èèn baasquote:
Hee beachquote:
Bij jouw op schoot. Ik weet er niks vanaf meer.quote:
Wat een eerquote:
Nee, of niet van mij althans wat P_z en beach 's nachts hebben uitgespookt is mij nog steeds niet duidelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:54 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Bij jouw op schoot. Ik weet er niks vanaf meer.
Heb ik AIDS nu?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:55 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de neuk heb ik zojuist bekeken.
Niks met beach/hsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, of niet van mij althans wat P_z en beach 's nachts hebben uitgespookt is mij nog steeds niet duidelijk
Ik vond nog wel een briefje in mijn slaapzak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, of niet van mij althans wat P_z en beach 's nachts hebben uitgespookt is mij nog steeds niet duidelijk
Ik had geen pen tot mijn beschikking dus ik was het zekerweten niet,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik vond nog wel een briefje in mijn slaapzak.
" Je was top gr gr"
Hmm, ach het poepen ging die zondag wel makkelijker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik had geen pen tot mijn beschikking dus ik was het zekerweten niet,
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hmm, ach het poepen ging die zondag wel makkelijker.
!
Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:01 schreef Heatseeker het volgende:
Maar goed, hoe is het hier vandaag? Iedereen al weer naar school.
Badassquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Eigenlijk deze week al. Introductieweek, maar ik sla het over.
autistjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit lijkt me een goed idee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:06 schreef krullenbolletje het volgende:
Laten we het asjeblieft niet over school hebben
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Paar weken en dan is het Hertstvakantie.
Jammer man introductie's zijn cool als het voorbij is tenminste.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:06 schreef krullenbolletje het volgende:
Laten we het asjeblieft niet over school hebben
Nope ik kan goed liegenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zijn je ouders er nog achter gekomen?
Nee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
10sept pas introductie, 12 sept school.
jaloers?
misschienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
jaloers?
Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
jaloers?
Tof, de volgende keer zal ik minder rook in je haren blazenquote:
Nouja als er weer een kampvuur is denk ik niet dat het veel verschil zal makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:11 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Tof, de volgende keer zal ik minder rook in je haren blazen.
Ze hadden het beter winderigenattepleurisbendemetheelsomseenzonnetje kunnen noemen maar ik vrees dat het te lang is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat ze dit zomer durven noemen
Ninja.quote:
Ja verschrikkelijk boosquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ben je nog steeds boos op me?
Oh ik dacht omdat altijd boos zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
niet dat ik weet??
[..]
hoe maak ik het goed?? [ afbeelding ]
In d'r kont plassen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
niet dat ik weet??
[..]
WNPBMHSZ danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ze hadden het beter winderigenattepleurisbendemetheelsomseenzonnetje kunnen noemen maar ik vrees dat het te lang is.
Ik ga chillen met Dientjequote:
1 miljoen euroquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
niet dat ik weet??
[..]
Ik heb volgens mij zowat in mijn eentje 2 voorgedraaide van uft geloof ik op zitten smokenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
Ik had ook wat van die amnesia op maar daar merkte je weinig van na die shit van ragbroer
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:20 schreef FL_Freak het volgende:
Dientje en LB, iets met een boom en kussen.
Dientje en LB, iets met een boom en kussen.
FL_Freak en Bendoe, iets met een boom en kussen.
Wietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:23 schreef Typisch het volgende:
help mijn witte brood is op en ik heb zin in witte boterhammen met pindakaas+hagelslag.
Bakker?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:23 schreef Typisch het volgende:
help mijn witte brood is op en ik heb zin in witte boterhammen met pindakaas+hagelslag.
kanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:23 schreef Typisch het volgende:
Zegt degene die WP recht op z'n bek pakte. Moet ik de foto erbij zoeken??quote:
Gewoon chillenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Intiem chillen of gewoon chillen.
Ja dan sowieso. DM maar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Zegt degene die WP recht op z'n bek pakte. Moet ik de foto erbij zoeken??
Je oude ui.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:28 schreef Heatseeker het volgende:
Even een hoedje op.
[..]
Ja dan sowieso. DM maar.
Pics van "mooie"quote:
[14.gif] En succes!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is onsterfelijk.
Ik ga op sollicitatie en vanavond terras, laterzz mensen
Ik vind hem engquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is onsterfelijk.
Bill en Tedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is onsterfelijk.
Ga met lego spelen knul.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb echt een stoere muur gemaakt in minecraft
autisme simulatorsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb echt een stoere muur gemaakt in minecraft
Ik heb je moeder geraakt nog man.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja hallo, wacht eens even, wie zat nou bij wie op schoot
Niet ;squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb je moeder geraakt nog man.
Nee het stonk er wel naar vis.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:41 schreef Plastic_zak het volgende:
hs voelde je iets hards in wp zn broek??
Ik wil je wel opdrachten gevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:40 schreef Desunoto het volgende:
Er missen echte uitdagingen in Minecraft. Het concept is leuk, maar het wordt al snel saai. Er zijn geen opdrachten... er is geen doel.
Gewoon luchtkasteel maken met tekkitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:40 schreef Desunoto het volgende:
Er missen echte uitdagingen in Minecraft. Het concept is leuk, maar het wordt al snel saai. Er zijn geen opdrachten... er is geen doel.
Daar gaan uren inzitten en er is geen beloning. Je moet wel gek zijn als je zoiets doet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon luchtkasteel maken met tekkit
Alleen met tnt een beetje kloten is wel leuk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Minecraftnog nooit zo'n saai spel gespeeld
gewoon slenderquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Minecraftnog nooit zo'n saai spel gespeeld
wat is er donderdag?quote:
Kan je beter GTA of een ander spel pakken waar je in een open wereld kan kloten en dingen op kan blazen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen met tnt een beetje kloten is wel leuk.
vanavond streamen?quote:
just cause 2 of red factionquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kan je beter GTA of een ander spel pakken waar je in een open wereld kan kloten en dingen op kan blazen.
Amnesia 1 keer gespeeld toen ik toevallig stoned was, 's nachts met koptelefoon op.quote:
gta is mainstream :squote:
jij met iel?quote:
dat is juist leukquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Amnesia 1 keer gespeeld toen ik toevallig stoned was, 's nachts met koptelefoon op.
Zo fucking geschrokken na 10 min dat ik zelfs de computer in zijn geheel heb uitgezet.
En daarna verwijdert.
Menses in de vik steken/opblazenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij hebt wel de laatste die ik GTA zie spelen.
Zo'n beetje alle games zijn mainstream.quote:
waar? En kan toch niet, avonddienstquote:
genoeg spellen die niet mainstream zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle games zijn mainstream.
Gaming is maar een klein wereldje vergeleken met de gigantische muziek- en filmwerelden.
zelfde locatie als vorige keerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waar? En kan toch niet, avonddienst
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Menses in de vik steken/opblazen
van 3 tot 11 werken, en als ik dan helemaal vanuit à'dam moet komen gaat het gewoon niet werkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef Beach het volgende:
[..]
zelfde locatie als vorige keer
ohh maar het is niet s avonds lijkt me
ik altijd parkietenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
ik steek ook altijd mensen in de vik
Van die kleine "indie" bedrijfjes inderdaad. Echter worden alleen de goede games populair. De rest blijft klein met een reden: omdat het bagger is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
genoeg spellen die niet mainstream zijn
13 oktober, op mbt bips of buik?quote:
Sowieso volg ik de missies nooit, gewoon kijken hoe lang ik door kan gaan met mensen op creatieve manieren te vermoorden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]![]()
Of met de wieken van een helikopter mensen omver maaien.
En dan blussen met seik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
ik steek ook altijd mensen in de vik
je bolletjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
13 oktober, op mbt bips of buik?
ik durf je niet meer te meetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sowieso volg ik de missies nooit, gewoon kijken hoe lang ik door kan gaan met mensen op creatieve manieren te vermoorden.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik durf je niet meer te meeten
dat soort spellen heb ik het.niet over, maar over dark souls, dwarf fortress etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Van die kleine "indie" bedrijfjes inderdaad. Echter worden alleen de goede games populair. De rest blijft klein met een reden: omdat het bagger is.
De missies zijn best leuk. Vooral die van in Vice City. Want Vice City is het beste deel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sowieso volg ik de missies nooit, gewoon kijken hoe lang ik door kan gaan met mensen op creatieve manieren te vermoorden.
ik vond het altijd gay dat de politie.altijd wist waar je was dus kon ik niet sneaky mensen dodenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat zijn ook behoorlijk bekende spellen hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat soort spellen heb ik het.niet over, maar over dark souls, dwarf fortress etc.
Angel of Death op de radioquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De missies zijn best leuk. Vooral die van in Vice City. Want Vice City is het beste deel.
is ook goedquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
![]()
dat gaat dat fuur niet leuk vinden
Wat is er gebeurd met kawaii haar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kus
ik ga straks ook weer kaal denk ik
met mainstream in gamen bedoel ik makkelijk toegankelijke spellen, cod etc. beetje verkeerd verwoordquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat zijn ook behoorlijk bekende spellen hoor.
???????????????quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:56 schreef Beach het volgende:
is dr who het waard om te kijken lees goeie dingen erover
Als je het zo bekijkt... kan. Echter Sim City is bijvoorbeeld niet heel makkelijk (best moeilijk zelfs), maar iedereen kent het en heeft het wel eens gespeeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
met mainstream in gamen bedoel ik makkelijk toegankelijke spellen, cod etc. beetje verkeerd verwoord
uit 1965 ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
Dr who is een vette serie ja, wel gewoon beginnen bij het eerste seizoen
Jij zit het dichst bij de Duitse grens. Bij ons kom het denk ik later.quote:
Hier niet trouwens ik zag alleen de topics.quote:
Als ik heel hard spuug dan landt mijn speeksel op Duitse bodem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij zit het dichst bij de Duitse grens. Bij ons kom het denk ik later.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:16 schreef Heatseeker het volgende:
Ik lag al klaar in mijn zelf gegraven put met bovendekking.
Heb je je mortier nogquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:16 schreef Heatseeker het volgende:
Ik lag al klaar in mijn zelf gegraven put met bovendekking.
D'r gebeurt zelden iets meer tegenwoordig alles draait om veiligheid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, jij houdt wel van een calamiteit op z'n tijd?
Ik heb nog wel wat spulletjes hoor wat kleren en zulks.quote:
baasquote:
Quote je nu de verkeerde?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat spulletjes hoor wat kleren en zulks.
En dat matje waar ik lag.
Nee dat moest er ook nog bij maar ik had geen zin om dat te editten. Dus ik dacht ik quote je gewoon opnieuw omdat het kan.quote:
ik kom later wel tc, ik haat foto'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ook niet aan mij?maak foto stuur op wa
quote:
haten op 071quote:
Nationalismequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nationalisme leidt in veel gevallen tot oorlog
moeten de anderen maar.niet.minderwaardig zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nationalisme leidt in veel gevallen tot oorlog
Dan niet.quote:
slechte zaak he, #revolutie2012quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Iel die smileys gebruikt naastvoelt raar man
ja stop ermeequote:
wtfquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:57 schreef Trollscience het volgende:
wp lekker kaal verwennerijtje van me '(H)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb mijn mond niet opengetrokken.
Deze boyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |