èèn baasquote:
Hee beachquote:
Bij jouw op schoot. Ik weet er niks vanaf meer.quote:
Wat een eerquote:
Nee, of niet van mij althans wat P_z en beach 's nachts hebben uitgespookt is mij nog steeds niet duidelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:54 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Bij jouw op schoot. Ik weet er niks vanaf meer.
Heb ik AIDS nu?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:55 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de neuk heb ik zojuist bekeken.
Niks met beach/hsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, of niet van mij althans wat P_z en beach 's nachts hebben uitgespookt is mij nog steeds niet duidelijk
Ik vond nog wel een briefje in mijn slaapzak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, of niet van mij althans wat P_z en beach 's nachts hebben uitgespookt is mij nog steeds niet duidelijk
Ik had geen pen tot mijn beschikking dus ik was het zekerweten niet,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik vond nog wel een briefje in mijn slaapzak.
" Je was top gr gr"
Hmm, ach het poepen ging die zondag wel makkelijker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik had geen pen tot mijn beschikking dus ik was het zekerweten niet,
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hmm, ach het poepen ging die zondag wel makkelijker.
!
Jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:01 schreef Heatseeker het volgende:
Maar goed, hoe is het hier vandaag? Iedereen al weer naar school.
Badassquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Eigenlijk deze week al. Introductieweek, maar ik sla het over.
autistjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Eigenlijk deze week al. Introductieweek, maar ik sla het over.
Dit lijkt me een goed idee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:06 schreef krullenbolletje het volgende:
Laten we het asjeblieft niet over school hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |