Hoe weet jij dat nou... Er is al geen fatsoenlijke foto van mij op FB geplaatstquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende: [..] omdat je er op foto's freaking goed uitziet
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb wel wat foto's langs zien komen die bijv voor een spiegel gemaakt waren dame
Niks bijzonders hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor pak jij aan doet in een auto?
[..]![]()
Ik heb iets gemist
*sketch van Hans Teeuwen er bij pakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor pak jij aan doet in een auto?
[..]![]()
Ik heb iets gemist
Niet letterlijk een pak!quote:das allemaal niet echt, das figuurlijk. Ik bedoel, luister, die rapen en die poppen is van hetzelfde laken een pak, dat bedoel ik. Ja, das geen echt pak. Tuurlijk is dat geen echt pak, een echt pak. Wie maakt dr een pak van lakens? Wie? Wie? Wie? Zal ik zeggen wie? De kukluxklan. Die wel.
Jij vind het niet bijzonderquote:
Weet ik, was even bijdehand aan het doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
*sketch van Hans Teeuwen er bij pakt.
[..]
Niet letterlijk een pak!
Ik dacht er al toen ik postte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij vind het niet bijzonder
[..]
Weet ik, was even bijdehand aan het doen
Ooit, ooit wil ik nog eens als bloemetjesgordijnm, compleet met gordijnroede en alles.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef GSbrder het volgende:
Pak of kostuum?
Kostuum klinkt mij te carnavalesk.
Moet dat als eerst of laatste?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wou zo graag een stukje hardlopen... maar ik heb er gewoon de puf er niet voor
Want het lopen is niet zo erg, maar dat graftakke eind naar boven is zo pfffff zwaar.....
Ahwquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wou zo graag een stukje hardlopen... maar ik heb er gewoon de puf er niet voor
Want het lopen is niet zo erg, maar dat graftakke eind naar boven is zo pfffff zwaar.....
Dat is wel herkenbaar hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw
Overigens. De hele dag ben ik zo sloom en energieloos, ik eet thuis warm en ik zit vol energie
Ook nog 4 liter melk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb 10 boterhammen en 2 stuks fruit gegeten overdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |