De causaliteit van beider acties ontgaat me.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:46 schreef Tamashii het volgende:
Mijn vriend moet hier iets doen, dus ik zit nu in een soort klooster met hele harde muziek.
Ja ik begrijp het ook niet helemaal, maar best gezellig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De causaliteit van beider acties ontgaat me.
Klinkt als iets top-secret'squote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:46 schreef Tamashii het volgende:
Mijn vriend moet hier iets doen, dus ik zit nu in een soort klooster met hele harde muziek.
En toch klinkt het niet als de plek waar ik op een woensdagmorgen zou rondhangenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het ook niet helemaal, maar best gezellig.
Hahahaha, ach ik vermaak mezelf wel. Als ik zeg dat het een voormalig klooster is en nu een school is al het idylische weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En toch klinkt het niet als de plek waar ik op een woensdagmorgen zou rondhangen.
Ja. Een voormalig klooster klinkt hipperquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha, ach ik vermaak mezelf wel. Als ik zeg dat het een voormalig klooster is en nu een school is al het idylische weg.
Daarom, nu heb ik mijn dekmantel verloren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Een voormalig klooster klinkt hipper.
hoe ging de wandeling?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Zo lekker ontbijtje, en dan nu koffie
+1quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
i'm sexy and I know it tudududu
Lekker, lesje niet uitgelopen.ivm heuvel op heuvel af EN onverhard, dus kon de laatste 5 minuten niet uitlopenquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wiggle wiggle wiggle.. ik ben vrolijk
goed bezig!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker, lesje niet uitgelopen.ivm heuvel op heuvel af EN onverhard, dus kon de laatste 5 minuten niet uitlopen
Maar wel mooi rondje voor op mijn endomondo lijstje
Lekker he!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Had ik al gemeld dat vandaag mijn eerste vakantie dag is van 3 vakantie dagen
Zondag zeker gelijk ook de opbergruimte vol?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vandaag plankjes en shit halen bij de bouwmarkt en dan en dan jaaaaaaa zondag opbergruimte in huis![]()
jaaaaaaaaquote:
grootste gedeelte welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag zeker gelijk ook de opbergruimte vol?
Precies de reden waarom ik het OV haat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:17 schreef Fera het volgende:
Ik hoop dat ik opgehaald kan worden, anders n uur omreizen.
OVquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik het OV haat.
Totaal NIET mee eens, waarom beter dan de auto?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OV
Op zoveel vlakken beter dan de auto
Ik ken maar een reden en dat is de CO2 uitstoot.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OV
soms is het goedkoper dan de autoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ken maar een reden en dat is de CO2 uitstoot.
Het is alleen chill dat je kan drinken als je met het OV bent.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OV
In de auto kun je dat ook en dan zwaaien naar de anderenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:21 schreef Grijsbaard het volgende:
Ov vind ik gezelliger.. Kan je mensen bekijken haha..
Vind ik geen reden, hoeveel CO2 uitstoot heb je bij het opwekken van die energie die benodigd is ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ken maar een reden en dat is de CO2 uitstoot.
Bijna alleen als je ov kaart hebt of korting. Anders bijna niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soms is het goedkoper dan de auto
kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bijna alleen als je ov kaart hebt of korting. Anders bijna niet.
Zeker niet als je met meerdere mensen reist.
Eh, trein bespaart bijna altijd 75% op CO2 uitstoot. Kijk maar op de site van NS.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind ik geen reden, hoeveel CO2 uitstoot heb je bij het opwekken van die energie die benodigd is ?
haha.. Vind ik minder leuk.. Aangezien ik student ben reis ik vrijwel alleen maar met ov.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
In de auto kun je dat ook en dan zwaaien naar de anderen
Nergens last van met de motorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:22 schreef GSbrder het volgende:
Het is ook wel prettig dat je de trein niet voor 5 euro p/uur hoeft te parkeren.
Ik geloof niet zo in dat rekensommetje van de NS.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh, trein bespaart bijna altijd 75% op CO2 uitstoot. Kijk maar op de site van NS.
1 keer gehad dat ik om half 12 snachts naar huis ging, nou dan denk je hopelijk is het niet te rustig. Blijkt er een Toppers concert geweest te zijn en kon ik nog mooi net tegen 5 andere mensen en de deur aan staan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
Files ontwijken is ook geen reden, want dan sta je meestal ook in een propvolle trein.
met mijn studentenov deed ik dat ook veelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:24 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
haha.. Vind ik minder leuk.. Aangezien ik student ben reis ik vrijwel alleen maar met ov.
Je kunt (veilig) lezen, slapen, internetten, film kijken, etc. etc. Oftewel, het is extra vrije tijd, die je in de auto niet hebt, tenzij auto rijden je hobby is. Het is, als je alleen reist, veel minder slecht voor het milieu. De trein kan veel makkelijker overstappen op natuurvriendelijk opgewekte energie. Op vele trajecten is het sneller dan de auto. En het is vele malen minder stressvol. Je hoeft niet/nauwelijks op te letten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Totaal NIET mee eens, waarom beter dan de auto?
Ahwquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
Tweede tongpiercingballetje ingesliktgraf staafje
Dat heb ik ook vaak genoeg gehad ja, denk je 'het is vast lekker rustig'... NOTquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
1 keer gehad dat ik om half 12 snachts naar huis ging, nou dan denk je hopelijk is het niet te rustig. Blijkt er een Toppers concert geweest te zijn en kon ik nog mooi net tegen 5 andere mensen en de deur aan staan.lekker uur lang opgepropt staan.
Als je alleen reist is de trein altijd goedkoper, mits je bij de auto alle kosten meerekent (benzine, belasting, verzekering, afschrijving, reperatiekosten), als je met z'n 2en reist vrijwel altijd goedkoper.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bijna alleen als je ov kaart hebt of korting. Anders bijna niet.
Zeker niet als je met meerdere mensen reist.
haha dat is wel vet! Zou ik ook moeten doen haha..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met mijn studentenov deed ik dat ook veel
dan snachts fokken en de eerste trein naar rotterdam pakken om bij iemand te ontbijten met wie ik de hele nacht had lopen fokken
veel fokkers gemeet op die manier
Mwoa, heb je toch wel een punt ja. Maargoed, de nadelen wegen niet op tegen de voordelen bij mijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt (veilig) lezen, slapen, internetten, film kijken, etc. etc. Oftewel, het is extra vrije tijd, die je in de auto niet hebt, tenzij auto rijden je hobby is. Het is, als je alleen reist, veel minder slecht voor het milieu. De trein kan veel makkelijker overstappen op natuurvriendelijk opgewekte energie. Op vele trajecten is het sneller dan de auto. En het is vele malen minder stressvol. Je hoeft niet/nauwelijks op te letten.
bij meerdere overstappen is het net zo al dan niet stressvoller.. ga ik hem halen ja of nee.. please trein rij door.. aaah overstap van 5 minuten en dan 2 perrons verder.. toe trein je kan het ! rij door ... trein gaat langzamer rijden bij een weiland... nee trein nee ! rij doorrrrrr......en dan via de intercom "we hebben een vertraging van 5 minuten door een tegenliggende trein die ons moet passeren" aaargh neeee trein doe niet neeee. mobiel pakken wat moet ik dan.. haal ik wat anders hoeveel langer ben ik onderweg.. aaargh !quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt (veilig) lezen, slapen, internetten, film kijken, etc. etc. Oftewel, het is extra vrije tijd, die je in de auto niet hebt, tenzij auto rijden je hobby is. Het is, als je alleen reist, veel minder slecht voor het milieu. De trein kan veel makkelijker overstappen op natuurvriendelijk opgewekte energie. Op vele trajecten is het sneller dan de auto. En het is vele malen minder stressvol. Je hoeft niet/nauwelijks op te letten.
Ik heb de afgelopen 2 jaar niet gestaan in de trein. Ik reis elke werkdag met de trein.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
Files ontwijken is ook geen reden, want dan sta je meestal ook in een propvolle trein.
Dan heb jij precies het tegenovergestelde gehad van mijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 jaar niet gestaan in de trein. Ik reis elke werkdag met de trein.
En dit inderdaad, zooooooooo herkenbaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij meerdere overstappen is het net zo al dan niet stressvoller.. ga ik hem halen ja of nee.. please trein rij door.. aaah overstap van 5 minuten en dan 2 perrons verder.. toe trein je kan het ! rij door ... trein gaat langzamer rijden bij een weiland... nee trein nee ! rij doorrrrrr......en dan via de intercom "we hebben een vertraging van 5 minuten door een tegenliggende trein die ons moet passeren" aaargh neeee trein doe niet neeee. mobiel pakken wat moet ik dan.. haal ik wat anders hoeveel langer ben ik onderweg.. aaargh !
Voordelen van de auto zijn volgens mij: je bepaalt zelf wanneer je weg gaat, je kunt 24/7 verplaatsen, je kunt meer meenemen en als je geen zin hebt in andere om je heen, hoeft dat niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, heb je toch wel een punt ja. Maargoed, de nadelen wegen niet op tegen de voordelen bij mij
Misschien komt het omdat ik al 13 jaar dagelijks treinreis, maar die stress heb ik dus nooitquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij meerdere overstappen is het net zo al dan niet stressvoller.. ga ik hem halen ja of nee.. please trein rij door.. aaah overstap van 5 minuten en dan 2 perrons verder.. toe trein je kan het ! rij door ... trein gaat langzamer rijden bij een weiland... nee trein nee ! rij doorrrrrr......en dan via de intercom "we hebben een vertraging van 5 minuten door een tegenliggende trein die ons moet passeren" aaargh neeee trein doe niet neeee. mobiel pakken wat moet ik dan.. haal ik wat anders hoeveel langer ben ik onderweg.. aaargh !
ik had die stress bijna altijd als ik vanuit drenthe naar het westen gingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik al 13 jaar dagelijks treinreis, maar die stress heb ik dus nooit
Vertraging is met de auto in de spits voor mij een garantie, in de trein nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en met de trein zit je ook nog dat je soms met de bus oid verder want niet iedereen woont naast het station.. vaak scheelt het ruim een half uur als je kijkt naar langere trajecten.. je zit met de auto niet met een laatste trein die je moet halen en de kans dat je vertraging hebt en dan gelijk een half uur vertraging is met de auto vele maler kleiner.
Oh ik hou van treinen hoor alleen ben je wel op die manier vele malen afhankelijker
in de trein in de spits te vaak moeten staan.. laat me dan maar langzaam rijden met de auto..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vertraging is met de auto in de spits voor mij een garantie, in de trein niet
Ik heb danwel geen auto, maar een motor, maar de auto-discussie is makkelijker. Files "ontwijk" je met gemak, want je kan er tussendoor. Als je op een kut traject rijd kan dat zo een half uur schelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voordelen van de auto zijn volgens mij: je bepaalt zelf wanneer je weg gaat, je kunt 24/7 verplaatsen, je kunt meer meenemen en als je geen zin hebt in andere om je heen, hoeft dat niet.
Zijn voor mij niet voldoende. Ik zit 2,5 uur per dag in de trein, met de auto zou dat 2,25 uur zijn. Maar dan zou ik thuis alsnog 2 uur kwijt zijn aan series kijken, die ik nu in de trein kijk
In twee dagenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw
[..]
Dat heb ik ook vaak genoeg gehad ja, denk je 'het is vast lekker rustig'... NOT
Moet je een 1ste klas kaartje halenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En ik mis de trein nog een oplader voor mijn mobiel
dan is het niet voordeliger dan de autoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je een 1ste klas kaartje halen(goed, ik kan het bonnetje weer bij mijn baas inleveren, dat scheelt wel
)
Lijkt me dat die niet goed heeft gezeten dan. Zelf ingedaan of laten doen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In twee dagen
En is niet zielig maar irritant en eng. Staafje was ook bijna weg
in de lente zijn er geen blaadjes op het spoor, maar zijn de nesten van de vogels en dergelijke op het spoor.. XDquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lente: blaadjes op spoor
zomer: rails of wissels te warm
herfst : blaadjes op het spoor
winter: wissels bevroren
Ik heb ook een lange tijd een eerste klas kaart gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je een 1ste klas kaartje halen(goed, ik kan het bonnetje weer bij mijn baas inleveren, dat scheelt wel
)
hoe dan ook hebben ze iets wat elk jaar terug komt waar ze last van hebbenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:37 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
in de lente zijn er geen blaadjes op het spoor, maar zijn de nesten van de vogels en dergelijke op het spoor.. XD
Dat overkomt mij gelukkig nauwelijks. Ben het ook niet meer gewend, al die paupers om mij heenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb ook een lange tijd een eerste klas kaart gehad.
Maar dan roepen die conducteurs elke dag doodleuk dat vanwege de volle trein de mensen ook in de eerste klas mogen zitten met een tweede klas kaart.
Het is dat mijn baas betaalde, anders had ik gelijk een tweede klas kaart gekocht.
dat staat onomstotelijk vastquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe dan ook hebben ze iets wat elk jaar terug komt waar ze last van hebben
Inderdaad, en elk jaar zeggen ze zo goed voorbereid te zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Of dat ze vanwege slecht weer op komst alvast de dienstregeling aanpassen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit eersteklas mogen zitten omdat de trein te vol was.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb ook een lange tijd een eerste klas kaart gehad.
Maar dan roepen die conducteurs elke dag doodleuk dat vanwege de volle trein de mensen ook in de eerste klas mogen zitten met een tweede klas kaart.
Het is dat mijn baas betaalde, anders had ik gelijk een tweede klas kaart gekocht.
Logisch, veel van die dingen gebeuren te weinig om er structureel iets aan te doen, zonder verlies te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:40 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit eersteklas mogen zitten omdat de trein te vol was.
Ik vond van de gratis kranten alleen De Pers prettig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Neeeeeeeeee de metro is gekocht door de telegraafhet was zo'n fijne krant
Wist ik ja, ben ik een keer op gewezen door conducteurquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je officieel niet met een 2de klas kaartje in de 1ste klas mag staan?
als we eerlijk zijn slaat dat al helemaal nergens op.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wel
zelfs al paar keer gehad dat alleen de vrouwen dat mochten![]()
Maar zij is knetter.. zij mag dat!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:42 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
als we eerlijk zijn slaat dat al helemaal nergens op.
dat bewijst maar weerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Maar zij is knetter.. zij mag dat!
Je kan dat niet fout doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me dat die niet goed heeft gezeten dan. Zelf ingedaan of laten doen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Maar zij is knettergek zij mag dat!
Kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:42 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
als we eerlijk zijn slaat dat al helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |