Ik vind hem ook wel okay alleen ik erger me mateloos aan die computerstem die mamamamadness zegt, zo onnodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
Die MH is wel een toppertjeMaar goed, ik ben de enige die er zo over denkt
Lunchbox 2 overigens, want geen Kooks
Alhoewel Graffiti 6 natuurlijk ook een grote hell is...
Oh ja, die is lekker!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel okay alleen ik erger me mateloos aan die computerstem die mamamamadness zegt, zo onnodig.
Beide lunchboxen vind ik maar mwoahDie plaat van The Heavy is zo gehyped door 3fm dat ik er een ontzettende hekel aan heb.
Graffiti 6![]()
[ afbeelding ]
Joss fapfapquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd voor wat vrouwelijk schoon in dit topique, want dit kan echt niet...
Roel, kijk je mee?
[ afbeelding ]
Ja g. Andersom ook trouwensquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:16 schreef minthy het volgende:
Ik zou een scheiding aanvragen als m'n kerel m'n mails/sms'jes ging napluizen... Wat een vertrouwen g
Mogen wij ook eens? Het gaat hier al zo vaak over mannenzakenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Roel, kijk je mee?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Mogen wij ook eens? Het gaat hier al zo vaak over mannenzaken![]()
En ja, ben een tikkie opstandig vandaag
quote:
Hont? Dat is zo #3553 manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:21 schreef Evertjan het volgende:
he wolf je zou nog uitleggen wat een hont is!
Sowieso topplaatquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:21 schreef minthy het volgende:
Self esteem![]()
Lekker raggen, past ook bij m'n stemming
*gooit haren los*
Tamelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
il loop weer achter de feiten aan dus
True that, motherfucker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond naar De Grote Sersjee! En Sigur Rós.
Ik ken Roel niet zo goed, maar kan me niet voorstellen dat hij dat met z'n ma doet...quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken Roel niet zo goed, maar kan me niet voorstellen dat hij dat met z'n ma doet...
Hai.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Roel, kijk je mee?
[ afbeelding ]
Hank Moodyquote:
En dat terwijl Master of Puppets echt een bazen CD isquote:
Die had ik een tijdje terug al naar m'n broer gestuurd met de mededeling dat ie dat ook bij m'n nichtje moet doen. Tot op heden is dat niet gebeurd, dus ik denk da'k dat zelf even ga regelen.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha toeval, ik kom net in het Top 5 van de dag topic deze tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha toeval, ik kom net in het Top 5 van de dag topic deze tegen:
[ afbeelding ]
Neequote:
Ja, leueukquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
NeeWant dan wordt die nieuwe draak van een Coldplay vast MH
Ja, vind het echt een tof plaatje, net als die nieuwe van Owl Cityquote:
Kort haar vind ik vaak zonde, al kunnen sommigen het goed hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah potten
Nee hoor, niks tegen homo-relaties
Wel tegen kort haar bij vrouwen
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:38 schreef minthy het volgende:
Dit is ook nog een kandidaat voor vrijdag
Helemaal mee eens! In het begin dacht ik: hey di's leuk, da's wat nieuwsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:42 schreef alors het volgende:
[..]
VerschrikkelijkZe is compleet doorgeslagen met dat rauwe randje, met daarbij een ontzettende 'ik moet poepen' manier van 'zingen' erbij.
Ik mag het wel, eindelijk eens niet een up-temponummerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:42 schreef alors het volgende:
[..]
VerschrikkelijkZe is compleet doorgeslagen met dat rauwe randje, met daarbij een ontzettende 'ik moet poepen' manier van 'zingen' erbij.
quote:
Ik ben nu in een walgelijke hartjesbui, vond het een geweldige plaat netquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Dat zeg ik ook altijd
Wel een teringplaat trouwens
En dat is nieuws?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef minthy het volgende:
Best een walgelijk persoon, die Van der Staaij...
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef minthy het volgende:
Best een walgelijk persoon, die Van der Staaij...
Had hem nog niet horen praten, ik ben niet zo geïnteresseerd in politiek op het moment... Komt in de laatste week voor de verkiezingen welquote:
Ik onderdreef een beetje, wil geen ruzie hierquote:
Lijkt mij ook dat dat mechanisme niet bestaat... Of hij denkt dat God er een hand in heeft oid?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
Nou de mensen die het met deze SGP mafketel eens zijn negeer ik gewoon hoordan maar "ruzie"...
Wat een wereldvreemde mongool...
Overigens vermoed ik dat de kans net zo groot is zwanger te worden bij verkrachting als wanneer je het op elke willekeurige dag van de maand met je vriendin doet...
Heb nooit gehoord van zulks mechanisme....
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
Geniale partij de SGP.
Een vrouw heeft maar 1 recht!!
*duikt weg*
Daar ben ik het absoluut mee eens!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
Een vrouw heeft maar 1 recht!!
*duikt weg*
Ach ze geloven ook dat vrouwen zwanger kunnen worden terwijl ze nog maagd zijn... Wat dat betreft leven ze in een andere wereldquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat dat mechanisme niet bestaat... Of hij denkt dat God er een hand in heeft oid?
(niet letterlijk hè, denk erom)
Ja, gebeurt in Staphorst ook regelmatig...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach ze geloven ook dat vrouwen zwanger kunnen worden terwijl ze nog maagd zijn... Wat dat betreft leven ze in een andere wereld
Ach ja, dat willen ze dan weer NIET gelovenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, gebeurt in Staphorst ook regelmatig...
De keiharde waarheid is echter dat die meiden zich flink laten uitwonen onder het viaduct bij de stovonde, ik vind het dus niet zo vreemd
Nee, dan is het gemakkelijker om te denken dat je maar zo uit het niets zwanger bent gewordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach ja, dat willen ze dan weer NIET geloven
Hier in de buurt staat een heel streng kerkje, vind het eng wat ze daar preken, mensen krijgen haast op hun donder daar...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:20 schreef borisz het volgende:
Toen ik bij pa was(woont nu in bijbelbelt), aten we een keertje bij de snackbar. Maar wat nu het erge is dat die Christenen daar nu ook radicaliseren. Een school die 'normaal' Christelijk was slaat nu door met thuis geen TV-kijken, lange rokken enz enz enz.
Rehoboth?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier in de buurt staat een heel streng kerkje, vind het eng wat ze daar preken, mensen krijgen haast op hun donder daar...
Mannen in zwart pak, vrouwen in het zwart met een zwart hoedje op.
Als ik op zondag moet werken, sta ik in de file door die krengen...
In een keer goedquote:
Dat ik wegduik?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik het absoluut mee eens!!
Het vervelendste vind ik dat ik altijd bij dat soort figuren denk: "Ach ja, leven en laten leven"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier in de buurt staat een heel streng kerkje, vind het eng wat ze daar preken, mensen krijgen haast op hun donder daar...
Nee joh, dat vrouwen achter het aanrecht horenquote:
Die vuige heidenen moeten ook gehoorzamen, verdommequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, das wel jammer dan... Ik vind het ook prima, zolang ze mij maar niet gaan overtuigen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het vervelendste vind ik dat ik altijd bij dat soort figuren denk: "Ach ja, leven en laten leven"
Helaas denken zij anders over ons
Preciesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, das wel jammer dan... Ik vind het ook prima, zolang ze mij maar niet gaan overtuigen.
Ik ken veel mensen die wel gelovig zijn, zij weten ook dat ik dat niet ben. Elkaar mooi in je waarde laten en geen discussie beginnen over het geloof
quote:
Dag poepjenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:39 schreef minthy het volgende:
Ben ff een stukje wandelen, knie soepel houden![]()
/oudwijf
Succes!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:39 schreef minthy het volgende:
Ben ff een stukje wandelen, knie soepel houden![]()
/oudwijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |