SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)[img][/img]quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Wat moet dit voorstellen dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:23 schreef Kamikazie het volgende:
Ontmaskerdt na een post, knap hoor!
Ze denken dat ik, een nieuw iemand op dit forum die zomaar eventjes een kijkje komt nemen, ene SB of Geluidssysteem ben, geen idee wie het zijn?quote:
ach, lekker belangrijk eigenlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Jullie zijn wel heel naïef als jullie denken dat dit geen trol is.
Het ging mij om de dramatische schrijffoutenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ze denken dat ik, een nieuw iemand op dit forum die zomaar eventjes een kijkje komt nemen, ene SB of Geluidssysteem ben, geen idee wie het zijn?
Hij had het over een woord dat verkeerd gespeld is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ze denken dat ik, een nieuw iemand op dit forum die zomaar eventjes een kijkje komt nemen, ene SB of Geluidssysteem ben, geen idee wie het zijn?
Ik behandel iemand gewoon normaal, zolang diegene normaal tegen mij doet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Jullie zijn wel heel naïef als jullie denken dat dit geen trol is.
geen idee maar weet wel dat het te kort is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:20 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand hoe lang GS en SB gebanned zijn?
Maar in Syrie gaan kindertjes doodquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik geef er heel veel om. Als ik het na vanavond niet weet dan kan ik niet meer slapen
Hebben jullie z'n PSN/Gamertag al dan? Dan is het toch gelijk duidelijk of het SB of GS is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:26 schreef Thorb het volgende:
Hulk post tenminste normaal, al zou het Geluidssysteem zijn, nu doet hij dan in ieder geval normaal.
Kan jij me dan a.u.b. uitleggen wie ene SB of Geluidsyssteem is? Doe gerust een ip check dan kunnen jullie eindelijk normaal reageren op mijn vragenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:26 schreef Thorb het volgende:
Hulk post tenminste normaal, al zou het Geluidssysteem zijn, nu doet hij dan in ieder geval normaal.
Ok. Ik ga me daar nu in verdiepenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar in Syrie gaan kindertjes dood![]()
![]()
Dat is toch veel erger?
SB is een Belgische jochie dat moeite heeft om zich te gedragen als een normaal persoon. Geluidssysteem is een minder erg geval die een ban heeft voor het plaatsen van een niet zo smakelijke foto. Als je nou gewoon je GT/PSN post is alles opgelostquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kan jij me dan a.u.b. uitleggen wie ene SB of Geluidsyssteem is? Doe gerust een ip check dan kunnen jullie eindelijk normaal reageren op mijn vragen
Dan lijkt mij dat het mysterie hierbij is opgelost. Het is SB of GS.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:28 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dit negeer je nu al een paar keer.
Deze heb ik zojuist geDM't naar GJE, en je hoeft niet overal op te reageren neem ik aan. Of geef je ook je pincode wanneer ik erom vraag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:28 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dit negeer je nu al een paar keer.
Gaat dat nu zo tegenwoordig? Je bent schuldig tot je het tegendeel hebt bewezen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat het mysterie hierbij is opgelost. Het is SB of GS.
Goede vergelijking ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Of geef je ook je pincode wanneer ik erom vraag?
9402quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Deze heb ik zojuist geDM't naar GJE, en je hoeft niet overal op te reageren neem ik aan. Of geef je ook je pincode wanneer ik erom vraag?
Waarom mogen wij het niet weten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Deze heb ik zojuist geDM't naar GJE, en je hoeft niet overal op te reageren neem ik aan. Of geef je ook je pincode wanneer ik erom vraag?
Ojee, bijdehand nummer 2. Als je oplet zie je dat ik zojuist OPENBAAR gemaakt hebt wat mijn GT is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom mogen wij het niet weten?
Tering zeg. Aan je pincode heb ik niks btw. De mijne is 1337.
Ik moest gniffelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Leet!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zie dmquote:
hey wij hebben dezelfde pincodequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
PS3 neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hee mr. Rijst bijdehandje, mijn gamertag is Huntertje94. Heb je nu je zin?
Ik geloof er nog steeds geen reet van maar okequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die Hulk is gewoon legit, nu maar weer lief doen en zulks
moet jij zeggen, jij startte dit hele onderzoekquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die Hulk is gewoon legit, nu maar weer lief doen en zulks
Haha ja, wat een faal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:34 schreef Euroteller het volgende:
Hij wilde overstappen naar PS3 wist je nog?
\quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
ps3 dombo maar dan is het geen gt maar een psn id!
Dit dus. Ben nog niet in alle termen bekendquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
ps3 dombo maar dan is het geen gt maar een psn id!
Dudequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
GJE dekt Geluidsysteem !
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik speel momenteel op de Xbox360 maar ga overstappen op de PS3
Volgens mij moet je wat pillen nemen, ik zei vanaf het begin al dat 'ie normaal is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet jij zeggen, jij startte dit hele onderzoek
Nu ga je ervan uit dat iedereen die geen DA is een normaal persoon isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je wat pillen nemen, ik zei vanaf het begin al dat 'ie normaal is.
Dat jullie iedereen verdenken omdat je paranoide als fuck bent is niet mijn probleem
De PS3 heb ik al maar ga ik gebruiken op het moment dat ik Fifa13 binnen heb. En wat ik zei over het momenteel spelen op de Xbox moest zijn dat ik dus via mijn xbox op de PC speel. Via de web-app dusquote:
Wat zeg ik nou al 3x PS3 idioot..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:37 schreef pascal08 het volgende:
http://live.xbox.com/nl-NL/Profile?gamertag=Huntertje94
I smell bullshit when I see it!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
De PS3 heb ik al maar ga ik gebruiken op het moment dat ik Fifa13 binnen heb. En wat ik zei over het momenteel spelen op de Xbox moest zijn dat ik dus via mijn xbox op de PC speel. Via de web-app dus
welke club?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:39 schreef poker4lifee het volgende:
zo weer eens clubs, mensen nog meedoen?
Noem je mij nou een idioot?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou al 3x PS3 idioot..
Ik moet helaas zo richting tennisbaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:39 schreef poker4lifee het volgende:
Denk wat je wilt.. doe dit ook lekker in het echt zal je nooit meer hebben dan vrienden via het internetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
I smell bullshit when I see it!
Alsof hij vrienden heeft op internetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Denk wat je wilt.. doe dit ook lekker in het echt zal je nooit meer hebben dan vrienden via het internet
Hé, wij hebben allemaal alleen maar vrienden via het internet, daar is niets mis mee!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Denk wat je wilt.. doe dit ook lekker in het echt zal je nooit meer hebben dan vrienden via het internet
k, jammerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet helaas zo richting tennisbaan
Sociaal contact gestoord, bewijst maar weer eens waarom je al die onzin uitkraamt tegenover nieuwkomersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hé, wij hebben allemaal alleen maar vrienden via het internet, daar is niets mis mee!
Ga je tennissen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet helaas zo richting tennisbaan
Ik zei niet dat ik iets dacht, ik zei dat ik wat rook!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Sociaal contact gestoord, bewijst maar weer eens waarom je al die onzin uitkraamt tegenover nieuwkomers
Stiekem masturberen in de bosjes, terwijl ik naar het dames dubbel kijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee hij gaat naar de tennisbaan om te golfen ....
Bojan ook toch. Ben blij als Bendtner weg gaat, mogen ze Arshavin er meteen bijnemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:42 schreef DutchSL het volgende:
Milan heeft de opvolger van Ibra op het oog! Het is .... Nicklas Bendtner
ps. na Pato nu ook Robinho geblesseerd.
Serie B here we come.
VOL= VOLquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:43 schreef RavioliPunch het volgende:
Oke jongens, als we iedere nieuwe hier zo begroeten zullen er niet veel meer komen ....![]()
Welkom.
Wel winnen dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, Roger Federer shirt gekocht, alles
Wat een vreemde combinatie...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee hij gaat naar de tennisbaan om te golfen ....
Om rijst uit dit topic verwijderd te krijgen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
VOL= VOL
Waarom denk je dat ik PVV stem?
Ik ga mn best doen. Ga gewoon met een maat, vorige 2 keer verloren, dus deze keer moet alles anders. Volgend seizoen voorzichtig beginnen met competitie en toernooitjesquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stiekem masturberen in de bosjes, terwijl ik naar het dames dubbel kijk
Bojan is ook slechtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bojan ook toch. Ben blij als Bendtner weg gaat, mogen ze Arshavin er meteen bijnemen.
Haten op Arshavin. Ik zie hem liever spelen dan Gervinho.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bojan ook toch. Ben blij als Bendtner weg gaat, mogen ze Arshavin er meteen bijnemen.
Omdat ik het zo zielig vind mag Chamack er voor een vriendenprijsje ook nog wel bij hoor!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bojan is ook slechten heel ander type.
Nee geluidsysteem niet daarom!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Om rijst uit dit topic verwijderd te krijgen?
Presteren allebei niet, Gervinho doet nog zichtbaar zijn best dus doe mij hem maar. Hopelijk wel op de bank binnenkort!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haten op Arshavin. Ik zie hem liever spelen dan Gervinho.
Ok, 20 euro voor de package deal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat ik het zo zielig vind mag Chamack er voor een vriendenprijsje ook nog wel bij hoor!
Als je er zo zeker van bent doe aub een ipcheck en zie met je eigen ogen aan dat ik niet 1 van die 2 ben..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee geluidsysteem niet daarom!
Ik ga naar tweakers naar mijn echte internet vrienden
o nee .............
Waarom doe je zo rude tegen Kamikazie, dude?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Als je er zo zeker van bent doe aub een ipcheck en zie met je eigen ogen aan dat ik niet 1 van die 2 ben..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo rude tegen Kamikazie, dude?
Jij mag er wel meer, puur omdat ik 70k van je heb gekregen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
he gier je hebt er 15 en biedt er maar eentje aan!?!?
Ik heb er zelf nog 80 ofzo!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij mag er wel meer, puur omdat ik 70k van je heb gekregen.![]()
Goed dat je het zegt. Wie hebben zich allemaal officieel ingeschreven?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:49 schreef Kamikazie het volgende:
hoe zit het met dat xbox live toernooi?
Amen......quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Heren, heren, laten we het gezellig houden
cr00kk/n0ir/sebastiaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Wie hebben zich allemaal officieel ingeschreven?
- Ik
- Geluid
- Kamikazie
- Laucas
- BDIL
- vandermar
Nog meer?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nog 80 ofzo!
En je hebt geen 70 gekregen
poker heeft gewonnen.quote:
60 maar he want die 10k is voor Mathijs toernooiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]Heb 't bijna, nog heel even wachten.
mompelt iets met t to the horbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan moeten we nog 1 iemand hebben. Kunnen we 2 poules van 4 maken.
Heb zelfs al 62.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
60 maar he want die 10k is voor Mathijs toernooi
Nein, danke.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
mompelt iets met t to the horben
Lijkt me een goed idee ! Maar speel je dan h2h of met fut?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:51 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
poker heeft gewonnen.
Ik heb wel zin in een nieuwe. Ik vind dat Lindgren. wel goed kan organiseren
Hij wilt geen harde batta krijgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
mompelt iets met t to the horben
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
60 maar he want die 10k is voor Mathijs toernooi
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:58 schreef diedjuh het volgende:
Zullen we op ps3 nog gewoon een laatste grote toernooi organiseren voor FUT 12 , met een hoge inzet en veel deelnemers?
Prima hoe hoog inzet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:58 schreef diedjuh het volgende:
Zullen we op ps3 nog gewoon een laatste grote toernooi organiseren voor FUT 12 , met een hoge inzet en veel deelnemers?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:58 schreef diedjuh het volgende:
oke, geen restricties en of we een poulefase of knock-out-systeem doen hangt af van het aantal deelnemers. Oke?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, Roger Federer shirt gekocht, alles
Is goed, hoop dat de PS3ers er nog wel zin in hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:03 schreef diedjuh het volgende:
[..]
oke, geen restricties en of we een poulefase of knock-out-systeem doen hangt af van het aantal deelnemers. Oke?
Waar moet ik me inschrijvenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Is goed, hoop dat de PS3ers er nog wel zin in hebben.
Schrijf mij maar in.
Ik heb echt een hekel aan mensen die hun zinnen niet afm-..quote:
Er is ook een xbox toernooi, doe je mee?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef Jonnsie het volgende:
Waarom PS3 en geen Xbox![]()
Is Sif Ba veel beter dan Nif Torres btw?
Het gaat om een 4-2-3-1 formatie met Suarez achter de spits...
Sure!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er is ook een xbox toernooi, doe je mee?!
Wil je een toernooi organiseren? Bij jou verliep ie wel goed, dus als je tijd/zin hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan mensen die hun zinnen niet afm-..
Doe mee dan, we hebben nog 1 iemand nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Al die toernooien gaan falen, mark my words.
Ik heb die McAuley een keer gehad voor het Noord-Ieren toernooi, wat was die gast slecht zeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:33 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
TEAM GB
Dit is zo'n verschrikkelijk geil team.Misschien iets voor Toefjes.
Hmm heb je net toegevoegd... En zit nog steeds in FUT gewoon.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de EA servers down
Jammer dat je middenveld niet in balans isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:33 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
TEAM GB
Dit is zo'n verschrikkelijk geil team.Misschien iets voor Toefjes.
Prijs?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:07 schreef pascal08 het volgende:
Wie is er geïnteresseerd in een Xbox Live 12 maanden code?
Als ie gratis is wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:07 schreef pascal08 het volgende:
Wie is er geïnteresseerd in een Xbox Live 12 maanden code?
Blijkbaar nietsquote:
ja hoor, geef maar hier.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:22 schreef pascal08 het volgende:
Heb ook nog een Playstation Network voucher voor de geïnteresseerde.
Hoeveel euro en prijs?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:22 schreef pascal08 het volgende:
Heb ook nog een Playstation Network voucher voor de geïnteresseerde.
Ze hadden ook naar Bojan geinformeerd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:23 schreef Thorb het volgende:
Feyenoord heeft belangstelling voor Pelle
Valt me op dat veel gebruikers hier een iPad hebben. iPad was pas boss in Turkije, met Turkcell 3G kaartje had ik zelfs op de meest afgelegen plekken internetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
Het scheelt dat ik een iPad heb, laptop kon ik niet meenemen. Tijdens colleges
Werkt de webapp eigenlijk op dat ding?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
Het scheelt dat ik een iPad heb, laptop kon ik niet meenemen. Tijdens colleges
Dat is wel nice ja, ik gebruik mijn telefoon als hotspot wanneer ik met de iPad geen wifi kanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Valt me op dat veel gebruikers hier een iPad hebben. iPad was pas boss in Turkije, met Turkcell 3G kaartje had ik zelfs op de meest afgelegen plekken internet
Nope, ook niet op skyfire. Dat is wel jammer maar daarom heb ik hem niet gekochtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Werkt de webapp eigenlijk op dat ding?
Wil ik ook, maar kan nog steeds persoonlijke hotspot ban T-Mobile niet activerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel nice ja, ik gebruik mijn telefoon als hotspot wanneer ik met de iPad geen wifi kan
En waarom dan wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, ook niet op skyfire. Dat is wel jammer maar daarom heb ik hem niet gekocht
Dat houd ik privé!quote:
Dat kan gewoon op de computer die op mijn kamer staatquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:42 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Pr0n kijken overal in het huisen zelfs erbuiten.
Misschien kom ik nu wel weer over als een hater, maar ik zou zelfs m'n oude Galaxy S niet eens inruilen voor een iPad. Kom op man, je wilt toch gewoon op de webapp kunnen tijdens colleges.quote:
Kan niet, dat is FC Den Bosch al.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:44 schreef Euroteller het volgende:
Real madrid is de kutste club die bestaat,
Heerenveen pas,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan niet, dat is FC Den Bosch al.
Ik heb ook een Galaxy S2quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Misschien kom ik nu wel weer over als een hater, maar ik zou zelfs m'n oude Galaxy S niet eens inruilen voor een iPad. Kom op man, je wilt toch gewoon op de webapp kunnen tijdens colleges.
Zo klein is El Shaarawy toch niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook een Galaxy S2
Ik wil mijn coins over minder spelers verspreidt hebben, daarom ga ik alles verkopen (behalve alles dat ik al heb voor het team)
[ afbeelding ]
Die ga ik maken
En dan nog een klein team met El Shaarawy!
Hé, leuke grap!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zo klein is El Shaarawy toch niet?
Coins kopen? 1.6 miljoen voor ¤75.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:01 schreef vandermar het volgende:
Ah kak, El Shaarawy maar wel verkopen omdat ik anders denk ik niet genoeg heb
Ik dacht dat je dood wasquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:58 schreef Tim86 het volgende:
Herro. Back in Olanda (L). Nog iets gemist afgelopen dagen?
Standaardvraag
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dood was
http://www.rtl.nl/compone(...)n_hennepkwekerij.xml
Welke internet dan? Gewoon safari?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@VDM, ik kan gewoon webappen hier op de iePat hoor
Nee, ik red het welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Coins kopen? 1.6 miljoen voor ¤75.
Puffinquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke internet dan? Gewoon safari?
Ik wil wel, maar niemand kan zeker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:39 schreef poker4lifee het volgende:
Aight, werkt dat wat chill?quote:
Ja, best goed eigenlijk. Je hebt de optie om een on-screen muis met trackpad te besturen, dus werkt gewoon als op de computer, alleen iets tragerquote:
Ok, ok. Zometeen even probere.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, best goed eigenlijk. Je hebt de optie om een on-screen muis met trackpad te besturen, dus werkt gewoon als op de computer, alleen iets trager
De reacties die daar bij staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dood was
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dood was
Geen idee, mijn pa heeft het eraf gedaan, hij kijkt alleen maar Feyenoordquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:19 schreef Jonnsie het volgende:
Wie kijkt er allemaal voetbal?
Speelt Anderlecht slecht of verdedigt Limasol (ofseu) goed?
Alleen maar korfbal dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, mijn pa heeft het eraf gedaan, hij kijkt alleen maar Feyenoord
Echt?! Jammerlijk... Is best leuke wedstrijd... Grappig om te zien hoe die Limasol alles doet om tijd te rekken xDquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, mijn pa heeft het eraf gedaan, hij kijkt alleen maar Feyenoord
Hé, goeie grap!quote:
A'lecht begon wel wat beter maar het gaat nu over en weer, best een leuke wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:19 schreef Jonnsie het volgende:
Wie kijkt er allemaal voetbal?
Speelt Anderlecht slecht of verdedigt Limasol (ofseu) goed?
Lol Drenthe is transfervrij toch? Waarom wil geen enkele club hem hebben?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
A'lecht begon wel wat beter maar het gaat nu over en weer, best een leuke wedstrijd.
Drenthe toch niet naar Besiktas omdat hun spits geblesseerd is willen ze nu een spits halen
Ik hoop dat Martin van Geel het ook leest want aan de zijkant mogen we ook wel iets gebruikenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
A'lecht begon wel wat beter maar het gaat nu over en weer, best een leuke wedstrijd.
Drenthe toch niet naar Besiktas omdat hun spits geblesseerd is willen ze nu een spits halen
Ik gun hem je van harte, Feyenoord mag ook wel een keer wat presteren!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop dat Martin van Geel het ook leest want aan de zijkant mogen we ook wel iets gebruiken
Kijk nog een voetballiefhebber!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:27 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik gun hem je van harte, Feyenoord mag ook wel een keer wat presteren!Zolang Ajax maar kampioen wordt
Een bonk spier.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
Lol, vond die Zeefuik al niet de dunste maar die gozer is dus gewoon 90 kilo terwijl hij 1.80 is
Hij speelt ook nog niet heel sterk...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
Lol, vond die Zeefuik al niet de dunste maar die gozer is dus gewoon 90 kilo terwijl hij 1.80 is
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
vies dik ja. Beloof hem een bucket KFC per goal en hij maakt er 30 though. Daarna is hij wel onbruikbaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
Klopt, dit jaar weer kijken of ik kaartjes voor de champions league kan bemachtigen!quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vies dik ja. Beloof hem een bucket KFC per goal en hij maakt er 30 though. Daarna is hij wel onbruikbaar.
Inderdaad, doe mij maar potje 2, dan gaan we even laten zien wie we allemaal in huis hebben gehaald.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:30 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Klopt, dit jaar weer kijken of ik kaartjes voor de champions league kan bemachtigen!
Als er leuke wedstrijden zijn ten minste!
Duimen voor Udinese dus!
Hoe kan je mij nou vergeten lambal?? Tweede keer zelfs, gisteren ook al. Gelukkig let uitgerekend Mathijs tenminste nog een beetje op. Ik ga het toernooi trouwens winnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Wie hebben zich allemaal officieel ingeschreven?
- Ik
- Geluid
- Kamikazie
- Laucas
- BDIL
- vandermar
Nog meer?
Leuk en Udinese in 1 zin..dan heb je ze afgelopen seizoen niet zien spelen. Jaar daarvoor waren ze geniaal, maar sinds Sanchez en Inler weg zijn is het een vieze ouderwetse counterploeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:30 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Klopt, dit jaar weer kijken of ik kaartjes voor de champions league kan bemachtigen!
Als er leuke wedstrijden zijn ten minste!
Duimen voor Udinese dus!
Hoe weet je dat dan? Ik kan nog niks vinden op het EA forum of ze moeten nog geen lijst gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:32 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe transfers dus, iemand een linkje?
Weet je dat zeker? In het google docs document staat niets nieuws.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:32 schreef wieisboos het volgende:
Hoe kom je hier bij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:32 schreef wieisboos het volgende:
Ik moet nu tegen Liverpool Assaidiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? Ik kan nog niks vinden op het EA forum of ze moeten nog geen lijst gemaakt hebben.
Nee ik wil dat Udinese van Brage wint, zodat Ajax in pot 2 kan komen ipv pot 3. Dan is de kans dus groter dat ze de "grote" clubs ontwijken en dus doorgaan na de winterquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk en Udinese in 1 zin..dan heb je ze afgelopen seizoen niet zien spelen. Jaar daarvoor waren ze geniaal, maar sinds Sanchez en Inler weg zijn is het een vieze ouderwetse counterploeg.
Is van 5 dagen geledenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik moet nu tegen Liverpool Assaidi
Hmm, opzich zou dat wel janken zijn... Want dan weet je gewoon dat je na de winter uit Europa bentquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat dit de poule van Ajax wordt
Barcelona
Manchester City
Ajax
Borussia Dortmund
Leuke affiches!
Is wel de zwaarst mogelijk optie! Er zijn ook wat mindere ploegen in poule 2 zoals Kiev!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:35 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hmm, opzich zou dat wel janken zijn... Want dan weet je gewoon dat je na de winter uit Europa bent
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is wel de zwaarst mogelijk optie! Er zijn ook wat mindere ploegen in poule 2 zoals Kiev!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:34 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nee ik wil dat Udinese van Brage wint, zodat Ajax in pot 2 kan komen ipv pot 3. Dan is de kans dus groter dat ze de "grote" clubs ontwijken en dus doorgaan na de winter
Die zijn inderdaad fucking slechtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is wel de zwaarst mogelijk optie! Er zijn ook wat mindere ploegen in poule 2 zoals Kiev!
Is toch over duidelijk dat dit een troll account was, al bij de 1e zin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:38 schreef DutchSL het volgende:
Sherlock Marcie startte het onderzoek, niet GJE.
/care
Club van Anelka/Drogba in de problemen, Drogba terug naar Europa hopelijk
Sorry, sorry, echt sorry. Je bent gewoon niet zo vaak op FOK!, daarom vergeet ik je altijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoe kan je mij nou vergeten lambal?? Tweede keer zelfs, gisteren ook al. Gelukkig let uitgerekend Mathijs tenminste nog een beetje op. Ik ga het toernooi trouwens winnen.
Hij bedoelt denk ik dat Udinese moet winnen, zodat Ajax in pot 2 komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk en Udinese in 1 zin..dan heb je ze afgelopen seizoen niet zien spelen. Jaar daarvoor waren ze geniaal, maar sinds Sanchez en Inler weg zijn is het een vieze ouderwetse counterploeg.
Omdat hij de konijnen moet verzorgen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sorry, sorry, echt sorry. Je bent gewoon niet zo vaak op FOK!, daarom vergeet ik je altijd....maar echt sorry.
Als het 6 weken is valt het nog wel mee.quote:
Oké excuses geaccepteerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sorry, sorry, echt sorry. Je bent gewoon niet zo vaak op FOK!, daarom vergeet ik je altijd....maar echt sorry.
Ik denk dat Schaars wel net een iets andere behandeling krijgt dan jij, tenzij jij ook profvoetballer bent.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als het 6 weken is valt het nog wel mee.
Heb zelf namelijk 4 en halve maand aan de kant gezeten, na een operatie aan me knie.
Nee ben geen prof, maar een knie operatie is niet niks. Denk zelf dat hij minimaal 3maanden eruit ligtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk dat Schaars wel net een iets andere behandeling krijgt dan jij, tenzij jij ook profvoetballer bent.
Ik met jullie mam.quote:
Dat lijkt me niet, ze heeft al een vriend. En ze heeft waarschijnlijk geen behoefte aan een 16 jarige boer op een scooter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik met jullie mam.
Grapje, Sorry.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik met jullie mam.
Grapje, Sorry.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, ze heeft al een vriend. En ze heeft waarschijnlijk geen behoefte aan een 16 jarige boer op een scooter.
Grapje, sorry.
Reageer dan ook op Dudeweiser?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je denkt je bent 16, je hebt het gemaakt ofzo .....
De eersrte de beste keer in de groep een vmbo chick aanspreken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:46 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrijbrief voor mannen?
Ik voel jequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
groep = kroeg, ik dacht even aan school volgende week en projectgroepen
Jij dacht gewoon aan die keiharde gangbang van afgelopen weekend, met je "groep".quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
groep = kroeg, ik dacht even aan school volgende week en projectgroepen
Zijn dat havo of vwo mensen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:51 schreef marcie216 het volgende:
Mensen die op havo zitten, zijn echt heel anders dan op VWO
Zitten nu 2 mensen bij mij in de klas, en die vragen echt 300 dingen per les
Gelukkig was ik de enige jongen in die groepquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij dacht gewoon aan die keiharde gangbang van afgelopen weekend, met je "groep".
Havo mensen met vwo manieren...quote:
quote:
Dat heeft niets met VWO of Havo te maken. De een kan heel makkelijk dingen zelf uitzoeken, de andere heeft veel aanwijzingen nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:51 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat je gaat happen maakt het niet minder eng.
Moeten hun toch weten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:51 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat je gaat happen maakt het niet minder eng.
HulkHeld is naar mijn weten nog steeds legitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zit mobiel en heb geen zin om terug te lezen. Wie was HulkHeld? Overduidelijke kloon.
moeten ze ook, maar heel de klas ergert zich er nu al aan, en zijn net 1 week bezig.quote:
Nee, hij zei dat hij op de xbox speelde, en over ging naar een ps3. moest hij zijn ID geven, speelt hij in 1x op de ps3.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
HulkHeld is naar mijn weten nog steeds legit
Alleen FIFA jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat hij op de xbox speelde, en over ging naar een ps3. moest hij zijn ID geven, speelt hij in 1x op de ps3.
Dit is toch het fifa topic? Waarom zegt hij dan dat hij op een xbox speelt, als hij fifa op de ps3 speeltquote:
Jij met je gelegitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
HulkHeld is naar mijn weten nog steeds legit
Rijst was het sowieso niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit is toch het fifa topic? Waarom zegt hij dan dat hij op een xbox speelt, als hij fifa op de ps3 speelt?
Het is SB of Geluid. Of misschien wel Rijst die ziek aan het trollen is.
Hij speelt FIFA op de xbox, en stapt over naar de PS3.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit is toch het fifa topic? Waarom zegt hij dan dat hij op een xbox speelt, als hij fifa op de ps3 speelt?
Het is SB of Geluid. Of misschien wel Rijst die ziek aan het trollen is.
Oja dat herken ik wel bij mij in de klas, echt irritant.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
moeten ze ook, maar heel de klas ergert zich er nu al aan, en zijn net 1 week bezig.
Vragen ze aan het begin, want dan staat er geen huiswerk bespreken/checken, op het bord, gaan ze roepen ja we moeten het huiswerk nog bespreken.
We mogen gaan als er geen vragen meer zijn, ja hoor hun gaan weer 20 vragen stellen
Hij zegt dat hij bij fifa 13 oid ging overstappen. Maar hij was dus binnen 1 uur over gestapt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij speelt FIFA op de xbox, en stapt over naar de PS3.
Geluid en SB zijn het sowieso al niet
Kernautist, ik was weg en jullie gingen door. Hebben jullie dus lekker zelf gedaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
nou je hebt hem iig weggepest marcie dus je hebt je zin.
Waarom allemaal van die slome?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
Alle spelers die ik heb
[ afbeelding ]
Gast, ben je stom ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij bij fifa 13 oid ging overstappen. Maar hij was dus binnen 1 uur over gestapt.
Ik geloof gewoon niet dat het echt iemand is, misschien wel Kamikazie want hij typte ook 'is' terwijl het eens moest zijn
My stylequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |