quote:Op woensdag 12 september 2012 06:49 schreef Landgeld het volgende:
Zijn er nog ergens codes te verkrijgen?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:54 schreef streamzondernaam het volgende:
Uw unieke actiecode: NW57GE3E74
www.eredivisielive.nl/telegraaf
Maakt niet uitquote:Op woensdag 12 september 2012 07:06 schreef Landgeld het volgende:
Die code is al gebruikt natuurlijk...?
Unieke actiecodequote:
Was vorige keren wel zo ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Wacht wat
Het is serieus dat je een gebruikte code kan gebruiken ja
Nicequote:
Er zijn volgens mij ook niet zo veel "unieke" codes, gewoon een aantal codes en daarmee word afgewisseld. Je kan ze gewoon allemaal gebruiken, en zijn allemaal geldig.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Wacht wat
Het is serieus dat je een gebruikte code kan gebruiken ja
Actievoorwaarden:quote:Op woensdag 12 september 2012 12:34 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Unieke actiecode?
Enige is dat ik de voorwaarden nog wil lezen. De Maandelijkse kosten na actieperiode zijn 17,50 euro. Je moet dan wel snel kunnen opzeggen.
quote:Indien u na de gratis periode geen Eredivisie Live wilt ontvangen, dient u dit tijdens de gratis actieperiode kenbaar te maken bij uw TV aanbieder. U ontvangt hierover tijdig een brief van Eredivisie Live. Na de gratis actieperiode loopt uw Eredivisie Live abonnement door tot wederopzegging. Eredivisie Live is bij de meeste TV aanbieders maandelijks opzegbaar.
zie je nu wel ;-)quote:Op woensdag 12 september 2012 18:17 schreef Landgeld het volgende:
'Bedankt voor uw bestelling!'Wordt geactiveerd. Nu nog even op tijd opzeggen anders heeft het geen nu
Jezus... 7 dagen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:19 schreef Landgeld het volgende:
Nu nog 7 dagen wachten totdat het geactiveerd is. Maar dan wel 2 maanden live.
Ik had het 1 September aangevraagd en deed het toen precies 5 dagen later.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Jezus... 7 dagen?
Vorige keer had ik het de volgende dag al, zit nu ook al vanaf woensdag te wachten.
Kunnen de eventuele Ziggo gebruikers aangeven of het inderdaad weer op al je smartcards werkt?
Ja, Ziggo zet altijd op al je smartcards precies dezelfde abonnementen en het duurt veel langer omdat het via EL gaat. Als je gewoon EL aanvraagt op ziggo.nl dan heb je het dezelfde dag nog.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Jezus... 7 dagen?
Vorige keer had ik het de volgende dag al, zit nu ook al vanaf woensdag te wachten.
Kunnen de eventuele Ziggo gebruikers aangeven of het inderdaad weer op al je smartcards werkt?
Bij reactie graag een updatequote:Op zaterdag 15 september 2012 18:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hier woensdag al geactiveerd, maar nog niets. Ik zal UPC eens contacten via Twitter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |