Ja, hij heeft ze net even nageteld, 54 doosjes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:45 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Seriously???
![]()
![]()
Dat is echt awesome, gewoon voor volgend jaar al helemaal set
Kun je weer even vooruit!quote:
Volgens Pagan kan hij voor jou ook nog wel wat vinden Piscjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Yay, wat fijn oh-oh!
Ik heb net bij de Aldi gekeken, helemaal niks meer.
Ja, dat komt door ons zeeklimaatquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Typisch he, het lijkt wel regiogebonden of zo![]()
Mss zit er bij jullie iets in het water waardoor er veel minder mensen hooikoorts hebben?
Toen de Aldi ze hier nog had was er ook altijd een run op die dingen hoor, als er dan weer es voorraad was werd die ook altijd meteen geplunderd
What the hellquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:21 schreef Strega het volgende:
Hierbij
[ afbeelding ]
Pisces, moeten we ook nog voor jou gaan=
Ik denk dat het gewoon aan de winkel ligt, sommigen vullen sowieso mager bij!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Of gewoon omdat er bijna geen mensen wonen daar of zo, echt geen idee
Ik heb nog voor 5 weken! Thanks thoughquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:21 schreef Strega het volgende:
Pisces, moeten we ook nog voor jou gaan=
Ik denk ook dat het voor de mensen met hooikoorts als een lopend vuurtje gaat, als je eenmaal weet wat ze kosten dan ben je snel omquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Mn ouders kijken er trouwens ook altijd voor in Sittard en omgeving ( die gaan altijd oooooveral boodschappen doen, 4 fun) voor mij en mn broertje, maar ook altijd op, ze zijn echt blij als ze es 5 pakjes of zo weten te scoren, en dan deel ik ze met mijn broertje, dit jaar had ik gelukkig veel dus mocht hij ze allemaal
Slochteren: bevolkingsdichtheid 1 inwoner per hectare*.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Of gewoon omdat er bijna geen mensen wonen daar of zo, echt geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |