Spannend zeg!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:20 schreef LeNeHe het volgende:
Loodje! Spannend zeg! Hopelijk heb je je kleintje snel in je armen! Go girl!
Ik ben gestript! Had een vingertopje ontsluiting, dus ben benieuwd of het wat gaat doen verder. Had eigenlijk verwacht dat ik nog potdicht zou zitten dus dit was al een meevaller.
Hoe voel jij je? Al enige activiteit te bespeuren? 1 september komt ook heel erg dichtbij!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:36 schreef Sopho het volgende:
Wow, ineens veel activiteit van de datum dames om me heen! Heel veel succes allemaal en kom maar op met die babies!
In welk ziekenhuis zit jij dat ze inleiden met pitocin zonder gebroken vliezen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef Loodje het volgende:
Hey meiden, even een korte update live vanuit het ziekenhuis:)
Waarom ingeleid:
Het is niets heel ernstigsde baby was alleen van het weekend naar ons idee iets te rustig. We hebben dat heel even in het weekend aangekeken, toen toch voor de zekerheid de verloskundige gebeld. Zij heeft mij (zaterdagnacht) even voor de zekerheid voor een ctg gestuurd in het ziekenhuis. Daar was verder niets geks, hartje was goed inderdaad alleen minder schopjes.
We hebben dat nog 2 dagen aangekeken maar toen toch terug in het ziekenhuis. Zij hebben besloten om de baby uit voorzorg te halen.
De baby is verder gezond, nu 5 pond geschat en vanmorgen de eerste pitocin gekregen.
Nu is het afwachten, heb momenteel veel harde buiken, nu ongeveer om de 5 minuten. Dadelijk gaan ze kijken of ik al enige ontsluiting heb, zoniet dan krijg ik nog een extra dosis pitocin.
Nu voel ik me goed, we blijven wachten en vind het enorm fijn dat Blijepeen ook de hele rit aanwezig mag zijn. Kunnen we lekker saampjes voorbereiden op de bevalling en de komst van de kleine. We kijken er heel erg naar uit.
Als er een update is, dan laten we dat zeker weten!
Sterkte voor de ladies die het nodig hebben, tot snel x
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:09 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Hij is geboren ben zo blij! Stats komen later <3
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:09 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Hij is geboren ben zo blij! Stats komen later <3
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:27 schreef Cantare het volgende:
Ze is er! Een prachtmeisje, Emma. Helaas een spoedkeizersnede geworden omdat ze er niet uit wilde i.v.m. kruinligging, dus was wel hefig, maar we maken het nu uitstekend! O ja, ze is "maar" 4 kilo!
Dat hummel kleiner is dan 94% van de kindjes op deze termijn. Alles onder de P10 houden ze iig in de gaten.quote:Wat houdt dat precies in? (ik kreeg het zo snel niet gegoogeld)
Ah, thnx! Logisch eigenlijk als ik het nu lees.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:38 schreef freecell het volgende:
WOEHOE Cantare
[..]
Dat hummel kleiner is dan 94% van de kindjes op deze termijn. Alles onder de P10 houden ze iig in de gaten.
Dus goed nieuws: baby doet het goed
Slecht nieuws: is wel echt (te) klein
Bij 37+0 2860 gram en bij 39+1 3250quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, thnx! Logisch eigenlijk als ik het nu lees.
Fje en L. waren ook niet heel groot toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |