Spannend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zenuwachtig. Moet over 7 uur opstaan en dan 5 uur lesgeven.
Ik dacht dat hij daadwerkelijk ontmaagd wasquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld nu Heloef.
Met zo'n slap excuus komen
Hij was in ieder geval niet kapot, dat was al heel wat inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was jaloers op jouw neukpaleis
Hij werkte niet mee. Hij wilde niet. Als hij nog minder had gewild, was zijn ontgroening ook spontaan ongedaan gemaakt. Zo erg werkte hij tegen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij daadwerkelijk ontmaagd was.
Stage. Ik ben in jaren niet zo zenuwachtig geweest. Ik kom hier morgen uithuilen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Spannend.
Baan of stage?
Ik moet over max 9 uur opstaan en dan 9 uur werken.
Dan zouden we toch wel het uitgebreide verhaal meteen horen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij daadwerkelijk ontmaagd was.
Ik snotter nog steeds.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval niet kapot, dat was al heel wat inderdaad.
Marty heeft me trouwens vergiftigd met zijn insectenspray. Ik heb twee weken lopen snotteren en hoesten.
Ach gossie, wie weet kom ik dan wel even langs om je traantjes te aanschouwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stage. Ik ben in jaren niet zo zenuwachtig geweest. Ik kom hier morgen uithuilen.
Je lesgeven komt wel goed boefje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stage. Ik ben in jaren niet zo zenuwachtig geweest. Ik kom hier morgen uithuilen.
Wat is dit dan weerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij werkte niet mee. Hij wilde niet. Als hij nog minder had gewild, was zijn ontgroening ook spontaan ongedaan gemaakt. Zo erg werkte hij tegen.
Mehquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij werkte niet mee. Hij wilde niet. Als hij nog minder had gewild, was zijn ontgroening ook spontaan ongedaan gemaakt. Zo erg werkte hij tegen.
Ja, dat lijkt mij ook. Daarom kwam ik aan het twijfelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zouden we toch wel het uitgebreide verhaal meteen horen.
Goh ik voelde me ongemakkelijk, vreemd he.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hoest alleen nog.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik snotter nog steeds.maar het is nu echt bijna weg.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je lesgeven komt wel goed boefje.
Owjee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach gossie, wie weet kom ik dan wel even langs om je traantjes te aanschouwen.
He bah, school, daar zal ik wel weer aan moeten wennen denk ik volgende week.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
Mijn oude klas is trouwens opgedeeld, of eigenlijk komen alleen ik en nog 1 andere klasgenoot in een andere klas en de rest nog wel bij elkaar.
De autist in mij gaat dit niet leuk vinden.
Oh, wat ga je doen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
He bah, school, daar zal ik wel weer aan moeten wennen denk ik volgende week.
Ik ben nu nog bezig met de laatste herkansing.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
He bah, school, daar zal ik wel weer aan moeten wennen denk ik volgende week.
We was echt epic met je hipsterpet. Chicks stonden te wachten om aan je chocola bruine piemel te zuigen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Goh ik voelde me ongemakkelijk, vreemd he.
Alleen daarom al heb ik er vrede mee dat de neukmissie mislukt is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als heloef ontmaagd was geweest, hadden er 10 topics geopend geweest, taarten verstuurd en fobo's ondergespamd.
Marlboro is baaaaaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoest alleen nog.
Al heb ik dat eerder te denken aan mijn Lucky Strike dan aan zijn insectenspray.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |