Hoe weet jij dat nou... Er is al geen fatsoenlijke foto van mij op FB geplaatstquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende: [..] omdat je er op foto's freaking goed uitziet
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb wel wat foto's langs zien komen die bijv voor een spiegel gemaakt waren dame
Niks bijzonders hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor pak jij aan doet in een auto?
[..]![]()
Ik heb iets gemist
*sketch van Hans Teeuwen er bij pakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor pak jij aan doet in een auto?
[..]![]()
Ik heb iets gemist
Niet letterlijk een pak!quote:das allemaal niet echt, das figuurlijk. Ik bedoel, luister, die rapen en die poppen is van hetzelfde laken een pak, dat bedoel ik. Ja, das geen echt pak. Tuurlijk is dat geen echt pak, een echt pak. Wie maakt dr een pak van lakens? Wie? Wie? Wie? Zal ik zeggen wie? De kukluxklan. Die wel.
Jij vind het niet bijzonderquote:
Weet ik, was even bijdehand aan het doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
*sketch van Hans Teeuwen er bij pakt.
[..]
Niet letterlijk een pak!
Ik dacht er al toen ik postte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij vind het niet bijzonder
[..]
Weet ik, was even bijdehand aan het doen
Ooit, ooit wil ik nog eens als bloemetjesgordijnm, compleet met gordijnroede en alles.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef GSbrder het volgende:
Pak of kostuum?
Kostuum klinkt mij te carnavalesk.
Moet dat als eerst of laatste?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wou zo graag een stukje hardlopen... maar ik heb er gewoon de puf er niet voor
Want het lopen is niet zo erg, maar dat graftakke eind naar boven is zo pfffff zwaar.....
Ahwquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wou zo graag een stukje hardlopen... maar ik heb er gewoon de puf er niet voor
Want het lopen is niet zo erg, maar dat graftakke eind naar boven is zo pfffff zwaar.....
Dat is wel herkenbaar hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw
Overigens. De hele dag ben ik zo sloom en energieloos, ik eet thuis warm en ik zit vol energie
Ook nog 4 liter melk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb 10 boterhammen en 2 stuks fruit gegeten overdag
Duurt lang voordat het effect heeftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb 10 boterhammen en 2 stuks fruit gegeten overdag
Dat wordt dus naar beneden? Ligt trouwens wel aan waar die berg zit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je als eerste dat stuk naar boven loopt.
In 3 weken 2,5x zoveel gaan eten, en telkens minder energie naar mijn ideequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duurt lang voordat het effect heeft
Dat kan niet schat.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je als eerste dat stuk naar boven loopt.
Groeispurt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In 3 weken 2,5x zoveel gaan eten, en telkens minder energie naar mijn idee
Nee, aan willen komen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
Wij zitten op de berg, beneden is een meer en om dat meer is een vlakke weg waar ik kan lopen... Maar dan moet ik dus nog wel dat graftakke eind naar boven....
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, aan willen komen:Het modebeeld is gevormd naar modellen met jouw figuur, jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Later kom je nog genoeg kilo’s aan, als je spijsvertering minder snel gaat.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Maakt me niks uit wat het modebeeld isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het modebeeld is gevormd naar modellen met jouw figuur, jongen.
Later kom je nog genoeg kilo's aan, als je spijsvertering minder snel gaat.
Meer dan herkenbaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt me niks uit wat het modebeeld isIk heb nu ondergewicht en dat wil ik niet. Overigens is goed eten belangrijk voor krachttraining, wil ook gewoon sterker (en breder) worden
Oh, ik snap het heel goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt me niks uit wat het modebeeld isIk heb nu ondergewicht en dat wil ik niet. Overigens is goed eten belangrijk voor krachttraining, wil ook gewoon sterker (en breder) worden
Balenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik baal zo erg.. Was dit jaar niet toegelaten voor Geneeskunde..
Zo; dit is er even uit.
Oh, excuus. Dankjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik snap het heel goed.
Ik wilde je alleen een compliment geven en aangeven dat het gras altijd groener is aan de overkant.
ooohquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik baal zo erg.. Was dit jaar niet toegelaten voor Geneeskunde..
Zo; dit is er even uit.
wijze, wijze manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik snap het heel goed.
Ik wilde je alleen een compliment geven en aangeven dat het gras altijd groener is aan de overkant.
Naja.. eigenlijk wel, maar ik denk dat ik maar verder ga met HBO Verpleegkunde...... Beter iets dan....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oooh*knuffel*
moet je nu weer n jaar wachten?
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, even mezelf in pantalon + overhemd hijsen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
yes het rekken hielp
uitloggen en vrij zijnkusjes voor wie hebben wil
Tot zo schoonheid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
yes het rekken hielp
uitloggen en vrij zijnkusjes voor wie hebben wil
Wederom? Je hebt het er maar druk meequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, even mezelf in pantalon + overhemd hijsen
Free refillquote:
quote:
Hoezo wederom?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wederom? Je hebt het er maar druk mee.
Had je gister geen pak aangetrokken?quote:
Nee, dat was een oude fotoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had je gister geen pak aangetrokken?
Er is ook echt maar 1 IKEA in NLquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:26 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook in de IKEA..(geen idee of jij er ook was vandaag, maar dat suggereer ik.)
Ah, er komt een nieuwe?quote:
Gromme naar het baasje?quote:
Nee, er zijn er stuk of 12 ofzo.. Maar ik zei het alleen maar omdat ik niet zeker wist of ze bedoelde dat ze vandaag naar de IKEA was..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is ook echt maar 1 IKEA in NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een fit-pic van hoe hij op mijn heupen valt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een TT gerelateerde pic:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat goed.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
kan iemand mij f en stuk of 10 onzin berichtjes sturen op WA? ik ben mn telefoon kwijt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ok.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
kan iemand mij f en stuk of 10 onzin berichtjes sturen op WA? ik ben mn telefoon kwijt![]()
Volgens mij staat je internet uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
kan iemand mij f en stuk of 10 onzin berichtjes sturen op WA? ik ben mn telefoon kwijt![]()
![]()
quote:gevonden, hij zat tussen de muur en mn matras van t bed
danku
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]gevonden, hij zat tussen de muur en mn matras van t bed
danku
Alstu![]()
![]()
wat studeer jij ?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu even niks. Ben net afgestudeerd voor Werktuigbouwkundige (@MBO) en wil volgend jaar hetzelfde op HBO gaan doen.quote:
Hoezo?![]()
![]()
ik kon me herinneren dat je er over vertelde maar was het vergetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu even niks. Ben net afgestudeerd voor Werktuigbouwkundige (@MBO) en wil volgend jaar hetzelfde op HBO gaan doen.
Hoezo?en daar kan ik slecht tegen dus ik dacht, ik vraag het nog eens
Haha oke, geen probleem hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kon me herinneren dat je er over vertelde maar was het vergetenen daar kan ik slecht tegen dus ik dacht, ik vraag het nog eens
Waarschijnlijk wordt het Eindhoven, die staan goed aangeschreven.![]()
ja kom maar dichter naar mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha oke, geen probleem hoor
Waarschijnlijk wordt het Eindhoven, die staan goed aangeschreven.
Natuurlijkquote:
Overigens, Brabanders zijn sowieso veeeeeeeeel relaxter dan al dat andere tuig in Nederland![]()
![]()
Ik ben juist een verhuizing naar Amsterdam aan het plannen vanuit Eindhovenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk
Overigens, Brabanders zijn sowieso veeeeeeeeel relaxter dan al dat andere tuig in Nederland.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
belgen zijn nog relaxter dan brabandersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk
Overigens, Brabanders zijn sowieso veeeeeeeeel relaxter dan al dat andere tuig in Nederland
kan je wisselequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben juist een verhuizing naar Amsterdam aan het plannen vanuit Eindhoven.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |