Bij de mediamarkt is ie 42 euro, kwam mn broer ook achter nadat hij 54 euro van mijn geld had achtergelaten bij game mania. Wel handig dat mn broer vakantie heeft en deze de game op dit moment al bij mij thuis aan het instaleren isquote:
Ik volg het even niet meer, heben we nou ineens een kasteel? Waar dan en hoe kom ik daar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:30 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Beter doen we een toren, die is stukken goedkoper qua upgrades.
WvWvW doelen ze op, denk ik ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:35 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ik volg het even niet meer, heben we nou ineens een kasteel? Waar dan en hoe kom ik daar?
/shooquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Voor die vrouwen hebben we in de toekomst een guild hall, kunnen jullie lekker schoonmaken en koken!.
Jammer genoeg kun je geen dranken maken... Dan was ik namelijk tijdens de BWE's een GwDonalds begonnen! Frietjes, hamburgers, cheeseburgers, salade, chocolate chip cookies... miste alleen de frisdrankquote:
Openingspost lezen doet wonderen.quote:
hij is nieuw op fokquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:09 schreef Curuu het volgende:
[..]
Waarom in een topic posten als je het niet leest... 1 op de 3 posts gaat over de guild.
Influence punten volgens mij waar je weer dingen mee kan kopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:11 schreef Typisch het volgende:
Guild kasteel wat? Wat heb je daaraan dan?
Klinkt geinig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Influence punten volgens mij waar je weer dingen mee kan kopen.
Goed idee; kunnen we ook beter verdedigen qua aantal leden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:30 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Beter doen we een toren, die is stukken goedkoper qua upgrades.
Er komt er vast nog wel eentje vrij maar dan moeten we samenwerken.quote:
Nog steeds snap ik het niet.. Kun je een kasteel claimen in WvWvW?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Goed idee; kunnen we ook beter verdedigen qua aantal leden.
[..]
Er komt er vast nog wel eentje vrij maar dan moeten we samenwerken.
Ja; je kunt een kasteel/toren/camp claimen voor je guild; momenteel kan alleen onze leader&officers dat. (wat raar is) En dan kun je deze vervolgens upgraden met kanonnen/extra guards/ patrols/ dikkere muren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:42 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Nog steeds snap ik het niet.. Kun je een kasteel claimen in WvWvW?
En wat kun je daar dan mee?
Trouwens; dat klinkt tof en dat is het ook maar dan moeten we wel gaan samenwerken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja; je kunt een kasteel/toren/camp claimen voor je guild; momenteel kan alleen onze leader&officers dat. (wat raar is) En dan kun je deze vervolgens upgraden met kanonnen/extra guards/ patrols/ dikkere muren.
Als je een kasteel claimed komen je guild vlaggen ook buiten hangen.
Welkom!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Bredemug het volgende:
nice ben eindelijk transfered naar far shiverpeaks
dunno; ik heb hem tot nu toe nog niet echt gezien ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Typisch het volgende:
Heeft de leader van de guild wel ervaring met het leiden ervan? Want lijkt me wel handig als de juiste poppetjes op de juiste plaats staan.
Misschien moeten we iets meer hogere rangen in de guild hebben, zodat er eigenlijk altijd wel een officer oid isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Typisch het volgende:
Heeft de leader van de guild wel ervaring met het leiden ervan? Want lijkt me wel handig als de juiste poppetjes op de juiste plaats staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |