Of Honcharquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Inderdaad zegLesje van Grabsch gehad ofzo.
In Andorra was hij weer bij de beteren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik had niet door dat Igor Anton nog op de 8e plaats staat. Die heb ik eigenlijk alleen maar zien lossen deze Vuelta.
Tja, Ik ken maar 4 jongens die ik nog nauwelijks zag lossenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik had niet door dat Igor Anton nog op de 8e plaats staat. Die heb ik eigenlijk alleen maar zien lossen deze Vuelta.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de Belg hebben ze het ook wel erg vaak over Grinta.
twitter:CARLOSBARREDO twitterde op woensdag 29-08-2012 om 16:40:53Go @RGUpdate go you can do a really goog time!!! Im sure!!!! Grinta amigo reageer retweet
Samson is ook correct hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Bij de Belg halen ze nu Samson en Simson door elkaar
[ afbeelding ]
Dat een Spanjaard het gebruikt is niet zo gek, het is immers een Spaans woord. Of was het nou Italiaans? Maar dat het sinds vorig jaar opeens als stopwoordje wordt gebruikt door Nederlandse en Vlaamse commentatoren...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:CARLOSBARREDO twitterde op woensdag 29-08-2012 om 16:40:53Go @RGUpdate go you can do a really goog time!!! Im sure!!!! Grinta amigo reageer retweet
Steegmans bakt er niets van hoor.quote:
Absoluut! Prima rit voor hem.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:42 schreef TheArt het volgende:
Ik zie LtD ook wel een goede tijdrit rijden hier.
Hij zal het toch niet verleerd zijn? Maar ja, als hij Valverde tipt als mogelijke winnaar... dan heb je wellicht gelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Contador in de vorm van 2009 kon dit winnen, maar nu.. denk het niet.
Misschien als ze een keer in IJsland fietsen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:48 schreef Szura het volgende:
Froome moet toch ook een keer flink door het ijs zakken?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien als ze een keer in IJsland fietsen.
Flink door het ijs zakken denk ik niet. Langzaam minder worden zou kunnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:48 schreef Szura het volgende:
Froome moet toch ook een keer flink door het ijs zakken?
wat is dat?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:50 schreef Szura het volgende:
Hahahahahaha dat verhaal over die Deense wielerbobo
Wuyts zei dat er een Deense gozer van de bond in een veteranenkoers was betrapt met 3 verboden middelen in z'n lijfquote:
Ik weet nooit precies wat ik nu van Mollema moet verwachten op zo'n tijdritje.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Wuyts zei dat er een Deense gozer van de bond in een veteranenkoers was betrapt met 3 verboden middelen in z'n lijf
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]Denk dat die amateurs tegenwoordig betere dope gebruiken dan de profs.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat commentaar bij de NOS op de stream is om te huilen.
Nu wel hoor, tijden komen nu allemaal weer door.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:58 schreef FredWielergek het volgende:
waar zie je dat? vuelta.com wordt niet snel geupdated
Echt?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:00 schreef Pedroso het volgende:
Het schijnt dat Gesink op het eerste tussenpunt op 6 sec. zit.
Die bocht.quote:
Joris vd Bergquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat commentaar bij de NOS op de stream is om te huilen.
Op het matje geroepen.quote:
Dat er een open gaat, lekker plakken tussen de okselsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef marcodej het volgende:
Die gelletjes.Ik hoop dat er eentje tussen zn spaken valt.
Daar snap ik ze nog. Maar als je zelf op de fiets zit, en je ziet zo'n oude dikke bierpens op een racefiets uit 1980, in rabokleding een gelletje naar binnen werken is dat redelijk 'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:08 schreef marcodej het volgende:
Die gelletjes.Ik hoop dat er eentje tussen zn spaken valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |