Je kan de krant elke dag kopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:33 schreef pazara het volgende:
moet je de krant op zaterdag kopen of kan het ook op een ander dag?
Krant kan je altijd kopen, maar je hebt die van zaterdag nodig voor de 2 maanden gratis abo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:33 schreef pazara het volgende:
moet je de krant op zaterdag kopen of kan het ook op een ander dag?
Dat dus. Bij mij/ Ziggo al zo vaak fout gegaan of ze zetten het te vroeg stop of te laat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Het loopt inderdaad door wederopzegging en ik zie dat je bij KPN Digitenne een maand opzegtermijn hebt. Je moet dus eigenlijk na 1 maand bellen dat je het wil opzeggen anders halen ze de volgende maand ¤12,50 van je rekening af.
Bij mij gaat hij dan direct weg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:13 schreef streamzondernaam het volgende:
als je inlogt op mijnziggo
kan je het handmatig zelf uitzetten.
dat je volgende maand niet meer wilt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:13 schreef elby1988 het volgende:
als iemand een code heeft houd ik me ook aanbevolen..
Je moet er inderdaad 1 doorgeven maar daarna zetten ze gewoon op de andere kaarten ook EL.quote:Op zaterdag 1 september 2012 05:32 schreef Knurft-Zork4 het volgende:
Moet je ook een smartcard nummer opgeven (bij Ziggo) of werkt het op al je smartcards. Heb op het moment 4 smartcards bij Ziggo, zou wel balen zijn als het maar op eentje werkt.
quote:Meerdere smartcards?
Wanneer u een tweede of derde smartcard op hetzelfde klantnummer activeert, worden direct ook de extra pakketten van de eerste kaart op deze extra kaarten geactiveerd. U kunt dus maar liefst drie smartcards activeren zonder extra te betalen voor de extra pakketten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou ook wel een code willen, maar anders koop ik wel een krantje morgen, ook geen probleem
Ik koop hem ook niet bepaald om erin te lezen neequote:Op zaterdag 1 september 2012 09:35 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd de Telegraaf gekocht. Er even doorheen gebladerd. Blijft een kutkrant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |