Hoe weet jij dat nou... Er is al geen fatsoenlijke foto van mij op FB geplaatstquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende: [..] omdat je er op foto's freaking goed uitziet
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb wel wat foto's langs zien komen die bijv voor een spiegel gemaakt waren dame
Niks bijzonders hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor pak jij aan doet in een auto?
[..]![]()
Ik heb iets gemist
*sketch van Hans Teeuwen er bij pakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor pak jij aan doet in een auto?
[..]![]()
Ik heb iets gemist
Niet letterlijk een pak!quote:das allemaal niet echt, das figuurlijk. Ik bedoel, luister, die rapen en die poppen is van hetzelfde laken een pak, dat bedoel ik. Ja, das geen echt pak. Tuurlijk is dat geen echt pak, een echt pak. Wie maakt dr een pak van lakens? Wie? Wie? Wie? Zal ik zeggen wie? De kukluxklan. Die wel.
Jij vind het niet bijzonderquote:
Weet ik, was even bijdehand aan het doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
*sketch van Hans Teeuwen er bij pakt.
[..]
Niet letterlijk een pak!
Ik dacht er al toen ik postte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij vind het niet bijzonder
[..]
Weet ik, was even bijdehand aan het doen
Ooit, ooit wil ik nog eens als bloemetjesgordijnm, compleet met gordijnroede en alles.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef GSbrder het volgende:
Pak of kostuum?
Kostuum klinkt mij te carnavalesk.
Moet dat als eerst of laatste?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wou zo graag een stukje hardlopen... maar ik heb er gewoon de puf er niet voor
Want het lopen is niet zo erg, maar dat graftakke eind naar boven is zo pfffff zwaar.....
Ahwquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wou zo graag een stukje hardlopen... maar ik heb er gewoon de puf er niet voor
Want het lopen is niet zo erg, maar dat graftakke eind naar boven is zo pfffff zwaar.....
Dat is wel herkenbaar hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw
Overigens. De hele dag ben ik zo sloom en energieloos, ik eet thuis warm en ik zit vol energie
Ook nog 4 liter melk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb 10 boterhammen en 2 stuks fruit gegeten overdag
Duurt lang voordat het effect heeftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb 10 boterhammen en 2 stuks fruit gegeten overdag
Dat wordt dus naar beneden? Ligt trouwens wel aan waar die berg zit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je als eerste dat stuk naar boven loopt.
In 3 weken 2,5x zoveel gaan eten, en telkens minder energie naar mijn ideequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duurt lang voordat het effect heeft
Dat kan niet schat.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je als eerste dat stuk naar boven loopt.
Groeispurt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In 3 weken 2,5x zoveel gaan eten, en telkens minder energie naar mijn idee
Nee, aan willen komen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
Wij zitten op de berg, beneden is een meer en om dat meer is een vlakke weg waar ik kan lopen... Maar dan moet ik dus nog wel dat graftakke eind naar boven....
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, aan willen komen:Het modebeeld is gevormd naar modellen met jouw figuur, jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Later kom je nog genoeg kilo’s aan, als je spijsvertering minder snel gaat.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Maakt me niks uit wat het modebeeld isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het modebeeld is gevormd naar modellen met jouw figuur, jongen.
Later kom je nog genoeg kilo's aan, als je spijsvertering minder snel gaat.
Meer dan herkenbaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt me niks uit wat het modebeeld isIk heb nu ondergewicht en dat wil ik niet. Overigens is goed eten belangrijk voor krachttraining, wil ook gewoon sterker (en breder) worden
Oh, ik snap het heel goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt me niks uit wat het modebeeld isIk heb nu ondergewicht en dat wil ik niet. Overigens is goed eten belangrijk voor krachttraining, wil ook gewoon sterker (en breder) worden
Balenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik baal zo erg.. Was dit jaar niet toegelaten voor Geneeskunde..
Zo; dit is er even uit.
Oh, excuus. Dankjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik snap het heel goed.
Ik wilde je alleen een compliment geven en aangeven dat het gras altijd groener is aan de overkant.
ooohquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik baal zo erg.. Was dit jaar niet toegelaten voor Geneeskunde..
Zo; dit is er even uit.
wijze, wijze manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik snap het heel goed.
Ik wilde je alleen een compliment geven en aangeven dat het gras altijd groener is aan de overkant.
Naja.. eigenlijk wel, maar ik denk dat ik maar verder ga met HBO Verpleegkunde...... Beter iets dan....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oooh*knuffel*
moet je nu weer n jaar wachten?
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, even mezelf in pantalon + overhemd hijsen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
yes het rekken hielp
uitloggen en vrij zijnkusjes voor wie hebben wil
Tot zo schoonheid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
yes het rekken hielp
uitloggen en vrij zijnkusjes voor wie hebben wil
Wederom? Je hebt het er maar druk meequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, even mezelf in pantalon + overhemd hijsen
Free refillquote:
quote:
Hoezo wederom?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wederom? Je hebt het er maar druk mee.
Had je gister geen pak aangetrokken?quote:
Nee, dat was een oude fotoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had je gister geen pak aangetrokken?
Er is ook echt maar 1 IKEA in NLquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:26 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook in de IKEA..(geen idee of jij er ook was vandaag, maar dat suggereer ik.)
Ah, er komt een nieuwe?quote:
Gromme naar het baasje?quote:
Nee, er zijn er stuk of 12 ofzo.. Maar ik zei het alleen maar omdat ik niet zeker wist of ze bedoelde dat ze vandaag naar de IKEA was..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is ook echt maar 1 IKEA in NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een fit-pic van hoe hij op mijn heupen valt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een TT gerelateerde pic:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat goed.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
kan iemand mij f en stuk of 10 onzin berichtjes sturen op WA? ik ben mn telefoon kwijt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ok.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
kan iemand mij f en stuk of 10 onzin berichtjes sturen op WA? ik ben mn telefoon kwijt![]()
Volgens mij staat je internet uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
kan iemand mij f en stuk of 10 onzin berichtjes sturen op WA? ik ben mn telefoon kwijt![]()
![]()
quote:gevonden, hij zat tussen de muur en mn matras van t bed
danku
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]gevonden, hij zat tussen de muur en mn matras van t bed
danku
Alstu![]()
![]()
wat studeer jij ?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu even niks. Ben net afgestudeerd voor Werktuigbouwkundige (@MBO) en wil volgend jaar hetzelfde op HBO gaan doen.quote:
Hoezo?![]()
![]()
ik kon me herinneren dat je er over vertelde maar was het vergetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu even niks. Ben net afgestudeerd voor Werktuigbouwkundige (@MBO) en wil volgend jaar hetzelfde op HBO gaan doen.
Hoezo?en daar kan ik slecht tegen dus ik dacht, ik vraag het nog eens
Haha oke, geen probleem hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kon me herinneren dat je er over vertelde maar was het vergetenen daar kan ik slecht tegen dus ik dacht, ik vraag het nog eens
Waarschijnlijk wordt het Eindhoven, die staan goed aangeschreven.![]()
ja kom maar dichter naar mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha oke, geen probleem hoor
Waarschijnlijk wordt het Eindhoven, die staan goed aangeschreven.
Natuurlijkquote:
Overigens, Brabanders zijn sowieso veeeeeeeeel relaxter dan al dat andere tuig in Nederland![]()
![]()
Ik ben juist een verhuizing naar Amsterdam aan het plannen vanuit Eindhovenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk
Overigens, Brabanders zijn sowieso veeeeeeeeel relaxter dan al dat andere tuig in Nederland.
belgen zijn nog relaxter dan brabandersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk
Overigens, Brabanders zijn sowieso veeeeeeeeel relaxter dan al dat andere tuig in Nederland
kan je wisselequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben juist een verhuizing naar Amsterdam aan het plannen vanuit Eindhoven.
Hehe, de afgelopen vier jaar gemerkt dat ik wellicht toch niet Brabants genoeg ben voor Eindhoven.quote:
Den Bosch zou ik nog overwegen, Eindhoven en beyond zeker niet.
Amsterdam vind ik helemaal niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maargoed, dat moet je natuurlijk zelf weten
Geen idee, belgen nooit echt gesproken. Alleen een keer naar Brussel en Antwerpen geweest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
belgen zijn nog relaxter dan brabanders
22 september Brussel onveilig maken met 3000 motoren![]()
![]()
kzie vaak als ik op internet kijk je weet toch van die sites van sex dit dat weetje allemaal van die zielig mannetje voor seks smeken maar wrm zoekjen ze niet gewoon op de street laatst nog stadhuisplein 1tje gefixt die om sigaret vroeg aaah waarom gaan die sjappies via internet zo kan je toch nooit echt fixe snapje meer kans op straat![]()
Welke kant?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
![]()
Dude, wat heb je op?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:06 schreef Gulmez het volgende:
kzie vaak als ik op internet kijk je weet toch van die sites van sex dit dat weetje allemaal van die zielig mannetje voor seks smeken maar wrm zoekjen ze niet gewoon op de street laatst nog stadhuisplein 1tje gefixt die om sigaret vrouw aaah waarom gaan die sjappies via internet zo kan je toch nooit echt fixe snapje meer kans op straat
Gebruik eens hoofdletters en leestekens.![]()
Welke kant van Amsterdam?quote:
Of welke kant van Eindhoven?
Welke kant van Amsterdam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke kant van Amsterdam?
Of welke kant van Eindhoven?
Eindhoven zal me aan de reet roesten.![]()
![]()
amsterdam is een rrelatief begripquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Welke kant van Amsterdam.
Eindhoven zal me aan de reet roesten.![]()
Oud-West. Maar ik ben even van een ander afhankelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Welke kant van Amsterdam.
Eindhoven zal me aan de reet roesten..
En de woningen liggen al niet voor het oprapen.
bosl ommer ken je nog wel aan woning komen snapje voor de modale rest is allemawacht lijst in amsterdam is tog 15 jaar vooe sociale woningbouw![]()
Klinkt leuk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oud-West. Maar ik ben even van een ander afhankelijk.
En de woningen liggen al niet voor het oprapen.
Ik kom wel een weekendje langs dan.
En ja, en vooral ook duur!!!![]()
Haha, primaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Klinkt leuk.
Ik kom wel een weekendje langs dan.
En ja, en vooral ook duur!!!.
Waar ben jij neergestreken?
Sorry, maar beter rook je geen jonko of post je niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:09 schreef Gulmez het volgende:
bosl ommer ken je nog wel aan woning komen snapje voor de modale rest is allemawacht lijst in amsterdam is tog 15 jaar vooe sociale woningbouw![]()
gast , Kan je nederlands nog slechter ? In een conversatie is het prettig als beide partijen dezelfde taal spreken ,ofwel schrijven in dit geval .quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:09 schreef Gulmez het volgende:
bosl ommer ken je nog wel aan woning komen snapje voor de modale rest is allemawacht lijst in amsterdam is tog 15 jaar vooe sociale woningbouw-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.![]()
Ik zit in Zwolle.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, prima.
Waar ben jij neergestreken?
![]()
![]()
Gelukkig ben ik niet de enige die zich eraan ergertquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gast , Kan je nederlands nog slechter ? In een conversatie is het prettig als beide partijen dezelfde taal spreken ,ofwel schrijven in dit geval .![]()
![]()
Dat lijkt me de enige stad boven de lijn Amsterdam - Almelo die de moeite isquote:.
Ik kom oorspronkelijk uit Nijmegen en zelfs vanuit die zuidelijke stad vond ik Eindhoven “wennen”.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Ik vind in IJburg mooie huizen staan!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lijkt me de enige stad boven de lijn Amsterdam - Almelo die de moeite is.
Ik kom oorspronkelijk uit Nijmegen en zelfs vanuit die zuidelijke stad vond ik Eindhoven “wennen”.![]()
praat je met een zachte g ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Nijmegen en zelfs vanuit die zuidelijke stad vond ik Eindhoven “wennen”.
-insert koosnaampje-
En een harde L? xDquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
praat je met een zachte g ?![]()
Een heeeel klein beetje. Zo erg dat mensen uit Brabant denken dat ik uit het land van de harde g en rollende r kom en zo veel dat mensen uit het noorden horen dat ik zuidelijk ben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
praat je met een zachte g ?Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Groningen ook wel hoor, maar dan houd het inderdaad rap op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Nijmegen en zelfs vanuit die zuidelijke stad vond ik Eindhoven “wennen”.
En gewoon een ruim uurtje bij amsterdam vandaan, met ene uur sta ik in Utrecht.
Prima ligging.
Groningen is gewoon altijd ene uur verder...![]()
![]()
Oehquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een heeeel klein beetje. Zo erg dat mensen uit Brabant denken dat ik uit het land van de harde g en rollende r kom en zo veel dat mensen uit het noorden horen dat ik zuidelijk ben.![]()
-insert koosnaampje-
Precies genoeg dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een heeeel klein beetje. Zo erg dat mensen uit Brabant denken dat ik uit het land van de harde g en rollende r kom en zo veel dat mensen uit het noorden horen dat ik zuidelijk ben.
Ik vind Vlaams altijd zo geil bij vrouwen.![]()
![]()
Klopt, Groningen is echt een stukje beschaving op 2 uur afstand van de bewoonde wereld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Groningen ook wel hoor, maar dan houd het inderdaad rap op.
En gewoon een ruim uurtje bij amsterdam vandaan, met ene uur sta ik in Utrecht.
Prima ligging.
Groningen is gewoon altijd ene uur verder...
Maastricht hetzelfde, een mooie stad, maar ik heb niets met Limburgers.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
ik weet niet hoe ik praat. mengelmoes van brabants, vlaams en abn denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zolang ik nog niet woordjes zoals “gij” en “gullie” gebruik, is het goed.quote:
En Nijmeegs is een lelijk en tikkie ordinair taaltje.
Echt, waarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou bijna in Nijmegen gaan wonen?
ik heb ook een kak Rquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:17 schreef Grijsbaard het volgende:
En anderen zeggen dat ik als een kakker praat met de R... Dus ik weet het niet
mijn vriendin laat me ook vaak 'sportschool ' en 'wortel' zeggen en vervolgens lacht ze me een uur uitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hahahaha.. oke! Sommigen denken dat ik uit t Gooi kom.. Maar nee, liever kom ik daar niet vandaan!quote:![]()
Jij praat gewoon normaal. Ik kan me zo niets van een accent herinneren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
ik weet niet hoe ik praat. mengelmoes van brabants, vlaams en abn denk ik![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
mijn vriendin laat me ook vaak 'sportschool ' en 'wortel' zeggen en vervolgens lacht ze me een uur uit![]()
![]()
Haha ik heb precies hetzelfde.. xDquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
mijn vriendin laat me ook vaak 'sportschool ' en 'wortel' zeggen en vervolgens lacht ze me een uur uit![]()
klopt, ik praat bewust anders als ik bij andere mensen ben. zodra ik thuis ben of bij bepaalde vrienden slaat dit meteen omquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij praat gewoon normaal. Ik kan me zo niets van een accent herinneren.
Oehhquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
ik weet niet hoe ik praat. mengelmoes van brabants, vlaams en abn denk ik
Volgens mij praat ik redelijk ABN zonder accent.![]()
Nee, het is niet makkelijk daar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, maar kon geen woonruimte krijgen dus toen gaf ik het op
Veel meer vrouwen dan in Eindhoven, dat scheelt.
Haha ik probeer het, maar het lukt altijd voor geen meter..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
klopt, ik praat bewust anders als ik bij andere mensen ben. zodra ik thuis ben of bij bepaalde vrienden slaat dit meteen om![]()
![]()
Als ik op mijn gemak ben praat ik boersecht te lelijk
-insert koosnaampje-
met kak r?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij praat ik redelijk ABN zonder accent.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gebruik je ook "boerse" woorden? XDquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als ik op mijn gemak ben praat ik boersecht te lelijk
![]()
De waalbrug is prachtigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij ook.
[ afbeelding ]
Dat doet knetter ook. Ik hoor het gewoon als ze met haar moeder belt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
klopt, ik praat bewust anders als ik bij andere mensen ben. zodra ik thuis ben of bij bepaalde vrienden slaat dit meteen om![]()
![]()
ow ik kan me erg goed aanpassenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:21 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha ik probeer het, maar het lukt altijd voor geen meter..
preciesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doet knetter ook. Ik hoor het gewoon als ze met haar moeder belt.
preciesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen, keel-r, niet tong-r.
als ik tegen vreemde moet praten ga ik stotteren en struikelen over woorden
Heb ik ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies
als ik tegen vreemde moet praten ga ik stotteren en struikelen over woorden![]()
![]()
Bij ons is het dan de IJsselbrug.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De waalbrug is prachtig
[ afbeelding ]
En daar hebben ze dit naast gelegd...![]()
![]()
ik ben altijd alles nodig ipv heb en een deur staat open. Verder slik ik letters in en komt er af en toe een rasecht drents woord tussendoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:21 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Gebruik je ook "boerse" woorden? XD-insert koosnaampje-
k heb je amper horen pratenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen accent denk.ik, soms beetje kak r maar ik.kom uit een kakdorrup![]()
TOCH KNETTER![]()
ik voel een connectiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En je hoort dat je in Noord Holland woont.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen accent denk.ik, soms beetje kak r maar ik.kom uit een kakdorrup![]()
![]()
![]()
Bij ons komt dit:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij ons is het dan de IJsselbrug.
[ afbeelding ]
En daar hebben ze dit naast gelegd...
[ afbeelding ]
En ligt dit er al:
Noord-Hollands is wel mooier dan Zuid-Hollandsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
En je hoort dat je in Noord Holland woont.![]()
.
jij hebt accent hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen accent denk.ik, soms beetje kak r maar ik.kom uit een kakdorrupals je bijv met de buurvrouw praat
-insert koosnaampje-
Waarom moeten al die moderne bruggen. Er lag een mooie oude spoorweg, maar die moest weg omdat de hanzelijn er kwam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij ons komt dit:
[ afbeelding ]
En ligt dit er al:
[ afbeelding ]![]()
![]()
zallik je effuh belluh danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
k heb je amper horen praten![]()
TOCH KNETTER![]()
![]()
![]()
Je hebt verschillende soorten Noord-Hollands..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Noord-Hollands is wel mooier dan Zuid-Hollands.
![]()
![]()
Nou, soms.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tsja. Vooruitgang hè?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom moeten al die moderne bruggen. Er lag een mooie oude spoorweg, maar die moest weg omdat de hanzelijn er kwam.
Iets verderop komt er een brug van 2 x 4 baanswegen.
Dat moet er ongeveer zo uit komen te zien:
verdorie dan moet ik daarna weer soppenquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heul niet!
Ik praat als ik moe ben nogal plat Gouds, Lijkt veel op rotterdams, maar ik kan ook heel netjes praten..:P
Ik heb net een pasafspraak gemaakt voor trouwjurkenOfficieel wordt mijn jurk door mijn mam gemaakt, maar ik wil dat gevoel van een passessie wel meenemen
S. 2014
J. 2016![]()
Ik praat veel, als ik rustog ben dan moet je je zorgen maken-insert koosnaampje-
Dan woon je in de verkeerde stad.quote:
Of je moet eens over de Heerde en Hattem naar Zwolle toerijden, mag je die van ons een keertje bekijken.![]()
![]()
Rotterdams: Eauw jah jôh, Eg waa jôh?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:26 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten Noord-Hollands..Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Gelukkig.. Dan hoef ik niet zoveel te pratenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik praat veel, als ik rustog ben dan moet je je zorgen maken![]()
![]()
Is dat in de A325?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja. Vooruitgang hè?
Iets verderop komt er een brug van 2 x 4 baanswegen.
Dat moet er ongeveer zo uit komen te zien:
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn ze hier voorlopig klaar.![]()
![]()
lolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rotterdams: Eauwjahjôh, Egwaajôh?!![]()
![]()
Of je als je gewoon lekker op de bank zit en niets meer hoeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik praat veel, als ik rustog ben dan moet je je zorgen maken![]()
![]()
A50, bij Ewijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat in de A325?
Gelukkig zijn ze hier voorlopig klaar.
Zeg maar, de files die je elke dag hoort tussen Arnhem en Oss op de radio, ontstaan door dit vehikel
Ik rijd altijd over de dijk van Terwolde naar Hattem als ik naar Zwolle moet. We hebben wel dit:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan woon je in de verkeerde stad.
Of je moet eens over de Heerde en Hattem naar Zwolle toerijden, mag je die van ons een keertje bekijken.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik praat veel, als ik rustog ben dan moet je je zorgen maken
O daarzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
A50, bij Ewijk.
Zeg maar, de files die je elke dag hoort tussen Arnhem en Oss op de radio, ontstaan door dit vehikel
Dat ken ik wel, zijn ze al een poosje bezig ook.![]()
![]()
Dat dijkje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik rijd altijd over de dijk van Terwolde naar Hattem als ik naar Zwolle moet. We hebben wel dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Klopt, 2 x 2 was ook echt te weinig; het vervoerd al het snelwegverkeer tussen Zaltbommel en Duitsland naar het Zuiden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
O daarzo.
Dat ken ik wel, zijn ze al een poosje bezig ook.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Watisda?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:32 schreef Grijsbaard het volgende:
Echt erg dat programma nu op RTL5
Rustig aan.![]()
Dat is net als tussen Zwolle en Meppel een paar jaar geleden. ook 2x2 en elke dag file. nu 2x3 en een stukje 2x4 en probleem opgelost.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, 2 x 2 was ook echt te weinig; het vervoerd al het snelwegverkeer tussen Zaltbommel en Duitsland naar het Zuiden.
Alles wat naar het Noorden moet komt daar langs.![]()
![]()
ik kijk.ook,leedvermaakquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:32 schreef Grijsbaard het volgende:
Echt erg dat programma nu op RTL5
![]()
![]()
Ja, drama is dat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is net als tussen Zwolle en Meppel een paar jaar geleden. ook 2x2 en elke dag file. nu 2x3 en een stukje 2x4 en probleem opgelost.
Alles wat naar het Noorden moet komt daar langs.
A2 is wel mooi, vind ik dan, tussen Eindhoven en Amsterdam.
Vooral ter plaatse van Utrecht met al dat schitterende snelwegvastgoed aan de nieuwe zijde.
Prontquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:37 schreef JJH het volgende:
Ik dacht, daar vin dik nooit een plaatje van, maar, tadaa.
[ afbeelding ].
The MALL en Hessing. Gaaf stukje inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, drama is dat.
A2 is wel mooi, vind ik dan, tussen Eindhoven en Amsterdam.
Vooral ter plaatse van Utrecht met al dat schitterende snelwegvastgoed aan de nieuwe zijde.
![]()
Totaal niet rendabel, dat is het enige manco.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
The MALL en Hessing. Gaaf stukje inderdaad.
SNS PF gaat er bijna aan onderdoor.
Uhuquote:.
Die hebben daar serieus geld inzitten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Totaal niet rendabel, dat is het enige manco.
SNS PF gaat er bijna aan onderdoor.
Gelukkig zit ik daar niet.![]()
![]()
weetje wie goed te doen isangela schijf
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
weetje wie goed te doen isangela schijf Moeraskat
![]()
![]()
Die google ik even.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
Haha, ach, daar voel je uiteindelijk weinig van, maar het zijn geen leuke tijden voor mijn sectorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Die hebben daar serieus geld inzitten?
Gelukkig zit ik daar niet.
Ik vind haar iets te mannelijk. Een beetje intimiderendquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
.
Hmm, ik verbied mezelf porno te kijken totdat ik seks heb gehad verdomme(Gaat niet lukken maargoed)
Rustig aan.![]()
Again?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan het bad maar weer eens vol laten lopen![]()
![]()
* GSbrder zegt: plonsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan het bad maar weer eens vol laten lopenPower is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Waarom?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, ik verbied mezelf porno te kijken totdat ik seks heb gehad verdomme(Gaat niet lukken maargoed)
Lekker!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan het bad maar weer eens vol laten lopen![]()
![]()
Doet mijn boat ook niet heel erg floaten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind haar iets te mannelijk. Een beetje intimiderend.
![]()
![]()
ik hou daar vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind haar iets te mannelijk. Een beetje intimiderend.
in een vrouw, donker haar donkere ogen
Ja maar je kan het niet afdwingen toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien krijg ik dan meer drang naar seks![]()
Bij mij ook niet vooruit te brandenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, FOK! doet kut bij mij. Laadt langzaam en laadt geen quotes.#35.![]()
Ik vind donker haar en donkere ogen prachtigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou daar vanin een vrouw, donker haar donkere ogen
Maar Angela, zeker in Flikken Maastricht, is toch wel een tomboy.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Wat nie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:45 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja maar je kan het niet afdwingen toch?
Rustig aan.![]()
en daar hou ik van, vooral in flikkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind donker haar en donkere ogen prachtig
Maar Angela, zeker in Flikken Maastricht, is toch wel een tomboy.wat ik ook nu zit te kijken
Ik heb vanaf vandaag dat als ik een pagina terug wil, twee keer op het pijltje terug moet klikken.. :/quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:45 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet vooruit te branden![]()
Vanmiddag op m'n werk ook al niet. Bij een pagina-switch laadt ie telkens alleen de eerste postquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:45 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet vooruit te brandenEn na 3000x refreshen doet ie het wel.
Croissantjes?quote:![]()
![]()
Ik had al mijn vermoedensquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en daar hou ik van, vooral in flikkenwat ik ook nu zit te kijken
.
Wat mij betreft mag het nog wel iets exotischer dan la Schijf.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Ja, denk ik wel.. dan krijg je ontwenningsverschijnselen misschien haha..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk het wel... Als jij langere tijd droogstaat word je vanzelf geiler lijkt me.![]()
Is goed voor me, beetje detoxen... Wellicht word ik normaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, denk ik wel.. dan krijg je ontwenningsverschijnselen misschien haha..Rustig aan.![]()
Tjaaa..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is goed voor me, beetje detoxen... Wellicht word ik normaal.![]()
![]()
Jaloers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verkansie, thuis geen bad dus ja...
Morgen relaxed de nurburg ring op![]()
![]()
kan er niets aandoenquote:![]()
weetje wie ook zo mooi is![]()
sara ramirez![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vooral in grey's en haar rol. das echt ZO mijn vriendin
![]()
echt een kopie, geweldig om te zien
Oehh, geen verkeerd popje, neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kan er niets aandoen![]()
weetje wie ook zo mooi is![]()
sara ramirez![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vooral in grey's en haar rol. das echt ZO mijn vriendin
![]()
echt een kopie, geweldig om te zien
.
Ik heb hetzelfde als wat jij beschrijft met Meghan Markle:
das te girly voor mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oehh, geen verkeerd popje, nee.
[ afbeelding ]maar een mooi gezicht heeft ze wel
Lekker wijf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oehh, geen verkeerd popje, nee.
[ afbeelding ]
Net bonte avond gehad, ik klapte dicht tijdend optreden. We moesten n tekst bedenken op n bestaand nummer.
Ik kreeg inspiratie en heb er nog een voor mezelf geschreven.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Tof, welk nummer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker wijf.
Net bonte avond gehad, ik klapte dicht tijdend optreden. We moesten n tekst bedenken op n bestaand nummer.
Ik kreeg inspiratie en heb er nog een voor mezelf geschreven.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Emilia Clarke uit Game of Thrones?Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
eric uit true bloodweet zn eigen naam nie
We mochten niet zelf kiezen, we kregen Bagagedrager van Gers Pardoel.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik vind miryam of hoe ze ook heet nice. Van Doodslag en Dunya&Desi.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Overigens. Robert Pattinson boven alles.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind miryam of hoe ze ook heet nice. Van Doodslag en Dunya&Desi.
Ah, dat lijkt me nu lastig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
We mochten niet zelf kiezen, we kregen Bagagedrager van Gers Pardoel.
Bohemian Rhapsody is bijvoorbeeld weer wel makkelijk te doen.
Eensch.. Dat is die van Twilight toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef Tamashii het volgende:
Overigens. Robert Pattinson boven alles.![]()
Jammer dat Doodslag niet zo heel bekend is, goede film en zij acteert daar ook heel goed.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja, ik vind hem zo sexy. Maar het hele verhaal eromheen ook wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Eensch.. Dat is die van Twillight toch?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik heb hem maar liefst 2x gezien.. 1x in Pathé en 1x op de tv..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jammer dat Doodslag niet zo heel bekend is, goede film en zij acteert daar ook heel goed.![]()
![]()
Okee eigenlijk kan ik dat wel begrijpen. Hij ziet er ook niet verkeerd uit.. xDquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem zo sexy. Maar het hele verhaal eromheen ook wel.![]()
![]()
Qua mannen is Matt Bomer veeeel knapper dan Pattinson.
Kijk die ogen dan![]()
Haha neuhh.. waarom zou dat raar zijn? XDquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb niemand waarvan ik zeg: wauw! Ben ik raar?![]()
Haha ik vind Pattinson knapper..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef GSbrder het volgende:
Kijk die ogen dan![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
en net zei je nogquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb niemand waarvan ik zeg: wauw! Ben ik raar?![]()
![]()
![]()
oke ik maak het uit me je nu
die kaaklijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef GSbrder het volgende:
Kijk die ogen dan![]()
[ afbeelding ]
-insert koosnaampje-
Sorryquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en net zei je nog![]()
![]()
![]()
oke ik maak het uit me je nu[ afbeelding ]We hadden het toch over bekende personen?
Neem me alsjeblieft terugGa ik cake voor je bakken
![]()
![]()
Nee. Wat vind jij mooi als vrouw of als man?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb niemand waarvan ik zeg: wauw! Ben ik raar?Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Desperate?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SorryWe hadden het toch over bekende personen?
![]()
![]()
Ogen zijn wel belangrijk. Het zegt alles. Iig ik zeg alles met mijn ogen en een man moet dat ook kunnen
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SorryWe hadden het toch over bekende personen?
JAJA
Ogen moeten spreken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Ogen zijn wel belangrijk. Het zegt alles. Iig ik zeg alles met mijn ogen en een man moet dat ook kunnen![]()
![]()
ik heb felgroene-door-je-heen-kijkende-kattenogenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Ogen zijn wel belangrijk. Het zegt alles. Iig ik zeg alles met mijn ogen en een man moet dat ook kunnen
ik schijn dat ook te doen maar ben me er niet van bewustquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Ogen zijn wel belangrijk. Het zegt alles. Iig ik zeg alles met mijn ogen en een man moet dat ook kunnen-insert koosnaampje-
Ogen doen het wel bij mij, jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:11 schreef Tamashii het volgende:
Ogen zijn wel belangrijk. Het zegt alles. Iig ik zeg alles met mijn ogen en een man moet dat ook kunnen.
Zelf blauw, een vrouw het liefste groen of bruin.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik schijn dat ook te doen maar ben me er niet van bewust![]()
![]()
Wat ik aan een vrouw/man mooi vind?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Wat vind jij mooi als vrouw of als man?Jaquote:Ja echt waarquote:Dat is het zowat het enige qua eten bereiden wat ik wel goed kan
![]()
![]()
oke danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ik aan een vrouw/man mooi vind?
[..]
Ja
[..]
Ja echt waarDat is het zowat het enige qua eten bereiden wat ik wel goed kan
pic's van je ogen allemaal
heb ik ook, Ik heb blauw/grijze ogen, maar mijn ma noemt het ook weerschijnogen, Worden lichter als ik lol heb of iets van plan ben, en donkerder als ik kwaad ben!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:11 schreef Tamashii het volgende:
S. 2014
J. 2016![]()
Eventueel met voorbeelden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ik aan een vrouw/man mooi vind?Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
je hebt mijn ogen al gezienquote:
-insert koosnaampje-
niet zo dichtbijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt mijn ogen al gezien![]()
jammer hurquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
blaaaaaaaauwquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje rare blik overigensWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hmm, tja wat ik belangrijk vind. Kan ik eigenlijk niet zo zeggen want ik heb een hele brede smaak.quote:![]()
Ja nice, zo'n blik die zegt; get on the fucking ground.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb felgroene-door-je-heen-kijkende-kattenogenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |