quote:Op maandag 3 september 2012 23:57 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik heb zojuist de gayste shit ooit gezien
niet kijken aub
Mooie Clio RS in het begin.quote:Op maandag 3 september 2012 23:57 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik heb zojuist de gayste shit ooit gezien
niet kijken aub
quote:
Iets er af liggen met 9mm?quote:Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als dat 9mm was lag er wel wat meer af denk ik![]()
Wat is het verhaal hier achter ?
Is uit een aflevering van Heroes blijkbaar
Waarom zou je dat vragen? Lekker boeiend of ze zwanger of dik is. Ik heb helemaal geen zin om aan te horen hoe de eerste keer echo was en wat voor baby kleertjes ze allemaal al gekocht heeft. Interesseert mij nou echt geen neuk.quote:
Deel die frustraties maar. Deel je pijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou je dat vragen? Lekker boeiend of ze zwanger of dik is. Ik heb helemaal geen zin om aan te horen hoe de eerste keer echo was en wat voor baby kleertjes ze allemaal al gekocht heeft. Interesseert mij nou echt geen neuk.
Tevens heb ik een hekel aan baby's.
Mijn moeder hield nooit van mij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Deel die frustraties maar. Deel je pijn.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou je dat vragen? Lekker boeiend of ze zwanger of dik is. Ik heb helemaal geen zin om aan te horen hoe de eerste keer echo was en wat voor baby kleertjes ze allemaal al gekocht heeft. Interesseert mij nou echt geen neuk.
Tevens heb ik een hekel aan baby's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |