quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Regels:quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En dat is dan godverdomme familie.
Neef 2 likede dat eerste bericht van mij ook nog
Moet je er niet een topic over openen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef x-Lily het volgende:
Zeker 100000 klachten over school roosters klassrn en mentoren op facebook vandaag en gisteren
Breng haar niet op ideeënquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Moet je er niet een topic over openen?
de blote buiken heb ik thank god nog niet gezien in mn timeline. Wel is er om de haverklap weer iemand zwanger met echo fotos tot gevolg. Het kind is nog niet eens geboren en het staat al onlinequote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:30 schreef Morera het volgende:
Al die pasgeboren baby's, al die al iets grotere baby'sal die walgelijke blote ingezoomde zwangere buiken
"Barbies zwangerschap."quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:30 schreef Morera het volgende:
Al die pasgeboren baby's, al die al iets grotere baby'sal die walgelijke blote ingezoomde zwangere buiken
Dan ben je gewoon ook echt dom.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:54 schreef GimmeGore het volgende:
Oud klasgenoot van mij gisteravond:
Weer vreselijke migraine aanval. Gadverdamme.
Eigenlijk wou ik dit posten omdat je met een vreselijke migraineaanval niet op Facebook gaat posten. (wel meerdere ow, je bent zielig, sterkte reacties)
Is ze daarna in het volgende bericht getagd:
Gisteravond lekker geborreldmet *naam oud klasgenoot*
Misschien is het enkel jouw definitie van lelijk. Zeker allemaal vrouwen die hebben gereageerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:02 schreef JackLucifer het volgende:
Ik open net FB, zie ik bovenaan een foto van een superlelijke baby (echt ONWIJS lelijk, ziet er echt niet uit!) met de mededeling dat die net geboren is.
Staan er bijna 30 reacties onder dat het zo'n mooi kind is enzo. Hoe bedoel je schijnheilig?
Nou, ik weet voor 100% zeker dat ik niet de enige ben. Het heeft een kop als een vent van 89. Het is een heel lief kindje zullen we maar zeggen. En idd, het merendeel vrouwelijke reacties.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:06 schreef kedge het volgende:
[..]
Misschien is het enkel jouw definitie van lelijk. Zeker allemaal vrouwen die hebben gereageerd.
Die liegen makkelijker.. of vertellen makkelijker wat de ander wilt horen, wat ongeveer hetzelfde is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:08 schreef JackLucifer het volgende:
[..]
Nou, ik weet voor 100% zeker dat ik niet de enige ben. Het heeft een kop als een vent van 89. Het is een heel lief kindje zullen we maar zeggen. En idd, het merendeel vrouwelijke reacties.
Benjamin?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:08 schreef JackLucifer het volgende:
[..]
Nou, ik weet voor 100% zeker dat ik niet de enige ben. Het heeft een kop als een vent van 89. Het is een heel lief kindje zullen we maar zeggen. En idd, het merendeel vrouwelijke reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |