Ze hebben bij Zeeko een low-end seriequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:45 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Eerst hier even mee kiten, waterstart maken en een aantal uur varen, dan mijn quiver maar uitbreiden met een grotere kite voor rustigere dagen, het liefst ook een Zeeko die op dezelfde bar past.
Verwacht wel wat kilo af te vallen, maar dat zullen er hooguit 6 zijn met mijn lengte van 1.90M
Zal ook aan de breedte liggen en de rocker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:50 schreef So_Surreal het volgende:
Heb ook wel een groot board van 138, zal dat iets helpen ?
Ik ga nog eens een waveboard halen. Ik vind het stiekem toch wel erg gaaf om in de golven te spelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:19 schreef NoComment het volgende:
Net terug van het kiten (okok, ook al een half uur onder de douche gestaan om alle spullen weer zout en zandvrij te krijgen) maar holy fúck wat een wind stond erMet m'n 9m2 heb ik al niet vaak gehad dat ik em moest depoweren, maar ben nu voor het eerst met m'n 7m2 het water op geweest en met de volledige power kon ik em dus niet houden
![]()
Het was ook niet voor mietjes vandaag, want behalve de harde wind was die ook nog eens behoorlijk vlagerig en er zaten soms golven tussen dat ging helemaal nergens meer over![]()
Nu nog maar ff naar de AH rennen voor een bliepmaaltijd, want daar had ik gisteren natuurlijk weer net niet aan gedacht..
Bij mij ook hetzelfde, ook vrij genomen en gewoon niksquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:33 schreef RRD_kiter het volgende:
pfff, gisterenavond zag het er nog ok uit, maar de voorspelling van vanochtend is gewoon crap! jammer dat ik hiervoor een vrije dag genomen heb...
wordt dus weer zoiets:
[ afbeelding ]
Wat zegt hij over Noord-Hollandquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:58 schreef Faxie het volgende:
SurfABC heeft het over 20 knopen in Zeeland zondag eind van de middag.
Nu is daar op alle andere sites niks over te vinden nog, maar die kerel van surfABC heeft wel vaak gelijk...
Daar is het niet veel....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:32 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat zegt hij over Noord-Holland?
check hoe de lijnen vastgemaakt zijn (door de kaart designer, neem ik aan)...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:19 schreef Faxie het volgende:
Is dat nou een 3lijner uit het jaar 0?
Dit weekend windWaarschijnlijk naar Brouwersdam, daar is een evenement
Zeeko Notus 12 + 10M (2012)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:49 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
chill! zal het gemist hebben maar wat ga je halen?
Weeg 95kg, wil er daarna nog een grotere bij kopen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:14 schreef RRD_kiter het volgende:
Bah, maar dan ben je inderdaad goed voorzien! waarom kies je eigenlijk die 2 maten? liggen wel heel dicht bij elkaar
Ah tuurlijk, de kite zit verkeerd omquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:46 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
check hoe de lijnen vastgemaakt zijn (door de kaart designer, neem ik aan)...
lijkt me niet goed om je uptime aan te geven, eerder down time.
van het weekend is er inderdaad man of the dam, maatje van me doet mee.
denk dat ik of ga kijken of naar ijmuiden of zo rij om zelf het water op te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |