Ik mag voor je vriendin hopen dat dat is wat je voor haar voeltquote:
??quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik mag voor je vriendin hopen dat dat is wat je voor haar voelt
ik las het in de zin van een vraag. Was dat, liefde? met een komma ertussen (die er niet stond) snappie? (dus als in: Wat is dat, liefde?)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:05 schreef RanTheMan het volgende:
hornage en df:DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
je had er anders geen moeite mee toen ik zondag die foto's stond te nemenquote:
Dat was voor de Psycho expositie toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:23 schreef DragonFodder het volgende:
Toch raar, zo'n groepdouche is een filmmuseum.
Geen idee, ik had mijn eyes wide shut.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:26 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat was voor de Psycho expositie toch?
En toen dacht je dat het Lolita was? In plaats van Horny?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geen idee, ik had mijn eyes wide shut.
Spartacusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En toen dacht je dat het Lolita was? In plaats van Horny?
Hij lijkt toch meer op Forrest Gump...quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef hornage het volgende:
Ow DF,
The Holy Blu-Ray Grail->
http://www.bol.com/nl/p/l(...)gy/1002004011332504/
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef hornage het volgende:
Ow DF,
The Holy Blu-Ray Grail->
[ link | afbeelding ]
Volgens mij schrijft menig huisarts deze box voor aan mensen met slapeloosheid... Damn wat een lange zit met een hoop gewauwel die LOTR....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef hornage het volgende:
Ow DF,
The Holy Blu-Ray Grail->
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |