SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
maaar WAAROM NIET?quote:
Mona Saxquote:
ik moest wel lachen wist je dat..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:52 schreef MPC60 het volgende:
Die heeft echt een zure sloot volgens mij.
Geil wijf dat het is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mona Sax
Dacht er ook meteen aan
Echt lekker ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mona Sax
Dacht er ook meteen aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Echt lekker ja.Je buiten je gebruikelijke SC begeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag niet nee. Ophangen maar he?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je buiten je gebruikelijke SC begeven.
omdat spatie gebruikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:58 schreef humorduck28 het volgende:
Wie is Mo? En waarom moet ik hem/haar na doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |