De causaliteit van beider acties ontgaat me.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:46 schreef Tamashii het volgende:
Mijn vriend moet hier iets doen, dus ik zit nu in een soort klooster met hele harde muziek.
Ja ik begrijp het ook niet helemaal, maar best gezellig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De causaliteit van beider acties ontgaat me.
Klinkt als iets top-secret'squote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:46 schreef Tamashii het volgende:
Mijn vriend moet hier iets doen, dus ik zit nu in een soort klooster met hele harde muziek.
En toch klinkt het niet als de plek waar ik op een woensdagmorgen zou rondhangenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het ook niet helemaal, maar best gezellig.
Hahahaha, ach ik vermaak mezelf wel. Als ik zeg dat het een voormalig klooster is en nu een school is al het idylische weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En toch klinkt het niet als de plek waar ik op een woensdagmorgen zou rondhangen.
Ja. Een voormalig klooster klinkt hipperquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha, ach ik vermaak mezelf wel. Als ik zeg dat het een voormalig klooster is en nu een school is al het idylische weg.
Daarom, nu heb ik mijn dekmantel verloren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Een voormalig klooster klinkt hipper.
hoe ging de wandeling?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Zo lekker ontbijtje, en dan nu koffie
+1quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
i'm sexy and I know it tudududu
Lekker, lesje niet uitgelopen.ivm heuvel op heuvel af EN onverhard, dus kon de laatste 5 minuten niet uitlopenquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wiggle wiggle wiggle.. ik ben vrolijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |