Die beer had standaard in die missie met die wabbajack gast moeten zitten.quote:
Welke?quote:Op zondag 2 september 2012 19:42 schreef FerryNL het volgende:
Zo morgen na een half jaar eindelijk weer eens een videokaart halen. Kan ik Skyrim en andere spellen eindelijk weer op Ultra spelen met uiteraard de grafische mods![]()
![]()
Hey ik heb de XFX HD 7850 Double Dissaption, koop die!quote:
Zal eens kijken.quote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Hey ik heb de XFX HD 7850 Double Dissaption, koop die!
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Frostflow_Abyss_(quest)quote:Op maandag 3 september 2012 22:45 schreef Skillstorm het volgende:
Fuck, in Frostflow Lighthouse eerst de baas gedaan en toen de quest geactiveerd. -.-
Weet iemand hier de eventscript?
Al gedaan.quote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Frostflow_Abyss_(quest)
Bugs
If the player clears Frostflow Abyss before the quest is started, you won't be able to actually finish the quest.
Typing setstage dunFrostflowAbyssQST 100 in the console doesn't seem to fix this problem.
Using the console and typing setstage dunFrostflowAbyssQST 90 will complete this quest and remove it from your Miscellaneous Quests.
Dan hest een vet probleem. Of gewoon laten voor wat het is. Veel mis je er niet mee, een boost voor je healing is je reward.quote:Op maandag 3 september 2012 23:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Al gedaan.
Maar dat doet het ook niet.
Heb ik al zelfs, die schedel heb ik wel kunnen neerzetten aan de top.quote:Op maandag 3 september 2012 23:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dan hest een vet probleem. Of gewoon laten voor wat het is. Veel mis je er niet mee, een boost voor je healing is je reward.
Zonder mods op ultra high, dus ook alle anti-aliasing enzo op 60 fps. Hij kan ook niet hoger dan 60 fps aangezien vsync dit tegenhoudt. Soms dropt de fps een beetje als je van een hoog punt een gebied bekijkt, maar dit komt nooit lager dan 40 fps. Let er wel op dat de XFX groter is dan de kaart die jij hebt uitgekozen!quote:Op zondag 2 september 2012 23:42 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Hoe speelt Skyrim met die kaart, en gebruik je ook nog mods?
wasprobleemdanquote:Op maandag 3 september 2012 23:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Heb ik al zelfs, die schedel heb ik wel kunnen neerzetten aan de top.
quote:Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik HAAT unfinished quests in mijn log hebben.
Op de boss proberen ?quote:Press ~ (Tilde) to bring up the console, click on the body and type Resurrect. You should be able to continue the quest.
Dat heb ik ook al geprobeerd, en dat werkt ook niet.quote:Op maandag 3 september 2012 23:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Op de boss proberen ?
Waarom google ik dit voor jou? Waarom google je dat niet zelfJe hebt geen polio want je kunt duidelijk wel lopen bitchen hier.
Godsamme, niet DAT verrotte kind he?quote:
Heb toch de mijne genomenquote:Op maandag 3 september 2012 23:06 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Zonder mods op ultra high, dus ook alle anti-aliasing enzo op 60 fps. Hij kan ook niet hoger dan 60 fps aangezien vsync dit tegenhoudt. Soms dropt de fps een beetje als je van een hoog punt een gebied bekijkt, maar dit komt nooit lager dan 40 fps. Let er wel op dat de XFX groter is dan de kaart die jij hebt uitgekozen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |