Die film heb ik gezien n aantal jaren terug op belgie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:34 schreef joshua_knoest het volgende:
Pink Floyd: The Making of The Dark Side of the Moon![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=2304895215368202642
goed album
Dat soort mensen moeten echt vaker buiten komen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:31 schreef joshua_knoest het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
hehe, doet het niet meer, wat verrassend.
For over 50 years we have been told and convinced the Moon is nothing more than a black and white desolate rock with moon dust and craters. The thousands of photos released to the public have always presented a black and white Moon. Even the most recent Hubble Photographs of the Moon are black and white. NASA continues to perpetuate the "lie" that the Moon is black and white. Moon Rising is the first film that presents Full Color Photography of the Moon.
Pardon? Ben je voor het gemak de hele reeks ruimtestations even vergeten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Toen de tijd waren de Russen veel verder met space exploration....en 50 jaar later ze hebben nog steeds niet erg ver gegaan.Raar.....of onmogelijk gewoon.
Ik heb vandaag ook gelezen dat een vrouw die echt verkracht wordt daar niet zwanger van kan raken. Dat maakt het nog niet waar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gelezen dat Armstrong was niet erg trots over die apollo missie.Hij had souvenirs van z'n hele carriere maar niks van die apollo bs.
En dat hij heeft niet mee gedaan van de verfilming van de fake footage.
welk soort mensen? wie bedoel je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten echt vaker buiten komen...
Maar toch niet naar de maan geweest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Pardon? Ben je voor het gemak de hele reeks ruimtestations even vergeten?
Oh ja - van hetzelfde mensen die denken(of zeggen) dat er mensen zijn wel op de maan geweest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook gelezen dat een vrouw die echt verkracht wordt daar niet zwanger van kan raken. Dat maakt het nog niet waar.
Mensen die dit serieus denken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:05 schreef joshua_knoest het volgende:
[..]
welk soort mensen? wie bedoel je?
edit: heb je het over jezelf?
Waarom zouden ze 50 jaar achter liggen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar toch niet naar de maan geweest.
Denk je echt dat die Russen zitten 50 jaar achter de VS in de 'space race'.?
Als het mogelijk was zijn de Russen en Chinees ook aan de maan geweest.
Ik denk niet dat de SGP daar een mening over heeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja - van hetzelfde mensen die denken(of zeggen) dat er mensen zijn wel op de maan geweest.
Wat is SGP?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de SGP daar een mening over heeft.
OK 43 jaar achter.In 1969 wilden die Russen graag op het maan belanden en ze waren veel meer geadvanceerd ....en dan ineens zijn die good ol' US of A daar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zouden ze 50 jaar achter liggen?Ze lagen wel wat achter ja, hoewel het mogelijk krap was geworden als hun maanraket niet steeds faalde. China is ondertussen serieuse plannen aan het maken voor een maanlanding.
Ook geen 43 jaar. Max 5 zou ik zelf schatten, maar mogelijk minder. In eerste instantie liepen ze ver voor op de VS.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK 43 jaar achter.In 1969 wilden die Russen graag op het maan belanden en ze waren veel meer geadvanceerd ....en dan ineens zijn die good ol' US of A daar?
Ik geloof er geen reet van.
De VS heeft een inhaalslag gemaakt in 1969.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ook geen 43 jaar. Max 5 zou ik zelf gokken, maar mogelijk minder. In eerste instantie liepen ze ver voor op de VS.
Zeker. Ter vergelijking, Gagarin zat echt in een orbit. De eerste Amerikaan haalde de ruimte wel, maar via een sub-orbitale vlucht. Ze schoten hem ipc recht omhoog, waarna hij weer terug viel. Veel makkelijker dan echt in een baan om de aarde gaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De VS heeft een inhaalslag gemaakt in 1969.
Wat is 'complete haal'?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:08 schreef zyntex het volgende:
heel die maanlanding is complete haal
ze kwamen op maan "oh geen olie"
dit geld hat beter besteed geworden aan water pomp in afrika
Klopt jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef ChungLingSoo het volgende:
Mooi overzicht van (buiten de ruimterace/maanlanding) dingen die hebben plaatsgevonden:
http://www.wired.com/wire(...)id=4690&viewall=true
En ja, voor mensen mij voor gek verklaren: Ik geloof dit echt (en voor mij was nieuw dat Gagarin niet met capsule geland is, maar ervoor eruit gesprongen is) .
Het is bijzonder makkelijk om, met een goede lens, een foto te maken van de maan waarop te zien is dat deze niet zwart/wit is... Inzoomen, foto maken, saturatie omhoog en voila.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten echt vaker buiten komen...
Zo dus. Niet mijn eigen werk, deze is mooier gelukt.quote:About This Photograph
Is the moon really this colorful? In a way, yes. The lunar surface actually does have quite a bit of color, although in reality it is very subtle. In this photograph, the color saturation has been enhanced to bring out the differences in the colors of the various areas of the surface. The hues are correct, just much more vivid than we usually see them.
Aside from making an interesting aesthetic presentation, the colors also give clues as to the mineralogy of the moon's surface. Also, at the sites of many impact craters we can see that deeper material exposed (and in some cases scattered) by the impact is of a different composition than the material on the surface.
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is bijzonder makkelijk om, met een goede lens, een foto te maken van de maan waarop te zien is dat deze niet zwart/wit is... Inzoomen, foto maken, saturatie omhoog en voila.
[ afbeelding ]
[..]
Zo dus. Niet mijn eigen werk, deze is mooier gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |