SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!Â
Radiojingles Radio 49SPOILER: Meer info over de jinglesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inhoud Gupdate juliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik zie een menneke voor me in paars en op hakken
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef Kally het volgende:
Ik zie een menneke voor me in paars en op hakkenEn Candy Dulfer
(Of speelde die niet mee met dit nummer?)You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go![]()
Dacht van niet, dit is nog van Purple Rain toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En Candy Dulfer
(Of speelde die niet mee met dit nummer?)You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Broertje in het paars en op hakken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef Kally het volgende:
Ik zie een menneke voor me in paars en op hakken
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Moet je ze schoppenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb nog nooit huilende duiven gezien trouwens..
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Uhhh nee Prince in een MIquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Broertje in het paars en op hakken?
neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Broertje in het paars en op hakken?Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Dan schijten ze m'n schoenen en m'n uniform onder, nee dank je..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nu kan ik zeggen niet als je hard genoeg schopt, maar dat is zielig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan schijten ze m'n schoenen en m'n uniform onder, nee dank je..You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Nee ik schop geen duiven.. M'n opa was duivenmelker enzo..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu kan ik zeggen niet als je hard genoeg schopt, maar dat is zielig.
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee ik schop geen duiven.. M'n opa was duivenmelker enzo..
Dierenbeulquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meeuwen rij ik wel plat met de bus trouwens, klotebeesten
![]()
One Step Beyond
You better lose yourself in the music
![]()
Jaren '80 hè, dan mag er eigenlijk ook geen nummer van Doe Maar ontbreken
Als die %$@%$ bezorgjosti nou eens opschiet kan ik nog eten voor ik weg moet
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Doe Maar!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Ain't it funny how it is
doe maar zit er ook tussenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Jaren '80 hè, dan mag er eigenlijk ook geen nummer van Doe Maar ontbrekenWhy am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
doe maar zit er ook tussenHeb jij in mijn memory lane zitten spieken of zo?
Ik zit ook op iets te wachten, zo fucking irritantquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als die %$@%$ bezorgjosti nou eens opschiet kan ik nog eten voor ik weg moet
nee maar die heb ik ooit es geluisterd halfquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Heb jij in mijn memory lane zitten spieken of zo?
Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee maar die heb ik ooit es geluisterd halfrespect hoor, is geloof ik inmiddels iets van 26 uur muziek
was toen aardig ver maar toen waren mn uren opquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]respect hoor, is geloof ik inmiddels iets van 26 uur muziek
Nice deze jongen verdient punten, net dat ik dat post belt ie aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit ook op iets te wachten, zo fucking irritant
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nice deze jongen verdient punten, net dat ik dat post belt ie aan
Eet smakelijk!!You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Waar wacht je op? Ik ben nog thuis, dus ik kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit ook op iets te wachten, zo fucking irritant
Ain't it funny how it is
Op de post, nou ja bezorgdienst iets.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar wacht je op? Ik ben nog thuis, dus ik kan het niet zijn.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Das nog een half uur, dan heb je je eten toch wel op?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
eerder heel vlug, 10 over 9 de deur uitYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
En die moeten zo laat nog komen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Op de post, nou ja bezorgdienst iets.
Ain't it funny how it is
Een half uur om te eten, lijkt mij toch wel voldoende. Tenzij je een complete rijsttafel naar binnen gaat werken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
eerder heel vlug, 10 over 9 de deur uitYou better lose yourself in the music
Meestal welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Das nog een half uur, dan heb je je eten toch wel op?
Je eet toch geen half uur?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
eerder heel vlug, 10 over 9 de deur uit
Ain't it funny how it is
Kan tot 9 uur, en met mijn mazzel staan ze 1 minuut voor 9 voor de deurquote:
Geen track en trace voorhanden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan tot 9 uur, en met mijn mazzel staan ze 1 minuut voor 9 voor de deurDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Of ze komen vandaag niet meer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan tot 9 uur, en met mijn mazzel staan ze 1 minuut voor 9 voor de deur
Ain't it funny how it is
denk het ook nietquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
verzoekjes ?Why am I so differently wired? Am I a martian?
die komt over 1 minuutquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Barcelona - Freddy Mercury & Montesserat Cabalequote:You better lose yourself in the music
![]()
Sinds een dag of twee
en daar bedoel je mee?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Heb je iets voor de nachtwerkers onder ons?
Henkie Wijngaard met nachtrijders ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
en daar bedoel je mee?![]()
voor deze keer danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Henkie Wijngaard met nachtrijders ofzo?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
voor deze keer dan![]()
kan na mijquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Jawelquote:
Geweest
dat is om 9 uurquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe laat is dat zeer gewaardeerde vriend ?Why am I so differently wired? Am I a martian?
Eigenlijk is die best wel geinigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
voor deze keer dan
kom voor mekaar maatquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Is er ook nog een link om via de browser te luisteren? Want die downloadlink kan ik niet op FB pleuren, tenzij iemand de link hier kan droppen! Even wat bezoekers trekken![]()
![]()
Klik op de luisteren knopquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Is er ook nog een link om via de browser te luisteren? Want die downloadlink kan ik niet op FB pleuren, tenzij iemand de link hier kan droppen! Even wat bezoekers trekken
Geef de tijden maar door.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is goed![]()
Kan iemand mij inroosteren dan ?
Genre: Beukend“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Go monopoly speler
![]()
Broertje dank je wel. Mono succes
quote:geen dankquote:
Yes bro, thanksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:01 schreef Tchock het volgende:
Hé Mono, werkt dit voor je Facebook?http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=419618
![]()
![]()
Ik zit ook aan de drankquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
Snel aan de sterkedrank voor het te laat is!
Bier that is, maar het smaakt herzlich![]()
Oh, eerst ging je altijd naar de webplayer als je daarop klikte..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat is al tiiiiiijden niet meer. Letterlijk maanden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, eerst ging je altijd naar de webplayer als je daarop klikte..![]()
Moet ik je er nog op zetten, Mono? Of is dat inmiddels al geregeld?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zet mij er maar op van 21.00 tot 23.00 met evt uitloop mits leuke reactiesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
Moet ik je er nog op zetten, Mono? Of is dat inmiddels al geregeld?![]()
![]()
Werkze man !quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik ga aan het werk, bedankt broertje, en have fun Mono![]()
Gisteren kwam het er niet meer van, vandaar vandaagquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Helaas één dag te laat bro! Maar je denkt wel aan hem!![]()
![]()
Er zitten in de mix wel een paar schoonheidsfoutjes. Van de week ga ik hem top-notchen incl mijn signature sound a.k.a pauwengeluiden. Mijn seal of identity![]()
![]()
Gedaan. Ik hoor het wel wanneer je uitloopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zet mij er maar op van 21.00 tot 23.00 met evt uitloop mits leuke reacties“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hahahahaha, verbreed je muziek. Het ergste zijn de 1e 10 minuten, maar na een half uurtje zit je mee te bewegen als een geitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:23 schreef Tchock het volgende:
Mono, ik wil wel luisteren, maar dit is echt audioaids.![]()
![]()
Zie het als bier. Je eerste biertje is verschrikkelijk, maar binnen no time kan je niet meer zonder. Zo ook met hardstyle![]()
![]()
Ik heb hem nog niet uitgezet, maarrequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets jonge, jij probeert het tenminsteDat is al dikke +++++++++++
Ik snap het altijd wel hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet uitgezet, maarreHet is vrij extreme muziek, maar er zit zoveel energie in
Ik krijg altijd een glimlach van oor tot oor als ik de hardstyle weer op zet
![]()
Die melodie
Die herinneringen aan feesten
De mensen
Heerlijk![]()
![]()
Je weet alle bazennummers er wel weer uit te pikken hè. Hoe doe je het toch!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik moest hem melodieus maken voor een maatje van mequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
Je weet alle bazennummers er wel weer uit te pikken hè. Hoe doe je het toch!
Hierna wordt het nog mooier, wat oldschool early hardcore. Jij gaat genieten.
Early met een pikante modernere kick![]()
![]()
Je begrijpt me verkeerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik snap het altijd wel hoorHet is vrij extreme muziek, maar er zit zoveel energie in
Ik krijg altijd een glimlach van oor tot oor als ik de hardstyle weer op zet
![]()
Die melodie
Die herinneringen aan feesten
De mensen
Heerlijk
Ik heb geen hekel aan deze muziek, maar wel zin in een feestje nu
Feestjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd
Ik heb geen hekel aan deze muziek, maar wel zin in een feestje nu![]()
![]()
MDMA![]()
![]()
![]()
![]()
Thee met honing?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:41 schreef Crack_ het volgende:
Ja hallo ik ben verdrietig want mijn keel doet pijn.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Deze manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Letterlijk de eerste dingen die in me op komen als iemand 'Monopoly' zegt.![]()
![]()
Zout water gorgelen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:41 schreef Crack_ het volgende:
Ja hallo ik ben verdrietig want mijn keel doet pijn.![]()
Heb ik je gegeven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:41 schreef Crack_ het volgende:
Ja hallo ik ben verdrietig want mijn keel doet pijn.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Vodka is de oplossing voor allesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vodka drinken, altijd een betere oplossing.![]()
![]()
Drie vodka per dag maakt een stralende lach.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vodka is de oplossing voor allesBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Drie vodka per dag maakt een stralende lach.![]()
![]()
Ik log zo even heel snel uit, en dan weer in, even de mic aan knallen in de broadcast opties.
Zonder microfoon geeen Mono show natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Rotterrrrrrdammerttt
Ik gelukkig niet zo duidelijkquote:
Er net naast, geboren en getogenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
(nog) Geen accentje ? Maar wel Rotterdams ?
Wel accentje maar niet zo erg
Schiedam reprezent!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Er net naast, geboren en getogen
Wel accentje maar niet zo erg
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Er net naast, geboren en getogen
Wel accentje maar niet zo ergJullie klinken als een stel bootwerkers man.
![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaalJullie klinken als een stel bootwerkers man.
Ik kan ook wel plat hoor, dan versta je me welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaalJullie klinken als een stel bootwerkers man.
![]()
![]()
quote:
Ik vind dit leuk
Ik heb een dij van een show klaar staan van 3 uur
Moet alleen nog even kijken wanneer ik hem ga doen
Juin uit Eigen Tuin!![]()
En daarmee komt de stand van fokkende Schiedammers-die-ik-ken op 4 (inclusief mezelf)quote:
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Dit is heftige shit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En daarmee komt de stand van fokkende Schiedammers-die-ik-ken op 4 (inclusief mezelf)Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ken er geen, nou ja jou nuquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En daarmee komt de stand van fokkende Schiedammers-die-ik-ken op 4 (inclusief mezelf)
Waar uit Schiedam ongeveer?You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Ik ben ook deels Schiedammer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En daarmee komt de stand van fokkende Schiedammers-die-ik-ken op 4 (inclusief mezelf)![]()
Moekoe's effe op oewe bakkes ramme, jonguh?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niets ervan, jij komt uit Brabant Bijlmer.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Deels kan nietquote:
Wesssstside *pose* Omgeving Rubensplein. Specifieker mag ik niet zijn van mijn reclasseringsambtenaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken er geen, nou ja jou nu
Waar uit Schiedam ongeveer?
Ah bij die best of Schiedam visboerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wesssstside *pose* Omgeving Rubensplein. Specifieker mag ik niet zijn van mijn reclasseringsambtenaar
Er bestaan alleen Schiedamse neuzenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een Schiedamse knie.
En vlakbij een Poolse bakker waar ik een keer op maandagochtend na de Superbowl een broodje heb gehaald![]()
![]()
Die Habbo Hotel-reclames zijn toch echt het slechtste wat de mensheid ooit bedacht heeft. Alsof ze zo uit een notitieboek van Mengele komen.![]()
Ik heb daar laatst van alle soorten bier twee blikjes gehaald en met een maat van mij een Poolse bierproeverij gehouden. Ik heb er nog last vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:13 schreef Monopoly het volgende:
En vlakbij een Poolse bakker waar ik een keer op maandagochtend na de Superbowl een broodje heb gehaald
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst van alle soorten bier twee blikjes gehaald en met een maat van mij een Poolse bierproeverij gehouden. Ik heb er nog last vanDo tell!
![]()
Poolse producten kunnen wij niet handlen. Volgens mij gooien ze overal ruitenwisservloeistof inquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst van alle soorten bier twee blikjes gehaald en met een maat van mij een Poolse bierproeverij gehouden. Ik heb er nog last van![]()
![]()
Your turn, Clarisse. Quid pro quo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah bij die best of Schiedam visboer
Vlak bij de woudhoek, oude gedeelte dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Your turn, Clarisse. Quid pro quo.
[ afbeelding ]You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
watquote:Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Drie halve liters per persoon. Een groen blik, een wit blik en een rood blik. 1 smaakte naar aangelengd festival bier, de tweede gaf flashbacks aan Oranjeboom, de derde was nog enigszins te pruimen. En ondanks de geringe hoeveelheid TOCH een kater de volgende ochtendquote:
Wij moeten nog een keer een biermarathon gaan doen Oom! Even lekker er voor gaan zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Drie halve liters per persoon. Een groen blik, een wit blik en een rood blik. 1 smaakte naar aangelengd festival bier, de tweede gaf flashbacks aan Oranjeboom, de derde was nog enigszins te pruimen. En ondanks de geringe hoeveelheid TOCH een kater de volgende ochtend![]()
![]()
Cool, daar heb ik een paar maanden geleden nog veel gewandeld. (vrijwilliger bij de paddentrek)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Vlak bij de woudhoek, oude gedeelte dan.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Oh ja, de reden dat ik op bepaalde stukken dan zachter moet rijdenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cool, daar heb ik een paar maanden geleden nog veel gewandeld. (vrijwilliger bij de paddentrek)
Zekers. Weeshuis Schiedam, of Boudewijn aan de Nieuwe Binnenweg of Locus Publicus bij het Oostplein. Of we slaan zelf in bij mijn slijter en bouwen thuis een feestje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij moeten nog een keer een biermarathon gaan doen Oom! Even lekker er voor gaan zittenHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Bedankt daarvoor! (ervan uitgaande dat je inderdaad zachter rijdtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ja, de reden dat ik op bepaalde stukken dan zachter moet rijden)
Klinkt als één plan!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zekers. Weeshuis Schiedam, of Boudewijn aan de Nieuwe Binnenweg of Locus Publicus bij het Oostplein. Of we slaan zelf in bij mijn slijter en bouwen thuis een feestje.
Wat doe je vrijdagavond ?Ik kan wat lekkers halen, nodigen we vrouwen uit, en hatsikidee
![]()
![]()
Weeshuisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zekers. Weeshuis Schiedam, of Boudewijn aan de Nieuwe Binnenweg of Locus Publicus bij het Oostplein. Of we slaan zelf in bij mijn slijter en bouwen thuis een feestje.Ja dat doe ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bedankt daarvoor! (ervan uitgaande dat je inderdaad zachter rijdt)
Ai, komende vrijdag ga ik eerst een bruid in haar gezicht spugen omdat ze die dag met de verkeerde trouwt, en dan vlucht ik naar een onderduikadres in Maastricht het gehele weekend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klinkt als één plan!
Wat doe je vrijdagavond ?Ik kan wat lekkers halen, nodigen we vrouwen uit, en hatsikidee
Absoluut! Zo veel leuke adresjes in Schiedam. Weeshuis, Expreszo, de Bonte Koe, Vlaams Broodhuis, La Sopresa, Prego!, Café Sjiek, Zaaalig!, Pronto!, Khan Thoong, Kong's Point, Alambic, Habitas, Café Baumann, etc. etc.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Dan moeten we dit avondje even verzetten naar een tijdstip wat ons beiden zal blieven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ai, komende vrijdag ga ik eerst een bruid in haar gezicht spugen omdat ze die dag met de verkeerde trouwt, en dan vlucht ik naar een onderduikadres in Maastricht het gehele weekend.![]()
De helft heb je net verzonnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Absoluut! Zo veel leuke adresjes in Schiedam. Weeshuis, Expreszo, de Bonte Koe, Vlaams Broodhuis, La Sopresa, Prego!, Café Sjiek, Zaaalig!, Pronto!, Khan Thoong, Kong's Point, Alambic, Habitas, Café Baumann, etc. etc.![]()
Shit, je hebt me door. De klinkers zijn verzonnen, maar de medeklinkers zijn echt waar.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Khn thng is niet heel catchyquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door. De klinkers zijn verzonnen, maar de medeklinkers zijn echt waar.![]()
![]()
Ik kom haast nergens meer in Schiedamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Absoluut! Zo veel leuke adresjes in Schiedam. Weeshuis, Expreszo, de Bonte Koe, Vlaams Broodhuis, La Sopresa, Prego!, Café Sjiek, Zaaalig!, Pronto!, Khan Thoong, Kong's Point, Alambic, Habitas, Café Baumann, etc. etc.
Maar Weeshuis is jeugdsentiment
Je moet ook andere klinkers gebruiken... Khn thng is uiteraard "Ook hun thee nog"quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je moet ook andere klinkers gebruiken... Khn thng is uiteraard "Ook hun thee nog"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, ik wilde van fok af. Ik faalde.
Welkom terug schatje![]()
![]()
FOK! gaat binnenkort erkend worden als verslavend middel. Afkicken valt heel zwaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, ik wilde van fok af. Ik faalde.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Hehehehehehehe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou, ik wilde van fok af. Ik faalde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan gebeuren joh, maakt niet uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik was je meet vergetenik was zondag serieus sip.
Volgende keer weer een meet!
13 Oktober bij FL-freak!![]()
Oh, kan jij trouwens iets voor mij regelen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan gebeuren joh, maakt niet uitVolgende keer weer een meet!
13 Oktober bij FL-freak!#TeamMiley![]()
Goffer, tering veel last van m'n rug en nu 3 dagen werken van 7-21:30ish.
Goede combinatie
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
DM/PMquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, kan jij trouwens iets voor mij regelen?![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, kan jij trouwens iets voor mij regelen?![]()
![]()
Ik woon nu alleen naast toffe buren met een autistische dochter, houd het volume dus maar netjes.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Oordopjes fTWquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ik woon nu alleen naast toffe buren met een autistische dochter, houd het volume dus maar netjes.![]()
Die vind ik niet fijn en mijn headset ook maar voor even.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Heb je nog wat van DJ Promo of Neophyte of het nummer Happy is for hobo's (kan even niet op de DJ komen).You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Moet je op zoek naar wat anders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die vind ik niet fijn en mijn headset ook maar voor even.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Komt er aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:04 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je nog wat van DJ Promo of Neophyte of het nummer Happy is for hobo's (kan even niet op de DJ komen).![]()
![]()
Ergens wel, maar normaal gebruik ik de headset enkel als ik een keer een show met gepraat doe. Gamen ben ik mee gestopt, althans zo goed als.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je op zoek naar wat anders.
En op redelijk normaal volume kan je stiekem ook wel uit je dak gaan.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Nee. Je moet wel een beetje in de buurt van 100 dB en erboven gaan zitten voordat adrenaline fijn begint te werken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ergens wel, maar normaal gebruik ik de headset enkel als ik een keer een show met gepraat doe. Gamen ben ik mee gestopt, althans zo goed als.
En op redelijk normaal volume kan je stiekem ook wel uit je dak gaan.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Over adrenaline gesprokenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Je moet wel een beetje in de buurt van 100 dB en erboven gaan zitten voordat adrenaline fijn begint te werken.![]()
![]()
Neef Monopoly, ik ga mijn vermoeide hoofd te ruste leggen. Moge uw show zo legendarisch blijken dat alle spelers van PEC Zwolle je handgeschreven fanmail sturen
Deze moet dan wel echt hard
Een van de weinige waarbij het echt moet omdat memories.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Aussie/Cavello aan, nike schoentjes en gaan met die banaan.
Die "looppunt" van de zool was wel echt geniaal om te hakken.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Mensen die dit niet fijn vinden zullen dit zo haten, maar baas dit
Ik krijg gewoon zin om op te staan en te gaan hakkuh, lol.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Mono ik heb je maar even doorgetrokken tot 00:00 op het rooster, je moet nog ff dus
Too much porn?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:27 schreef ACT-F het volgende:
GRMBL, alweer een virus te pakken dat niet gedetecteerd wordtYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
![]()
Avond all
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Emmerquote:![]()
Knap rustig in t topic zeg..Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
HET topicquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Emmer![]()
Knap rustig in t topic zeg..![]()
![]()
Is voor mij best lang geleden dat ik last heb gehad van een virusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef ACT-F het volgende:
McAfee maar weer eens op de hoogte brengen
Leuk nummer ditDit is een onbekende, dat maakt het helemaal fraaiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is voor mij best lang geleden dat ik last heb gehad van een virus![]()
![]()
Knap zuurquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:38 schreef ACT-F het volgende:
Leuk nummer dit
[..]
Dit is een onbekende, dat maakt het helemaal fraai
Ja, en het legt contact met www.noordzeenetwerken.nlquote:
Ik vermoed dat die site gehackt is waar de verzamelde data weer doorgestuurd wordt.![]()
Zou allemaal maar zo kunnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, en het legt contact met www.noordzeenetwerken.nl
Ik vermoed dat die site gehackt is waar de verzamelde data weer doorgestuurd wordt.
Geen rare dingen gebeurd met je PC dan ?Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Ach, is voorbij voor je er erg in hebtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:42 schreef Tchock het volgende:
Bah. Collegejaar begint bijna weer. Of moet ik zeggen, treinjaar
Dat is waar ik bang voor benquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ach, is voorbij voor je er erg in hebt![]()
Niet echt mijn muziek dit, maar toch wel even fijn om eens te horen deze muziek
Wat dan ?quote:Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Nee, Firewall sloeg alarm toen het virus contact wilde leggen. Een maand geleden heb ik dit virus ook gehad. Pas nadat Mcafee geüpdate had werd het gedetecteerd als PWS-Zbot.vo!a.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zou allemaal maar zo kunnen.
Geen rare dingen gebeurd met je PC dan ?![]()
Vrömd ..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, Firewall sloeg alarm toen het virus contact wilde leggen. Een maand geleden heb ik dit virus ook gehad. Pas nadat Mcafee geüpdate had werd het gedetecteerd als PWS-Zbot.vo!a.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ik hier mijn hele studententijd op een teringeind van alles wat leuk is zit.![]()
Ik wil gewoon zo graag een kamer en het treinen is kut en (bijna) al mijn vrienden zijn weg en bahhhhh.quote:![]()
Kindeke tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo graag een kamer en het treinen is kut en (bijna) al mijn vrienden zijn weg en bahhhhh.
Dit nummer is nog best te pruimen
![]()
![]()
![]()
Oh god....Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inmiddels antwoord. Het wordt verder onderzocht, net als de vorige keer.
Zanger Rinus
quote:
Aussie aan, alles
Top mono ik ga even flink vloeken op m'n rug en dan ook plat. Stomme wekkers.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
![]()
Awesome nummer
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Top mono ik ga even flink vloeken op m'n rug en dan ook plat. Stomme wekkers.Wat is dr gebeurd ?
Gas met die kloten ?
Enorme last van mijn rug, en ik bedenk me net dat mn kleren nog in de wasmasjien zitten.quote:
Dus nood droger run. Dus nog ff niet slapen
quote:
Hell yeahhquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
De enige echte stiffmeister in t topic!![]()
Lang niet gezien man! Waar is U geweest de afgelopen tijd?
En U is ook weer terug ziet ik
Was zelf een tijd druk met werk en zo, en daarom ook weinig in t topic.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Lang niet gezien hier joh.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
De enige echte stiffmeister in t topic!![]()
Lang niet gezien man! Waar is U geweest de afgelopen tijd?![]()
![]()
Altijd leuk als je daar vlak voor het slapen gaan nog achter moet komenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Enorme last van mijn rug, en ik bedenk me net dat mn kleren nog in de wasmasjien zitten.
Dus nood droger run. Dus nog ff niet slapen
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hell yeahh
En U is ook weer terug ziet ik
Was zelf een tijd druk met werk en zo, en daarom ook weinig in t topic.![]()
![]()
Mwa ik kom soms eens kijken.
Tja werk gaat voor t schatje he!Fijn dat je werk hebt gevonden iig!
![]()
![]()
True that.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mwa ik kom soms eens kijken.
Tja werk gaat voor t schatje he!Fijn dat je werk hebt gevonden iig!
En het is gewoon vervelend in 2 ploegendienst werken.
Maar nu gaat alles even wat rustiger, en heb ik gelukkig wat meer tijd voor mezelf![]()
Dank u voor de herrie Mono![]()
Geen idee hoe 2 ploegendienst werkt... Nog nooit gehad zelf.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
True that.
En het is gewoon vervelend in 2 ploegendienst werken.
Maar nu gaat alles even wat rustiger, en heb ik gelukkig wat meer tijd voor mezelf![]()
Ik hoef niet te weten dat je weer tijd hebt om te fappen.![]()
![]()
Ochtendploeg van 07.00 tot 15.00 en middagploeg van 15.00 tot 23.00.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee hoe 2 ploegendienst werkt... Nog nooit gehad zelf.
Ik hoef niet te weten dat je weer tijd hebt om te fappen.
En dan een week lang 1 ploeg en de week erop de andere ploeg
Kut tijden dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ochtendploeg van 07.00 tot 15.00 en middagploeg van 15.00 tot 23.00.
En dan een week lang 1 ploeg en de week erop de andere ploeg![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: