Ligt dat niet een beetje aan jezelfquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:23 schreef Dimens het volgende:
Zelf ooit eens aangemeld nadat een collega mij daarop wees. Diezelfde avond nog weggedaan, diep triest zeg.![]()
Vrouwen raten en vervolgens de lelijkste daten.
Aan die collega dan. Die had elke maand weer een nieuwe die op de foto's van Badoo er wel leuk uitzag, maar in het echt een lelijke worst bleek te zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:24 schreef koelants het volgende:
[..]
Ligt dat niet een beetje aan jezelf?
Ik doe bij de echte lelijkerds altijd op NEE drukken, dan hoor je er nog maar weinig van.
Tevens kun je beter op Twoo.com zitten, dat is niet zo achterlijk druk en fake als Badoo
Dat heb ik ook 1 keer gehad, ben toen maar snel weggegaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aan die collega dan. Die had elke maand weer een nieuwe die op de foto's van Badoo er wel leuk uitzag, maar in het echt een lelijke worst bleek te zijn.
Deze is wellicht wel wat voor jou:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:37 schreef MonteCristo het volgende:
Kan je ook fuckbuddies scoren op twoo?
quote:Savana, 20
Rozenburg - Nederland
ik ben een meid van 20 jaar ben dol op lezen ik ben eerlijk en zeg wat ik denk ik werk fulltime bij de macdonaldsheb het erg naar me zin
quote:Rosalina, 21
Zwolle - Nederland
ik heb niks tegen buitelandse mensen! ik val er alleen niet op sorry dus bespaar je moeite maar: ik ben een meid die graag in de beveiliging wilt werken en ben er hard voor aan het leren dus jongens die V.O.G kan krijgen mag met me date
now you are talking!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:10 schreef koelants het volgende:
dan ga ik nu maar eens een dikke toeter draaien.
Ben ondertussen bezig met een nieuwe te draaien.quote:
De Bitch heeft ook een afkoring geleerd V.O.Gquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:29 schreef StormS.A het volgende:
Rosalina, 21
Zwolle - Nederland
ik heb niks tegen buitelandse mensen! ik val er alleen niet op sorry dus bespaar je moeite maar: ik ben een meid die graag in de beveiliging wilt werken en ben er hard voor aan het leren dus jongens die V.O.G kan krijgen mag met me date
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |