Prachtig. Dit ga ik nog een keer kijken/downloaden.quote:
Dit ^^quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:08 schreef Guard het volgende:
Mooi camerwerk, subtiele grappen (PENIS), maar je mist toch wel de interactie met slechts een presentator.
Maar toch al met al een mooi eerbetoon aan de Bondcars
Dat was de naam van het invisibility system in de transit, particular e-something (die ben ik alweer vergeten) new invisibility system oidquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:12 schreef ß het volgende:
Penis heb ik gemist. Wanneer is die grap gemaakt?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat was de naam van het invisibility system in de transit, particular e-something (die ben ik alweer vergeten) new invisibility system oid
Dit inderdaad. Dat vind ik altijd weer interessant hoe ze dingen doen (niet alleen op het gebied van auto's e.d.) in films/tv en dat het soms zo simpel is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vooral gaaf was die achtergrond informatie over hoe ze bepaalde stunts deden. Vooral dat van die kurkentrekker van die AMC was echt belachelijk
Ja ook echt!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Dat vind ik altijd weer interessant hoe ze dingen doen (niet alleen op het gebied van auto's e.d.) in films/tv en dat het soms zo simpel is.
Inderdaad jah.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:59 schreef Rainesz het volgende:
Stuk met Ben Collins was ook wel puik! Haha.
Dat item vond ik grappig en het zag er erg gaaf uit..quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat was de naam van het invisibility system in de transit, particular e-something (die ben ik alweer vergeten) new invisibility system oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |