemeente Steenbergen
Gemeente Woensdrecht
Gemeente Zundert




Franciscus Ziekenhuis
Lievensberg Ziekenhuis
Polikliniek Etten-Leur
GGD West-Brabant
PrivaZorg West-Brabant
Thuiszorg West-Brabant
Zorgtaxi West-Brabant


RBC Roosendaal
VV Steenbergen
West-Brabant Giants
WK Veldrijden (Hoogerheide 2009)


De Bergse Vastenavend
Brabants Historisch Informatie Centrum
Foxlake.nl, de site over Nieuw-Vossemeer
Historisch Centrum Het Markiezenhof
Jazzweekend
Rosada Factory Outlet
Skidôme Rucphen
St. Jan Cultuur
Museum Tongerlohuys
Toerisme in Willemstad
Vliegbasis Woensdrecht
Wonen in West-Brabant
Zeepkistenrace Woensdrecht


BN de Stem
Brabant10
Internet Bode
Omroep Brabant
Omroep BRTO


Bedrijventerreinen West-Brabant
Borchwerf
Havenschap Moerdijk



MEETING!!!!!
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,

Kper_norci en ik waren een beetje aan het ouwehoeren en toen kregen we het idee om een keer een west Brabant meet te gaan doen. En dan overdag iets Brabants gaan doen.. Wat weten we niet en dan daarna lekker uit eten bij Stroop ofzo. En mocht er behoefte aan zijn kunnen we daarna nog gaan stappen ofzo.

Najah balletje is opgegooid iig :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb even wat Zaterdagen gepakt.

http://doodle.com/9e9xcfuazawqvg9h

Via die Poll van m'n vriend kun je maar 1 datum aanklikken.. dus heb deze maar even aangemaakt.
6 Oktober it is. Nu nog bedenken wat we gaan doen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116142205
fipo
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:56:03 #3
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116142624
zaagmans! mijn absolute held
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:01:08 #4
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_116142792
Lijkt me tof! Is de meeting in Roosendaal? ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_116142814
In ieder geval in de omgeving van.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116142911
Happy new topic!
Prrrrr
pi_116143618
Ooo de kermis in Roosendaal gaat bijna beginnen O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116143791
Ik heb het in mijn agenda gezet.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116143860
Mijn lunch bestond uit:

- Twee boterhammen met smeerkaas
- Salade met tomaat
- Champignonsoep
- Karnemelk.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116144032
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:34 schreef teknomist het volgende:
Mijn lunch bestond uit:

- Twee boterhammen met smeerkaas
- Salade met tomaat
- Champignonsoep
- Karnemelk.
Klinkt als een goede lunch!

Ik had nog een restje aardappel anders schotel.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:49:38 #11
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116146554
Mijne toch 3 harde broodjes met sardientjes, 1 liter chocomel en 1 stroopwafel

aaah aardappel anders :r
snap niet wat mensen daar aan vinden (mijn broodje sardientjes zal daarentegen wel ook niet gewaardeerd worden :D )
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116146910
Frietje saté/mayo
Kipcorn
Milkshake vanille

En nu inkakken tot en met :')

Oh en broodje sardientjes ^O^ Sowieso vis beter.
pi_116146961
Kibbeling O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116147104
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:49 schreef EDMAN- het volgende:
Mijne toch 3 harde broodjes met sardientjes, 1 liter chocomel en 1 stroopwafel

aaah aardappel anders :r
snap niet wat mensen daar aan vinden (mijn broodje sardientjes zal daarentegen wel ook niet gewaardeerd worden :D )
Ik lust geen vis :-(
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:18:17 #15
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116147687
Aaaah doodzonde!
Maat van mij lust geen melkproducten, dat is pas zwaar leven (dat gaat van een broodjes kaas tot pizza)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116147830
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:18 schreef EDMAN- het volgende:
Aaaah doodzonde!
Maat van mij lust geen melkproducten, dat is pas zwaar leven (dat gaat van een broodjes kaas tot pizza)
Hm lust hij niet of is hij lactose intolerant ofzo?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:25:24 #17
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116147958
Lust het niet. Lactose intolerent is pech hebben, dit is gewoon aanstellen
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116148242
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:25 schreef EDMAN- het volgende:
Lust het niet. Lactose intolerent is pech hebben, dit is gewoon aanstellen
Hm apart dan lust je zeg maar driekwart van alles wat er is niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116148661
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm apart dan lust je zeg maar driekwart van alles wat er is niet.
Maat van mij had een vriendin die dat had, was best een lekker ding, maar ben er gewoon vanwege die reden nooit achter aan gegaan. Uit eten gaan met haar was een RAMP. Sowieso die ranzige troep die zei at, als er soja in zit zeg ik sonee. :r
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:43:37 #20
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116148760
Eh bah Soja. Vegetariërs sowieso :{w
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116148860
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:41 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Maat van mij had een vriendin die dat had, was best een lekker ding, maar ben er gewoon vanwege die reden nooit achter aan gegaan. Uit eten gaan met haar was een RAMP. Sowieso die ranzige troep die zei at, als er soja in zit zeg ik sonee. :r
Als je lactose intolerant bent kun je toch gewoon eten? Mijn schoonvader heeft het ook en die geeft het gewoon aan in het restaurant.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116148871
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:43 schreef EDMAN- het volgende:
Eh bah Soja. Vegetariërs sowieso :{w
Veganisten, nog erger. En ze zien er ook gewoon slecht uit, meestal stik mager enzo, geen weerstand. Menselijk lichaam heeft gewoon dierlijke voedingsstoffen nodig.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:48:02 #23
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116149004
Mijn zusje is het toppunt. Heeft als baby een nierziekte gehad, waarvan ze nu, 24 jaar later, nog steeds naweeën van heeft. Ze heeft 1,5 jaar geleden een nier van m'n vader gehad, waarmee een hoop rotzooi is voorkomen.

Nu wil ze dus vegetariër zijn maar móet ze van de doktor vlees eten HA!
(verder ben ik wel apetrots op haar uiteraard)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116149091
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als je lactose intolerant bent kun je toch gewoon eten? Mijn schoonvader heeft het ook en die geeft het gewoon aan in het restaurant.
Nou begin ik te twijfelen aangezien het jaren geleden is, maar zij kon maar heel beperkt eten, het was in ieder geval iets met haar darmen, lactose sowieso en nog wat geloof ik.

Boeiend ook trouwens, was toch een bitch. Toen zij naar de universiteit ging zei ze op een feestje ineens dat de jongens in onze groep allemaal van die simpele vriendinnetjes hadden :')
pi_116149282
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:49 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nou begin ik te twijfelen aangezien het jaren geleden is, maar zij kon maar heel beperkt eten, het was in ieder geval iets met haar darmen, lactose sowieso en nog wat geloof ik.

Boeiend ook trouwens, was toch een bitch. Toen zij naar de universiteit ging zei ze op een feestje ineens dat de jongens in onze groep allemaal van die simpele vriendinnetjes hadden :')
Meteen buiten gegooid die meid of niet!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116149479
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Meteen buiten gegooid die meid of niet!
Ik heb wel tegen haar gezegd dat ik die meiden allemaal hoger had zitten dan haar, mooiste is dat die gasten nog steeds met dezelfde vrouwen relaties hebben, sommige getrouwd, sommige met kinderen. Haar zien we overigens niet meer, want de vriendschap met die maat van me was na een poosje ook over, want ze werd inmiddels omringd door corpsballen enzo, en ja, dan kan een vriendschap met een timmerman niet hè.

Één van de vrouwen waar ze het over had is toevallig vannacht bevallen van een dochter, mijn achterneef zat vanmorgen om half 8 aan het bier :D Klein detail waar ik helaas niet overheen kon kijken is dat ze hun dochter dezelfde naam hebben gegeven als de ex die mij als eerste bedrogen heeft :')
pi_116149838
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:58 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik heb wel tegen haar gezegd dat ik die meiden allemaal hoger had zitten dan haar, mooiste is dat die gasten nog steeds met dezelfde vrouwen relaties hebben, sommige getrouwd, sommige met kinderen. Haar zien we overigens niet meer, want de vriendschap met die maat van me was na een poosje ook over, want ze werd inmiddels omringd door corpsballen enzo, en ja, dan kan een vriendschap met een timmerman niet hè.

Één van de vrouwen waar ze het over had is toevallig vannacht bevallen van een dochter, mijn achterneef zat vanmorgen om half 8 aan het bier :D Klein detail waar ik helaas niet overheen kon kijken is dat ze hun dochter dezelfde naam hebben gegeven als de ex die mij als eerste bedrogen heeft :')
Aan dat soort meiden heb ik zo'n hekel.
Hoe reageerde ze toen je dat zei?

Em verder van die naam is denk ik toeval. Maar gefeliciteerd :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116150105
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Aan dat soort meiden heb ik zo'n hekel.
Hoe reageerde ze toen je dat zei?

Em verder van die naam is denk ik toeval. Maar gefeliciteerd :)
Nah, beetje politiek correct ofzo, oh, dan zitten we denk ik niet op 1 lijn. M.a.w. ik was een lul die haar een trut vond zeg maar. Daarna ook nooit meer met haar gesproken.

Thanks, nu weer met frisse tegenzin op kraamvisite :')
pi_116150147
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:13 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nah, beetje politiek correct ofzo, oh, dan zitten we denk ik niet op 1 lijn. M.a.w. ik was een lul die haar een trut vond zeg maar. Daarna ook nooit meer met haar gesproken.

Thanks, nu weer met frisse tegenzin op kraamvisite :')
Ah joh is toch leuk :) biertje drinken enzulks
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116150163
Ik kan daar ook niet tegen hoor... :r
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116150202
Ik loop nu ook, voor de gein, te miepen met drs maar dat is meer omdat het nieuw is etc. maar ik doe niet denigrerend tegenover lager opgeleiden ofzo
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:25:07 #32
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116150551
Hallo mensen,

Op aanraden van automatic_ kom ik hier maar eens kijken. Ik ben dus Mucha-Girl (naar de in 1939 overleden briljante kunstenaar Alphonse Mucha), en ik kom uit Bergen op Zoom.

Hoe staat het hier?
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116150589
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:25 schreef Mucha-Girl het volgende:
Hallo mensen,

Op aanraden van automatic_ kom ik hier maar eens kijken. Ik ben dus Mucha-Girl (naar de in 1939 overleden briljante kunstenaar Alphonse Mucha), en ik kom uit Bergen op Zoom.

Hoe staat het hier?
Hoi!

Hier gaat het uitstekend en welkom!
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:27:30 #34
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116150631
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoi!

Hier gaat het uitstekend en welkom!
Dank O+ Zit me kapot te ergeren hier, maar dat ligt niet aan jullie, haha. Zou vandaag een pakje binnenkomen van iets dat huisgenoot besteld had. Zit al de hele dag braaf thuis, maar er komt niks.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116150663
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik loop nu ook, voor de gein, te miepen met drs maar dat is meer omdat het nieuw is etc. maar ik doe niet denigrerend tegenover lager opgeleiden ofzo
Ik weet ook niet precies wat haar probleem met die meiden was hoor, maar het was wel typisch dat ze net 3 maanden op de universiteit zat en toen begon ze dus zo te doen.

Maar ik vind het altijd wel grappig, de mensen die zo uit de hoogte doen vanwege hun opleiding zijn meestal dommer dan degene die dezelfde opleiding hebben gedaan maar zich normaal gedragen. Stukje onzekerheid, stukje compensatiedrang denk ik. Sowieso bepaalt je opleidingsniveau niet of je slimmer bent dan iemand die een "lagere opleiding" heeft gedaan. Ik ken mensen van de Mavo die logischer kunnen nadenken dan lui die HBO hebben gedaan.

Ik heb vroeger IQ testen gedaan, gemiddelde score was 125. Ik had ook universiteit kunnen doen. Als ik dat had gewild. Als ik er vroeger niet met de pet naar gegooid had. Aan de ene kant dom, aan de andere kant, wie zegt dat ik daarmee gelukkiger zou zijn geweest dan nu?
pi_116150700
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:25 schreef Mucha-Girl het volgende:
Hallo mensen,

Op aanraden van automatic_ kom ik hier maar eens kijken. Ik ben dus Mucha-Girl (naar de in 1939 overleden briljante kunstenaar Alphonse Mucha), en ik kom uit Bergen op Zoom.

Hoe staat het hier?
Welkom, nieuwe aanwas is altijd goed natuurlijk. Overigens ken ik die kunstenaar niet, ik hoop niet dat ik nu een cultuurbarbaar ben, maar ik ben meer van de wetenschappers enzo.
pi_116150712
Mijn vriend is afgestudeerd aan de uni. Ik ben nooit verder gekomen dan MBO 4 (ik wil wel weer verder maar dat moet even wachten) maar hij ziet mij ook als een gelijke en beweert van het niveau verschil weinig te merken. Ik merk het soms wel hoor :@ dat hij het over sommige dingen heeft dat ik denk van.. Waar heb je het over? Vooral als het ICT gericht is. Maar daarbij zegt hij me dat mijn EQ weer veel hoger ligt. Dus het heft elkaar een beetje op denk ik :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116150768
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:27 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Dank O+ Zit me kapot te ergeren hier, maar dat ligt niet aan jullie, haha. Zou vandaag een pakje binnenkomen van iets dat huisgenoot besteld had. Zit al de hele dag braaf thuis, maar er komt niks.
Dat is balen inderdaad. Hier gisteren hetzelfde probleem. Staat er bij de track en trace van TNT dat de levering kan plaatsvinden tussen 12:00 en 21:30 heb je dus echt niks aan. Succes :)
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:32:04 #39
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116150782
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Welkom, nieuwe aanwas is altijd goed natuurlijk. Overigens ken ik die kunstenaar niet, ik hoop niet dat ik nu een cultuurbarbaar ben, maar ik ben meer van de wetenschappers enzo.
Je bent geen cultuurbarbaar hoor; de Art Nouveau stroming was in Nederland niet lang en al helemaal niet populair. Zijn kunst is in NL beter bekend als de 'slaolie-stijl' door de tekeningen van Jan Toorop, die als eerste een reclame-campagne maakte voor Delftse slaolie.

Overigens was Mucha's bekendste werk ook een reclame-campagne, maar dan in opdracht van de Franse actrice Sara Bernhardt.

Klein beetje background-information, haha O+ Welke wetenschappers hebben je interesse zoal?

P.S. En dank voor je welkom :)
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116150820
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vriend is afgestudeerd aan de uni. Ik ben nooit verder gekomen dan MBO 4 (ik wil wel weer verder maar dat moet even wachten) maar hij ziet mij ook als een gelijke en beweert van het niveau verschil weinig te merken. Ik merk het soms wel hoor :@ dat hij het over sommige dingen heeft dat ik denk van.. Waar heb je het over? Vooral als het ICT gericht is. Maar daarbij zegt hij me dat mijn EQ weer veel hoger ligt. Dus het heft elkaar een beetje op denk ik :)
Ik vind dat slimheid meer te maken heeft met dingen als logisch nadenken, verbanden leggen, dat soort dingen, dan simpele feitjeskennis. Misschien dat automatic daar ook iets zinnigs over kan zeggen? Bovendien zijn sommige begrippen voor hem opleidings- of beroepsgerelateerd, tja, als je die opleiding dan niet gedaan hebt, dan is het logisch dat je niet alles weet.
pi_116151246
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:32 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Je bent geen cultuurbarbaar hoor; de Art Nouveau stroming was in Nederland niet lang en al helemaal niet populair. Zijn kunst is in NL beter bekend als de 'slaolie-stijl' door de tekeningen van Jan Toorop, die als eerste een reclame-campagne maakte voor Delftse slaolie.

Overigens was Mucha's bekendste werk ook een reclame-campagne, maar dan in opdracht van de Franse actrice Sara Bernhardt.

Klein beetje background-information, haha O+ Welke wetenschappers hebben je interesse zoal?

P.S. En dank voor je welkom :)
Ok, iets zegt me dat ik dringend iets aan mijn gebrek aan namenkennis op het gebied van kunst moet doen. :@ Alhoewel Art Noveau me wel iets zegt, qua naam dan.

Qua wetenschappers heb ik sowieso Einstein hoog zitten, heeft ook te maken met zijn relativiteitstheorie, dat soort materie incl. quantum fysica vind ik erg interessant, verder kom ik mannen als Michio Kaku, Neill deGrasse Tyson, Max Tegmark en Brian Cox vaak tegen in documentaires. Ook Stephen Hawking vind ik een held trouwens, mooie aan hem is dat ondanks zijn situatie hij nog steeds heerlijk droge Britse humor heeft.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:46:43 #42
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116151359
Ik ben iig niet slimmer geworden
http://www.powned.tv/nieu(...)wen_word_je_dom.html
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:49:38 #43
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116151482
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:44 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ok, iets zegt me dat ik dringend iets aan mijn gebrek aan namenkennis op het gebied van kunst moet doen. :@ Alhoewel Art Noveau me wel iets zegt, qua naam dan.

Qua wetenschappers heb ik sowieso Einstein hoog zitten, heeft ook te maken met zijn relativiteitstheorie, dat soort materie incl. quantum fysica vind ik erg interessant, verder kom ik mannen als Michio Kaku, Neill deGrasse Tyson, Max Tegmark en Brian Cox vaak tegen in documentaires. Ook Stephen Hawking vind ik een held trouwens, mooie aan hem is dat ondanks zijn situatie hij nog steeds heerlijk droge Britse humor heeft.
Stephen Hawking's Brief History Of Time is een boek dat ik sowieso nog eens wil lezen. Het lukt me alleen niet er een kopie van te bemachtigen. Zijn ziekte ALS is, hoewel vreselijk, voor mij enorm fascinerend vanwege mijn gedeeltelijk medische achtergrond. Brian Cox is een alleskunner; niet alleen zat hij in een popgroep, ook zijn project ATLAS is enorm interessant. Ik snap er niet heel veel van, maar dat het belangrijke dingen zijn die hij doet, is duidelijk.

Kaku's 'theorie van alles' is ook iets waar ik soms over lees; erg interessante materie, om te zien hoe hij tracht vier individuele krachten samen te smelten tot 1 is behoorlijk boeiend.

En art nouveau heet ook wel 'jugendstil', wellicht dat je die naam ook kent? :)
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116152456
Welkom!!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:13:06 #45
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116152546
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:11 schreef automatic_ het volgende:
Welkom!!!
:W

Hee jij! O+
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116152933
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:46 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ben iig niet slimmer geworden
http://www.powned.tv/nieu(...)wen_word_je_dom.html
Is alleen als je vanaf je 16e iedere dag blowt ofzo, dat is bij mij niet het geval. Later wel trouwens :')

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Stephen Hawking's Brief History Of Time is een boek dat ik sowieso nog eens wil lezen. Het lukt me alleen niet er een kopie van te bemachtigen. Zijn ziekte ALS is, hoewel vreselijk, voor mij enorm fascinerend vanwege mijn gedeeltelijk medische achtergrond. Brian Cox is een alleskunner; niet alleen zat hij in een popgroep, ook zijn project ATLAS is enorm interessant. Ik snap er niet heel veel van, maar dat het belangrijke dingen zijn die hij doet, is duidelijk.

Kaku's 'theorie van alles' is ook iets waar ik soms over lees; erg interessante materie, om te zien hoe hij tracht vier individuele krachten samen te smelten tot 1 is behoorlijk boeiend.

En art nouveau heet ook wel 'jugendstil', wellicht dat je die naam ook kent? :)
Ok, allereerst, ik snap er ook geen reet van :P Het is vaak het bizarre wat me er aan interesseert. Dingen die eigenlijk niet zouden kunnen, quantum verstrengeling bijvoorbeeld, dat soort dingen. Of van die experimenten met fotonen, waarbij er 2 poortjes zijn waar een foton doorheen kan, dat die als het ware moet kiezen, en dan door beide gaat omdat het in feite een "golf" is. Ik onthoud ook altijd van die bizarre feitjes in documentaires, wil ik op verjaardagen nog wel eens mensen mee verbazen (of vermoeien :') )

Ik vind van Brian Cox dat ie het altijd heel goed en simpel kan uitleggen, hij heeft ook een hele leuke manier van presenteren. Kaku ook trouwens. Ik zou trouwens best graag een keer een bezoekje brengen aan het Cern, of in ieder geval de LHC dan. Kan ik mijn andere hobby, fotografie, daar ook eens op los laten.

Jugendstil ook wel eens van gehoord, maar meer als term, moest echt even googlen om te kijken wat het precies inhoudt. Het is niet mijn stijl kan ik je vertellen :D Maar ik heb het idee dat het met kunst gewoon iets is van je houdt ervan of niet. Of dat nu moderne kunst is of klassiek. Ik zou dan liever met een camera de straat op gaan, dan een museum bezoeken om een bepaald schilderij te zien.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:29:12 #47
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116153148
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Is alleen als je vanaf je 16e iedere dag blowt ofzo, dat is bij mij niet het geval. Later wel trouwens :')

[..]

Ok, allereerst, ik snap er ook geen reet van :P Het is vaak het bizarre wat me er aan interesseert. Dingen die eigenlijk niet zouden kunnen, quantum verstrengeling bijvoorbeeld, dat soort dingen. Of van die experimenten met fotonen, waarbij er 2 poortjes zijn waar een foton doorheen kan, dat die als het ware moet kiezen, en dan door beide gaat omdat het in feite een "golf" is. Ik onthoud ook altijd van die bizarre feitjes in documentaires, wil ik op verjaardagen nog wel eens mensen mee verbazen (of vermoeien :') )

Ik vind van Brian Cox dat ie het altijd heel goed en simpel kan uitleggen, hij heeft ook een hele leuke manier van presenteren. Kaku ook trouwens. Ik zou trouwens best graag een keer een bezoekje brengen aan het Cern, of in ieder geval de LHC dan. Kan ik mijn andere hobby, fotografie, daar ook eens op los laten.

Jugendstil ook wel eens van gehoord, maar meer als term, moest echt even googlen om te kijken wat het precies inhoudt. Het is niet mijn stijl kan ik je vertellen :D Maar ik heb het idee dat het met kunst gewoon iets is van je houdt ervan of niet. Of dat nu moderne kunst is of klassiek. Ik zou dan liever met een camera de straat op gaan, dan een museum bezoeken om een bepaald schilderij te zien.
Oh, maar fotografie is ook kunst, zeker weten! Met kunst werkt dat inderdaad wel zo, net als opera. You love it or you hate it, er is weinig tussenin. Mensen staan er ook vaak niet bij stil dat een huis bijvoorbeeld ook in een bepaalde stijl gebouwd is. Mensen denken vaak van; ohhh ja, stapeltje bakstenen, is toch allemaal hetzelfde? Niet dus.

Kan me overigens goed voorstellen dat Jugendstil je ding niet is; het is toch nogal slierterig en sierlijk en frummelig. Niet zoals het kubisme rechthoekig en strak, haha.

Overigens, als je verder wilt praten over de wetenschap staat mijn PM/DM altijd open; wellicht is het te zware (en saaie :P) kost voor hier, om er het hele topic mee vol te spammen, haha.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116153335
Brian Greene. _O_
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116153379
Maar mijn favoriete wetenschapper is natuurlijk Diederik Stapel.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116153449
Ik las ergens camera kijk nu is het interessant ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116153571
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:29 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Oh, maar fotografie is ook kunst, zeker weten! Met kunst werkt dat inderdaad wel zo, net als opera. You love it or you hate it, er is weinig tussenin. Mensen staan er ook vaak niet bij stil dat een huis bijvoorbeeld ook in een bepaalde stijl gebouwd is. Mensen denken vaak van; ohhh ja, stapeltje bakstenen, is toch allemaal hetzelfde? Niet dus.

Kan me overigens goed voorstellen dat Jugendstil je ding niet is; het is toch nogal slierterig en sierlijk en frummelig. Niet zoals het kubisme rechthoekig en strak, haha.

Overigens, als je verder wilt praten over de wetenschap staat mijn PM/DM altijd open; wellicht is het te zware (en saaie :P) kost voor hier, om er het hele topic mee vol te spammen, haha.
Misschien omdat ik er nog niet zo lang mee bezig ben, en bijlange na nog niet het niveau haal wat ik soms zie dat ik het nog niet als kunst beschouw, mijn foto's althans :P

Maar ik zal er wel eens een pm'tje aan wagen, wordt ook net weer ietsje te druk hier op het werk om het er uitgebreid over te hebben.

quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:35 schreef teknomist het volgende:
Maar mijn favoriete wetenschapper is natuurlijk Diederik Stapel.
Dat was die fraudeur toch? :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 17:14:17 #52
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116154765
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:40 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Misschien omdat ik er nog niet zo lang mee bezig ben, en bijlange na nog niet het niveau haal wat ik soms zie dat ik het nog niet als kunst beschouw, mijn foto's althans :P

Maar ik zal er wel eens een pm'tje aan wagen, wordt ook net weer ietsje te druk hier op het werk om het er uitgebreid over te hebben.

[..]

Dat was die fraudeur toch? :')
Dat lijkt me prima; dan wacht ik het af :)

Het pakje is overigens binnen hier, dus kan opgelucht ademhalen :)
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116156296
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat was die fraudeur toch? :')
Yup :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116157189
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:35 schreef teknomist het volgende:
Maar mijn favoriete wetenschapper is natuurlijk Diederik Stapel.
Volgens mij is hij zijn titel kwijt :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:40:00 #55
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116157543
Jeuj; goeie deal overeen gekomen met iemand van FOK! voor een paar GC-games zojuist!

*O*
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116159088
Nog welkom Mucha! :)


Nog maar één dagje werken :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_116159371
Mucha, waar in BoZ woon je? :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116159769
Nog 3 nachten slapen en dan eindelijk eindelijk naar Schotland. de tijd kruipt voorbij.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:41:10 #59
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116159801
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:30 schreef teknomist het volgende:
Mucha, waar in BoZ woon je? :)
Het nieuwe, gerenoveerde gedeelte van de Zeekant. Ik weet, heel erg. :P Hoezo? Wilde je op de koffie komen? :)

quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:23 schreef KaBuf het volgende:
Nog welkom Mucha! :)

Nog maar één dagje werken :D
Dank je wel, en inderdaad, het is bijna voorbij, haha.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116159892
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:41 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Het nieuwe, gerenoveerde gedeelte van de Zeekant. Ik weet, heel erg. :P Hoezo? Wilde je op de koffie komen? :)

[..]

Dank je wel, en inderdaad, het is bijna voorbij, haha.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116159941
We hebben trouwens ook een speciale Facebook pagina Mucha!
jaja... We hebben van alles hier! haha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:46:51 #62
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116160024
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:44 schreef automatic_ het volgende:
We hebben trouwens ook een speciale Facebook pagina Mucha!
jaja... We hebben van alles hier! haha
Dat meen je niet? Haha, ik zal me tzt daar wel voor aanmelden. Negeer nu doelbewust mijn FB-pagina vanwege al die droeftoeters die na een halve dag geen reactie al willen weten waarom ik niet meer met ze wil omgaan. Als ik eraan toe ben zal ik jullie toevoegen, haha. O+

En Teknomist, nou weet ik t nog niet? :P
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116160155
Haha, is goed hoor! ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116161803
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 19:46 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Dat meen je niet? Haha, ik zal me tzt daar wel voor aanmelden. Negeer nu doelbewust mijn FB-pagina vanwege al die droeftoeters die na een halve dag geen reactie al willen weten waarom ik niet meer met ze wil omgaan. Als ik eraan toe ben zal ik jullie toevoegen, haha. O+

En Teknomist, nou weet ik t nog niet? :P
Opera Mini deed raar, maar nu zit ik achter een goede browser. Ik wou zeggen: "als je goede koffie kunt zetten natuurlijk" :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116161811
Net 2 uur geleden Xanax genomen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:39:57 #66
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116161939
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:36 schreef teknomist het volgende:

[..]

Opera Mini deed raar, maar nu zit ik achter een goede browser. Ik wou zeggen: "als je goede koffie kunt zetten natuurlijk" :P
Gelukkig, dacht serieus dat je me in de zeik zat te nemen, haha.

Wat koffie betreft: heb een ouderwetse koffiezetter, met zakjes en koffie. Heb ook een Senseo en een Nespresso. Je mag dus kiezen. Ik pas en ga aan de jasmijn- of de groene citroenthee :)

Xanax.....heeeeeftug spul.... :'(
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116162299
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:39 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Gelukkig, dacht serieus dat je me in de zeik zat te nemen, haha.

Wat koffie betreft: heb een ouderwetse koffiezetter, met zakjes en koffie. Heb ook een Senseo en een Nespresso. Je mag dus kiezen. Ik pas en ga aan de jasmijn- of de groene citroenthee :)
c_/

quote:
Xanax.....heeeeeftug spul.... :'(
Ik vind het tegenvallen. :)

Maar ik had via via van iemand die bij de GGZ gewerkt gekregen om uit te proberen. Ik ga maandag vliegen en hoewel ik veel gevlogen heb vroeger heb ik op een of andere onverklaarbare manier flinke hoogtevrees ontwikkeld de laatste 5 jaar; laatste vliegreis flink hyperventilatie gehad bij het opstijgen en daar heb ik nu iets voor gekregen, vandaag was even testen hoe het valt. (Gek genoeg heb ik het alleen bij het opstijgen zodra de seatbelts los mogen is vliegen weer een prettige ervaring.)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:58:33 #68
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116162760
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:49 schreef teknomist het volgende:

[..]

c_/

[..]

Ik vind het tegenvallen. :)

Maar ik had via via van iemand die bij de GGZ gewerkt gekregen om uit te proberen. Ik ga maandag vliegen en hoewel ik veel gevlogen heb vroeger heb ik op een of andere onverklaarbare manier flinke hoogtevrees ontwikkeld de laatste 5 jaar; laatste vliegreis flink hyperventilatie gehad bij het opstijgen en daar heb ik nu iets voor gekregen, vandaag was even testen hoe het valt. (Gek genoeg heb ik het alleen bij het opstijgen zodra de seatbelts los mogen is vliegen weer een prettige ervaring.)
Je vind Xanax tegenvallen? Mijn hemel, wat slik jij normaal gesproken dan, opiaten? Ik val serieus in slaap van een paracetamolletje. Mijn dokter denkt dat dat te maken heeft met de bloeddrukverlagende eigenschappen van 't spul. Ik heb een te hoge bloeddruk namelijk. Dus doe als ik, ontwikkel een hoge bloeddruk (gewoon een pot zout per dag achterover slaan :P) en val in slaap van para's. Je zou ook nog antihistaminica's kunnen proberen. Met name de oudere varianten maken je slaperig en suf.

Waar ga je trouwens heen op vakantie?
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116163008
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:58 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Je vind Xanax tegenvallen? Mijn hemel, wat slik jij normaal gesproken dan, opiaten? Ik val serieus in slaap van een paracetamolletje. Mijn dokter denkt dat dat te maken heeft met de bloeddrukverlagende eigenschappen van 't spul. Ik heb een te hoge bloeddruk namelijk. Dus doe als ik, ontwikkel een hoge bloeddruk (gewoon een pot zout per dag achterover slaan :P) en val in slaap van para's. Je zou ook nog antihistaminica's kunnen proberen. Met name de oudere varianten maken je slaperig en suf.

Waar ga je trouwens heen op vakantie?
Het enige waar ik echt van in slaap val is temazepam, dat namen we vroeger nog wel eens als we geen slaap konden vatten van de cocaïne. :')

Ik ga een midweekje Istanbul doen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116163217
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:49 schreef teknomist het volgende:

[..]

c_/

[..]

Ik vind het tegenvallen. :)

Maar ik had via via van iemand die bij de GGZ gewerkt gekregen om uit te proberen. Ik ga maandag vliegen en hoewel ik veel gevlogen heb vroeger heb ik op een of andere onverklaarbare manier flinke hoogtevrees ontwikkeld de laatste 5 jaar; laatste vliegreis flink hyperventilatie gehad bij het opstijgen en daar heb ik nu iets voor gekregen, vandaag was even testen hoe het valt. (Gek genoeg heb ik het alleen bij het opstijgen zodra de seatbelts los mogen is vliegen weer een prettige ervaring.)
Ik heb bij het vliegen juist geen last van hoogtevrees, wil zelfs altijd bij het raam zitten :D Maar ik krijg dan bijvoorbeeld bij die foto van het Empire State Building die ik vanmiddag op FB poste wel de kriebels :')

Zal wel met perspectief te maken hebben ofzo
pi_116163523
Ik denk dat het vooral te maken heeft om in een gammele bak (want dat blijft het, het is geen geluidsdichte auto) met je rug toe schuin omhoog te lucht in te gaan; je kunt niet weg, of even stoppen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116163896
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef teknomist het volgende:

[..]

Het enige waar ik echt van in slaap val is temazepam, dat namen we vroeger nog wel eens als we geen slaap konden vatten van de cocaïne. :')

Ik ga een midweekje Istanbul doen.
Ik zat laatst bij jou achterin de auto :o

pi_116164955
Genoeg opiaten aan boord daar.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116165497
tekno, ik heb van het weekend een feestje, waarvoor ik de muziek moet meenemen, ik heb inmiddels al honderden nummers uitgezocht, heb jij toevallig nog een aanradertje van een goed technosetje?
pi_116165530
Wil je nummers voor een technoset of een technoset?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:58:29 #76
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116165600
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef teknomist het volgende:

[..]

Het enige waar ik echt van in slaap val is temazepam, dat namen we vroeger nog wel eens als we geen slaap konden vatten van de cocaïne. :')

Ik ga een midweekje Istanbul doen.
Temazepam: opiaten inderdaad. Kom ik aan met mijn koffie. :')

Ga je doen in Istanbul?
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116166026
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ga je doen in Istanbul?
Ik ga een gastheer spelen, ik ga er met iemand heen die er nog nooit geweest, maar ik vind het zelf ook zo'n gave stad, zou er vaker willen komen.

En wat we gaan doen? Usual stuff: bezienswaardigheden, bazaars bezoeken, koffiehuizen, lekker terrasjes en hippe restaurants/bars bezoeken. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:10:43 #78
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_116166257
TIGA, tekno!
Prrrrr
pi_116166605
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef mrspoeZ het volgende:
TIGA, tekno!
Tiga vind ik meer electro(clash) dan techno. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:19:37 #80
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116166768
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik ga een gastheer spelen, ik ga er met iemand heen die er nog nooit geweest, maar ik vind het zelf ook zo'n gave stad, zou er vaker willen komen.

En wat we gaan doen? Usual stuff: bezienswaardigheden, bazaars bezoeken, koffiehuizen, lekker terrasjes en hippe restaurants/bars bezoeken. :)
Wat leuk! Das weer eens iets aparts. Heel veel plezier, lijkt mij ook een geweldige stad :)
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116167762
Thanks, komt helemaal goed. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116168251
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef teknomist het volgende:
Wil je nummers voor een technoset of een technoset?
Een technoset graag, losse nummers heb ik meer dan genoeg (60GB :') Niet alleen techno overigens :P )

Heb al een paar setjes van o.a. Dave Clarke, Carl Cox, David Moleon, beetje de bekende namen dus, misschien ken jij nog een grote onbekende, of eentje die je echt heel goed vind bijvoorbeeld.
pi_116168419
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:44 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Een technoset graag, losse nummers heb ik meer dan genoeg (60GB :') Niet alleen techno overigens :P )

Heb al een paar setjes van o.a. Dave Clarke, Carl Cox, David Moleon, beetje de bekende namen dus, misschien ken jij nog een grote onbekende, of eentje die je echt heel goed vind bijvoorbeeld.
JosephCapriati@AwakeningsFestival2012 is een goeie.

Ik zou ze echt voor je moeten zoeken, ben niet zo van de setjes. De Berghain en Panoramabar-reeks vind ik zelf wel goed. En alles van Surgeon en Marcel Dettmann bijvoorbeeld.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116169135
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:47 schreef teknomist het volgende:

[..]

JosephCapriati@AwakeningsFestival2012 is een goeie.

Ik zou ze echt voor je moeten zoeken, ben niet zo van de setjes. De Berghain en Panoramabar-reeks vind ik zelf wel goed. En alles van Surgeon en Marcel Dettmann bijvoorbeeld.
^O^

Thanks man, het hoeven er ook niet veel te zijn, begin van de avond is het op shuffle zetten en we horen het wel, maar wanneer de meeste stelletjes en vroegslappers weg zijn en de liefhebbers overblijven is het altijd wel leuk om een goed setje op te zetten. Met deze namen kan ik wel wat leuks vinden.

Paar weken terug op een feestje echt een mega WTF moment gehad. Stelletje wat we kennen met 2 kinderen die we hooguit 2 keer per jaar op een feestje zien en dan ook meestal nog vroeg weg gaan kregen ruzie om dat hij "nogal lang over zijn laatste biertje deed"... Hij zat bij ons buiten aan een tafeltje, komt zij op hoge poten aan met teksten als "we hadden een afspraak", "het is al kwart over 3, nee kwart over 4" (ik keek toen op mijn horloge en het was kwart over 1 _O- :') ) en "je moet me niet zo voor lul zetten" _O- :') Had ie een leeg bierflesje in zijn hand waarvan ie zei dat er nog een paar slokken inzaten... Pakt ze dat flesje uit zijn hand, vloekt een paar keer, zet het flesje keihard op tafel en trekt ze hem aan zijn shirt mee _O- _O- _O- :') :') :') En hij er als een klodder pudding (want geen ruggegraat) erachteraan :W
pi_116169498
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Paar weken terug op een feestje echt een mega WTF moment gehad. Stelletje wat we kennen met 2 kinderen die we hooguit 2 keer per jaar op een feestje zien en dan ook meestal nog vroeg weg gaan kregen ruzie om dat hij "nogal lang over zijn laatste biertje deed"... Hij zat bij ons buiten aan een tafeltje, komt zij op hoge poten aan met teksten als "we hadden een afspraak", "het is al kwart over 3, nee kwart over 4" (ik keek toen op mijn horloge en het was kwart over 1 _O- :') ) en "je moet me niet zo voor lul zetten" _O- :') Had ie een leeg bierflesje in zijn hand waarvan ie zei dat er nog een paar slokken inzaten... Pakt ze dat flesje uit zijn hand, vloekt een paar keer, zet het flesje keihard op tafel en trekt ze hem aan zijn shirt mee _O- _O- _O- :') :') :') En hij er als een klodder pudding (want geen ruggegraat) erachteraan :W
Vreselijk als je zo onder het plak zit, niks voor mij. Je hebt het wel vaak over stelletjes; je bent toch swinger ofzo? :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116169521
Je wordt wel een stuk vager van Xanax i.c.m. bier.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116170957
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef teknomist het volgende:

[..]

Vreselijk als je zo onder het plak zit, niks voor mij. Je hebt het wel vaak over stelletjes; je bent toch swinger ofzo? :P
Ik hou van cuckolding :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:41:25 #88
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116171261
quote:
6s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:35 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik hou van cuckolding :')
Sorry, maar _O- x tig miljoen.

Reageer morgen even uitgebreid op je PM-etje :)
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116176981
Goeiemorgen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116177188
Goedemorgen!

Kper, heb je dropbox anders stuur ik wat leuke setjes door ..
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 30 augustus 2012 @ 07:49:44 #91
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116177204
Hoi piepeloi.

Vandaag naar tandarts om verstandskies eruit te laten knallen. Maar eerst werken. Brr!
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116177278
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 07:49 schreef Mucha-Girl het volgende:
Hoi piepeloi.

Vandaag naar tandarts om verstandskies eruit te laten knallen. Maar eerst werken. Brr!
Succes!
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:06:13 #93
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116177345
Thank you! Hoe is het daar?
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116177464
Goed hoor :)

Beetje gefrustreerd over de klantenservice van Vodafone. Volgens mijn bestel pagina toen ik mijn abo verlengde zou het 2 dagen duren voor ik mijn telefoon zou hebben. Nu is vandaag die dag maar de bestel status van Vodafone zegt "
order is verified and fulfillment is in progress" dan is hij dus uitleverd naar een andere partij.. Alleen daar heb ik nog niks gehoord en ik heb geen idee waar mijn pakketje nu is.. Of ze hebben er bij Vodafone nog steeds niks mee gedaan.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:39:30 #95
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116177665
Moggûh
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:41:16 #96
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116177694
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goed hoor :)

Beetje gefrustreerd over de klantenservice van Vodafone. Volgens mijn bestel pagina toen ik mijn abo verlengde zou het 2 dagen duren voor ik mijn telefoon zou hebben. Nu is vandaag die dag maar de bestel status van Vodafone zegt "
order is verified and fulfillment is in progress" dan is hij dus uitleverd naar een andere partij.. Alleen daar heb ik nog niks gehoord en ik heb geen idee waar mijn pakketje nu is.. Of ze hebben er bij Vodafone nog steeds niks mee gedaan.
Oh rete-frustrerend inderdaad; zeker als je erop zit te wachten. Het lijkt ook wel alsof die grote bedrijven steeds meer steken laten vallen.....ik heb zelf niet echt klachten t.a.v. Vodafone, maar goed....welke telefoon zou je krijgen?

EDMAN- :W
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116177747
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:41 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Oh rete-frustrerend inderdaad; zeker als je erop zit te wachten. Het lijkt ook wel alsof die grote bedrijven steeds meer steken laten vallen.....ik heb zelf niet echt klachten t.a.v. Vodafone, maar goed....welke telefoon zou je krijgen?

EDMAN- :W
Nou ja er is wel wat haast bij anders had ik nog niet verlengd mijn huidige telefoon begint het te begeven en ik vertrek Zaterdag naar Schotland.. ^^ handig haha

En idd de reden dat ik weer Vodafone heb is trouwens omdat hun dat toestel leasen niet hebben. Want iedere keer als ze een storing hadden afgelopen jaar zat ik er ook bij.. Hopelijk is dat nu opgelost.

En ik heb de HTC one S besteld, altijd HTC hier :)
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:47:52 #98
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116177784
Sebo K - Rooftop
weet alleen bijgod niet waar je die vandaan haalt. Maar één van de betere setjes die ik heb gehoord afgelopen jaar.

Ennnn
A. Paul - Abstract bunker Nature one '12 _O_
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:48:30 #99
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116177791
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nou ja er is wel wat haast bij anders had ik nog niet verlengd mijn huidige telefoon begint het te begeven en ik vertrek Zaterdag naar Schotland.. ^^ handig haha

En idd de reden dat ik weer Vodafone heb is trouwens omdat hun dat toestel leasen niet hebben. Want iedere keer als ze een storing hadden afgelopen jaar zat ik er ook bij.. Hopelijk is dat nu opgelost.

En ik heb de HTC one S besteld, altijd HTC hier :)
Dat zei je idd eerder ja, dat van Schotland. Heb een zwak voor Schotland....waar ga je heen en wat ga je doen? O+ En er is niet heel toevallig nog een plekje voor mij zeker? Ik draag de koffers! :@

Ze hadden inderdaad het laatste jaar behoorlijk veel storingen, erg unlike Vodafone eigenlijk. Wel bij een vriend van me in de Achterhoekse contreien nauwelijks bereik, maar dat heeft hij hier weer niet met zijn T-Mobile, dus dat is een kwestie van kiezen of delen, zeg maar...
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116177960
Goeiemorgen mensen, tis al druk hier

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 07:47 schreef teknomist het volgende:
Goedemorgen!

Kper, heb je dropbox anders stuur ik wat leuke setjes door ..
Ik zal het vanavond als ik thuis ben ff installeren, zit nu op het werk en wordt nogal beperkt door een thin client en het netwerk ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 07:49 schreef Mucha-Girl het volgende:
Hoi piepeloi.

Vandaag naar tandarts om verstandskies eruit te laten knallen. Maar eerst werken. Brr!
Succes ermee, ik hoop dat je er minder last van zult hebben als ik de laatste keer.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:47 schreef EDMAN- het volgende:
Sebo K - Rooftop
weet alleen bijgod niet waar je die vandaan haalt. Maar één van de betere setjes die ik heb gehoord afgelopen jaar.

Ennnn
A. Paul - Abstract bunker Nature one '12 _O_
Vet! Thanks man, zal eens kijken of ik die kan vinden.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:04:07 #101
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116178008
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:00 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen mensen, tis al druk hier

[..]

Ik zal het vanavond als ik thuis ben ff installeren, zit nu op het werk en wordt nogal beperkt door een thin client en het netwerk ;)

[..]

Succes ermee, ik hoop dat je er minder last van zult hebben als ik de laatste keer.

[..]

Vet! Thanks man, zal eens kijken of ik die kan vinden.
Thanks! Ik zal later vandaag even reageren op jouw PM-etje, goed?
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116178038
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:48 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Dat zei je idd eerder ja, dat van Schotland. Heb een zwak voor Schotland....waar ga je heen en wat ga je doen? O+ En er is niet heel toevallig nog een plekje voor mij zeker? Ik draag de koffers! :@

Ze hadden inderdaad het laatste jaar behoorlijk veel storingen, erg unlike Vodafone eigenlijk. Wel bij een vriend van me in de Achterhoekse contreien nauwelijks bereik, maar dat heeft hij hier weer niet met zijn T-Mobile, dus dat is een kwestie van kiezen of delen, zeg maar...
Nou er gaat zo'n ski kist op het dak heel misschien pas je daar nog in haha. Maar we gaan met 4 mensen op roadtrip.

We rijden eerst van hier (Eindhoven) naar Calais. Dan maken we de overtocht naar Dover om daarna verder te rijden naar Glasgow.

Maandag
gaan we dan een beetje in Glasgow rondkijken om daarna door de rijden naar Loch Lomond en daar dat en het national park te bekijken.

Dinsdag
gaan we in Fort William die Harry Potter stoomtrein bekijken (tja sorry gek op Harry Potter) en ook dat viaduct Gelfinnan?
Daarna gaan we door naar de Ben Nevis en gaan we klimmen. Helaas niet helemaal tot de top. Want 1 die we bij hebben wil dat niet. Dus hebben we er vanaf gezien omdat hij ands heel de weg aan her zeuren is.

Woensdag
gaan we via de west kust terug naar het Zuiden gaan we kijken bij het falkirck wheel (grote scheepslift heel imposant). Daarna rijden we door naar Alnwick Castle die bezichtigen. En als het die dag nog licht gaan we naar zweinsveld station. Ook een filmlocatie van Harry Potter.

Donderdag
Gaan we best vroeg rijden want we moeten om 15:00 bij de Harry Potter studio's zijn en die zijn bij Londen. 's avonds gaan we lekker Londen in en vrijdag gaan we terug naar de boot.

Dit zijn sowieso de Dingen die al vast staan.

En inderdaad ik had voorheen ook nooit problemen met Vodafone. Dus hopelijk was het alleen dit jaar even prut.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:08:06 #103
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116178081
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:00 schreef Kper_Norci het volgende:

Vet! Thanks man, zal eens kijken of ik die kan vinden.
Ik denk zomaar dat het deze is:
Sebo K - mobilee & friends - Sonar 2011 - Hotel Diagonal Saturday by mobilee records

en A.Paul:
http://www.audiobeats.net(...)-germany--05-08-2012
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:08:51 #104
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116178092
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nou er gaat zo'n ski kist op het dak heel misschien pas je daar nog in haha. Maar we gaan met 4 mensen op roadtrip.

We rijden eerst van hier (Eindhoven) naar Calais. Dan maken we de overtocht naar Dover om daarna verder te rijden naar Glasgow.

Maandag
gaan we dan een beetje in Glasgow rondkijken om daarna door de rijden naar Loch Lomond en daar dat en het national park te bekijken.

Dinsdag
gaan we in Fort William die Harry Potter stoomtrein bekijken (tja sorry gek op Harry Potter) en ook dat viaduct Gelfinnan?
Daarna gaan we door naar de Ben Nevis en gaan we klimmen. Helaas niet helemaal tot de top. Want 1 die we bij hebben wil dat niet. Dus hebben we er vanaf gezien omdat hij ands heel de weg aan her zeuren is.

Woensdag
gaan we via de west kust terug naar het Zuiden gaan we kijken bij het falkirck wheel (grote scheepslift heel imposant). Daarna rijden we door naar Alnwick Castle die bezichtigen. En als het die dag nog licht gaan we naar zweinsveld station. Ook een filmlocatie van Harry Potter.

Donderdag
Gaan we best vroeg rijden want we moeten om 15:00 bij de Harry Potter studio's zijn en die zijn bij Londen. 's avonds gaan we lekker Londen in en vrijdag gaan we terug naar de boot.

Dit zijn sowieso de Dingen die al vast staan.

En inderdaad ik had voorheen ook nooit problemen met Vodafone. Dus hopelijk was het alleen dit jaar even prut.
Zucht. Ik ben stik-stik-stik-stervensjaloers.....Harry Potter O+ Loch Lomond NP O+ O+

Oh, en wat stom van dat niet naar de top kunnen....als je dan toch bezig bent....zou je wel denken toch? Hoe dan ook; heeeeeel erg veel plezier, en please; spam me met foto's als jullie terug zijn. Altijd geweldig om mijn geliefde Schotland (waar ik gewoon nog nooit ben geweest :') :'( ) terug te zien.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116178149
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:08 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Zucht. Ik ben stik-stik-stik-stervensjaloers.....Harry Potter O+ Oh, en wat stom van dat niet naar de top kunnen....als je dan toch bezig bent....zou je wel denken toch? Hoe dan ook; heeeeeel erg veel plezier, en please; spam me met foto's als jullie terug zijn. Altijd geweldig om mijn geliefde Schotland (waar ik gewoon nog nooit ben geweest :') :'( ) terug te zien.
Ik baal ook wel van de Ben Nevis maarja...

En ik zal foto's spammen. Voor mij ook de eerste keer Schotland. En heb er zo'n enorme zin in. Moet alleen m'n hond missen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116178160
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:04 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Thanks! Ik zal later vandaag even reageren op jouw PM-etje, goed?
Oh da's goed hoor, zorg eerst maar dat je de tandarts overleefd ;)

quote:
_O_

Het is dat je een gozer bent ;)
pi_116178177
Zwaar rlxd trouwens, Schotland, moet ik ook nog een keer naartoe. Vind dat accent ook zo tof O+
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:15:51 #108
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116178203
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:14 schreef Kper_Norci het volgende:
Zwaar rlxd trouwens, Schotland, moet ik ook nog een keer naartoe. Vind dat accent ook zo tof O+
Ik ben geen gozer, mag ik dan meeeeee???? :9 :Y :D

Jawel he, jawel toch? :Y :@
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116178225
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:15 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Ik ben geen gozer, mag ik dan meeeeee???? :9 :Y :D

Jawel he, jawel toch? :Y :@
Hoe zou ik hier nee tegen kunnen zeggen? :P
pi_116178246
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:15 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Ik ben geen gozer, mag ik dan meeeeee???? :9 :Y :D

Jawel he, jawel toch? :Y :@
Dan wil ik ook weer mee.. Gewoon omdat het op vakantie gaan is ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:18:21 #111
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116178252
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:17 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Hoe zou ik hier nee tegen kunnen zeggen? :P
*O* *O*

Ik heb niet veel nodig hoor; af en toe een botje om te kluiven en een klein slaapzakje. Ben niet zo groot 1.64, dus daar pas ik dan wel in ^O^
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116178253
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:14 schreef Kper_Norci het volgende:
Zwaar rlxd trouwens, Schotland, moet ik ook nog een keer naartoe. Vind dat accent ook zo tof O+
Ja leuk hè.. Tot het te snel gaat dan is er niks meer van te maken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116178274
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:18 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

*O* *O*

Ik heb niet veel nodig hoor; af en toe een botje om te kluiven en een klein slaapzakje. Ben niet zo groot 1.64, dus daar pas ik dan wel in ^O^
We kunnen samen 1 grote nemen ik ben ook maar 1,57 haha ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:20:13 #114
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116178291
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

We kunnen samen 1 grote nemen ik ben ook maar 1,57 haha ^^
Uitstekende deal :D Lekker warm ook enzo. En dan is het aan Kper wanneer we wat te eten krijgen, maar dat maakt niet uit, het is Schotland, je weet :P *pest*
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116178309
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:20 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Uitstekende deal :D Lekker warm ook enzo. En dan is het aan Kper wanneer we wat te eten krijgen, maar dat maakt niet uit, het is Schotland, je weet :P *pest*
Kunnen we zelf vangen loopt nog wild daar ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116178316
Goedemorgen :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116178327
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen :)
Haaij^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116178329
Ik ben ook maar een klein ventje, tegenwoordig is 1,76 ook niet echt groot. Maar ik ga wel op jacht hoor, berenvel aan, hengel van mijn pa mee, kunnen we 's avonds het monster van Loch Ness opeten bij het kampvuur.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:22:46 #119
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116178340
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kunnen we zelf vangen loopt nog wild daar ^^
Ja zeg, Kper is een man hoor, die moet nog een beetje het idee hebben dat hij voor 'zijn' vrouwtjes zorgt. Anders minderwaardigheidscomplex enzulks. Dus hij vangt 't beest, wij maken 'm schoon. Authentiekerig O+
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116178342
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:22 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben ook maar een klein ventje, tegenwoordig is 1,76 ook niet echt groot. Maar ik ga wel op jacht hoor, berenvel aan, hengel van mijn pa mee, kunnen we 's avonds het monster van Loch Ness opeten bij het kampvuur.
En vergeet je speer over je schouder niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116178379
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:22 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Ja zeg, Kper is een man hoor, die moet nog een beetje het idee hebben dat hij voor 'zijn' vrouwtjes zorgt. Anders minderwaardigheidscomplex enzulks. Dus hij vangt 't beest, wij maken 'm schoon. Authentiekerig O+
Ik zie die traditionele rolverdeling ook wel zitten.
pi_116178387
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En vergeet je speer over je schouder niet.
Pijl en boog. Speer is zo 2000 voor Christus.
pi_116178433
Goed goed pijl en boog .. ^^

Maargoed ik zie dat ik m'n volgende vakantie alweer kan plannen ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:30:48 #124
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116178494
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goed goed pijl en boog .. ^^

Maargoed ik zie dat ik m'n volgende vakantie alweer kan plannen ^^
Van 8-10 tot en met 6-11 ben ik niet in het land; dan zit ik in de Verenigde Staten. Other than that ben ik volledig beschikbaar, dus roep maar iets. Ik ga mee!
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116178505
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goed goed pijl en boog .. ^^

Maargoed ik zie dat ik m'n volgende vakantie alweer kan plannen ^^
Het wordt wel redelijk hardcore die volgende vakantie, als ik het zo zie. Ik zal nog maar eens een paar afleveringen Bear Grylls kijken denk ik.
pi_116178520
Ik kijk wel naar de foto's :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116178530
Ah joh ik zit op scouting kom allebei een weekendje meedraaien en we weten alles... Kuch


* is Vodafone aan het bellen*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116178573
Stond er bij die telefoon dat hij direct leverbaar was of niet? Vriend van mij heeft S3 en moest ook iets langer wachten, maar dat stond alleen op de site bij die telefoon en niet bij de orderbevestiging
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116178577
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:30 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Van 8-10 tot en met 6-11 ben ik niet in het land; dan zit ik in de Verenigde Staten. Other than that ben ik volledig beschikbaar, dus roep maar iets. Ik ga mee!
Ook een roadtrip?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:40:54 #130
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116178683
quote:
5s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ook een roadtrip?
Yep, van New York naar San Francisco per auto O+

Heb er een eigen topic over op Travel; Overseas from coast to coast :)

Moet nu richting werk...brr.....vanmiddag drie uur naar de slachtbank. Mijn god.... :'(

Oh en Automatic_.... :W
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116178698
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef automatic_ het volgende:
Stond er bij die telefoon dat hij direct leverbaar was of niet? Vriend van mij heeft S3 en moest ook iets langer wachten, maar dat stond alleen op de site bij die telefoon en niet bij de orderbevestiging
Heel gedoe.. Maar telefoon is Omgeboekt en gaat morgen met de koerier naar mij toe.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116178821
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:40 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Yep, van New York naar San Francisco per auto O+

Heb er een eigen topic over op Travel; Overseas from coast to coast :)

Moet nu richting werk...brr.....vanmiddag drie uur naar de slachtbank. Mijn god.... :'(

Oh en Automatic_.... :W
Vet! Ga dat topic gelijken even volgen! Volgens mij had tekno het er een tijdje terug ook een keer over om zoiets te doen, of dat hem dat in ieder geval wel leuk lijkt. Mij ook wel trouwens. Ik hou sowieso niet zo van de standaard strand/uitgaan vakanties, doe mij maar lekker stedentrips, of wat meer actieve dingen zeg maar.

Werkze en succes bij de tandarts! Als je je kaak hoort kraken, niks aan de hand, dat hoort zo, was bij mij ook ;)
pi_116178859
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:46 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Vet! Ga dat topic gelijken even volgen! Volgens mij had tekno het er een tijdje terug ook een keer over om zoiets te doen, of dat hem dat in ieder geval wel leuk lijkt. Mij ook wel trouwens. Ik hou sowieso niet zo van de standaard strand/uitgaan vakanties, doe mij maar lekker stedentrips, of wat meer actieve dingen zeg maar.

Werkze en succes bij de tandarts! Als je je kaak hoort kraken, niks aan de hand, dat hoort zo, was bij mij ook ;)
Dat krakend geluid is echt vreselijk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116178980
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat krakend geluid is echt vreselijk.
Ik heb ergere geluiden gehoord.
pi_116179115
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:52 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik heb ergere geluiden gehoord.
Oh? ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116179353
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh? ^^
Ik stuur je wel een dm.
pi_116179488
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:08 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik stuur je wel een dm.
Ok
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116180491
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:02:04 #140
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_116182273
Begrijp ik uit de conversatie van gisteren dat we 6 oktober naar het Openluchtmuseum gaan?
Prrrrr
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:08:13 #141
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116182479
Collega van mij staat in die file, jammerrrr
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116182720
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:02 schreef mrspoeZ het volgende:
Begrijp ik uit de conversatie van gisteren dat we 6 oktober naar het Openluchtmuseum gaan?
Eeeh, dat kan ook :D

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:08 schreef EDMAN- het volgende:
Collega van mij staat in die file, jammerrrr
Ik zag hier een mail verschijnen dat de snelweg daar in beide richtingen compleet afgesloten is.
pi_116183064
Ik kan mijn abonnement over een week verlengen. Ik denk dat ik voor de HTC One X gaat. :)

“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:30:07 #144
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116183128
Geen galaxy s 3?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116183158
iPhone?

Goedemiddag trouwens :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_116183164
Maat van mij is net langs de vrachtwagen op de A58 gereden, zie Facebook :)
pi_116183352
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef EDMAN- het volgende:
Geen galaxy s 3?
Neen, ik ben erg tevreden met mijn huidige HTC. Ik heb ook wel eens met de Galaxy lopen prutsen en die vond ik toch minder fijn...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116183370
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:31 schreef KaBuf het volgende:
iPhone?

Goedemiddag trouwens :P
Never nooit een Apple. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116183764
De Galaxy Note behoort trouwens wel tot de opties voor mij. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116184083
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:52 schreef teknomist het volgende:
De Galaxy Note behoort trouwens wel tot de opties voor mij. :)
Zit net dit te lezen: http://tweakers.net/revie(...)-galaxy-note-ii.html
pi_116184320
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef teknomist het volgende:
Ik kan mijn abonnement over een week verlengen. Ik denk dat ik voor de HTC One X gaat. :)

[ afbeelding ]
Ik heb de HTC one S gekozen. Iets kleiner. En ik vond hem degelijker aanvoelen. Net als dat bij de one x de camera uitsteekt.. Dat sloop ik geheid ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116184415
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef teknomist het volgende:
Ik kan mijn abonnement over een week verlengen. Ik denk dat ik voor de HTC One X gaat. :)

[ afbeelding ]
Volgens een collega van mij die deze ook heeft is het een echte aanrader, hij is er heel tevreden mee. Iphonekiller aldus hem.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:45:38 #153
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116185393
Pfff, zooo, klaar met werken. Straks naar de tandarts. Moet er om 3 uur zijn, maar straks al weg, want 't is drie kwartier lopen. Deze faalhaas d'r fiets is gejat namelijk. }:|

Weet alleen nog niet of ik daadwerkelijk die verstandskies eruit laat halen. Als er niets mis mee is, waarom dan doen, weet je wel? En ik ben al 4 kiezen kwijt door mijn beugel, hou geen tand over joh!
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116185571
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:45 schreef Mucha-Girl het volgende:
Pfff, zooo, klaar met werken. Straks naar de tandarts. Moet er om 3 uur zijn, maar straks al weg, want 't is drie kwartier lopen. Deze faalhaas d'r fiets is gejat namelijk. }:|

Weet alleen nog niet of ik daadwerkelijk die verstandskies eruit laat halen. Als er niets mis mee is, waarom dan doen, weet je wel? En ik ben al 4 kiezen kwijt door mijn beugel, hou geen tand over joh!
Wow, echt joh, hoe komt dat door je beugel dan? En als het niet nodig is zou ik het niet laten doen idd. Je kan er nog best last van hebben namelijk. Eerste keer had ik er weinig last van, maar de 2e keer ben ik er een week ziek van geweest.
pi_116185655
Bij iedereen halen ze die dingen eruit. En ik loop om de zoveel tijd met een godsgruwelijk zere bakkes en ik krijg te horen " nee sorry ze zitten nog te diep" :(
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:55:08 #156
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116185696
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:51 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Wow, echt joh, hoe komt dat door je beugel dan? En als het niet nodig is zou ik het niet laten doen idd. Je kan er nog best last van hebben namelijk. Eerste keer had ik er weinig last van, maar de 2e keer ben ik er een week ziek van geweest.
Nou, mijn kaak is/was echt mega-veel te klein. Daarop hebben ze besloten vier kiezen te verwijderen, om ruimte te maken voor de rest, zeg maar. Mede daardoor steken mijn verstandskiezen (die eerder dus geen ruimte hadden om naar boven te komen) nu half door mijn tandvlees heen. Onder dat flapje tandvlees zit/zat (want op het moment geen last van) een ontsteking. Daarop riep de ene tandarts dat dat vanzelf over zou gaan (had dus gelijk, blijkt nu) en de andere tandarts wil de kies eruit hebben.

Terwijl ik zoiets heb van; de ontsteking kwam niet door de tand zelf, maar door het randje tandvlees en de bacterien die daaronder een huisje hebben gevonden. Dan heb ik zelf zoiets van; snijd dat tandvlees eraf. Zal een bloederige bende zijn, maar dat is het als je de kies trekt ook. Ik zit dus een beetje te dubben....
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116185700
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij iedereen halen ze die dingen eruit. En ik loop om de zoveel tijd met een godsgruwelijk zere bakkes en ik krijg te horen " nee sorry ze zitten nog te diep" :(
Moeten ze jou niet gewoon naar de kaakchirurg doorverwijzen anders?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:56:51 #158
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116185769
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij iedereen halen ze die dingen eruit. En ik loop om de zoveel tijd met een godsgruwelijk zere bakkes en ik krijg te horen " nee sorry ze zitten nog te diep" :(
Is bij mij idd ook het geval, vandaar dat ze redelijk moeten gaan hakken en breken. Mede daardoor dub ik dus nu heel erg. Huidige tandarts heeft een aantekening chirurgie en mag het dus zelf doen. Anders idd kaakchirurg.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116185774
quote:
5s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Moeten ze jou niet gewoon naar de kaakchirurg doorverwijzen anders?
Vermoed dan hij het te graag zelf wil doen. Kun je daar ook zelf een afspraak maken?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116185795
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Nou, mijn kaak is/was echt mega-veel te klein. Daarop hebben ze besloten vier kiezen te verwijderen, om ruimte te maken voor de rest, zeg maar. Mede daardoor steken mijn verstandskiezen (die eerder dus geen ruimte hadden om naar boven te komen) nu half door mijn tandvlees heen. Onder dat flapje tandvlees zit/zat (want op het moment geen last van) een ontsteking. Daarop riep de ene tandarts dat dat vanzelf over zou gaan (had dus gelijk, blijkt nu) en de andere tandarts wil de kies eruit hebben.

Terwijl ik zoiets heb van; de ontsteking kwam niet door de tand zelf, maar door het randje tandvlees en de bacterien die daaronder een huisje hebben gevonden. Dan heb ik zelf zoiets van; snijd dat tandvlees eraf. Zal een bloederige bende zijn, maar dat is het als je de kies trekt ook. Ik zit dus een beetje te dubben....
Ik had precies hetzelfde bij mijn eerste keer verstandskiezen trekken. Er zat teveel tandvlees op, waardoor ze er niet doorheen konden, en gingen ontsteken. Weekje antibioticakuurtje, en daarna laten trekken. Dag later al geen last meer. Half jaar later de andere kant, niks aan het handje, week lang ziek geweest na het trekken. Maar in jouw geval zou ik ze dan maar wel laten trekken, anders heb je veel meer kans op en last van ontstekingen hoor.
pi_116185802
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:56 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Is bij mij idd ook het geval, vandaar dat ze redelijk moeten gaan hakken en breken. Mede daardoor dub ik dus nu heel erg. Huidige tandarts heeft een aantekening chirurgie en mag het dus zelf doen. Anders idd kaakchirurg.
Tja heb je er last van of vernachelt hij je gebit?
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:58:59 #162
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116185841
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tja heb je er last van of vernachelt hij je gebit?
Had last van tandvlees-ontsteking door randje tandvlees wat er nog overheen zit. Maar dat is maar bij 1 van de 4 het geval; de andere 3 steken ook gezellig half door mijn tandvlees en daar had/heb ik in het geheel geen last van.

En waar ik stiekem ook ontzettend tegen op zie is dat ik straks verdoofd en al dus weer 3 kwartier terug naar huis mag lopen. Maar goed.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116185876
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:58 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Had last van tandvlees-ontsteking door randje tandvlees wat er nog overheen zit. Maar dat is maar bij 1 van de 4 het geval; de andere 3 steken ook gezellig half door mijn tandvlees en daar had/heb ik in het geheel geen last van.
Hm ja dan weet ik het niet wat ik zou doen.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:02:55 #164
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116185969
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm ja dan weet ik het niet wat ik zou doen.
Precies; vind ik dus ook heel lastig. Heb ook zoiets van; als die tand eraan gaat door ontsteking kan hij er altijd nog uit he. Maar om nou preventief te gaan zitten hakken en boren. Dan moeten ze er gelijk alle 4 uit, of helemaal geen. Anders is het ook 4 keer chirurgisch consult dokken zeker; ben daar gek.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:10:00 #165
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116186182
Hoe dan ook, ik ga nu, laat jullie wel weten wat het geworden is! :)
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116190030
Ben benieuwd of er al iemand vol verdoving en bloed spugend terug naar huis aan het lopen is :P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:12:03 #167
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116190562
lol, ik zit alleen op kantoor. eerste keer in 4 jaar, mp3 aan en knallen

.. of gewoon naar huis

laters
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116190640
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:12 schreef EDMAN- het volgende:
lol, ik zit alleen op kantoor. eerste keer in 4 jaar, mp3 aan en knallen

.. of gewoon naar huis

laters
Hahaha, groot gelijk. Overigens kreeg ik een tijdje terug wel klachten van de afdeling hiernaast, maarja, toen had ik ook hardcore en erger opstaan :')
pi_116190683
:Z :Z
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:19:04 #170
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116190834
Verdoofd, ja. Bloed spugend, nee :) Net thuis; had twee beginnende gaatjes die zijn gevuld (eerste keer in mijn leven), alle kiezen zitten er nog in. :)

Ik = dus happy.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116190917
Ik mag woensdag weer om een gaatje te laten vullen :Y
Zonder verdoving 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116190960
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:19 schreef Mucha-Girl het volgende:
Verdoofd, ja. Bloed spugend, nee :) Net thuis; had twee beginnende gaatjes die zijn gevuld (eerste keer in mijn leven), alle kiezen zitten er nog in. :)

Ik = dus happy.
Valt nog mee dan. Maar waarom zitten ze er nog in?
pi_116191006
Ik wilde hier trouwens een reactie plaatsen van ligt het aan mij dat ik allemaal rare gedachtes krijg van die gaatjes i.c.m. het woord vullen, maar ik hoef dat niet eens te vragen, dat ligt gewoon aan mij :')
pi_116191100
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik wilde hier trouwens een reactie plaatsen van ligt het aan mij dat ik allemaal rare gedachtes krijg van die gaatjes i.c.m. het woord vullen, maar ik hoef dat niet eens te vragen, dat ligt gewoon aan mij :')
Nee hoor schat, dat ligt niet aan jou :*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116191162
quote:
12s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:25 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee hoor schat, dat ligt niet aan jou :*
Jij hebt er ook last van?
pi_116191240
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:26 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Jij hebt er ook last van?
Je moest eens weten ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:28:52 #177
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116191241
Ik wil hier spontaan een opmerking plaatsen n.a.v. die van jou (Kper) over onze vakantie in Schotland. Gezellig in het berenvel enzo. Maar ik doe het maar lekker niet :D :6
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116191397
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:28 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Je moest eens weten ;(
Oeh, dat klinkt ernstig.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:28 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ik wil hier spontaan een opmerking plaatsen n.a.v. die van jou (Kper) over onze vakantie in Schotland. Gezellig in het berenvel enzo. Maar ik doe het maar lekker niet :D :6
Ach, ik kan wel wat hebben hoor. Ik gooi het er meestal zonder nadenken uit :')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:33:44 #179
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116191451
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt ernstig.

[..]

Ach, ik kan wel wat hebben hoor. Ik gooi het er meestal zonder nadenken uit :')
Haha, me too, maar geen behoefte aan een pissige mevrouw Kper in mijn PM, als je me snapt. :P

Weten jullie al wat jullie gaan stemmen by the way? Krijg net de stemlijst binnen hier!
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116191521
Nope, geen idee... Ik weet niet of ik trouw ga blijven aan de partij van de vorige keer :)
Moet ook zeggen dat ik er niet zo mee bezig ben.

Er is geen mevrouw Kper, dus je kunt het best zeggen :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116191532
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Oeh, dat klinkt ernstig.
Is het ook :7
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116191537
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:33 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Haha, me too, maar geen behoefte aan een pissige mevrouw Kper in mijn PM, als je me snapt. :P

Weten jullie al wat jullie gaan stemmen by the way? Krijg net de stemlijst binnen hier!
Dan weet jij meer dan ik, want ik ken eigenlijk geen Mevr. Kper, ik zal straks thuis nog eens goed kijken, maar ik geloof niet dat ik ze kan vinden ;)

Bij mij wordt het Groen Links of de libertarische partij, nog eventjes goed afwegen.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:36:49 #183
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116191587
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:35 schreef automatic_ het volgende:
Nope, geen idee... Ik weet niet of ik trouw ga blijven aan de partij van de vorige keer :)
Moet ook zeggen dat ik er niet zo mee bezig ben.

Er is geen mevrouw Kper, dus je kunt het best zeggen :D
Dacht dat jij dat was? :6

Ik dacht SP (al jaren lid van), maar wellicht dat het nu eens de Piratenpartij word....
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116191632
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:36 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Dacht dat jij dat was? :6

Ik dacht SP (al jaren lid van), maar wellicht dat het nu eens de Piratenpartij word....
Waarom dacht je dat? :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116191831
Deze jongen is helemaal vrijgezellig, maar ben ook wel benieuwd naar de reden :o
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:42:32 #186
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116191839
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Waarom dacht je dat? :D
Heel stom, en verder niet slijmerig of kwetsend tegenover wie dan ook bedoeld, maar ik vond Kper (zoals hij op mij overkomt althans) geen persoon om op zijn FOK!'s forever alonerig te gaan zitten doen op zijn zolderkamertje. Hij heeft best zijn bekkie wel bij, dacht daarom dat hij een vriendin had. En omdat ik jou niet over een vriend hoor (i.t.t. ThinkkPinkk) had ik 1+1 gedaan in hoofd. Maar in dit geval is het dus geen 2. My bad :o
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116191846
Dan wachten we beide in spanning af 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116191872
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Heel stom, en verder niet slijmerig of kwetsend tegenover wie dan ook bedoeld, maar ik vond Kper (zoals hij op mij overkomt althans) geen persoon om op zijn FOK!'s forever alonerig te gaan zitten doen op zijn zolderkamertje. Hij heeft best zijn bekkie wel bij, dacht daarom dat hij een vriendin had. En omdat ik jou niet over een vriend hoor (i.t.t. ThinkkPinkk) had ik 1+1 gedaan in hoofd. Maar in dit geval is het dus geen 2. My bad :o
Haha, wat grappig! Hij heeft al wel twee keer in mijn auto gezeten 8-)
En nee, dat moet je dan weer niet dubbelzinnig opvatten _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:44:54 #189
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116191944
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha, wat grappig! Hij heeft al wel twee keer in mijn auto gezeten 8-)
En nee, dat moet je dan weer niet dubbelzinnig opvatten _O-
Pics or it didn't happen. _O-

Maar iig mijn excuses aan the both of you. Was niet vervelend bedoeld.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116191976
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:42 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Heel stom, en verder niet slijmerig of kwetsend tegenover wie dan ook bedoeld, maar ik vond Kper (zoals hij op mij overkomt althans) geen persoon om op zijn FOK!'s forever alonerig te gaan zitten doen op zijn zolderkamertje. Hij heeft best zijn bekkie wel bij, dacht daarom dat hij een vriendin had. En omdat ik jou niet over een vriend hoor (i.t.t. ThinkkPinkk) had ik 1+1 gedaan in hoofd. Maar in dit geval is het dus geen 2. My bad :o
Nee, mijn pc staat gewoon in de huiskamer, maar in grote groepen ben ik wel een beetje verlegen hoor :@

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha, wat grappig! Hij heeft al wel twee keer in mijn auto gezeten 8-)
En nee, dat moet je dan weer niet dubbelzinnig opvatten _O-
Klopt idd, laatste keer nog heel zielig met een flesje water :')
pi_116192040
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen. _O-

Maar iig mijn excuses aan the both of you. Was niet vervelend bedoeld.
Hmm... Heb ik niet! Ik maak volgende keer stiekem een foto van hem 8-)

Ooo maakt mij niet uit hoor :) Er zijn ergere mensen waar je mij aan kunt koppelen :')
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116192055
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef Kper_Norci het volgende:
Klopt idd, laatste keer nog heel zielig met een flesje water :')
Fles bedoel je! Haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116192070
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hmm... Heb ik niet! Ik maak volgende keer stiekem een foto van hem 8-)

Ooo maakt mij niet uit hoor :) Er zijn ergere mensen waar je mij aan kunt koppelen :')
Ahum... }:|
pi_116192111
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ahum... }:|
Ja, die komt niet aardig over, haha. Ik lees hem nu na en dan denk ik; Hmm... Niet lief :N
Maar ik bedoel het goed en niet gemeen :@ :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116192297
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:49 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, die komt niet aardig over, haha. Ik lees hem nu na en dan denk ik; Hmm... Niet lief :N
Maar ik bedoel het goed en niet gemeen :@ :@
Het is je vergeven hoor ;)

Nou ben ik stiekem nog steeds wel benieuwd naar die opmerking die Mucha wilde plaatsen O-)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:56:45 #196
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116192436
Lol, jij had het over gaatjes en vullen op een doordenkmanier, ik over kampvuurtjes en berenvellen. 1 en 1 is twee....ofzo :P

Jij de handeling, ik de locatie. Deal? :P *pest*

Je hebt PM bij de weg....
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116192831
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Mucha-Girl het volgende:
Lol, jij had het over gaatjes en vullen op een doordenkmanier, ik over kampvuurtjes en berenvellen. 1 en 1 is twee....ofzo :P

Jij de handeling, ik de locatie. Deal? :P *pest*

Je hebt PM bij de weg....
Als vrijgezelle man zeg ik daar natuurlijk geen nee tegen, dat snap je wel denk ik :P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 17:08:08 #198
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116192867
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:07 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Als vrijgezelle man zeg ik daar natuurlijk geen nee tegen, dat snap je wel denk ik :P
Goed, telefoonnummer en leeftijd in de PM graag *O* ^O^ :P

En stiekem: _O-

Tussendoor; gevoel in bakkes begint terug te komen. Voelt nu alsof ik zwaaaaaar kramp in mijn tong heb. Vreselijk.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116192935
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:08 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Goed, telefoonnummer en leeftijd in de PM graag *O* ^O^ :P

En stiekem: _O-
O-)

Dus...
pi_116192982
Trouwens niet de fout maken zoals ik dat deed, met werkende verdoving gaan eten, krijg je allemaal gaatjes in je lippen...
  donderdag 30 augustus 2012 @ 17:11:54 #201
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116193023
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Trouwens niet de fout maken zoals ik dat deed, met werkende verdoving gaan eten, krijg je allemaal gaatjes in je lippen...
Beet net al zo hard op mijn tong dat ik t dwars door de verdoving heen voelde, verbaasd me dat ik geen bloed proef eigenlijk....god, wat een gezeik dit. Waar is deze shit goed voor?
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116193127
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:11 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Beet net al zo hard op mijn tong dat ik t dwars door de verdoving heen voelde, verbaasd me dat ik geen bloed proef eigenlijk....god, wat een gezeik dit. Waar is deze shit goed voor?
Maar gaan ze nou nog wat aan de verstandskiezen doen, of niet?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 17:18:25 #203
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116193333
Nou, daar waren ze het niet over eens. In principe sowieso pas na mijn vakantie, omdat ik anders met een half scheve mond in Amerika zit....

Maar ze zitten nu nog te diep, en ik heb er niet echt last van. Zolang ik regelmatig naar de mondhygieniste ga die dat flapje even optilt en al het levende eronder uit laat sterven met waterstofperoxide, gaat het goed....dus dan doen we dat he?
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116193397
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:18 schreef Mucha-Girl het volgende:
Nou, daar waren ze het niet over eens. In principe sowieso pas na mijn vakantie, omdat ik anders met een half scheve mond in Amerika zit....

Maar ze zitten nu nog te diep, en ik heb er niet echt last van. Zolang ik regelmatig naar de mondhygieniste ga die dat flapje even optilt en al het levende eronder uit laat sterven met waterstofperoxide, gaat het goed....dus dan doen we dat he?
Oh shit, dit doet me eraan denken dat ik binnenkort ook nog een wortelkanaalbehandeling moet ondergaan ;(
pi_116197205
Gaan jullie nu daten? 8-) :7
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116197777
Verdoving, wortelkanaalbehandeling, daten, waar gaat dit over?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116198146
Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:13:16 #208
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116198202
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:01 schreef teknomist het volgende:
Verdoving, wortelkanaalbehandeling, daten, waar gaat dit over?
Dit is ADHD-erig van het een op het andere springen. :)

Goeienavond trouwens :)
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116200450
Goeienavond :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 30 augustus 2012 @ 20:49:21 #210
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116202728
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:04 schreef teknomist het volgende:
Goeienavond :)
:W Hoe is het?

Reclame tijdens goeie film :{
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116203666
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:49 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

:W Hoe is het?

Reclame tijdens goeie film :{
Sowieso reclame tijdens film :N Daarom kijk ik ook nooit films op tv, maar altijd via de pc.
pi_116207538
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:49 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

:W Hoe is het?

Reclame tijdens goeie film :{
Goed, fijne werkdag gehad, nog 1 dag werken en dan lekker 1,5 week vakantie. *O*

En met jou? :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116207563
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Sowieso reclame tijdens film :N Daarom kijk ik ook nooit films op tv, maar altijd via de pc.
Ik kijk sowieso bijna geen TV. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116207592
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:10 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik kijk sowieso bijna geen TV. :')
Ik ook niet eigenlijk, en als ik al kijk schakel ik meestal al snel door naar een documentairezender.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 22:12:27 #215
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116207629
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:10 schreef teknomist het volgende:

[..]

Goed, fijne werkdag gehad, nog 1 dag werken en dan lekker 1,5 week vakantie. *O*

En met jou? :)
Het leven is mooi hier in Bergen, haha.

Stukje minder mooi is dat katten zojuist een rol toiletpapier in de wc gegooid hebben.... :{
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116207750
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:12 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Het leven is mooi hier in Bergen, haha.

Stukje minder mooi is dat katten zojuist een rol toiletpapier in de wc gegooid hebben.... :{
Één van mijn katten gaat momenteel iedere 10 minuten moeilijk lastig op mijn bureau liggen, half over het toetsenbord. Maar ze komen in ieder geval niet op de wc :P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 22:15:23 #217
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116207779
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:14 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Één van mijn katten gaat momenteel iedere 10 minuten moeilijk lastig op mijn bureau liggen, half over het toetsenbord. Maar ze komen in ieder geval niet op de wc :P
Dat beestje heeft gewoon een beetje warmte en liefde nodig O+
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116207862
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:15 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Dat beestje heeft gewoon een beetje warmte en liefde nodig O+
Nou, dat krijgen ze genoeg hoor ;) Ze hebben het heel goed hier.

Je zou bijna zeggen dat er een kattenvrouwtje woont hier, paar grote krabpalen enzo, overal plekjes waar ze kunnen liggen. :@
pi_116208016
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:12 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Het leven is mooi hier in Bergen, haha.
Uiteraard, gelukkig zit ik maar de helft van mijn vakantie in het buitenland, in het Bergen op Zoom van Turkije. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116208120
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:19 schreef teknomist het volgende:

[..]

Uiteraard, gelukkig zit ik maar de helft van mijn vakantie in het buitenland, in het Bergen op Zoom van Turkije. :P
Lekker Lahmacun jongen
  donderdag 30 augustus 2012 @ 22:22:21 #221
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116208190
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Lekker Lahmacun jongen
Nee, grote donerschotel extra vlees met dubbel knoflook van de Antiochia O+ O+ O+ O+
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116208311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:22 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Nee, grote donerschotel extra vlees met dubbel knoflook van de Antiochia O+ O+ O+ O+
Sphinx. O+
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 30 augustus 2012 @ 22:25:08 #223
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116208377
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:24 schreef teknomist het volgende:

[..]

Sphinx. O+
Als je op de koffie komt bestellen we ze allebei en doen we een vergelijkend warenonderzoek. Lijkt me voor de overige Bergenaren wel belangrijk :)
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116208472
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:25 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Als je op de koffie komt bestellen we ze allebei en doen we een vergelijkend warenonderzoek. Lijkt me voor de overige Bergenaren wel belangrijk :)
Lijkt me een deal. Ik geloof alleen niet dat mijn oordeel snel zal veranderen. (8>
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116208491
Ik ben niet zo van de döner eigenlijk, snap niet wat daar nou zo spannend aan is eigenlijk
  donderdag 30 augustus 2012 @ 22:27:15 #226
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116208511
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben niet zo van de döner eigenlijk, snap niet wat daar nou zo spannend aan is eigenlijk
Eigenlijk. ^O^
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116208525
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben niet zo van de döner eigenlijk, snap niet wat daar nou zo spannend aan is eigenlijk
Je moet het ook niet in je slaapkamer gebruiken.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116208652
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:27 schreef teknomist het volgende:

[..]

Je moet het ook niet in je slaapkamer gebruiken.
Ik was mijn anaaldildo beu
pi_116208705
quote:
16s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik was mijn anaaldildo beu
Niet de lusten, wel de bruine lapjes...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 30 augustus 2012 @ 22:31:02 #230
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116208776
Jezus christus jongens, ik zeik in mijn broek van 't lachen hier. OMG!
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116208845
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef Mucha-Girl het volgende:
Jezus christus jongens, ik zeik in mijn broek van 't lachen hier. OMG!
Been there, done that, got a wet t-shirt
pi_116208991
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef Mucha-Girl het volgende:
Jezus christus jongens, ik zeik in mijn broek van 't lachen hier. OMG!
Muchas Gracias.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116209305
quote:
Na haar Expeditie Robinson avontuur moest Fajah Lourens afkicken van wildplassen. "Het werd echt een gewoonte dat ik in het water ging plassen", biecht Lourens op.

"Als je het water in loopt, ga je automatisch plassen", vertelt de 31-jarige actrice. Fajah vertelt dat het al mis ging bij het zwembad in een luxe resort waar ze mocht verblijven om even bij te komen van Expeditie Robinson. "Ik ging daar in het hele chique zwembad en pieste meteen in het water. Het gebeurde gewoon, ik moest overal plassen echt even afleren."

Inmiddels heeft de actrice haar 'verslaving' onder controle, al ging het onlangs wel bijna mis. Tijdens opnames voor de nieuwe videoclip van Yes-R moest ze in een bad liggen. Ze kon zich nog net inhouden niet te gaan plassen. "Er moest ook nog een tegenspeler in," aldus Fajah.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116209361


Ik zou wel plasseks met haar willen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116209438
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:39 schreef teknomist het volgende:

[..]

Daar zijn beelden van


quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zou wel plasseks met haar willen.
Ik vind haar knieën zo scherp
pi_116209664
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:41 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Daar zijn beelden van

Vind die vriendin van je het wel leuk dat je dit zo op internet zet?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116209701
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:45 schreef teknomist het volgende:

[..]

Vind die vriendin van je het wel leuk dat je dit zo op internet zet?
Het is net uit, beetje revenge, weetog.
pi_116209727
Overigens de eerste 6 seconden lijkt het me wel een leuke poo party. Misschien een idee voor onze meet? De Norit nemen we dan wel mee uiteraard.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 30 augustus 2012 @ 22:49:21 #239
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116209859
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:47 schreef teknomist het volgende:
Overigens de eerste 6 seconden lijkt het me wel een leuke poo party. Misschien een idee voor onze meet? De Norit nemen we dan wel mee uiteraard.
Ok, ik ben nu ZO blij dat ik niet naar die meet kan komen he!
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116209956
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:47 schreef teknomist het volgende:
Overigens de eerste 6 seconden lijkt het me wel een leuke poo party. Misschien een idee voor onze meet? De Norit nemen we dan wel mee uiteraard.
Gaan we dan naakt door de straten van Bergen op Zoom rennen? Spoorzoekertje _O-
pi_116210371
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:51 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Gaan we dan naakt door de straten van Bergen op Zoom rennen? Spoorzoekertje _O-
Jep, en dan met name door de nieuwe, gerenoveerde wijk van Zeekant en Heijningen. En met dat laatste kunnen we gelijk ook de begraafplaats aan doen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 30 augustus 2012 @ 22:59:02 #242
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116210419
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef teknomist het volgende:

[..]

Jep, en dan met name door de nieuwe, gerenoveerde wijk van Zeekant en Heijningen. En met dat laatste kunnen we gelijk ook de begraafplaats aan doen.
Omg, dus dan heb ik straks allemaal naakte FOK!-ers door mijn straat? Ik bel onmiddellijk mijn beste vriendin, die wil kijken!
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116210429
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Ok, ik ben nu ZO blij dat ik niet naar die meet kan komen he!
No hard feelings, wij komen wel op eh naar de meet.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116210465
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Omg, dus dan heb ik straks allemaal naakte FOK!-ers door mijn straat? Ik bel onmiddellijk mijn beste vriendin, die wil kijken!
Niet doen, ik wil vooral vrouwen zich niet ongemakkelijk laten voelen. *)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 30 augustus 2012 @ 23:01:43 #245
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116210573
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:59 schreef teknomist het volgende:

[..]

Niet doen, ik wil vooral vrouwen zich niet ongemakkelijk laten voelen. *)
Ach, mijn beste vriendin haar bijnaam is "The Mattress" (true story), dus die is niet zo kritsch. Een paar naakte, poepende FOK-ers kan zij best wel aan. Ik daarentegen moet aan het zuurstof in het ziekenhuis. Van het lachen, je weet.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116210593
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef teknomist het volgende:

[..]

Jep, en dan met name door de nieuwe, gerenoveerde wijk van Zeekant en Heijningen. En met dat laatste kunnen we gelijk ook de begraafplaats aan doen.
Ik hou wel van rijpe vrouwen, dus die begraafplaats wil ik wel even kijken.
pi_116210628
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:01 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ik daarentegen moet aan het zuurstof in het ziekenhuis. Van het lachen, je weet.
Gelijk door naar de afdeling urologie zeker?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 30 augustus 2012 @ 23:03:29 #248
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116210660
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef teknomist het volgende:

[..]

Gelijk door naar de afdeling urologie zeker?
Waar jij graag bij wil zijn, of? Wil wel doner aan mijn bed hoor, geen fruitmand-meuk...
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116210685
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:02 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik hou wel van rijpe vrouwen, dus die begraafplaats wil ik wel even kijken.
Er liggen ook kerels, dus wel effe goed de zerken bekijken voordat je "erin" duikt. :') !!!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116210715
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Waar jij graag bij wil zijn, of? Wil wel doner aan mijn bed hoor, geen fruitmand-meuk...
Prima, maar geen slaapkamer-doner al la Kper dan.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116210746
Zo, en nu ga ik een Doner-debat kijken.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116210774
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef teknomist het volgende:

[..]

Er liggen ook kerels, dus wel effe goed de zerken bekijken voordat je "erin" duikt. :') !!!
Al weet je het met al die doopnamen nooit zeker. :7
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116210817
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:03 schreef teknomist het volgende:

[..]

Er liggen ook kerels, dus wel effe goed de zerken bekijken voordat je "erin" duikt. :') !!!
Wie weet wat als eerste vergaat, dan zie je er niks meer van :')
pi_116211414
:s)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116211903
quote:
Gaat weer nergens over hè :')
pi_116211918
Ik lees er ook gewoon overheen :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116212158
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik lees er ook gewoon overheen :P
Je mist niks _O-
pi_116212404
Gelukkig maar O+
En anders praat jij mij wel bij toch?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116212490
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:28 schreef automatic_ het volgende:
Gelukkig maar O+
En anders praat jij mij wel bij toch?
Daarom, maar vooralsnog geen spannende ontwikkelingen hoor ;)
pi_116212572
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:29 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Daarom, maar vooralsnog geen spannende ontwikkelingen hoor ;)
Okidoki 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116212949
Dusss... Heb veel gemist hiero :P

Truste :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_116213097
Truste idd, ik ga ook zo ,morgen nog een dagje werken en dan... WEEKEND!
pi_116213579
Ik heb al weekend :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116213639
Het moet en zal er ingewreven worden hè
pi_116213657
Kusje?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116213699
Nou, vooruit dan maar
pi_116213908
quote:
6s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou, vooruit dan maar
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116214128
Ouwe hosselaar hiero, weetog.
pi_116214162
Ja joh! Maar gelukkig ben ik zo aardig om hem gewoon te geven ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116214338
Dat dan weer wel.
pi_116214662
Mm, toch blijven hangen bij het debat op NL1
Wilders blijft geweldig :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 23:58:47 #272
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116214867
Trusten mensen...tot morgen weer! :W
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116215520
Truste. :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116215943
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Truste idd, ik ga ook zo ,morgen nog een dagje werken en dan... VAKANTIE!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_116221078
Goeiemorgen!

Nou als het goed is zou vandaag mijn telefoon geleverd moeten worden.. Ik ben erg benieuwd.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:39:28 #276
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116221407
Moggûh, begonnen aan de 16-urige werkdag, hoezé
Leve de maandsluiting, en dan zeker op vrijdag
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116221673
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:39 schreef EDMAN- het volgende:
Moggûh, begonnen aan de 16-urige werkdag, hoezé
Leve de maandsluiting, en dan zeker op vrijdag
Dat is zuur, succes!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116221698
Goeiemorgen, mijn innige deelneming aan Eddie op deze zwarte vrijdag, T-P, jij gaat heel de dag voor de brievenbus liggen zeker?
pi_116221772
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen, mijn innige deelneming aan Eddie op deze zwarte vrijdag, T-P, jij gaat heel de dag voor de brievenbus liggen zeker?
Nou gezien mijn desire nu een poging doet om opnieuw te installeren.. Ja.. Ik denk dat hij nu echt op is namelijk. Maar ik ben toch druk aan het inpakken enzo vandaag dus kan toch niet veel weg. En hond uitlaten doen we dan maar in het park hiervoor ^^ kan ik m'n huis in de gaten houden :p
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:06:01 #280
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116221847
Hopelijk komt de telefoon snel! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:09:12 #281
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116221919
Nieuwe telefoon is altijd leuk :D, 'een nieuw speeltje'

Tja ach. Denk dat ik wat eerder vertrek hier, lekker ga koken, de hond nog ff uitlaat. Kan gelukkig van thuis uit werken en heb morgen gelukkig een leuke dag. Dus opzichhhh, we redden het wel
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116221981
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:09 schreef EDMAN- het volgende:
Nieuwe telefoon is altijd leuk :D, 'een nieuw speeltje'

Tja ach. Denk dat ik wat eerder vertrek hier, lekker ga koken, de hond nog ff uitlaat. Kan gelukkig van thuis uit werken en heb morgen gelukkig een leuke dag. Dus opzichhhh, we redden het wel
Leuk wat voor hond heb je?

En nieuwe telefoon idd altijd leuk. Alleen is weer gewoon HTC dus zal niet heel erg vernieuwend zijn denk ik.

En auto ik hoop het ook :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:22:42 #283
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116222162
Is van m'n ouders, die zijn een weekje weg. Een kruising tussen een flatcoated retriever en een labrador (geloof ik). Dit een bastaardje, maar wel een geweldige bastaard. Alleen nogal ondeugend.

Als ik hem uitlaat trekt hij eerst mij vooruit, tot hij merkt dat we teruggaan, en dan trek ik hem vooruit. Kan hem helaas niet loslaten want die rent gewoon weg (al eens een uur extra in het bos gelopen omdat hij maar niet terugkwam)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116222218
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nou gezien mijn desire nu een poging doet om opnieuw te installeren.. Ja.. Ik denk dat hij nu echt op is namelijk. Maar ik ben toch druk aan het inpakken enzo vandaag dus kan toch niet veel weg. En hond uitlaten doen we dan maar in het park hiervoor ^^ kan ik m'n huis in de gaten houden :p
Ik had laatst het volgende. Had bij zo'n postorderbedrijf wat besteld, en ervoor gekozen om het 's avonds te laten bezorgen. Dan komen ze tussen 18:00u en 21:00u. Prima, alleen ben ik meestal rond kwart over 6, half 7 thuis. Maar eerdere ervaringen leerde mij dat ze hier meestal pas rond half 8, 8 uur komen.

Kom ik aanrijden, parkeer mijn auto, zie achter mij iemand in een auto zitten, driftig schrijvend, ik denk het zal wel. Ik loop naar de brievenbus, en haal er een briefje uit van Selektvracht, dat ze langs waren geweest en ik niet thuis was. Hoor ik die auto starten, ik kijk om, kijk die vent recht in zijn ogen aan, zie op zijn auto Selektvracht staan, en toen reed ie weg. Ik denk hondelul dat je me d'r bent, was het nou zoveel moeite om ff uit de auto te komen en toch dat pakketje te bezorgen?
pi_116222233
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:22 schreef EDMAN- het volgende:
Is van m'n ouders, die zijn een weekje weg. Een kruising tussen een flatcoated retriever en een labrador (geloof ik). Dit een bastaardje, maar wel een geweldige bastaard. Alleen nogal ondeugend.

Als ik hem uitlaat trekt hij eerst mij vooruit, tot hij merkt dat we teruggaan, en dan trek ik hem vooruit. Kan hem helaas niet loslaten want die rent gewoon weg (al eens een uur extra in het bos gelopen omdat hij maar niet terugkwam)
Leuk ik heb ook een Labrador en van dat trekken.. Tja sportschool is voor m'n armen niet nodig zeg maar :')

En wat het bos betreft hij wou duidelijk nog niet naar huis ^^ leuk hoor hondjes :) hoe heet hij?

Moet de mijne vanaf morgen missen :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116222287
quote:
13s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:26 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik had laatst het volgende. Had bij zo'n postorderbedrijf wat besteld, en ervoor gekozen om het 's avonds te laten bezorgen. Dan komen ze tussen 18:00u en 21:00u. Prima, alleen ben ik meestal rond kwart over 6, half 7 thuis. Maar eerdere ervaringen leerde mij dat ze hier meestal pas rond half 8, 8 uur komen.

Kom ik aanrijden, parkeer mijn auto, zie achter mij iemand in een auto zitten, driftig schrijvend, ik denk het zal wel. Ik loop naar de brievenbus, en haal er een briefje uit van Selektvracht, dat ze langs waren geweest en ik niet thuis was. Hoor ik die auto starten, ik kijk om, kijk die vent recht in zijn ogen aan, zie op zijn auto Selektvracht staan, en toen reed ie weg. Ik denk hondelul dat je me d'r bent, was het nou zoveel moeite om ff uit de auto te komen en toch dat pakketje te bezorgen?
Zo zijn ze...

Deze komt per koerier... Dus dat kan vanalles zijn.. Heb uiteraard geen track and trace.. Als je nieuwe klant bent wordt je netjes gebeld maar bij verlenging zoek je t maar uit.. Mooi man :')
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:39:12 #287
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_116222538
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Leuk ik heb ook een Labrador en van dat trekken.. Tja sportschool is voor m'n armen niet nodig zeg maar :')

En wat het bos betreft hij wou duidelijk nog niet naar huis ^^ leuk hoor hondjes :) hoe heet hij?

Moet de mijne vanaf morgen missen :'(
Labrador's zijn sowieso de beste, liefste, leukste honden. Ben er, gelukkig, mee opgegroeid. Deze heet Bas en is nu alweer 10.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_116222632
Wat denken we hiervan? Ik krijg hier hele lauwe pis van.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12857254/__Wie_op_de_bank_zit...__.html

[ Bericht 3% gewijzigd door Kper_Norci op 31-08-2012 09:49:29 ]
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:46:21 #289
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116222702
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Wat denken we hiervan? Ik krijg hier hele lauwe pis van.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12857254/__Wie_op_de_bank_zit...__.html
Error 404....pagina niet gevonden. Krijg ik ook lauwe pis van ja :P

Goeiemorgen allemaal trouwens, wat is het hier al druk!
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116222752
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:39 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Labrador's zijn sowieso de beste, liefste, leukste honden. Ben er, gelukkig, mee opgegroeid. Deze heet Bas en is nu alweer 10.
Ah Bas is al een oude knar :D


Dit is Loebes :)

I solemnly swear i'm up to no good
pi_116222777
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Wat denken we hiervan? Ik krijg hier hele lauwe pis van.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12857254/__Wie_op_de_bank_zit...__.html
Krijg hem ook niet geopend.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:49:31 #292
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116222793
Wat een geweldige hond, T-P! Dat hoofd O+ O+
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116222817
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:46 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Error 404....pagina niet gevonden. Krijg ik ook lauwe pis van ja :P

Goeiemorgen allemaal trouwens, wat is het hier al druk!
Het zou nu wel moeten werken. Nieuwe muis die iets sneller scrollt en beweegt, moet er nog ff aan wennen :@
pi_116222880
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:50 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het zou nu wel moeten werken. Nieuwe muis die iets sneller scrollt en beweegt, moet er nog ff aan wennen :@
Wat een eikel....
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116222891
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat een eikel....
Die arrogantie hè
pi_116222902
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:49 schreef Mucha-Girl het volgende:
Wat een geweldige hond, T-P! Dat hoofd O+ O+
Hij is net zo vrolijk als dat zijn hoofd eruit ziet. Hij moet nog 2 worden 15 September is hij jarig party party time,
I solemnly swear i'm up to no good
pi_116222922
quote:
13s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:52 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Die arrogantie hè
Zo een zou je toch ff voor z'n ... Willen timmeren
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:55:07 #298
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116222958
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hij is net zo vrolijk als dat zijn hoofd eruit ziet. Hij moet nog 2 worden 15 September is hij jarig party party time,
*krijgt visioenen van Loebes met kartonnen feestmutsje op hoofd* O+

En T-P; je hebt gelijk hoor; meneer moet voor ons beren en vissen vangen in Schotland, maar hij kan niet eens een muis hanteren :P

*grapje hoor Kper!*
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116222995
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:55 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

*krijgt visioenen van Loebes met kartonnen feestmutsje op hoofd* O+

En T-P; je hebt gelijk hoor; meneer moet voor ons beren en vissen vangen in Schotland, maar hij kan niet eens een muis hanteren :P

*grapje hoor Kper!*
Je bent wel een aanwinst hier, hè ;)
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:57:25 #300
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116223032
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Je bent wel een aanwinst hier, hè ;)
What can I say? :)
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_116223072
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:57 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

What can I say? :)
Slotje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')