Klinkt toch als een stuurfout dan...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:11 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee het kwam wel door mij, hij stond meestal mooi recht in de constance wind...
Ja daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klinkt toch als een stuurfout dan...
Ze douwen sowieso eerst een trainerkite in je handen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor
Zit er aan te denken om morgen zelf zo'n vlieger vor 15 euro te kopen.
Dan kan ik misschien nog wat oefenen.
Zou zonde zijn als ik de eerste 3 uur alleen maar ga oefenen met vliegeren denk ik...
Oke veel plezierquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:34 schreef So_Surreal het volgende:
Ja 3 uur. Heb de kite onder controle en kan up en downwind bodydraggen en landen en launchen en self rescue.
Zaterdag de laatste 3 uur les, dan hopelijk leren waterstarten
Soulshop, de webshop van Access kiteboard magazine/Soul media heeft die DVD's onder andere. Kost iets van 20-25 euro. Heb zelfs de intermediate vol. 1 eens gekocht en er veel van geleerdquote:Op woensdag 26 september 2012 17:14 schreef So_Surreal het volgende:
Net de intro van de Progression Kitesurf Beginner dvd gekekenziet er tof uit.
Andere die deze dvd ook hebben gezien, die mij kunnen vertellen waar ik deze kan kopen of downloaden ?
Wat bedoel je precies met omslachtig systeemquote:Op woensdag 10 oktober 2012 05:20 schreef Faxie het volgende:
Vernuftig, maar omslachtig systeem als je het mij vraagt. Ze onderscheiden zich er wel mee
De safety lijkt me prima. Gewoon een standaard push-away safety. Ik weet niet hoe het binnenste mechanisme is, maar de meeste zijn tegenwoordig niet echt gevoelig meer voor zand. Die van Cabrinha daarentegen bijvoorbeeld lijkt me wel gevoelig met al die hefboompjes en pinnetjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:17 schreef So_Surreal het volgende:
Maar hoe is een andere safety anders in zijn werking dan ?
Had met les een kite + bar van core.
Dat was gewoon kwestie van de knop van je afduwen, zo te zien lijkt het hier niet anders te zijn.
Sowieso ben ik geen fan van 2 handvatjes. Altijd een klein risico dat je de verkeerde aantrekt. Doe mij maar een clamcleat. Trekken=depower, meer hoef je niet te weten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:44 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met omslachtig systeem?
Ik doelde meer op die soort tunnel waar de lijn als hij los is doorheen moet schieten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:17 schreef So_Surreal het volgende:
Dat was gewoon kwestie van de knop van je afduwen, zo te zien lijkt het hier niet anders te zijn.
Op m'n Bandit heb ik ook pull (met klittenbandquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:29 schreef StM het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die soort tunnel waar de lijn als hij los is doorheen moet schieten.
@Fax: Ik kan uit ervaring zeggen dat als je niet de push gewent bent de pull niks moeilijker is. Ik heb met lessen de laatste keer het in de praktijk mogen oefenen omdat het mis ging
Ja wel een tikkie erger nog jaquote:
Zeeko's zijn wel goede kites in ieder gevalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:06 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben benieuwd, heb nu 3 dagen gewerkt en moet er nu nóg 9 achter elkaar.
Ga de spullen denk ik het weekend van de 27e pas ophalen denk ik.
Het is wel helemaal in Groningen, maar maak er dan direct een leuk dagje weg van samen met mijn vriendin.
Gaat toch om een hoop geld, dus laat het liever niet opsturen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |