Omdat je een plaatje van Koekiemonster hebt!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En waarom mag dat dan wel niet zijn?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Omdat je een plaatje van Koekiemonster hebt!!
Kijk eens op deal extreme. Veel goedkoper, ook degene die hier voor 99 verkocht wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:04 schreef lipjes het volgende:
http://www.videocamerasho(...)ullet-hd-2-lite.html
Is op zich wel een goedkope, als het nog goedkoper kan is het mooi meegenomen.
Eigenlijk heb ik het geld er heul niet voor
Al zitten zoeken, kon niks vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kijk eens op deal extreme. Veel goedkoper, ook degene die hier voor 99 verkocht worden
Nou kijk dat bedoel ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:04 schreef Mickeys het volgende:
Lol... Sorry Vin, maar moet er inderdaad wel om lachen. Maar ook wij zijn ooit 20 geweest hoor.
Paar topics terug had ik er al een gepost. Zoek eens op sports Camquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Al zitten zoeken, kon niks vinden.
Kan met die BullitHD volgens mij, kwestie van verschillende steunen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef lipjes het volgende:
Naja, ik wil afgezien dat ik een helm cam heb voor de mooie tourritten, wil ik diezelfde camera het liefste ook gewoon kunnen monteren op de motor.
Kan niks vinden daarop.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Paar topics terug had ik er al een gepost. Zoek eens op sports Cam
Hoe plak je die dan op je helm? zuignap oid?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan met die BullitHD volgens mij, kwestie van verschillende steunen.
Inderdaad en ik heb m gevonden denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Paar topics terug had ik er al een gepost. Zoek eens op sports Cam
Speciale tape is dat, 3M tape geloof ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kan niks vinden daarop.
[..]
Hoe plak je die dan op je helm? zuignap oid?
3M (dubbelzijdige) stickerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kan niks vinden daarop.
[..]
Hoe plak je die dan op je helm? zuignap oid?
Die ken wel op mijn stuur e.d. maar niet op mijn kop.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Inderdaad en ik heb m gevonden denk ik
Oke.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Speciale tape is dat, 3M tape geloof ik.
Die kan dus wel op je "kop", met die 3M tape dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Die ken wel op mijn stuur e.d. maar niet op mijn kop.
[..]
Oke.
Ja denk dat ik hem vanavond wel ff bestel, betaal ik wel ff met mijn VISA.
Krap maandje, maar wil zo graag filmen
Ja maar die zit daar heul niet bijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die kan dus wel op je "kop", met die 3M tape dus
Vraag mij sterk af of er uberhaupt ergens wel 3M tape bij zitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja maar die zit daar heul niet bij
Doe mij d'r ook maar 1 danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:14 schreef lipjes het volgende:
Ik kan trouwens ook gewoon weer bij dealextreme een O.P.Lichter doen
Neem de proef op de som, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
De vraag is of dealextreme uberhaupt nog wel een order van mij aanneemt
Had een tablet besteld, 200 dollar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Neem de proef op de som, zou ik zeggen
Wat heb je uitgevroten dan?
Gekoopt?quote:
Oh, dat heb ik ook wel eens met een eau de toilette gehad inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Had een tablet besteld, 200 dollar.
Tablet bleef te lang bij de douane liggen, dus paypal geschil om geld terug te vragen gestart.
Paar dagen later kwam de tablet binnen, maar geschil open gelaten.
Geld teruggekregen en tablet
Ja weet niet of dealextreme er nog weet van heeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook wel eens met een eau de toilette gehad inderdaad.
Duurde erg lang allemaal, pakje zou kwijt zijn, wel/niet opgestuurd, uiteindelijk heb ik gezegd dat ze hem mochten houden, geld kwam retour en pakje kwam alsnog binnen..
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:48 schreef Salatrel het volgende:
kaal idd zonder abs ook. fix die accesoires elders wel... nog goedkoper ook
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, gefeliciteerd man! Tof!![]()
Heb je hem de 16e al, of zit er levertijd op?
quote:
zoals het er naar uit ziet werk ik de 16e dus ben er met de rit niet bijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, gefeliciteerd man! Tof!![]()
Heb je hem de 16e al, of zit er levertijd op?
moet kunnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef lipjes het volgende:
Ja dat gaat hem voor mij dus niet worden.
Zelfs als ik vanuit mijn vriendin vertrek is het nog anderhalf uur rijden
Vanuit je vriendin vertrekt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef lipjes het volgende:
quote:
Ai, zonde.. Nouja, leuke fiets in ieder geval! Gauw even zelf foto's maken..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zoals het er naar uit ziet werk ik de 16e dus ben er met de rit niet bij
Eventueel kun je in Dronten overnachten als je echt mee zou willen. Heb ik in dat topic ook al ergens gepost..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef lipjes het volgende:
Waarom een afweging? Ga gewoon allebei. Ik waarschijnlijk of dat weekend van FOK! rit of de MAG rit ook nog een GS meetingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Weekend erop heb ik de MAG Protest rit, dus is sowieso een afweging
Wordt nog gezellig danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Eventueel kun je in Dronten overnachten als je echt mee zou willen. Heb ik in dat topic ook al ergens gepost..
Nodig.quote:
Dat zal mij een rotzorg zijn..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik je beter compleet negeren, en daar start ik nu mee.
Volgens mij doe je het eromquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kom weer op het goede moment even het topic binnenrollen
Ik zie nu pas jouw onderschrift hahahaha... Ik zou als antwoord groepsseks gevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kom weer op het goede moment even het topic binnenrollen
Ik ben overal waar ik moet zijnquote:
Waar een onderschrift van een cabaretier toch al niet toe kan leidenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zie nu pas jouw onderschrift hahahaha... Ik zou als antwoord groepsseks geven![]()
Maar alleen in bed? Nooit op de motor of weet ik veel waar?
Man who pulls out to fast leaves rubber behindquote:
Meer het wakende oogquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ouwe relnicht
Pfff.. ik heb geen zin meer. Heb zin om te rijden!!
Nee, heb het de laatste tijd al aardig druk, rustig weekendje is wel gewenstquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Eventueel kun je in Dronten overnachten als je echt mee zou willen. Heb ik in dat topic ook al ergens gepost..
Da's ook wat waard inderdaad..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, heb het de laatste tijd al aardig druk, rustig weekendje is wel gewenst
Post eens een filmpje als je 'm hebt, ben ook wel geïnteresseerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:29 schreef lipjes het volgende:
Ja daarom, hij is echt bedoeld voor de helm.
Als ik dan een tour heb kan ik ook de omgeving goed laten zien, rondkijken doe ik toch wel.
Zal denk ik als het meezit donderdagavond worden., vandaag bestellen, hopelijk morgen binnen (als die door de brievenbus past) en dan plak ik hem donderdag wel even bij mijn woon-werk verkeer eropquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Post eens een filmpje als je 'm hebt, ben ook wel geïnteresseerd
Heeft niet zo'n haast hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:37 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zal denk ik als het meezit donderdagavond worden., vandaag bestellen, hopelijk morgen binnen (als die door de brievenbus past) en dan plak ik hem donderdag wel even bij mijn woon-werk verkeer erop
Maakt mij niet uit, zie maar wanneer je tijd hebtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Anders gaat het waarschijnlijk pas maandag of dinsdag worden
Gezeik over iemand spotten en dat je dan "verplicht" bent iemands kenteken op een foto weg te poetsen of niet volledig te noemen in die reeks. Mijn mening is dat je dan geen MF sticker op je plaat moet plakken.quote:
Dat idd ! maar jij hebt niet MF sticker erop op deze foto iigquote:
En dat zonder te betalenquote:Geachte heer <knip>,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Videocamerashop.nl!
Uw bestelling heeft ordernummer <knip>. Houd dit nummer en deze orderbevestiging bij de hand als u contact met ons opneemt, dan kunnen we u meteen van dienst zijn.
Overzicht bestelling
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
Aantal Omschrijving Prijs Totaal
1
Rollei Bullet HD 2 lite
¤
99,00
¤
99,00
Subtotaal
¤
99,00
Totaal
¤
99,00
Uw bestelling wordt verzonden naar:
<knip>
<knip>
<knip>
Mijn stickertje zal eerdaags wel gestuurd worden, dan ben ik ook spotbaarquote:
Almere en omstreken en de 16e regio Overijssel, Soms omgeving Alkmaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef peterzx9r het volgende:
waar is iedereen van hier eigenlijk te spotten
ik van dordrecht tot overal
Geen dankquote:
Ze zitten nu in die reeks daar echt te muggenziften. Alsof je met een kentekennummer ook precies weet waar iemand woont. Lijkt mij dan voor die angsthazen maar beter dat ze ook hun computer wegdoen want stel je voor dat iemand inbreekt in je computer en jouw fotootjes van je motor van je computer afpikt en dan online gaat zetten... sjugt. Ik reageer dus maar niet meer in die reeks behalve als ik iemand spot, dan knal ik kenteken er in zijn volledigheid gewoon op. Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen dank
Oh, je zal mij het meest kunnen spotten tussen Apeldoorn en Arnhem, maar ook wel elders in NL.
Ik zag het ja. Overigens is een adres achterhalen via een IP-adres veel makkelijker dan via kenteken opzoekenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ze zitten nu in die reeks daar echt te muggenziften. Alsof je met een kentekennummer ook precies weet waar iemand woont. Lijkt mij dan voor die angsthazen maar beter dat ze ook hun computer wegdoen want stel je voor dat iemand inbreekt in je computer en jouw fotootjes van je motor van je computer afpikt en dan online gaat zetten... sjugt. Ik reageer dus maar niet meer in die reeks behalve als ik iemand spot, dan knal ik kenteken er in zijn volledigheid gewoon op. Niet mijn probleem.
Heb ook steun van een newbie Belg... vind ik leuk!
Zit vast wel iets op waar dat mee kan, maar ik heb geen idee hoe dat op de Mac moet hetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ze zitten nu in die reeks daar echt te muggenziften. Alsof je met een kentekennummer ook precies weet waar iemand woont. Lijkt mij dan voor die angsthazen maar beter dat ze ook hun computer wegdoen want stel je voor dat iemand inbreekt in je computer en jouw fotootjes van je motor van je computer afpikt en dan online gaat zetten... sjugt. Ik reageer dus maar niet meer in die reeks behalve als ik iemand spot, dan knal ik kenteken er in zijn volledigheid gewoon op. Niet mijn probleem.
Heb ook steun van een newbie Belg... vind ik leuk!
@Tank, gekeken op mijn mac, maar nee, geen paint toestanden waarmee je eventjes makkelijk wegpoetst. Ga me er ook niet meer verder in verdiepen
Klopt, voor het kenteken moet je in de RDW database kunnen. IP adres kan je wel tracen als je een beetje skills hebt..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Overigens is een adres achterhalen via een IP-adres veel makkelijker dan via kenteken opzoeken
Dude van MF zegt dat je zo een uitdraai kan krijgen, maar daar geloof ik niks van. JA daarom dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Zit vast wel iets op waar dat mee kan, maar ik heb geen idee hoe dat op de Mac moet heten
Hoeft ook niet, als die zeuren het niet willen dan plakken ze maar ducttape over hun kenteken
[..]
Klopt, voor het kenteken moet je in de RDW database kunnen. IP adres kan je wel tracen als je een beetje skills hebt..
Geloof er ook niks van, gewoon iemand die een keer via-via praatjes heeft gehoord en bang is gemaakt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dude van MF zegt dat je zo een uitdraai kan krijgen, maar daar geloof ik niks van. JA daarom dat dacht ik dus ook.
Ik heb net even uitdraai opgevraagd... woehahaha, zonder adresgegevens. Wel kan ik met mijn digid mijn kentekens nagaan en staat er inderdaad wel een adres bijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dude van MF zegt dat je zo een uitdraai kan krijgen, maar daar geloof ik niks van. JA daarom dat dacht ik dus ook.
Jouw eigen gegevens ja, als het goed is kan je ook zien welke voertuigen allemaal op jouw naam gestaan hebben tot een paar jaar terugquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb net even uitdraai opgevraagd... woehahaha, zonder adresgegevens. Wel kan ik met mijn digid mijn kentekens nagaan en staat er inderdaad wel een adres bij
Denk het ook jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:00 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Geloof er ook niks van, gewoon iemand die een keer via-via praatjes heeft gehoord en bang is gemaakt waarschijnlijk
Leek me ook logisch. Ja, das logisch als je je eigen kentekens via digi-d nagaatquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb net even uitdraai opgevraagd... woehahaha, zonder adresgegevens. Wel kan ik met mijn digid mijn kentekens nagaan en staat er inderdaad wel een adres bij
Ja dat inderdaad en daarvoor moet ik wel "beveiligd" inloggen met mijn DigiD gegevens. Echt... dat ik nu zo'n "megadiscussie" heb veroorzaaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:02 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Jouw eigen gegevens ja, als het goed is kan je ook zien welke voertuigen allemaal op jouw naam gestaan hebben tot een paar jaar terug
Daarom, daar komt echt niet iedereen zomaar bijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad en daarvoor moet ik wel "beveiligd" inloggen met mijn DigiD gegevens. Echt... dat ik nu zo'n "megadiscussie" heb veroorzaakt.. schaam me rot terwijl ik nog steeds van mening ben dat je gewoon het hele kenteken zou mogen plaatsen. Als je zo angstig ben haal je je MF sticker er maar van af.
Zag het, jij is goed bezig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef Tankiej het volgende:
Ja echt, dat gaat toch nergens over.. Zie mijn edit trouwens van mn laatste bericht daar
Haha, bijpassend inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:21 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben trots op mijn kenteken overigens... moet je wel weten dat mijn geboortedag op een 24e is geweest
Motor
Xtra
Xtra
Small
24
En dat bijpassend bij mijn kleine Kawasaki Ninja 250R op de allerlaagste stand... woeiiiiiii
Hahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
Het moet wel serieus een debiel zijn wel jij iemand een debiel vinden
Haha dat is wel grappigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:21 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben trots op mijn kenteken overigens... moet je wel weten dat mijn geboortedag op een 24e is geweest
Motor
Xtra
Xtra
Small
24
En dat bijpassend bij mijn kleine Kawasaki Ninja 250R op de allerlaagste stand... woeiiiiiii
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Haha, bijpassend inderdaad
[..]
Haha
Maar dit was ook wel heel erg.. En probeert nu opeens de andere discussie verder te laten gaan, terwijl ik daar helemaal niet aan meedeed en ook geen woord over heb gezegd daar
Lol. die is ook leukquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet mijn kenteken niet eens uit mijn hoofd![]()
/edit: Blijkbaar toch wel:
Motor
Doet
Prachtig
Racen
7 uur per dag
7 dagen in de week
ofzo
Motorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:30 schreef lipjes het volgende:
Ach, zie van mij is.
Motor
Zwabbert
60
FooT
Maak er ook wel eens, van alle letters, PaReLtje vanquote:
als ik toevallig toch vrij ben ga ik wel mee maar zoals het er naar uit ziet nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dan komtie niet naar de Newbierit
Balenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dan komtie niet naar de Newbierit
Maar gefeuli manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als ik toevallig toch vrij ben ga ik wel mee maar zoals het er naar uit ziet niet
Dan hannesen we het in etappes eropquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:51 schreef Salatrel het volgende:
rustig aan heextra zooi komt in etappes
Hmm, jammer dat ik niks nodig hebquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:53 schreef Salatrel het volgende:
vrijdag en zaterdag a.s. trouwens 15% korting op 1 product naar keuze bij louis
als je tenminste de nieuwsbrief ontvangt
ik wilde eigelijk een witte non abs maar dit stond in nederland al niet meer op de site voor 2012. in duitsland nog wel dus die verkoper heeft nog even met yamaha gebeld omdat het begin van het jaar ook gelukt was om er 1 uit duitsland naar nederland te halen omdat iemand er specifiek om vroeg. helaas is de voorraad in duitsland ook klein en waren alle witte exemplaren als uitgeleverd en gefactureerd aan dealers dus was het niet meer mogelijk om nog een witte naar nederland te krijgen. maar de matgrijze is ook mooi. ze hadden een aantal andere modellen staan in dezelfde kleur waaronder de super tenere en was ook mooiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar gefeuli manik wil zeker wel ffkes helpen met die evt. extra zooi erop te hannesen, geef dan maar een seintje.
Da's spijtig, je zou toch zeggen dat ze daar wel rekening mee houden. Ofnouja, wellicht willen ze het 'exclusief' houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wilde eigelijk een witte non abs maar dit stond in nederland al niet meer op de site voor 2012. in duitsland nog wel dus die verkoper heeft nog even met yamaha gebeld omdat het begin van het jaar ook gelukt was om er 1 uit duitsland naar nederland te halen omdat iemand er specifiek om vroeg. helaas is de voorraad in duitsland ook klein en waren alle witte exemplaren als uitgeleverd en gefactureerd aan dealers dus was het niet meer mogelijk om nog een witte naar nederland te krijgen. maar de matgrijze is ook mooi. ze hadden een aantal andere modellen staan in dezelfde kleur waaronder de super tenere en was ook mooi
Zelf ombouwen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:11 schreef Salatrel het volgende:
sowieso schijnt de ABS loze versie eruit te gaan (beetje raar aangezien die niet uit te schakelen is zoals bij BMW) maar goed...
die vent zei nog dat er sowieso een omschakeling zit bij de fabrikanten... nu is een versie zonder ABS nog een pak geld goedkoper en over een paar jaar betaal je extra voor een versie zonder ABS...
dr zit shit en alles in die motor zelf dus je kan niet simpel ff een stekkertje lostrekken om abs uit te schakelenquote:
Het fameuze concept dat je meer betaalt voor minder op je voertuigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:11 schreef Salatrel het volgende:
die vent zei nog dat er sowieso een omschakeling zit bij de fabrikanten... nu is een versie zonder ABS nog een pak geld goedkoper en over een paar jaar betaal je extra voor een versie zonder ABS...
ABS shit er dus helemaal uit slopen, moet je alleen een andere ECU hebben?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dr zit shit en alles in die motor zelf dus je kan niet simpel ff een stekkertje lostrekken om abs uit te schakelen
Klopt aangezien ABS verplicht gaat worden binnen de EU.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:11 schreef Salatrel het volgende:
sowieso schijnt de ABS loze versie eruit te gaan (beetje raar aangezien die niet uit te schakelen is zoals bij BMW) maar goed...
Wat moet jij met een busa danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:50 schreef Salatrel het volgende:
er stond vandaag trouwens ook een busa bij van wijk.... die was me vorige week niet opgevallen... heb alleen niet gecheckt van welk jaar de kleurstelling was en of die overeen kwam met bouwjaar
zijn van die ambtenaartjes die zelf ook wel motor zouden willen rijden maarja ze kennen zichzelf he.. zouden zich helemaal kapot rijdenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:49 schreef BlackLining het volgende:
Nieuw rubber
Godverdomme, wat stuurt dat weer lekker. Hoef alleen maar 'bocht' te denken en hij kantelt al in
Wat is dat trouwens voor stierenzeik met ABS verplicht?APK vind ik nog niet eens zo heel erg, maar dat gaat weer nergens over.
En waarom moet dat nou weer via de Europese Heilstaat? Kunnen landen niet meer voor zichzelf zorgen, of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat/hoeveel is de schade?quote:
Nee niet eens, maar die verwacht ik nog welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zeker geflitst afgelopen donderdag
ik zou gelijk een brief terug sturen met dat je geen foto besteld heb en zkkr niet voor deze prijsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, niet eens waarvan ik dacht dat het was
Met 30 te hard geflitst, grapje kost 240 euro
waar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, niet eens waarvan ik dacht dat het was
Met 30 te hard geflitst, grapje kost 240 euro
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef Dekatria het volgende:
Vijf keer is scheepsrecht
https://vimeo.com/48373314
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef Dekatria het volgende:
Zo lekker stukje rondje met motor gereden...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef Dekatria het volgende:
Nice filmpjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef Dekatria het volgende:
Dat ziet er goed uit..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef Dekatria het volgende:
Dat dacht ik ook al inderdaad, zonde..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:20 schreef Salatrel het volgende:
je moet eigelijk wel wat aan de windruis doen
Vond ik ook, je hoorde mijn demper te weinigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:20 schreef Salatrel het volgende:
je moet eigelijk wel wat aan de windruis doen
Ze keken wel chagerijnig, die 2..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Salatrel het volgende:
neemikey hebben we nooit echt gezien.. bovendien was dat bij Motoport in Rotterdam en dit is bij Hans van Wijk in Zoetermeer
True, maar leuke bijkomstigheid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:33 schreef Dekatria het volgende:
Windruis vind ik nooit zo'n issue, ik film immers voor de beelden en niet het geluid
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, maar leuke bijkomstigheid.
Overigens, 110 waar je 80 mag geflitst, 26 te hard na correctie. Krijg ik nu een punt op m'n rijbewijs? Nee toch?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijbewijsquote:De verkeersdelicten die zorgen voor een punt aftrek zijn de volgende:
Algemeen gevaarzettend verkeersgedrag (artikel 5 Wegenverkeerswet);
Dood of toebrengen van (zwaar) lichamelijk letsel (artikel 6 Wegenverkeerswet)
Bumperkleven ofwel onvoldoende afstand houden (artikel 19 RVV);
Overschrijdingen van de maximumsnelheid. Als je op een autosnelweg de maximumsnelheid overschrijdt met meer dan 40 km/uur en op andere wegen met meer dan 30 km/uur;
Andere overtredingen van de verkeersregels als daarbij letsel of schade is ontstaan.
volgens mij vanaf 30 pasquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Overigens, 110 waar je 80 mag geflitst, 26 te hard na correctie. Krijg ik nu een punt op m'n rijbewijs? Nee toch?
Dat ligt niet aan de windruis, maar aan jouw motorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vond ik ook, je hoorde mijn demper te weinig
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Nederland 1 nu!
Blik op de weg met motoren
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijbewijs
Ok, mooiquote:
Mijn motor is al niet stilquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de windruis, maar aan jouw motor
Heb 'm al eens gezien ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:53 schreef Tankiej het volgende:
Das een herhaling volgens de website?
Daytona is een 4 cilinderquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:52 schreef JK1982 het volgende:
Triumph Daytona!
Wat wil je, 3-cilinder met 149pk. Dat wil wel..
Edit: hij is al eens goed gepakt.. Too much info![]()
Ik heb er eens een van ¤ 300,= niet betaald en toen kreeg ik na een jaar een brief van het cjib dat de bekeuring op verzoek van de politie oid ingetrokken was..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef peterzx9r het volgende:
heb pas de mijne betaald en weer terug gehad
2e keer niet betalen is iets van 700 euro ofzo, ik betaal welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb er eens een van ¤ 300,= niet betaald en toen kreeg ik na een jaar een brief van het cjib dat de bekeuring op verzoek van de politie oid ingetrokken was..
Geerd, zit je nu alweer aan het bier?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daytona is een 4 cilindernet als de trophy, de trident 900 is wel een 3 pitter
Betekent dit dat we weer vriendjes zijn?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2e keer niet betalen is iets van 700 euro ofzo, ik betaal wel
Daytona 675, 900 en 955i zijn in ieder geval 3 cilinders, geen idee welke Daytona's nog meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daytona is een 4 cilindernet als de trophy, de trident 900 is wel een 3 pitter
Ja okequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:06 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Daytona 675, 900 en 955i zijn in ieder geval 3 cilinders, geen idee welke Daytona's nog meer
Dacht dat het over een 1200 ging ivbm met 149pkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Geerd, zit je nu alweer aan het bier?
Toelichting: de Daytona 650 misschien, maar de Daytona 955i, zoals te zien net op tv, is een driecilinder..
[..]
Betekent dit dat we weer vriendjes zijn?
Een driecylinder lijkt me best een keer lekker, vandaar dat ik ook stiekem een beetje naar zo'n 955i heb gekeken. Alleen ik weet niet, ik twijfel teveel. Ik vind het model ergens een beetje suf..quote:
Krijg je volgens mij ook alleen maar als ze je staande houden. Zelfde met rijbewijs invorderen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfde hier, 3 cilinder lijkt me wel tof. Vind een Daytona 675 er ook wel heel lekker uit zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Een driecylinder lijkt me best een keer lekker, vandaar dat ik ook stiekem een beetje naar zo'n 955i heb gekeken. Alleen ik weet niet, ik twijfel teveel. Ik vind het model ergens een beetje suf..
Aan de andere kant gaat het volgens mij wel als de brandweer..
Ohw vertel eens projectje?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef peterzx9r het volgende:
zal maar niet zeggen hoeveel de mijne nu heb en dan ben ik nog niet klaar
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Geerd, zit je nu alweer aan het bier?
Toelichting: de Daytona 650 misschien, maar de Daytona 955i, zoals te zien net op tv, is een driecilinder..
[..]
Betekent dit dat we weer vriendjes zijn?
675 is ook een héle mooie fiets inderdaad..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Zelfde hier, 3 cilinder lijkt me wel tof. Vind een Daytona 675 er ook wel heel lekker uit zien
Maar een supersport ga ik niet lekker op zitten gok ik
fox dordrecht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:24 schreef BlackLining het volgende:
Wat is dat trouwens voor iets dat voorbanden tegenwoordig allemaal een 'achterstevoren' profiel hebben, alsof de band er verkeerd om op ligt? Zag het vandaag bij de bandenboer overal. Hij zei dat het nieuw was, werkelijk nog nooit gezien..
[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af wat voor figuur dat was dat mijn band er verkeerd om op legde, maar het hoort dus schijnbaar echt zo.
Rijdt wel heerlijk trouwens, nieuw rubberHet is een Bridgestone BT023. Achter zit Michelin PR2, hopelijk kan ik het een keer zo timen dat ik ze tegelijk kan laten vervangen, mooi banden van hetzelfde type voor en achter.
Daar is ie altijd in onderhoud geweest voor ik hem kocht ja. Dat is niet de zaak waar ik hem tegenwoordig naartoe breng. Deze band heeft ie gehad bij Ligt Autobanden in Oisteriwjk.quote:
Vin, serieus, toch niet door die twee (belachelijke) flitspalen in het dorp hè? Of is het de flitspaal bij De Kar?quote:
Bij mij ook zo, inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:24 schreef BlackLining het volgende:
Wat is dat trouwens voor iets dat voorbanden tegenwoordig allemaal een 'achterstevoren' profiel hebben, alsof de band er verkeerd om op ligt? Zag het vandaag bij de bandenboer overal. Hij zei dat het nieuw was, werkelijk nog nooit gezien..
[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af wat voor figuur dat was dat mijn band er verkeerd om op legde, maar het hoort dus schijnbaar echt zo.
Niet in het dorp, net er buiten denk ik. Die in het dorp had ik bijna over het hoofd gezien, omdat er een keer een busje zo goed als tegenaan stondquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol en ik dacht goh wat is het stil na dat videotje van Sala over het verschil tussen CCD en CMOS, blijk ik op pagina 3 te zitten en jullie al weer op 11
[..]
Vin, serieus, toch niet door die twee (belachelijke) flitspalen in het dorp hè? Of is het de flitspaal bij De Kar?
Btw, kom je binnenkort nog bij Premium? Want nu kan je m'n motor spotten!
Zal 'm ff op maps opzoeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef WhiteJoker het volgende:
Hmm dan is het zeker een mobiele flitser geweest? Want naast de paal na de spoorwegovergang in Zutphen, die twee in het dorp en de paal bij De Kar zitten er volgens mij geen flitspalen.
* WhiteJoker gaat z'n donatie aan het CJIB ook maar eens betalen
Found it: http://goo.gl/maps/q1L81quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef WhiteJoker het volgende:
Hmm dan is het zeker een mobiele flitser geweest? Want naast de paal na de spoorwegovergang in Zutphen, die twee in het dorp en de paal bij De Kar zitten er volgens mij geen flitspalen.
* WhiteJoker gaat z'n donatie aan het CJIB ook maar eens betalen
Die paal heb jij gemist, serieus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Found it: http://goo.gl/maps/q1L81
Donderdagavond ben ik btw bij Premium te vinden.
Haha, ja da's die bij de spoorwegovergang in Zutphenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat Vinnie een gigantische groene paal, die vanaf tien kilometer al te zien is over het hoofd heeft gezien en nu flink mag dokkenquote:
De Kar is niet gemeente Voorst denk ik of wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:46 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Haha, ja da's die bij de spoorwegovergang in ZutphenLullig... Let je ook op dat er bij De Kar ook zo'n ding zit? klikkie, deze dus maar dan vervangen door zo'n mooie groene
Hoop dat ik hem donderdag al weer terug heb, maak er anders maar een foto van
quote:Ja ik snap er ook niks van. Naar mijn weten rem ik daar altijd heel erg voor af (60km/h ofzo) Dus misschien is het toch een mobiele flitser geweest.
Wat staat er als locatie op?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
De Kar is niet gemeente Voorst denk ik of wel.
Hmm, misschien foto maar opvragen.
Lol, die staat wel sneaky... Altijd als ik er rij rijden mensen er met 70 langs... Hij is echt groen en staat vanaf de andere kant vlak achter zo'n blauw ANWB bord. Maar dat betekend dat je vanaf Apeldoorn kwam, want de andere kant op heb jij geen kenteken...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fail, er staat gewoon een adres opZutphenseweg in Klarenbeek. Wel de Kar dus
Ik kan m niet eens vinden op Maps, alleen diegene die jij zei, maar dan zou ik van voren geflitst moeten zijn. Ik reed van Zutphen naar Apeldoorn en niet andersomquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Lol, die staat wel sneaky... Altijd als ik er rij rijden mensen er met 70 langs...
Ja, die is vervangen, de foto die je daar ziet komt uit 2009. Hij is nu groen en digitaal, zie m'n edit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan m niet eens vinden op Maps, alleen diegene die jij zei, maar dan zou ik van voren geflitst moeten zijn. Ik reed van Zutphen naar Apeldoorn en niet andersom
Collega van me heeft een gsx1000r met 198 PKK aan het wiel. Die raak zelfs ik niet kwijt op er rechte stukquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef peterzx9r het volgende:
zal maar niet zeggen hoeveel de mijne nu heb en dan ben ik nog niet klaar
Ik weet welke je bedoeld volgens mij, je kunt daar afslaan en dan ga je toch richting de VAR?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:52 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ja, die is vervangen, de foto die je daar ziet komt uit 2009. Hij is nu groen en digitaal, zie m'n edit.
Juistum! Netjes mannenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef Dekatria het volgende:
zit er niet veel vandaan 1a2pkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Collega van me heeft een gsx1000r met 198 PKK aan het wiel. Die raak zelfs ik niet kwijt op er rechte stuk
kun je daar ook al op afstuderen joh?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:46 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat Vinnie een gigantische groene paal, die vanaf tien kilometer al te zien is over het hoofd heeft gezien en nu flink mag dokken
welgemeende interesse in je afstudeeropdrachtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Is die vraag naar mij gericht of gewoon random?
alsie zn achterbrug verlengd raak je hem wel kwijt in de bochtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Collega van me heeft een gsx1000r met 198 PKK aan het wiel. Die raak zelfs ik niet kwijt op er rechte stuk
wat heb jij met die ranzege verlengde meukquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alsie zn achterbrug verlengd raak je hem wel kwijt in de bocht
Blijkt toch niet degene te zijn die ik dachtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kun je daar ook al op afstuderen joh?
Ah okquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
welgemeende interesse in je afstudeeropdracht
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:05 schreef Salatrel het volgende:
en heeft dat onderzoek wat opgeleverd?
Kan jij mooi betaald van wordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Er was eerst helemaal niks bekend over de informatiestromen, nu wel. Dat heeft ze dus sowieso al wat opgeleverd
Maar als ze de adviezen doorvoeren dan zitten ze op een besparing 2-3 ton per jaar
Inderdaad, maar het gaat ook zo inefficient op dit momentquote:
Dat zou wel mooi zijn jaquote:
Altijd mooi meegenomenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:11 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het gaat ook zo inefficient op dit moment
[..]
Dat zou wel mooi zijn ja
Nee maar, ik heb er nu al wel 2,5 week gewerkt (na afstudeerstage) en straks nog 1,5 week. Zit dus iig wel op 1 heel maandloon dat ik daarvan krijg
Als ie 'm verlengd zijn we net zo langquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alsie zn achterbrug verlengd raak je hem wel kwijt in de bocht
En dat is een?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:22 schreef peterzx9r het volgende:
maatje van mij heb een busa killer gekocht mooie machine
Ben tot de conclusie gekomen dat dit me ook nog wel eens wat lijkt...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:22 schreef peterzx9r het volgende:
maatje van mij heb een busa killer gekocht mooie machine
dat ding rijd erg goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben tot de conclusie gekomen dat dit me ook nog wel eens wat lijkt...
Ik weet alleen niet of deze compleet zwarte ook in NL geleverd is. Zwart/goud wel, maar die vind ik niet mooi..
[ afbeelding ]
Ik heb begrepen dat hij voor zo'n flinke fiets toch erg wendbaar is. En ik vind hem gewoon érg mooi..quote:
kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij voor zo'n flinke fiets toch erg wendbaar is. En ik vind hem gewoon érg mooi..
... Jij hebt die paal werkelijk kunnen missen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, het is een andere geweest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
... Jij hebt die paal werkelijk kunnen missen?Gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |