En gebruiken als landingsvoertuigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:45 schreef JDude het volgende:
Je vergeet nog "van een skischans laten vliegen" en "door een winkelcentrum crossen".
Een "maak een Multipla nog lelijker challenge" ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
vraag me af wat het idee hierachter is
[ afbeelding ]
Tot 2 keer toe zelfsquote:
nee, idee was geloof ik om een zo veilig mogelijke auto voor oude pensionado's te makenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:49 schreef remcoP het volgende:
[..]
Een "maak een Multipla nog lelijker challenge" ofzo?
Zit nog altijd te twijfelen of ik wel of niet zal gaan..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:15 schreef Dingest het volgende:
Wij hebben gratis kaarten voor TG LiveGeen idee welke rang, waarschijnlijk wel achteraan ergens, maar toch
Voor die prijzen sla ik even over...pfff als je beetje degelijke plaatsen wil hebben betaal je 99¤quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zit nog altijd te twijfelen of ik wel of niet zal gaan..
Wij zijn drie jaar geleden gegaan, maar er was een organisatorische fout en toen we aankwamen waren onze plaatsen al bezet. Ze hebben het ter plekke weten 'op te lossen' door ons de hoogste kwaliteit tickets te geven en ons 'vooraan' te zetten op een plek die eigenlijk weinig overzicht had door een veiligheidsbarrière. Bovendien hadden we toen al de helft van de show gemistquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zit nog altijd te twijfelen of ik wel of niet zal gaan..
De Toybota bedoel je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze kunnen de Toybota / Nissank nog de Atlantische oceaan over sturen
Hij's cool!quote:
Weer met ouwe rommel door de jungle rijden! Top!quote:
ik ben nog bij de musical geweest toen ie nog in nederland draaidequote:Op zondag 20 januari 2013 21:03 schreef qu63 het volgende:
Top Gear is back! spoilers! http://www.topgear.com/uk/photos/top-gear-tv-is-back-2013-01-03
-edit-
Oeh, dit gaat nu al tof worden! http://www.topgear.com/uk(...)4b6/670x377Image.jpg Als Queen-fan kan ik dit wel waarderen
Ik heb em 3x in Londen gezien, 6x in NL en 1x in Belgiëquote:Op maandag 21 januari 2013 00:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben nog bij de musical geweest toen ie nog in nederland draaide
beetje overdreven mss, maar de grappen zijn per land ook anders natuurlijk, dus wel vetquote:Op maandag 21 januari 2013 00:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb em 3x in Londen gezien, 6x in NL en 1x in België
Nothing beats de Engels hoor..quote:Op maandag 21 januari 2013 00:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
beetje overdreven mss, maar de grappen zijn per land ook anders natuurlijk, dus wel vet
Ik was bij de premiere in NL en zat front row!quote:ook geweest toen brian may meespeelde met de band?
masterquote:Op maandag 21 januari 2013 00:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nothing beats de Engels hoor..
Ik heb alleen de kaarten voor de UK en 1x voor die in NL gekocht, de rest heb ik gewonnen of was ik er als pers
[..]
Ik was bij de premiere in NL en zat front row!
Scaramouche of Meat?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
master
ik was niet bij de premiere helaas, maar zat wel 2de rij bij de show
die hoofdrolspeler
john vooijs natuurlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 00:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Scaramouche of Meat?
Hier nog wat foto's + teksten van mijn hand over de musical:
http://musical.blog.nl/pr(...)ock-you-in-antwerpen
http://musical.blog.nl/pr(...)je-en-martin-in-wwry
http://musical.blog.nl/pr(...)ere-als-killer-queen
http://musical.blog.nl/fo(...)rproefje-in-paradiso
Ah, diequote:
vetquote:Op maandag 21 januari 2013 00:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ah, dieIk heb em ook nog mogen interviewen!
En Marjolein ook
En het liefst een diepteinterview zekerquote:
iwtbf zat in de opening, dat moet dus door Scara en Galileo gezongen wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wat ik wel erg storend vond was dat i want to break free op ten duur door die dikke dame werd gezongen
geloof dat ik dat nummer bedoel iig
weet alleen nog dat ik radio gaga wel erg mooi vond en het zo vreemd vond om boheimiam rapsody zo aan het eind te doen en daarmee eigenlijk dat lied compleet verkrachtenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
iwtbf zat in de opening, dat moet dus door Scara en Galileo gezongen worden
Ik denk dat je Play The Game bedoelde..
Ik vind het interieur ook lelijk, dus die 800.000 pounds kan ik mooi in de zak houdenquote:
Daar kan je beter naar kijken dan naar die kop van Jeremyquote:
Preciesquote:Op zondag 27 januari 2013 21:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar kan je beter naar kijken dan naar die kop van Jeremy
Dat Interieurquote:Op zondag 27 januari 2013 21:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind het interieur ook lelijk, dus die 800.000 pounds kan ik mooi in de zak houden
Dit is waar ze bij Top Gear goed in zijn; camerawerk.quote:
Wat ik me bij zoiets altijd afvraag: kennen zo'n mensen Top Gear niet, of is het wel héél erg in scene gezet? Als je Top Gear en hun humor niet kent, dan leef je toch echt wel onder een steen of niet?quote:
Natuurlijk kennen die Top Gear. Zij spelen ook gewoon hun rol.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat ik me bij zoiets altijd afvraag: kennen zo'n mensen Top Gear niet, of is het wel héél erg in scene gezet? Als je Top Gear en hun humor niet kent, dan leef je toch echt wel onder een steen of niet?
Precies, Peter Jones (die lange aan de linkerkant) zegt zelfs dat dit idee het meest verstandige is wat Jeremy ooit gehad heeft!quote:Op maandag 28 januari 2013 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Natuurlijk kennen die Top Gear. Zij spelen ook gewoon hun rol.
Had je na Top Gear de show over McRea moeten kijken!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:55 schreef Dekatria het volgende:
Ze hadden de leader vernieuwd zag ik. Dat item met die Bentley verraste me - was tof om even een kijkje in de rallysport te krijgen, met die pacenotes uitleg
Aaaaand it's gonequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |