SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
daar ben ik mij van bewust poessquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:01 schreef JanPiraat het volgende:
Nationale team is ook verre van genieten :$
D:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Donderdag wordt hem njet sorry
ja had ik al doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Donderdag wordt hem njet sorry
Jij dastan Beach en Pz @ mdma werf ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:58 schreef leeell het volgende:
awww, das kut, mag je niet?
jij wel Jan ?
ik dastan en jijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij dastan Beach en Pz @ mdma werf ?
oke okequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmm liever weekje later ofzo.dan.gratis ov :$
bij jou?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Koffie drinken vrijdag volgende week xoxo
quote:
quote:
kussssquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:16 schreef JanPiraat het volgende:
Hela Helaaa zoek een andere vrije dame die lopen er genoeg rond;__;
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
Ze wil altijd weleens weten hoe zo'n kleintje nou voelt ja
is hinderlijk, klefquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb spijt dat ik niet zo sletterig deed met jan tijdens de introweek
je ontkent het te hardquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mjahh we verbleven in groot sportcentrum. Had overal gekund
Maar goed dat ik niet zo dirty ben.
Jan te hard gedaanquote:
mwa, ik ben het gewend helaasquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heya giannahh , tis vroeg hé
ach ja, lijkt me wel eens leuk om te zien. waar ligt die bakkerij?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik werd gisteren gevraagd om mee te gaan naar de Hema bakkerij ofzo. Krijgen daar een rondleidin geloof ikk.
Laatste week vrij voor school weer begint. brrr lijkt eeuwen geleden.
en moet je nu dan niet onderweg zijn ofzo? of ben je voor niks zo vroeg opgestaan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee waar het ligt.![]()
Jaa, had vorige week Introweekmaandag eerste college ofzo.
veel plezierquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja ga zo naar amsterdamom 9:15 hadden ze daar afgesproken.
Ik ga ergotherapie doen.
bedankt !quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel plezier
(bij de bakkerij en bij je opleiding)
hmm, dat si wel belangrijk om te weten lijkt mequote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:22 schreef Bloempje. het volgende:
Boh, eindelijk alles voor school en werk geregeldwoensdag voor t eerst naar school. Brr. Ik weet niet eens waar het is
Ja, in den haag ergens. Misschien maar even opzoekenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat si wel belangrijk om te weten lijkt me
ook een nieuwe opleiding dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, in den haag ergens. Misschien maar even opzoeken
Zelfde, maar duaal en in den haag.quote:
quote:
CASUALquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:55 schreef JanPiraat het volgende:
Meteen heel album achter elkaar luisteren tffoe de moeite de.moeite ;__;
oh gelukkigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:11 schreef leeell het volgende:
tevens niet specifiek tegen jouw gericht hoor
Hoe was de meet? Wie waren er? Heb jij echt seks gehad met P_z, wietparkiet en Ragboer? Wat is je lievelingskleur?quote:
Utrecht togh :$quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
The haque toch? dat is niet echt om de hoek nee
oooh met ov 30 á 45 minuten van utrecht centraal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe was de meet? Wie waren er? Heb jij echt seks gehad met P_z, wietparkiet en Ragboer? Wat is je lievelingskleur?
[..]
Utrecht togh :$
De meet was leukquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe was de meet? Wie waren er? Heb jij echt seks gehad met P_z, wietparkiet en Ragboer? Wat is je lievelingskleur?
[..]
Utrecht togh :$
Vandaag gaat dat niet meer lukken dan. En ik mag doordeweeks stiekem geen bier drinken van mijzelfquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oooh met ov 30 á 45 minuten van utrecht centraal.
Goed om te horenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef Beach het volgende:
[..]
De meet was leukEr waren denk ik ongeveer 20 mensen dus ga ze niet allemaal opnoemen.
Nee ik heb slechts wat zoentjes uitgewisseld met één iemand. Mijn lievelingskleur... die heb ik niet
??????????????? stelletje watquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vandaag gaat dat niet meer lukken dan. En ik mag doordeweeks stiekem geen bier drinken van mijzelf
[..]
Goed om te horenJij en P_z zijn een leuk stelletje, jullie vullen elkaar mooi aan
oh ander keertje dan maar :$ en een glaasje prik an ook gezellig zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vandaag gaat dat niet meer lukken dan. En ik mag doordeweeks stiekem geen bier drinken van mijzelf
[..]
Goed om te horenJij en P_z zijn een leuk stelletje, jullie vullen elkaar mooi aan
En dan gaan we stiekem Appel d'r slaapkamer zwart verven en allemaal metal en wolvenposters ophangen. Eckte FOK!ker!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oh ander keertje dan maar :$ en een glaasje prik an ook gezellig zijn.zoutjes erbij en het feest is compleet!
Maar ik moet er ook in slapen hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan gaan we stiekem Appel d'r slaapkamer zwart verven en allemaal metal en wolvenposters ophangen. Eckte FOK!ker!
Kom jij niet meehelpen dan? :$ (A)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:10 schreef Beach het volgende:
en daarna haar opwachten en dp zeker :SS
Na de seks ga je met mij mee en blijf je bij mij slapen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Maar ik moet er ook in slapen hoor
Als het met z'n drieën is, is het toch geen double meer?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom jij niet meehelpen dan? :$ (A)
[..]
Na de seks ga je met mij mee en blijf je bij mij slapen?
Daarom vroeg ik me ook met enige verbazing af of jij niet mee komt helpenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het met z'n drieën is, is het toch geen double meer? [ afbeelding ]
ik hou wel van slaapfeestjesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom jij niet meehelpen dan? :$ (A)
[..]
Na de seks ga je met mij mee en blijf je bij mij slapen?
Ehh... Ik pas, denk ik. Hebben jullie ook een kopje thee?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:04 schreef Beach het volgende:
Bloempje ga je ook mee kanon klappen:S
Als het een beetje zout smaakt, niet raar opkijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ehh... Ik pas, denk ik. Hebben jullie ook een kopje thee?
viespeuk borderlinerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het een beetje zout smaakt, niet raar opkijken.
jij bent hier die problemen stooktquote:
Wat vind ik van jou ? :$quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef LompeHork het volgende:
Jan vind dat ook van mij, ik zou hem daarvoor enkel geven.
Ik stook liever whisky.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij bent hier die problemen stookt
Je kan met mij P_z spaghettivreter en ro_ald mee naar de Hollywood als je wilt.quote:
Nahquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan met mij P_z spaghettivreter en ro_ald mee naar de Hollywood als je wilt.
neequote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan met mij P_z spaghettivreter en ro_ald mee naar de Hollywood als je wilt.
Ik kan geen tofste Disney aanwijzen. Vind ze allemaalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aladdin! Tofste Disney film ooit imho
quote:
ik zag je laatst op tc.homoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar weet jij niets vanaf, van dat kale
Lion King en Aladdin zijn de puiksten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan geen tofste Disney aanwijzen. Vind ze allemaal!
Boh mooie films inderdaad. En de liedjes.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lion King en Aladdin zijn de puiksten.
Heb je Brave al gezien. Die is ook lief
Sorry mag niet van mn schatje :$ we gaan yoga doen.dan en daarna chocolade fondu en the notebook kijken, kusjes je boiquote:
Wreck-It Ralphquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boh mooie films inderdaad. En de liedjes.Mja tarzan is ook
en lilo en stitch
toy story
etc etc
Er komt er binnenkort ook een over slechterikken in videogames, zoals bowser enzo en die lijkt me vet geinig ook.
ik heb ook je nummerquote:
Die van mono. Die van mij heb je gegarandeerd niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb ook je nummerof die van mono
kusje op je kale bollie
oh echt niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van mono. Die van mij heb je gegarandeerd niet.
begint je nummer met 06?quote:
quote:
ik zal je straks sekstexten schatjequote:
ga weg heteroseksuele flikkerquote:
ZE IS ZWANGERquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen.. ik moet iets mededelen
HET IS WAARquote:
Die Joost weerquote:
Slaap lekker meisiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou eigenlijk gewoon zeggen dat ik ging slapen skatjes. XOXO
Sterkte skatjehquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou eigenlijk gewoon zeggen dat ik ging slapen skatjes. XOXO
Och arme drommelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neeh ik werd te vroeg wakker en nu kan ik niet meer slapen van de spanning![]()
Jij?
@Kruidvat, Valdispertquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Coolen ij heb dat soort pilletjes niet in huis gekkie
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:32 schreef JanPiraat het volgende:
Nee oké gewoon een gezonde wilde dag onder de dekens en dan vergeten we ook waar we gespannen over zijn ;__;
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:32 schreef JanPiraat het volgende:
Nee oké gewoon een gezonde wilde dag onder de dekens en dan vergeten we ook waar we gespannen over zijn ;__;
Ja oké die worden na 5-10 minuten eraf geworpenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Onder dekens is toch veel te warm man.
We staan met zn allen op het strand bij appels stage ? Waar ben jij manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:40 schreef Beach het volgende:
Ik sta nu bij de kios op adam cs waar is iedereen
moet ik zelf naar die ijpont lopen? ik denk datik de weg nog wel weet van de vorige keer
okee waar moet ik heen lopen danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We staan met zn allen op het strand bij appels stage ? Waar ben jij man
Je moet ff naar akter het station en dan je broek laten zakken jwtzquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:40 schreef Beach het volgende:
Ik sta nu bij de kios op adam cs waar is iedereen
moet ik zelf naar die ijpont lopen? ik denk datik de weg nog wel weet van de vorige keer
We zien je zo man :$ was leuk toch Wrm veranderingen dat is engquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:45 schreef Beach het volgende:
bedankt jan voor de bwegewijzering
wel raar dat we toch weer naar de nsdm werf naar dat gekke cafe gaan
Hoezo dan, waarmee??quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omdat je ons allemaal hebt gebackstabbed
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We hadden surpriseparty voor je maar je kwam nooit opdagen
Hmm nu ik erover nadenk had ik de locatie waar je party was misschien niet als verrassing voor je moeten houdenquote:
Alsof hij anders zou komen naar mijn huis.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmm nu ik erover nadenk had ik de locatie waar je party was misschien niet als verrassing voor je moeten houden
Op centraal zouden we zakdoekje met chloroform.voor zn mond en neus houden en hem op rolstoel zetten met zonnebril op, en hem erheen rollenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Alsof hij anders zou komen naar mijn huis.
Doen we volgende keer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Op centraal zouden we zakdoekje met chloroform.voor zn mond en neus houden en hem op rolstoel zetten met zonnebril op, en hem erheen rollen
Ik google de hoeveelheid dat kan niet misgaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:49 schreef Beach het volgende:
hmm? je weet dat als het niet de juiste dosis is, het of niet werkt of het dodelijk kan zijn??
Handjes stiekem onder de tafel kb elke dag korte rokjes aan???quote:
Jij snapt hemquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Handjes stiekem onder de tafel kb elke dag korte rokjes aan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |