quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb felgroene-door-je-heen-kijkende-kattenogen
Nice!quote:
Ja haha had net gepost en toen wilde ik weer posten en toen was het topic vol. Dus ik snel nieuw topic aanmaken.quote:
k zat ook voor jan lul te typenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja haha had net gepost en toen wilde ik weer posten en toen was het topic vol. Dus ik snel nieuw topic aanmaken.
Er zijn ook zat modjes die dat dan geeneens door hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja haha had net gepost en toen wilde ik weer posten en toen was het topic vol. Dus ik snel nieuw topic aanmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2012 22:23:01 ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
k zat ook voor jan lul te typen
quote:
Mweh, ben geen mod hier in SEX sc hoor. Daarvoor post ik te actief mee en ben ik bijna te intiem met mensen zeg maar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn ook zat modjes die dat dan geeneens door hebben.
wacht wat zei je ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mweh, ben geen mod hier in SEX sc hoor. Daarvoor post ik te actief mee en ben ik bijna te intiem met moeraskat zeg maar.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
mooi blik,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#35.
Ach je hoeft ook niet continu vriendelijk te kijken, dat houd ze op afstandquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]meeste vrouwen motten me ook niet omdat ik onvriendelijk kijk als ik niet glimlach
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:24 schreef GSbrder het volgende:
moooi blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ik lach veul, behalve als ik koppijn hebquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach je hoeft ook niet continu vriendelijk te kijken, dat houd ze op afstandAls maar naar mij wel glimlacht
Tenzij je andere dingen van plan bent
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik lach veul, behalve als ik koppijn heb
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:24 schreef GSbrder het volgende:
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knetters kijkertje.![]()
Hij is een beetje flets, maar daar kan ik nu weinig aan doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dichterbij heb ik niet!S. 2014
J. 2016
Ik ben wel mod, maar mod hier niet.quote:
je ziet mn grap nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben wel mod, maar mod hier niet.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mooi koppie heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dichterbij heb ik niet!-insert koosnaampje-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:29 schreef Grijsbaard het volgende:
Lelijk maarja....mooie foto maar kleur nog niet goed te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Hoezo? :$ je kan toch zien dat het groen is of niet zo goed?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mooie foto maar kleur nog niet goed te zien
Lijkt eerder beetje blauw met groene spikkelsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:31 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hoezo? :$ je kan toch zien dat het groen is of niet zo goed?
die van mij noemen ze vaak grijzigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben een beetje jaloers op alle mooie groene ogen hier!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van mij noemen ze vaak grijzig
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:29 schreef Grijsbaard het volgende:
Lelijk maarja....Echt wel mooi hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
ik vind ze zelf ook groenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
ze lijken toch echt groen hur, en ik wou nog wel bij je in het groene ogen team
[..]
quote:
Ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef JJH het volgende:
En aan het eind van het liedje ben ik de neige die geen ogen in het topic heeft staan.
Oké, haha vandaar! Het is groen met beetje bruine spikkels..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lijkt eerder beetje blauw met groene spikkels
srlsy? newb!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet hoor.Ik weet niet eens hoe je hier een foto moet plaatsen.
Dankje.. voel me helemaal gevleid..quote:
hi5quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind ze zelf ook groen
lul nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet hoor.Ik weet niet eens hoe je hier een foto moet plaatsen.
LURKERquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier zit dus de andere helft van de ksc
ze zijn normaal ietsje lichter maar als ik moe ben of verdrietig zijn ze donkerder. Als ik kwaad ben zijn ze licht en felquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik vind jouw ogen echt een mooie kleur hebben hoor knetter!! Gewoon donkerder groen
Neuh, interesseert me gewoon niet.quote:
en dat is blauw tsssskkkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh, interesseert me gewoon niet.
zegt iemand ietsquote:
Dan ga ik het ook niet uitleggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh, interesseert me gewoon niet.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier zit dus de andere helft van de ksc
taxiquote:
ik lurk niet meneertjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zegt iemand iets![]()
en ik kwam hier vroeger veel
Echt niet! Ik bedoel van mijn pc af he.quote:
Ook weerschijnogen dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze zijn normaal ietsje lichter maar als ik moe ben of verdrietig zijn ze donkerder. Als ik kwaad ben zijn ze licht en fel
Deze sc is pas 66 delen oud.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zegt iemand iets![]()
en ik kwam hier vroeger veel
laatst toch wel in de kscquote:
oh nee da werkt ok nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt niet! Ik bedoel van mijn pc af he.
is er dan nog een sc in sexquote:
nee hoor ik moest iets zoeken en gebruikte spytool en zag die post, dus moest er wel op reageren, als het topic gesloten was had k t laten voorbij gegaan, ik kom nooit in ksc en ik lees verder ook niet meequote:
Oh jouw haren!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Tamashii het volgende:
Zijn alleen geen ogen, gaat zo weer weg en niet quoten.
mooie harenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Tamashii het volgende:
Lekker ding.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Tamashii het volgende:
[ [ustream]afbeelding[/url] ]
vreselijk.. dan was ik pisnijdig en mn moeder : kind Wat ben je toch mooi als je boos bentquote:
waarom kom je er trouwens niet meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee hoor ik moest iets zoeken en gebruikte spytool en zag die post, dus moest er wel op reageren, als het topic gesloten was had k t laten voorbij gegaan, ik kom nooit in ksc en ik lees verder ook niet mee
Dat moet dan van voor mijn tijd zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is er dan nog een sc in sex
daaromquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom kom je er trouwens niet meer
Ik dacht dat je ging zeggen; mooie ogen.quote:
Ja de bi en gay sc geloof ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat moet dan van voor mijn tijd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |