SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
[ Bericht 1% gewijzigd door pascal08 op 28-08-2012 22:46:04 ]
Jij weet het net zo goed als ik, ga er niet om heen draaien.quote:
Hij speelt nu FIFA 12 op de xbox, en gaat m.i.v FIFA 13 op de ps3 spelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij weet het net zo goed als ik, ga er niet om heen draaien.
Niet legit is no swagquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had alleen niet de lapo, dus niet helemaal legit.
Ja, dat heb ik begrepen. Maar mensen vroegen hier om zijn gamertag/PSNID en hij gaf zijn ps3 account, maar daar speelt hij geen 12 op?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij speelt nu FIFA 12 op de xbox, en gaat m.i.v FIFA 13 op de ps3 spelen
Speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef vandermar het volgende:
Dit is nergens voor nodig, tevens Beyonce uit de OP
homo's allemaal!
Waarom speel je nooit mee met clubsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:03 schreef Jonnsie het volgende:
Sorry, late reactie maar ik wil wel mee doen met Xbox toernooi ja! xD
Came twice in a rowquote:
Ok, leuk filmpje.quote:
Anderlecht - Limassolquote:
Moet lukkenquote:
Ik zie hem niet?quote:
Heb je tot de release geteld, of 1 week van te voren, dat we webapp er komt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
1,13 topics per dag, ik herhaal, 1,13 topics per dag.
release.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb je tot de release geteld, of 1 week van te voren, dat we webapp er komt?
Het is mooier dat als de webapp uitkomt, we de 1000 halen en in Fut 13 gaan postenquote:
Je maakt maar een uitzondering, morgen Fenerbahce - Spartak Moskou!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:11 schreef Rijst het volgende:
Oke thanks. Ik zal even kijken. Normaal gesproken sla ik de voorrondes altijd over
Jazeker! A'lecht moet dus nog scoren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:14 schreef diedjuh het volgende:
Hoeveel was het vorige week geworden 2-1 toch?
dan 1,5.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het is mooier dat als de webapp uitkomt, we de 1000 halen en in Fut 13 gaan posten, want dan gaat alles over Fut 13
Je doet mee dus? Inleg is 10k.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:15 schreef Jonnsie het volgende:
Jezus, wat een trapfestijn voor de goal xD
Oke en hoe sta ik die 10k af?quote:
ook al gezegd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
GJE, waarom verdedig jij hem zo overdreven? Hij kan op geen enkele manier laten zien dat hij legit () is en hij doet vaag over z'n gamertag, console en FUT-teams en hij komt precies als er verschillende users geband zijn. Ik ruik iets vissigs.
Ik dacht dat in NL het zo is dat je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is of niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
GJE, waarom verdedig jij hem zo overdreven? Hij kan op geen enkele manier laten zien dat hij legit () is en hij doet vaag over z'n gamertag, console en FUT-teams en hij komt precies als er verschillende users geband zijn. Ik ruik iets vissigs.
Het is gewoon GS.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Klot'n gevoel is dat he? IK heb gewoon al facking veel pakjes gekocht maar pas 1 inform gehad heel FUT12...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst squad fitness sinds +50 pakjes. EA houdt niet van me.
1. Pascal zal wel een kaartje voor 10k op de markt zetten die je dan moet kopen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Oke en hoe sta ik die 10k af?
Ben nieuw met die shizzle!:P
Wanneer wordt de wedstrijd gespeeld, hoe weet ik tegen wie ik meot etc?
Iemand?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:16 schreef over_hedge het volgende:
vraagje, fut doet het steeds niet. Ligt dit aan mij of is er iets mis met fut?
Oke, maakt ook niet uit. GJE draaide daar alleen om heen, en noemde me domquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niets teruggelezen want mobiel.
Bij mij ook niet, hij deed het even maar toen ik er weer uit ging kwam ik er daarna niet meer inquote:
Oow prima, moet je heel ff geduld hebben..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
1. Pascal zal wel een kaartje voor 10k op de markt zetten die je dan moet kopen!
2. Nadat Pascal met zijn luie reet de loting gedaan heeft en het hier heeft gepost!
Omdat zo iemand binnen komt hier, en meteen van alles beschuldigd wordt. Vind ik niet echt eerlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vind je van haar, Rijst?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
De EA servers waren bij mij ook down .
Maakt niet uit. Hij is ook dom.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, maakt ook niet uit. GJE draaide daar alleen om heen, en noemde me dom
Het zal wel niet heel veel haast hebben denk ik, zou er niet spelers voor verkopen voor te weinig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:20 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Oow prima, moet je heel ff geduld hebben..
Zet ff snel een inform op de tp voor 10k dan!
Laat de loting beginnen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
1. Pascal zal wel een kaartje voor 10k op de markt zetten die je dan moet kopen!
2. Nadat Pascal met zijn luie reet de loting gedaan heeft en het hier heeft gepost!
Oké, we doen het als volgt. Iedereen krijgt een nummertje. Via random.org vul ik beide poules van A naar H.quote:
Oke dankjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, hij deed het even maar toen ik er weer uit ging kwam ik er daarna niet meer in
Oke tnxs!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
De EA servers waren bij mij ook down .
Bij elk speler die geloot is een nieuwe post he!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oké, we doen het als volgt. Iedereen krijgt een nummertje. Via random.org vul ik beide poules van A naar H.
1. n0ir
2. Kamikazie
3. vandermar
4. pascal08
5. Geluidssysteem
6. Laucas
7. BDIL
8. Jonnsie
Poule 1:
A.
B.
C.
D.
Poule 2:
E:
F:
G:
H:
Haha doe ik ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het zal wel niet heel veel haast hebben denk ik, zou er niet spelers voor verkopen voor te weinig!
Would not bangquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat vind je van haar, Rijst?
[ afbeelding ]
Ja, anders komen we nooit aan de 1000.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij elk speler die geloot is een nieuwe post he!
Tromgeroffelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef pascal08 het volgende:
Nummertje 5!
Poule 1:
A. Geluidssysteem
B.
C.
D.
Poule 2:
E:
F:
G:
H:
Hete balletjes werk dit!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:23 schreef Thorb het volgende:
Loting duurt veel te lang, vertrouw het niet!
Schiet is opquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef pascal08 het volgende:
Nummertje 5!
Poule 1:
A. Geluidssysteem
B.
C.
D.
Poule 2:
E:
F:
G:
H:
Stop Mathijs in poule 1quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:23 schreef pascal08 het volgende:
Nummertje 3!
Poule 1:
A. Geluidssysteem
B. vandermar
C.
D.
Poule 2:
E:
F:
G:
H:
eensquote:
Oke, zo ken ik je niet. Meestal sta je vooraan met je DNA-tests en Irisscans.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat zo iemand binnen komt hier, en meteen van alles beschuldigd wordt. Vind ik niet echt eerlijk.
Trolololquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:24 schreef pascal08 het volgende:
Nummertje 2!
Poule 1:
A. Geluidssysteem
B. vandermar
C. Kamikazie
D.
Poule 2:
E:
F:
G:
H:
Oprotten, dan trek ik mij terugquote:
Werkt vaak nog in je nadeel ook dat soort teamsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
Ah godverdomme.
Nu ga ik een vies team maken met Agbonlahor en 5 atb
Whoehoeee! IK sta tenminste nu nog bovenaan ind epoule!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:25 schreef pascal08 het volgende:
Nummertje 8!
Poule 1:
A. Geluidssysteem
B. vandermar
C. Kamikazie
D. Laucas
Poule 2:
E: Jonnsie
F:
G:
H:
1e 2 door ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:26 schreef pascal08 het volgende:
De poules zijn compleet!
Poule 1:
A. Geluidssysteem
B. vandermar
C. Kamikazie
D. Laucas
Poule 2:
E: Jonnsie
F: n0ir
G: pascal08
H: BDIL
Nee . Niet als je een fatsoenlijk team bouwt. Bij ou zat er helemaal geen balans. Zo had je biijvoorbeeld walcott op CMquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werkt vaak nog in je nadeel ook dat soort teams
Daarom doe ik ook 3-5-2 met Mangala achterin, Dede en die van Tottenhamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werkt vaak nog in je nadeel ook dat soort teams
Kaboul?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook 3-5-2 met Mangala achterin, Dede en die van Tottenham
Jup, en anders:quote:
Allemaal 2x spelen dus!?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jup, en anders:
Wat geeft volgens de UEFA-regels de doorslag bij gelijke stand van twee landen of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder teams in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de teams in kwestie
Doelsaldo onder alle teams in de poule
Positie in de UEFA-ranglijst
Positie in UEFA Fairplay klassement
Loting
Ik heb nog niks ontvangenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Geluidssysteem zit mij te dm'enHij ontkent alles en scheld me uit
Als hij scheldt gewoon die DM melden!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Geluidssysteem zit mij te dm'enHij ontkent alles en scheld me uit
Lol jullie hebben dus nog vet veel coinsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nog geen team, alles staat op de tradepile omdat ik Ronaldo moet hebben
Nvm, geboren als Dieudonné, roepnaam Dieumerciquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
Er stond Dieudonné Mbokani, maar hij heet toch Dieumerci? (Uit m'n hoofd dus kan er naast zitten..)
knap dat je het uit je hoofd weet, dat zijn naam dieumerci isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nvm, geboren als Dieudonné, roepnaam Dieumerci
Gewoon een non-rare BPL teampje maken en die boel handicappen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:29 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Lol jullie hebben dus nog vet veel coins![]()
Heb gisteren net al mijn coins verkocht xD
Ik heb nog wel een teampje, maar ik kan geen nieuw team meer maken bedoel ik meer!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon een non-rare BPL teampje maken en die boel handicappen.
Je mag ook wel wat lenen indien nodig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:31 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een teampje, maar ik kan geen nieuw team meer maken bedoel ik meer!
Ben jij tegenwoordig een bank?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je mag ook wel wat lenen indien nodig!
Ditquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef KrAlex het volgende:
Wie maakt er een toernooi voor de PS3'ers? Toernooi zonder regels en waar sweat toegestaan is
Mijn huidige team is ook wel leuk hoor, of ik nou een vet duur team of vet goedkoop team gebruik, verliezen zal ik toch welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je mag ook wel wat lenen indien nodig!
The Avengers?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er nog een leuke film die net uit is op Blueray/dvd?
Zullen we in het weekend beginnen? Vanaf zaterdag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nog geen team, alles staat op de tradepile omdat ik Ronaldo moet hebben
Dat gaat fucking lang duren danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zullen we in het weekend beginnen? Vanaf zaterdag?
Dan ben ik bij mijn vriendin! Dan is mijn eerste wedstrijd maandag pas denk ik!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zullen we in het weekend beginnen? Vanaf zaterdag?
Ach, ik weet veel van spelersnamen en clubjes. Heb jarenlang FM gespeeld en uren naar spelers gezocht. Toen Yakovenko net scoorde wist ik ook precies een paar van zijn stats van FM uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
knap dat je het uit je hoofd weet, dat zijn naam dieumerci is
Ik weet niet of het dan goed gaat verlopen. Bij Fuszy ging het ook fout. Ik stel voor Lindgren. ofzo. Die vertrouw ik dan ook het meest.quote:
Vanaf maandag dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dan ben ik bij mijn vriendin! Dan is mijn eerste wedstrijd maandag pas denk ik!
Of zondagavond!
Maar dat was die overtreding in de eerste helft ook al... Dan was Anderlecht wel sneller op 1-0 gekomen denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
Dat was gewoon rood. 2 gestrekte benen vooruit.
Misschien later. Liever dat iemand anders het organiseert.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dan goed gaat verlopen. Bij Fuszy ging het ook fout. Ik stel voor Lindgren. ofzo. Die vertrouw ik dan ook het meest.
Die komt er dan vast bij je reet weer uit of niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
Geluidssysteem hoopt dat ik een piemel in m'n strot krijg van Etoo
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien later. Liever dat iemand anders het organiseert.Ik wil op zich wel meedoen.
wat een mongool is het toch ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
+5k inleg?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef Rijst het volgende:
Ik wil het wel organiseren maar ik wil niet meedoen. Winnaar krijgt mijn Coentrao
xbox?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
Wil er iemand een potje spelen?Is wel weer een tijdje terug.
En dat vlak voor FIFA 13quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Mjah, qua vertrouwen zou ik het op jou laten. Maar denk niet dat er iemand zomaar met 100k weggaat
Als er iemand niet betrouwbaar is!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef Rijst het volgende:
Ik wil het wel organiseren maar ik wil niet meedoen. Winnaar krijgt mijn Coentrao
Scusi!quote:
Haha, die gast maakt echt veel homo seksuele opmerkingen. Geobesedeerd door penissen die hun weg moeten vinden in de anusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Rijst het volgende:
Oke. Jij bepaalt het. Maar met inleg is leuker vind ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen inleg. Ik geef in principe eigenlijk 30k weg.
Ze zijn bang.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
Niemand een potje? Anders begin ik gewoon online.
Tijdje terug PS3 uitgedaan. Was even klaar met FIFA.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
Niemand een potje? Anders begin ik gewoon online.
Hup, aan dat ding.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Tijdje terug PS3 uitgedaan. Was even klaar met FIFA.
Geen zinquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
Bang zijn voor mij.
[..]
Hup, aan dat ding.
Oh, oké.quote:
Ging over clubsen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Geen zin
Maar je boii poker wilt wel.
Ik doe ook wel een keer meequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef KrAlex het volgende:
Wie hebben er interesse in een PS3 toernooi dan? Ik tel zo 4 man met mezelf erbij.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Loting
OOPS!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
Ik kan mij niet herinerren dat ik begin augustus een toernooi heb gespeeld
40kquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef pascal08 het volgende:
Zullen we doen?
Winnaar toernooi: 50k
Nr. 2: 20k
Nr3: 10k
Prima!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef pascal08 het volgende:
Zullen we doen?
Winnaar toernooi: 50k
Nr. 2: 20k
Nr3: 10k
Jup.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Prima!
Maandag dus tegen jou Pascal!
Voor nu!
Goodnight!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Best, anders moet je 2e eindigen om een überhaupt winst te maken met dit toernooi.
Een wedstrijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Jullie zijn allemaal slecht, ik loop 1 op 1 met Heskey
Safe (2012), best wel leuk en kan je nog een beetje je Chinees oefenen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er nog een leuke film die net uit is op Blueray/dvd?
Ik vind films met Statham erin stomquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Safe (2012), best wel leuk en kan je nog een beetje je Chinees oefenen.
In principe moet je gewoon je wedstrijd op de dag spelen volgens het schema. Natuurlijk kan het zijn dat je om de 'één-of-andere reden' écht niet kan spelen op die dag. Je moet bijvoorbeeld na de tandarts of nablijven. Wat je dan kunt doen is de commissie (dat ben ik) aanschrijven via het DM-systeem met de rede waarom je écht niet kunt spelen op die dag. De commissie (ik dus), zal dan de opponent van die dag berichten dat zijn opponent écht niet kan spelen en de wedstrijd zal 1 dag verplaatst worden. Stel dat je die volgende dag ook écht niet kunt, dan kan (met instemming van je opponent) via het hoogste orgaan binnen de commissie (mijn vader) een nieuwe datum afgesproken worden. Mocht het nou zo zijn dat je óók op die dag echt niet kunt, dan heb je helaas de desbetreffende wedstrijd met 3-0 verloren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
Vind 1 dag voor de wedstrijden wel kort, maar je kan ook andere afspraken maken toch?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In principe moet je gewoon je wedstrijd op de dag spelen volgens het schema. Natuurlijk kan het zijn dat je om de 'één-of-andere reden' écht niet kan spelen op die dag. Je moet bijvoorbeeld na de tandarts of nablijven. Wat je dan kunt doen is de commissie (dat ben ik) aanschrijven via het DM-systeem met de rede waarom je écht niet kunt spelen op die dag. De commissie (ik dus), zal dan de opponent van die dag berichten dat zijn opponent écht niet kan spelen en de wedstrijd zal 1 dag verplaatst worden. Stel dat je die volgende dag ook écht niet kunt, dan kan (met instemming van je opponent) via het hoogste orgaan binnen de commissie (mijn vader) een nieuwe datum afgesproken worden. Mocht het nou zo zijn dat je óók op die dag echt niet kunt, dan heb je helaas de desbetreffende wedstrijd met 3-0 verloren.
Goeie procedure.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In principe moet je gewoon je wedstrijd op de dag spelen volgens het schema. Natuurlijk kan het zijn dat je om de 'één-of-andere reden' écht niet kan spelen op die dag. Je moet bijvoorbeeld na de tandarts of nablijven. Wat je dan kunt doen is de commissie (dat ben ik) aanschrijven via het DM-systeem met de rede waarom je écht niet kunt spelen op die dag. De commissie (ik dus), zal dan de opponent van die dag berichten dat zijn opponent écht niet kan spelen en de wedstrijd zal 1 dag verplaatst worden. Stel dat je die volgende dag ook écht niet kunt, dan kan (met instemming van je opponent) via het hoogste orgaan binnen de commissie (mijn vader) een nieuwe datum afgesproken worden. Mocht het nou zo zijn dat je óók op die dag echt niet kunt, dan heb je helaas de desbetreffende wedstrijd met 3-0 verloren.
Godver wat een teamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
Goeie procedure.
Ik ga trouwens iedereen rapen met dit team
[ afbeelding ]
Sinds wanneer heb jij Christiana Ronaldo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
Goeie procedure.
[ afbeelding ]
Mij niet gisteren hoor... dus ga maar ergens anders praatjes verkopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
Goeie procedure.
[ afbeelding ]
Jij haalt de halve finales toch nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mij niet gisteren hoor... dus ga maar ergens anders praatjes verkopen.
Wie gaat deze bad boy stoppen dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jij haalt de halve finales toch niet
Sinds gisteravond om 23:22 GMT+1quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij Christiana Ronaldo?
Je kan dan misschien wel eens winnen van mij maar Geluids en Laucas gaan doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie gaat deze bad boy stoppen dan?
Ik heb alleen tegen je gespeeld in lief en 10% mode. Je gaat 7 kleuren stront kakken, jonkman!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie gaat deze bad boy stoppen dan?
Jij speelt alleen tegen max 30 chemistry teams?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:51 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nani loopt 1 op 1.
[ afbeelding ]
Gervinho bijna 1 op 1.
[ afbeelding ]
Weet geen betere RW uit de BPL.
ik vond Gabby beter dan Sturridge.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Agbonlahor of Sturridge naast Cisse. Wie van de 2?
Nee. Maar op een of andere manier werkt dit team zo lekker. Deze drie voorin kunnen dan ook erg goed finessen, bij Nani hoef ik alleen te incutten en dan finessen, dan zit ie er al bijna in. Ook nog eens 5 star skills.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij speelt alleen tegen max 30 chemistry teams?
CHALLENGE ACCEPTED!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Sinds gisteravond om 23:22 GMT+1
[..]
Je kan dan misschien wel eens winnen van mij maar Geluids en Laucas gaan door
Ik ga hem proberen aan te pakken met mijn pace bitchesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:23 schreef n0ir het volgende:
Mathijs ook altijd met z'n 5atb BPL-paceteam, ultra defensive en counter attack aan.![]()
En dan nog trots en arrogant rondlopen
Dat is de Mathijsen van de spitsenquote:
5-2-2-1quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga hem proberen aan te pakken met mijn pace bitchesROnaldo op de bank met andere pace spelers, mocht het nodig zijn!
Ik vind Altidore stukken beter! Als Altidore los is, haal je hem ook niet meer bij. Altidore lijkt wel wat qua spel op de tovenaar van Tatabanje (Jozsef Kiprich). Zodra hij de bal in de diepte kregen haalde je hem niet meer bij!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef Toefjes het volgende:
Graziano Pelle is ongelooflijk balvast. Als hij iets trefzekerder kan worden.. Een perfecte spits om opkomende middenvelders te bedienen. Ik had zeker geen hekel aan hem.
IF Van der Wiel en IF Suarez.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Scoort het hele seizoen niet, en dan zo tegen Ajax.
4:50
Tja, maar die is van onsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind Altidore stukken beter! Als Altidore los is, haal je hem ook niet meer bij. Altidore lijkt wel wat qua spel op de tovenaar van Tatabanje (Jozsef Kiprich). Zodra hij de bal in de diepte kregen haalde je hem niet meer bij!
Ruilen tegen Cabral, Fernandez, Cisse en Mathijsen?quote:
hij kregen de bal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind Altidore stukken beter! Als Altidore los is, haal je hem ook niet meer bij. Altidore lijkt wel wat qua spel op de tovenaar van Tatabanje (Jozsef Kiprich). Zodra hij de bal in de diepte kregen haalde je hem niet meer bij!
Ebecillio is nog beter dan Cabralquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ruilen tegen Cabral, Fernandez, Cisse en Mathijsen?
Waarom moet ik lachenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
hij kregen de bal.
Ja, ja. Vertel meer. [ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ruilen tegen Cabral, Fernandez, Cisse en Mathijsen?
Ik haal je bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
hij kregen de bal.
Ik ben eigenlijk een allochtoon en heb morgen de toets waardoor ik Nederlander kan worden. Moet nog even oefenen dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
hij kregen de bal.
Hoe kom je eropquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
Ja, ik had eerst zij maar dan was die zin nog niet goed, toen maakte ik er hij van en was het nog steeds poep
Ik had eerst 'zij' ipv 'hij', toen veranderde ik alleen datquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoe kom je erop
Zodra hij de bal in de diepte kregen
Marcie is je ghostwriter?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had eerst 'zij' ipv 'hij', toen veranderde ik alleen dat
Aangeslagen van zijn wietsigaret.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
VDM is gewoon skaffa van zijn wiri
Fuszyquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Teringveel lurkers hier
Is dat alleen van dit topic, dus nummer 965?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Teringveel lurkers hier
Hij heeft wel humor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:14 schreef poker4lifee het volgende:
Balotelli: "I can't wait for transfer deadline day. I'm just going to drive to as many stadiums as possible just to confuse journalists"
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:14 schreef poker4lifee het volgende:
Balotelli: "I can't wait for transfer deadline day. I'm just going to drive to as many stadiums as possible just to confuse journalists"
Even kiekenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat alleen van dit topic, dus nummer 965?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat alleen van dit topic, dus nummer 965?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
Hij kreeg gewoon geen penalty.Donkerrood, smerige overtreding..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
Hij kreeg gewoon geen penalty.Donkerrood, smerige overtreding..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]Als je goed kijkt zie je dat 'ie 'm ook nog met z'n hand wilt binnen slaan.
Hmmm... dus we zijn nu echte BF'ers?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dit topic, 965 dus
hahaha iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]Als je goed kijkt zie je dat 'ie 'm ook nog met z'n hand wilt binnen slaan.
Zoveel lurkers zegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dit topic, 965 dus
Wat?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmmm... dus we zijn nu echte BF'ers?
Ik wel iigquote:
87quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb er ook veel, maar dat komt door de 30 topic die er 's avonds van 0:00 tot 4:00 doorheen gingen met de oude nachtbagger.En geen 87 (
) per dag.
Jij bent al redelijk levenloos met 26k, maar Lindgren staat met 41k zelfs in de 'top 500 - meeste posts'. En net als je denkt dat het niet erger kan zie je Tim86 op plek #151 met 72k.quote:
20.000 postmark net gemist hier, 25 per dag. Schuld van de vakantie.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb er ook veel, maar dat komt door de 30 topic die er 's avonds van 0:00 tot 4:00 doorheen gingen met de oude nachtbagger.En geen 87 (
) per dag.
hij heeft me gewoon in 9 maanden ingehaald, terwijl ik niet eens weinig postquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
41k.
Ik heb de 40 gemist.
Maar ik vind GJE levenlozer, die zit hier niet eens de helft van dat ik er zit.
Ik van september 2009 en hij van november 11
waar slaat die achterlijke smiley trouwens op die hij altijd gebruikt? Veel dommer kan je niet over komen imoquote:
Dat is zijn trademark, irritant jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waar slaat die achterlijke smiley trouwens op die hij altijd gebruikt? Veel dommer kan je niet over komen imo
Maar ook mensen helpen met blaas- en/of liefdesproblemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:36 schreef n0ir het volgende:
GJE behandelt het hele forum als een Slowchat of ONZ, met die postdiarree van em.
Bijvoorbeeld hier, wat was je denkende GJE?![]()
Goede vodka merken en hoe drink je het optimaal?
Één keer een sippie genomen dus moet je 3 keer het topic bevuilen.
Ik las dit woord al sinds gisteren al als bas-huurtje. Ik kon er niks van maken, maar ik durfde ook niet te vragen wat het was.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
je bent net op tijd terug? al een film gekeken?
Hahaha ik net precies hetzelfde. Totdat ik het voor de 3e keer las en ineens wist wat er stondquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik las dit woord al sinds gisteren al bas-huurtje. Ik kon er niks van maken, maar ik durfde ook niet te vragen wat het was.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik las dit woord al sinds gisteren al als bas-huurtje. Ik kon er niks van maken, maar ik durfde ook niet te vragen wat het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |