Wtf dat is niet eens waarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:26 schreef GSbrder het volgende:
Het is ook zielig als een kind uit Wassenaar naar het VMBO moet.
Nog los van dat fietsen.
Ook als mensen naar school fietsen is TS nog niet blij blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:31 schreef x-Lily het volgende:
Ja vandaag fietste er een brugger voor me het fietspad is al zo breed en die brugger raakte ik pas kwijt toen ik me fietst stalde op school
Welk topic?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook als mensen naar school fietsen is TS nog niet blij blijkbaar.
Dat ijsberen linkshandig zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:54 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wat leuk om te weten Lil, heb je nog meer leuke feitjes die je met ons wil delen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:05 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Het heeft ook te maken met je kut...
Praktijkschool toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:06 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Wat maken ze jou daar toch allemaal wijs op het vmbo?
Is het bestuderen van ijsberen daar een vast onderdeel van? En wat deed hij dan met links? Jullie achtergelaten lege blikjes energiedrank uit zijn hok verwijderen?quote:
Apathisch zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 03:58 schreef Xetran het volgende:
een fuck geven om wat iemand anders doet
nee, een autist zijn en iedereen je mening hun strot in willen dauwenquote:
TS gaat zelf met de busquote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef x-Lily het volgende:
Ik ging vrijdag met de bus naar school omdat het fucking hard regende. Op de terugweg zat ik in een bussie vol met die amerikaanse school kids. Niemand sprak Nederlands echte multikulti
Goed ontmoedigingsbeleid bedankt morgen fietsen.
denk je ik ga met dat weer van vrijdag fietsen met twee tassen (volle boekentas en een gymtas)quote:
Ik ben vrijdag gewoon naar mijn werk gefietst en 's middags terug.quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef x-Lily het volgende:
[..]
denk je ik ga met dat weer van vrijdag fietsen met twee tassen (volle boekentas en een gymtas)
Sowieso de veolia bus
'dat weer van vrijdag' is nogal nietszeggend.quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef x-Lily het volgende:
[..]
denk je ik ga met dat weer van vrijdag fietsen met twee tassen (volle boekentas en een gymtas)
Sowieso de veolia bus
harde wind grote regendruppels. Dan maar voor doe ene keer met de bus die maar eens in het half uur komtquote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Renn het volgende:
[..]
'dat weer van vrijdag' is nogal nietszeggend.
in de middag was het ook beter weerquote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag gewoon naar mijn werk gefietst en 's middags terug.
paard?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:42 schreef Omatj het volgende:
Wie gaat er nou rijden op een paard dat bevuild is met zwerfafval en paardenstront. Die eigenaar is een beetje gek in z'n hoofd. En oh ja, even on topic: laat ie dikkerds toch. Hoe zij naar school gaan, is hun zaak niet de jouwe.
eerst zeur je over mensen die met de bus gaan en nu zeur je dat de bus maar eens in het half uur gaat?quote:Op zondag 2 september 2012 23:38 schreef x-Lily het volgende:
[..]
harde wind grote regendruppels. Dan maar voor doe ene keer met de bus die maar eens in het half uur komt
En dan zeiken over mensen die met de bus gaan.quote:Op zondag 2 september 2012 23:38 schreef x-Lily het volgende:
[..]
harde wind grote regendruppels. Dan maar voor doe ene keer met de bus die maar eens in het half uur komt
Dat is echt sneu ..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:34 schreef BundyChen het volgende:
Een niet nader te noemen vrouw in mijn directe omgeving neemt serieus de auto naar haar part-time baan (15 u / week oid) op een afstand van 500m lopen...
Enige argument is dat ze er weleens boodschappen mee gaat doen o.O
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |