Ik heb mn winkelwagentjes al gevuld, ik blijf toch telkens wel kijken en zoeken. Nu alleen gewoon niet bestellen.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mn winkelwagentjes al gevuld, ik blijf toch telkens wel kijken en zoeken. Nu alleen gewoon niet bestellen.
Ik heb mezelf vorige week na 4 maanden amper shoppen (dus telkens niet meer dan 2 dingen kopen, en dat hooguit 1 keer per maand) getrakteerd op een heeeeul mooi setje van de hunkemoller. Voor het eerst in mijn leven was ik blij met mijn tieten. Goedkope BH's!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mn winkelwagentjes al gevuld, ik blijf toch telkens wel kijken en zoeken. Nu alleen gewoon niet bestellen.
Dan sta je daar straks op Schiphol "Heeft u iets in te klaren mevrouw?"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
Als ik toch ooit in Amerika kom, dan is de Victoria's Secret store echt helemaal leeg en mee naar NL.
Halloquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef arachide. het volgende:
Goed dat ik hier nog steeds genegeerd word.
Dus, hoe is het hier?
Goeie vraag. Ik ben ook weken niet meer geweestquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef arachide. het volgende:
Dus, hoe is het hier?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef arachide. het volgende:
Dus, hoe is het hier?
Ik zit een klein beetje in de stress omdat er blijkbaar van me verwacht wordt dat ik binnen een halve minuut op iemand moet reagerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef arachide. het volgende:
Dus, hoe is het hier?
Dat is wel tof.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vorige week na 4 maanden amper shoppen (dus telkens niet meer dan 2 dingen kopen, en dat hooguit 1 keer per maand) getrakteerd op een heeeeul mooi setje van de hunkemoller. Voor het eerst in mijn leven was ik blij met mijn tieten. Goedkope BH's!
Het gebeurt elke keer als ik hier kom. Niet zo'n probleem, maar dan ben ik wel benieuwd of ik iets fout heb gedaan of het gewoon willekeur is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit een klein beetje in de stress omdat er blijkbaar van me verwacht wordt dat ik binnen een halve minuut op iemand moet reageren
Ik was nog ongeveer halverwege je post, toen ik je volgende zag verschijnen. Anders had ik wel op je gereageerd hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het gebeurt elke keer als ik hier kom. Niet zo'n probleem, maar dan ben ik wel benieuwd of ik iets fout heb gedaan of het gewoon willekeur is.
Ik moest sparen voor vakantie, maar dat heb ik nu overleefd, dus als de winkels weer vol herstkleding is en ik weer helemaal weet wat ik wil, ga ik weer los. Denk ik. Zul je zien dat ik met 2 dingen thuiskom.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel tof.1 keer per maand en maar 2 dingen, ik zou het niet kunnen, dan heb je wel een setje verdiend. Maar ik ga nu proberen een hele maand niets te kopen.
willekeur denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het gebeurt elke keer als ik hier kom. Niet zo'n probleem, maar dan ben ik wel benieuwd of ik iets fout heb gedaan of het gewoon willekeur is.
Dan moet je het hebben over piemels en borsten. Dan is iedereen ineens actief.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maak mij anders ook even blij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vorige week na 4 maanden amper shoppen (dus telkens niet meer dan 2 dingen kopen, en dat hooguit 1 keer per maand) getrakteerd op een heeeeul mooi setje van de hunkemoller. Voor het eerst in mijn leven was ik blij met mijn tieten. Goedkope BH's!
Ik zei wel tieten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je het hebben over piemels en borsten. Dan is iedereen ineens actief.
Met wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Maak mij anders ook even blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |