Bedoel je een baard of baardgroei.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah, mannen moeten minimaal een baard hebben.
inb4 zulke reacties maken je niet minder gay /2nutz
Wel een lekkere zwoele boytoy :$quote:
Baard groei ja, het hoeft niet meteen een volle baard te zijn nee.quote:
Man crush sinds the Mummy. En nu keert ie regelmatig terug in Covert Affairsquote:
Hij s wel spangetjes voor een man iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Man crush sinds the Mummy. En nu keert ie regelmatig terug in Covert Affairs
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij s wel spangetjes voor een man idd
Go get him tigerrrrrr
Gestopt met lezen na de tiende taalfout in twee zinnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:46 schreef Chai het volgende:
Privé chauffeurs heden ten dage.
Aangenaam stukje proza, fijn om te merken dat mensen moeite doen voor een openingspost.
Helaas ben ik niet gezegend met die foto's.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:43 schreef YOLO het volgende:
Als ik later groot ben hoop ik dat Juminelle ook foto's van mij post.
Niet? Ohquote:
Ik ben nog in training.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet gezegend met die foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2012 21:51:05 ]
Jawel. Evenals rughaargroeiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt nog geen baardgroei?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:50 schreef Chai het volgende:
Fotoboek van Kore
Zouden ze nog samen zijn?...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:50 schreef Chai het volgende:
Fotoboek van Kore
Zouden ze nog samen zijn?Waar slaat die spoiler opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Heb jij al baardgroei JB?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt nog geen baardgroei?
http://www.mangroomer.com/quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat laatste moet je denk ik wel weghalen
Ik wel :$quote:
Niet iedereen wil daar direct mee geconfronteerd worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |