Er is een reden dat ik sceptisch ben, namelijk dat mijn tweede niks tekort is gekomen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, er is (nog) geen consensus over. En 'wordt in verband gebracht met' en 'verhoogd risico op' klinkt natuurlijk ook wat vaag. Toch vind ik de argumentatie wel plausibel. De moeder kan de nieuwe foetus nog niet voldoende voedingsstoffen bieden omdat haar reserves nog niet op peil zijn gekomen. Het sterkt mij wel in mijn persoonlijke gedachte dat een interval van 6-12 maanden niet optimaal is. Voor mij. Maar goed, dat 'probleem' heeft zich in onze situatie al opgelost
Nou ja, daarom is het ook wel weer fijn om dat achter de rug te hebben. Het zou mij bijvoorbeeld wel zwaar vallen om nu nog - nu ik weer fit en energiek ben en eindelijk weer eens helder na kan denken - een zwangerschap in te gaan en dat allemaal weer kwijt te raken voor langere tijd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:11 schreef Juud79 het volgende:
Ik vond eigenlijk dat ik na ongeveer 12 maanden pas weer helemaal fit was en mezelf. Zowel lichamelijk, als ook mentaal. Zo'n zwangerschap, bevalling, KS en de hormonen in de maanden daarna door de BV, ik vind dat allemaal nogal wat.
Dit kan ook heel snel gaan hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:08 schreef Mineola het volgende:
Voor we voor een tweede gaan (want die wens is er in elk geval wel) wil ik graag een evenwicht gevonden hebben waarin we met zn drieen goed functioneren, dat alles op orde is en lekker loopt, en dat ik me zelfverzekerd genoeg voel dat het met twee ook prima zal gaan lopen.
Oh dat geloof ik direct! Ik ben nu alleen een beetje in de 'waarom-wilde-ik-ook-alweer-een-kind-mijn-leven-was-al-heel-leuk'-fase waarin ik alleen de beren op de weg ziequote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef Kyara het volgende:
Nou ik heb genoeg reserves voor 2 dus ze mogen hun gang gaan.
[..]
Dit kan ook heel snel gaan hoor.Ik voelde me na een maand of 4 als weer als vanouds en we hebben met z'n drietjes al een hele tijd een balans gevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |