Dat!quote:
Moet sowieso nog even kijken hoe ik dat nu ga financieren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar had je heel veel andere leuke dingen van kunnen doen. Zoals eten enzo.
Je kontje verkopen aan Q achter het fietsenhokquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet sowieso nog even kijken hoe ik dat nu ga financieren.
Blauw!quote:
Heeft die zoveel geld dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kontje verkopen aan Q achter het fietsenhok
Oh die ken ik niet. Klinkt wel lekker.quote:
Gewoon een paar jaar overslaan. Toch nergens goed voor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet sowieso nog even kijken hoe ik dat nu ga financieren.
usfoods.nlquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet. Klinkt wel lekker.
Amerikaquote:
Ik hou niet zo heel erg van chocola, dus om er nu echt werk van te maken...quote:
Knakker in Utrecht verkoopt ze ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou niet zo heel erg van chocola, dus om er nu echt werk van te maken...
Oh volgens mij ken ik dat winkeltje wel ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Knakker in Utrecht verkoopt ze ook.
Die heeft ook Devil's Foodquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh volgens mij ken ik dat winkeltje wel ja.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft ook Devil's Food5000 calorieën per hap, maar ach.
Oh, dat valt nog best mee. Dan mag je zo'n 400 happen per dag er van etenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat valt best meequote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah, vrij weinig zin om mijn studieschuld terug te betalenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus KT het is misschien slimmer om je studie ee jaar stil te leggen als dat kan
als je het nu niet in eens haalt blijf je altijd een langstudeerder ook al verdwijnt de wet
Dat is nog geen promille van 100g suikerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat valt best mee
According to the US Department of Agriculture, a single serving of a 9-inch diameter, two-layer Devil's food cake -- a tenth of the cake -- contains 353 total calories.
maar dat hoeft dan nog niet meteen hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nah, vrij weinig zin om mijn studieschuld terug te betalen
Eh. Nou. Scheelt weinig meer voor mijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat hoeft dan nog niet meteen hoor
Dat hoeft pas na twee jaar he.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nah, vrij weinig zin om mijn studieschuld terug te betalen
Da's een heel klein stukjequote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat valt best mee
According to the US Department of Agriculture, a single serving of a 9-inch diameter, two-layer Devil's food cake -- a tenth of the cake -- contains 353 total calories.
ben je dan al eens gestopt?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eh. Nou. Scheelt weinig meer voor mij
Saldo schuld ¤859,37 Termijnbedrag ¤45,41quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat hoeft dan nog niet meteen hoor
Dat schiet toch niet op met zo'n laag bedragquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Saldo schuld ¤859,37 Termijnbedrag ¤45,41
Ben al zo'n 13 jaar aan het aflossen. Heb het ooit nagerekend en 2 maanden voor de 15 jaar ben ik klaar en wordt er niks kwijt gescholden
DUO?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben al zo'n 13 jaar aan het aflossen. Heb het ooit nagerekend en 2 maanden voor de 15 jaar ben ik klaar en wordt er niks kwijt gescholden
Ook als je je opleiding gehaald hebt, moet je je lening terugbetalenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
DUO?
Kan je niet alsnog een opleiding halen?
ah, ja een lening wel idd (had niet alles gelezen)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook als je je opleiding gehaald hebt, moet je je lening terugbetalen
Ooit gebasseerd op mijn salaris van fl1700,= bruto per maand. Is door IBG/DUO nooit bijgesteld. Ik vind het wel primaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat schiet toch niet op met zo'n laag bedrag
Bij mij was ie ook zo laag maar ik heb het maar zsm afbetaald allemaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ooit gebasseerd op mijn salaris van fl1700,= bruto per maand. Is door IBG/DUO nooit bijgesteld. Ik vind het wel prima
Ik laat het gewoon lekker doorlopen, is te veel om tussendoor af te lossen. Rent is toch 1% oid nu. Inflateert zichzelf weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij was ie ook zo laag maar ik heb het maar zsm afbetaald allemaal.
Daar is het op berekend slimmerdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben 13~14 jaar geleden gestopt, en nu ruim voorbij de leeftijd dat je nog geld krijgt om te studeren (of een OV). Daarbij ben ik ondertussen Senior Software Developer. Andere mensen moeten daar eerst een WO studie informatietechniek of zo voor volgen. En ik heb nu 4 jaar langer ervaring en salarisopbouw. I'm goodquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
DUO?
Kan je niet alsnog een opleiding halen?
Neen, fl100,= (waar ik mee begon), was toenertijd het minimum aflossingsbedrag. Als ik fl3000,= meer schuld had, was er kwijt gescholden.quote:
Nee ik ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had vorig jaar een mevaller en dat heb ik meteen allemaal naar DUO gestuurd
Daar heb ik nu spijt van natuurlijkwant nu ben ik blut
Maar ik kan het idee van die schuld gewoon niet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |