quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:26 schreef Marjolijntje het volgende:
MeNicole, Faye draagt heel vaak jurkjes met leggingtjes, ik vind het superleuk staan! Opkruipen vind ik wel mee vallen
En qua werken, ik vind het knap hoor, al die dames die zo 'veel' werken. Ik ga straks 3 dagen werken en zie daar nu eigenlijk al tegenop. Maar misschien ook omdat ik helemaal geen zin meer heb om bij dat bedrijf aan de slag te gaan.
Hier alweer een nacht doorgeslapen!Nog even en we gaan er echt aan wennen
M'n vriend en Faye liggen allebei nog te slapen. Ik ben er maar uit gegaan omdat ze ook allebei lagen te draaien
Gisteren wel weer een rotdag qua krampen en een enorme poepluier. Hopelijk heeft het haar opgelucht en gaat het vandaag beter..
In mijn functie is het ook niet wenselijk dat ik minder dan 32 uur zou gaan werken. Maar met ouderschapsverlof ga ik straks de ene week 4 dagen werken en de andere 3. Ik zie er best tegenop, 4 dagen. Mijn werk is voorlopig nog leuk en sowieso is er weinig anders te vinden in mijn werkveld (en dan een vast contract krijgen), dus nu switchen is gewoon geen goed idee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Precies dat... Je mist te veel.. Als ik naar 32 terug ga is dat in januari, dan is de eerste periode ouderschapsverlof afgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bleie dat is natuurlijk ook een optie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:41 schreef Bleie het volgende:
Tinu: mijn peuter heeft ook weleens mm gedronken (van Pietje, uit een flesje), vond ze heerlijk! Dus als hij een keer zijn fles niet leegdronk (wat zelden gebeurde), dan kreeg zij het restje. Hoefde ik dat niet weg te gooien.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:03 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn baby lag om 20.30 uur in bed te slapen.Het is dat mijn peuter er nog tig keer uitkwam, maar om 21 uur was het stil. Zo fijn, nog mooier als dat nou elke avond kon. Ik heb gewoon nog bijna een uur gewerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed idee, dankjewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |