Check!quote:Op zondag 16 september 2012 20:51 schreef StM het volgende:
Een tip: Neem geen les voordat je ook financieel de ruimte hebt om spullen te kopenWss zit je 's avonds na je eerste les al te kijken.
Dat gaat een weekje windguru'en worden denk ik hahaquote:Op zondag 23 september 2012 21:09 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ga zaterdag voor het eerst kiten3 uur les.
Is er al iets bekend over de weervoorspellingen ?
Die andere gasten konden het allemaal wel goedquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:09 schreef StM het volgende:
Ik denk dat dat eerder een kwaaltje van die vlieger isIn de lucht houden is echt niet lastig, het is veel lastiger om de vlieger heel precies te bewegen maar grofweg heen en weer laten gaan kan je binnen een paar minuten.
Ach boeit niet, het gaat erom dat je 'm precies kan sturen, bepaalde manoeuvres kan maken en stabiel kan houden op 1 plek.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die andere gasten konden het allemaal wel goed
Die lieten hem ook wel eens vallen, maar lang niet zo vaak als ik helaas...
Niet met een kite doen waarmee je wilt gaan kitesurfen, dan lig je een paar honderd meter verderop namelijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef So_Surreal het volgende:
Of hij maakte 3 loopings en crashte dan.
Ja daar leek het wel op ja, als hij eenmaal zijn duik inzetten kon ik d'r niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:38 schreef Faxie het volgende:
Het zou kunnen dat je te ver doortrekt aan 1 kant en de kite dan z'n profiel helemaal verliest. Dat wilt nog wel eens gebeuren met die matrasjes, dan vouwen ze onderhand dubbel.
Hm vaag... wellicht hingen de lijnen slap waardoor je input teniet gedaan werd?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:00 schreef So_Surreal het volgende:
Nja hij viel niet als een propje naar beneden, maar hij scheerde echt naar beneden
Maar we gaan het zien zaterdag of zondag
Nee het kwam wel door mij, hij stond meestal mooi recht in de constance wind...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm vaag... wellicht hingen de lijnen slap waardoor je input teniet gedaan werd?
Nouja vergeten, als je maar weet hoe je moet sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |