quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:26 schreef Marjolijntje het volgende:
MeNicole, Faye draagt heel vaak jurkjes met leggingtjes, ik vind het superleuk staan! Opkruipen vind ik wel mee vallen
En qua werken, ik vind het knap hoor, al die dames die zo 'veel' werken. Ik ga straks 3 dagen werken en zie daar nu eigenlijk al tegenop. Maar misschien ook omdat ik helemaal geen zin meer heb om bij dat bedrijf aan de slag te gaan.
Hier alweer een nacht doorgeslapen!Nog even en we gaan er echt aan wennen
M'n vriend en Faye liggen allebei nog te slapen. Ik ben er maar uit gegaan omdat ze ook allebei lagen te draaien
Gisteren wel weer een rotdag qua krampen en een enorme poepluier. Hopelijk heeft het haar opgelucht en gaat het vandaag beter..
In mijn functie is het ook niet wenselijk dat ik minder dan 32 uur zou gaan werken. Maar met ouderschapsverlof ga ik straks de ene week 4 dagen werken en de andere 3. Ik zie er best tegenop, 4 dagen. Mijn werk is voorlopig nog leuk en sowieso is er weinig anders te vinden in mijn werkveld (en dan een vast contract krijgen), dus nu switchen is gewoon geen goed idee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Precies dat... Je mist te veel.. Als ik naar 32 terug ga is dat in januari, dan is de eerste periode ouderschapsverlof afgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bleie dat is natuurlijk ook een optie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:41 schreef Bleie het volgende:
Tinu: mijn peuter heeft ook weleens mm gedronken (van Pietje, uit een flesje), vond ze heerlijk! Dus als hij een keer zijn fles niet leegdronk (wat zelden gebeurde), dan kreeg zij het restje. Hoefde ik dat niet weg te gooien.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:03 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn baby lag om 20.30 uur in bed te slapen.Het is dat mijn peuter er nog tig keer uitkwam, maar om 21 uur was het stil. Zo fijn, nog mooier als dat nou elke avond kon. Ik heb gewoon nog bijna een uur gewerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed idee, dankjewel
Ja precies dat dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:40 schreef PureEvil het volgende:
@ Tinu, dat met de armen wapperen doet Cristel ook. Dan ligt ze op dr buik/borst en armen en benen omhoog. Beetje 'I believe i can fly' idee
Wij moeten vrijdag ook naar de kinderarts. Volgens mij krijgt ze nog een keer prikjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:59 schreef Zoë23 het volgende:
tinu
wat lief
de volgende keer cb is 4okt, maar niet voor prikjes oid maar gewoon om te kijken hoe het gaat.
nu ben ik er niet zo blij mee omdat het voor mij echt een gedoe is om er te komen, maar misschien gaat het tegen die tijd wel beter.
PE prikjes..
Stats van vandaag;
vannacht om de 3uren wakker.. 1x hielp opnieuw instoppen en de andere keren de borst.
bij het cb alles goed,
67 cm en 6995gram
ze is onwijs moe maar wil niet slapen en ook geen borst meer.. dus ze ligt te draaien in de box..Wat betreft je spoiler... ik kan je de gouden tip niet geven. Heb wel een kat die het ook soms doet, al ver voordat de kleine er was. Het enige wat ik doe, is als ik niet in de buurt ben om in te grijpen ze alleen op plekken te laten komen waar ze geen kwaad kunnen. Dus niet in de woonkamer, en de slaapkamers zijn sowieso verboden terrein. Het is iets wat supervervelend is, en ik vind het natuurlijk ook vies, maar zou ze ook niet weg doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In jouw geval is het natuurlijk nog vervelender omdat je bekken en je lijf nog zo tegenwerkt.
Sterkte ermee!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xanteh
klinkt soepel, ik zei dus van; het is toch niet verplicht? ze heeft de prikjes nu al gehad (die ook niet verplicht zijn natuurlijk) en voor mij is het niet makkelijk om daar te komen.
Zegt ze; ja het is wel de bedoeling dat je komt.
S huilde dus ja een discussie is dan niet echt het moment.. dus heb gezegt plan maar een datum, en dan regel ik het wel met het hoofdkantoor.
gelijk van het gezeur af.
tinu
ik hoop goed, vast indrukwekkend als zijn kleine broertje prikjes krijgt.
PE
haha een meisjes-piemel
ik zag een baby;tje met een navelbreukdat leek echt zielig!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:26 schreef Zoë23 het volgende:
kattengedoeWaarom ga je nou niet gewoon met hem naar de dierenarts om te laten checken? Misschien heeft ie wel een blaasontsteking en dan ga jij water naar z'n kop gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xanteh
klinkt soepel, ik zei dus van; het is toch niet verplicht? ze heeft de prikjes nu al gehad (die ook niet verplicht zijn natuurlijk) en voor mij is het niet makkelijk om daar te komen.
Zegt ze; ja het is wel de bedoeling dat je komt.
S huilde dus ja een discussie is dan niet echt het moment.. dus heb gezegt plan maar een datum, en dan regel ik het wel met het hoofdkantoor.
gelijk van het gezeur af.
tinu
ik hoop goed, vast indrukwekkend als zijn kleine broertje prikjes krijgt.
PE
haha een meisjes-piemel
ik zag een baby;tje met een navelbreukdat leek echt zielig!
![]()
Ja, en? Dat het geen F&F is betekent nog niet dat ik niet mijn mening/advies mag geven. Ik neem aan dat Zoe liever een permanente oplossing heeft en die draag ik haar mogelijk aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oognip het is nou eenmaal geen f&f. Katten in andermans tuin laten schijten is gezien de bak afwezigheid bij meerderen ook al geen probleem.
Als men echt advies wilde zochten ze f&f wel op.
Zo offtopic dat ze er zelf over begintquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou het is off topic en ook een beetje aan dovemansoren gericht denk ik
Nee het leest kut al dat off topic geneuzel als je over baby's wilt lezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:42 schreef PureEvil het volgende:
DML, moet je ongesteld worden ofzo
*boks*quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:41 schreef Zoë23 het volgende:
Ontopic dan maar![]()
S slaapt eindelijksinds 11uur bezig.. gelukkig is er geen max aan bv
Het was gelukkig geen probleem om wat later te komen. Hij wordt idd makkelijk wakker overdag, dan slaapt hij heel licht. Standaard huilt hij ook even na een uurtje. Soms lukt het daarna helemaal niet meer om in slaap te komen, maar soms slaapt hij ook gewoon weer door daarna.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, ik heb nooit overwogen o m niet naar het cb te gaan. Ik weet wel dat je niet hoeft te gaan. Alleen ben ik er nog niet over uit of het dan wel mogelijk is dat je kind de prikjes krijgt. Ik hoorde namelijk van vrienden, die het bij het cb hebben nagevraagd, dat het niet kan. Maar hoorde ook weleens stemmen dat je die bij je huisarts kunt halen. Maar afspraak is pas over 1,5 maand. Tegen die tijd voel je je vast beter.
Phaidra, slaapt hij in zijn bedje? Zou hij wakker worden als je hem over legd in de kinderwagen of MC? Anders idd liever na zijn slaapje de deur uit als het kan.
Fijn Phaidra! Oh ja ik herinner me nog aan hetzelfde verhaal bij J. Eerste kindjes hoor, bij een tweede heb je daar vaak al minder last van. Die went er gewoon vanaf het begin meer aan om bij lawaai te slapen, die grote broer of zus makenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het was gelukkig geen probleem om wat later te komen. Hij wordt idd makkelijk wakker overdag, dan slaapt hij heel licht. Standaard huilt hij ook even na een uurtje. Soms lukt het daarna helemaal niet meer om in slaap te komen, maar soms slaapt hij ook gewoon weer door daarna.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:23 schreef bitterend het volgende:
Omg Anouk! wat doe je!
Mijn baby heeft plakpoep! echt sinds de vaste voeding plakt het enorm en liggen over stukjes ik moet ze schrobbenen terwijl ik dat doe probeert ze de billendoekjes te pakken met haar handen en al in de poep
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef Susie het volgende:
En inderdaad! Papier! Ik heb geen tijdschrift meer over mijn krantenbak!
Achquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:35 schreef Phaidra het volgende:
Hahaha, wat een streken
En toch kijk ik uit naar die tijd.
Meneer viel rond acht uur, na 1,5-2 uur clusteren, eindelijk in slaap. Hij zat zichzelf zo in de weg vandaag. Morgen hopelijk een betere dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |