7D met een grip is ook een aardige unit.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
Omdat m'n 550d niet weathersealed was, en bijv. mn 17-40 wel (vanaf toen niet meer met zakjes om m'n camera/paraplu hoeven te werken). Ook de snellere af van de 7d heb ik vele keren baat bij gehad.
Geen moment spijt van gehad, maar een 1d is gewoon al heel lang een wens van me, en toen ik die in de zaak in m'n hand had was ik gewoon meteen verliefd, wat een fijne bodies zijn dat toch!
Jep, ben van plan binnenkort me in te schrijven bij de kvk zodat ik wit kan gaan fotograferen (tot nu toe altijd zwart gedaan). Bovendien ga ik in loondienst werken in een studio voor productfotografie van kappersbenodigdheden.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
7D met een grip is ook een aardige unit.
Hoe dan ook, ga je het nodig hebben dat is denk ik meer de vraag. Verdien je er wat aan, is het puur hobby? Genoeg tweedehands camera's te koop maar denk dat de investering zich wel moet uitbetalen. Zeker als je een 1d wilt.
meest interessant vraag gaat dan zijn, is dat rendabel? M.a.w. je hebt best kans dat als je straks bij de kvk zit dat ze je afschepen met het antwoord. Je bent ondernemer en dient dan ook af te dragen, alles onder de 2000 euro kan je belastingvrij verdienen naast je vaste inkomsten, Dus misschien is dat veel interessanter.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jep, ben van plan binnenkort me in te schrijven bij de kvk zodat ik wit kan gaan fotograferen (tot nu toe altijd zwart gedaan). Bovendien ga ik in loondienst werken in een studio voor productfotografie van kappersbenodigdheden.
Er is volgens mij geen andere fanatieke FOT!-er die langer geen foto gepost heeft dan Susterenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:04 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon wat je hebt. Misschien leer je er iets van.
Als het talent je niet komt aanwaaien kun je uiteraard niet zonder windmachinequote:Op maandag 11 februari 2013 13:22 schreef Uncle het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen andere fanatieke FOT!-er die langer geen foto gepost heeft dan Susteren
Ik hoef uiteraard niemand de les te lezen, en (een beetje) apparatuur geil is niets mis mee, maar vergeet niet om ook nog foto's te maken. Nu zit je zonder body, heb je nog geen studioflitsers, en zoek je in een ander topic al een windmachine. Je hebt niets aan wapperende haren als je niet fatsoenlijk kunt uitlichten, of uberhaubt foto's maken
Ik zal toch moeten evalueren hoeveel het zal kosten in totaal, en als een ventilator van 50 het zelfde kan als een windmachine van 300...quote:Op maandag 11 februari 2013 13:22 schreef Uncle het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen andere fanatieke FOT!-er die langer geen foto gepost heeft dan Susteren
Ik hoef uiteraard niemand de les te lezen, en (een beetje) apparatuur geil is niets mis mee, maar vergeet niet om ook nog foto's te maken. Nu zit je zonder body, heb je nog geen studioflitsers, en zoek je in een ander topic al een windmachine. Je hebt niets aan wapperende haren als je niet fatsoenlijk kunt uitlichten, of uberhaubt foto's maken
nog niet zo heel veel, dat gaat als alles meezit morgen goed gebeuren.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:31 schreef Mercan het volgende:
[..]
Heb je de D600 al een beetje kunnen testen?
Hoe bevalt de camera?
Dat is toch echt een fabeltje..quote:Op maandag 11 februari 2013 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
meest interessant vraag gaat dan zijn, is dat rendabel? M.a.w. je hebt best kans dat als je straks bij de kvk zit dat ze je afschepen met het antwoord. Je bent ondernemer en dient dan ook af te dragen, alles onder de 2000 euro kan je belastingvrij verdienen naast je vaste inkomsten, Dus misschien is dat veel interessanter.
Ben het eens met bovenstaande.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:26 schreef Iemand91 het volgende:
Slowchat mensen, slowchat.
Ik wil nieuwe meuk zien!![]()
(Bij gebrek aan voortgang hier)
Waar heb je die usb kabel gekochtquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:50 schreef Uncle het volgende:
3.5m usb kabel om thethered te kunnen schieten zonder steeds aan vallende laptops te hoeven denken
+
[ afbeelding ]
en een doosje sensorswabs. Weer helemaal spotvrije sensor nu
MM omdat ze die niet hadden bij KEquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
Waar heb je die usb kabel gekocht?
Okey! Heb je een verlenger gekocht of gewoon een lange mini-usb naar normale usb?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:54 schreef Uncle het volgende:
[..]
MM omdat ze die niet hadden bij KE
Jepquote:
Prijzen zijn excl VAT. Weet niet hoe de bulgaarse vrienden dat oplossen (volgens hun site zonder btw nummer komt er 20% bij) maar als je pech hebt dan tik je hier bij de douane alsnog de btw afquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jep![]()
Daar 2 stuks gekocht voor t geld waar ik op ebay hoogstends 1 van kan kopen haha
M'n ouders hebben een bedrijf, gewoon het VAT nummer doorgegeven (tax free shoppen in de euquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:26 schreef Uncle het volgende:
[..]
Prijzen zijn excl VAT. Weet niet hoe de bulgaarse vrienden dat oplossen (volgens hun site zonder btw nummer komt er 20% bij) maar als je pech hebt dan tik je hier bij de douane alsnog de btwis het ineens niet meer zo goedkopo als het leek
![]()
en waarom eigenlijk geen plus III's. Zelfs bij jouw hongaarse vrienden is 2x plus II + Multimax duurder dan 3x plus III's.
Hahhaha nee, is mt mn canon compact (ixus) genomen. Dat is trouwens ook echt een beest: als n tank alu body, heeft veel overleeft en kost een prikkiequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:52 schreef Tokus het volgende:
maakt je oude camera zulke slechte foto's als hierboven? mag hopen van niet
Nope, maar als alles goed gaat haal ik me binnen een jaartje een 2e body erbij, wellicht is dit een 1ds mark II(I)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:40 schreef Uncle het volgende:
Mooi spulDus nu gaan we eindelijk echte foto's van Susteren zien op FOT!? (ipv alleen maar gear)
eigenlijk heb je nu nog steeds geen FF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |