quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:14 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb ook een te lange wish-list.
Alleen al aan horloges staat er 40.000 euro op het programma.
Dat is wel bijzonder; de meeste mensen die ik ken en die om herenkleding geven, houden ook van horloges en andere typische dandy-accessoiresquote:
HORLOGES!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder; de meeste mensen die ik ken en die om herenkleding geven, houden ook van horloges en andere typische dandy-accessoires.
Ik heb er gewoon niets mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder; de meeste mensen die ik ken en die om herenkleding geven, houden ook van horloges en andere typische dandy-accessoires.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word gek![]()
Slaap lekker allemaal.
Serieusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:16 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
HORLOGES!!![]()
![]()
Ik heb er een stuk of 10..
Haha, nou, gelukkig maar, want dat kost al helemaal een hoop geldquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niets mee.
Ik draag in het dagelijks leven ook niets.
Ik heb ergens één swatch liggen voor die ene dag per jaar dat ik wel wat wil, maar dan is het ook op.
En dat is ook absoluut niet groot zodat het vooral niet opvalt.
Ik weet hoe duur het kan worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, nou, gelukkig maar, want dat kost al helemaal een hoop geld.
Nou, op jouw leeftijd 10 horloges hebben, dat kost al snel een hoopquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:17 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha niet zoveel bijzonders.. Esprit, Fossil etc..
Klopt.. Ojaa, heb ook Diesel nog trouwens.. 2 stuks en ook 2 van Adidas.. Maargoed.. Mijn moeder heeft ook wel eens wat voor me gekocht..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, op jouw leeftijd 10 horloges hebben, dat kost al snel een hoop.
Ik heb (nog) niets met auto's. Ben thuis altijd wel verwend geweest met auto's, maar heb nu even genoeg aan het OV. Motors ga ik denk ik nooit aan beginnen, paar nare ervaringen mee in de familiesfeer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet hoe duur het kan worden.
Dat geld geef ik liever aan auto's uit.
Ik heb afgelopen juli de grootste aankoop gedaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:19 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Klopt.. Ojaa, heb ook Diesel nog trouwens.. 2 stuks en ook 2 van Adidas.. Maargoed.. Mijn moeder heeft ook wel eens wat voor me gekocht..
Ik heb nu al een aardig rijtje wat ik wel voor de deur zou willen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niets met auto's. Ben thuis altijd wel verwend geweest met auto's, maar heb nu even genoeg aan het OV. Motors ga ik denk ik nooit aan beginnen, paar nare ervaringen mee in de familiesfeer.
WAUWW! Zo'n een wilde ik altijd al hebben!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen juli de grootste aankoop gedaan.
Een IWC Portofino.
Ik zag een prijs. Mozeskriebel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen juli de grootste aankoop gedaan.
Een IWC Portofino.
Bij mijn grootvader ook, die heeft de liefde voor auto's wel proberen over te brengen, maar ik blijf het verschrikkelijk dure dingen vinden, die al minder waard worden als je de showroom uit rijdtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nu al een aardig rijtje wat ik wel voor de deur zou willen.
Auto's zijn altijd al mijn ding geweest, van kinds af aan.
Ergens is het van de zotte. Je kan er 5 - 6 maatpakken van kopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag een prijs. Mozeskriebel.![]()
Wel een stijlvol klokje.
O, maar het soort auto's wat ik wil word meer geld waard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij mijn grootvader ook, die heeft de liefde voor auto's wel proberen over te brengen, maar ik blijf het verschrikkelijk dure dingen vinden, die al minder waard worden als je de showroom uit rijdt.
Leuk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:19 schreef Fera het volgende:
Net speurtocht in het bos gehad, was superleuk!er is al 1 iemand gestopt met de opleiding, tijdens kamp.
Een RS6, leuk dingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
O, maar het soort auto's wat ik wil word meer geld waard.
Enige huidige wat ik wel zou willen is een Audi RS6, en als je dat kan betalen is de afschrijving jamemr maar helaas.
O, maar dat soort auto's zijn ook zo gebouwd dat in één keer (op het tanken na.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een RS6, leuk ding.
Ik ben denk ik meer de comfort-gerichte chauffeur en je bent uiteindelijk een fiscale melkkoe met zo'n ding.
Ja, jij maakt denk ik echt veel kilometers. Als ik 7500 km/jaar rij, is het veel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:27 schreef JJH het volgende:
[..]
O, maar dat soort auto's zijn ook zo gebouwd dat in één keer (op het tanken na.) naar de Rivieara tuft
Dat rijd ik alleen prive al op mijn elvendertigst.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, jij maakt denk ik echt veel kilometers. Als ik 7500 km/jaar rij, is het veel.
Ik heb een korte tijd gehad dat ik 400 km per week zakelijk reed; ik moet je zeggen, ik was kapot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat rijd ik alleen prive al op mijn elvendertigst.
Ik denk, dat als ik prive en zakelijk bij elkaar optel dat ik aan de 80K+ zit.
Trusten!quote:
En dan rijd ik ook nog eens ruim meer dan de helft in de stad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb een korte tijd gehad dat ik 400 km per week zakelijk reed; ik moet je zeggen, ik was kapot.
Terwijl met de auto op wintersport of naar Parijs, dat is geen probleem, daar tuf ik aardig bij door.
Die twijfelde al langer, ik had n tijdje met m gepraat. Ach, beter dat hij er nu achter komt. Was wel een aardige gozer.quote:
Beter nu dan over een langere tijd inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Die twijfelde al langer, ik had n tijdje met m gepraat. Ach, beter dat hij er nu achter komt. Was wel een aardige gozer.
Dat je schoenen weg kan gooien trouwens.quote:
ik moet het tegenwoordig van mezelf.. eerst weggooien dan kopen.. en omdat ik wil kopen moet ik wel weggooien.. ook exact de reden dat ik schoenen van 20 euro ofzo koop dan is het niet zo ergquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat je schoenen weg kan gooien trouwens.ik heb daar echt de grootste problemen mee. Maar goed, ik ga vanmiddag ook maar shoppen, dan voel ik me misschien beter.
Hij is verdwaald!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zie steeds een ladder voorbij wandelen..
dan denk ik..oke goedemorgen ladder en meneer die erbij hoort..
wat ik dan niet snap.. is waarom die ladder 4 x voorbij loopt..
kies een plek waar je wil staan, pak je ladder en loop erheen..
daarvoor hoef je niet 4 x heen en weer te lopen zodat mensen de net wakker zijn denken wtf wandelende ladders
( ik zit op 2 hoog)
die ladder wil graag knuffelen met de muren zodat de meneer die erbij hoort kan gaan schilderen.. nu zag ik ze dus 4 x voorbij wandelen om een goed plekje te zoeken.. en vervolgens zijn ze geloof ik koffie gaan drinkenquote:
Ah zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet het tegenwoordig van mezelf.. eerst weggooien dan kopen.. en omdat ik wil kopen moet ik wel weggooien.. ook exact de reden dat ik schoenen van 20 euro ofzo koop dan is het niet zo erg
OLE!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nog 1 dagje en dan 3 dagen vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjippiejjjjjjjjj
Goed idee jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat je schoenen weg kan gooien trouwens.ik heb daar echt de grootste problemen mee. Maar goed, ik ga vanmiddag ook maar shoppen, dan voel ik me misschien beter.
Muntje opgooien!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Make up of make up Loos...damn het leven van een vrouw kan zwaar zijn
Tjsa.... dat is helaas de natuur.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ouders die hun kinderen mishandelen.. opsluiten in een kast en een afrikabuikje van ondervoeding geven.. seksueel misbruiken en compleet kapot maken..
waarom kunnen zulke mensen ouders worden
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ouders die hun kinderen mishandelen.. opsluiten in een kast en een afrikabuikje van ondervoeding geven.. seksueel misbruiken en compleet kapot maken..
waarom kunnen zulke mensen ouders worden
Moet ik ook nog ff doen vanmiddagquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stemwijzer net gedaan ...
partij van de toekomst
pvda
pvv
dussssssss
toch blijft het raar.. dat iedereen eigenlijk zomaar die gigantische verantwoordelijkheid kan krijgen zonder van te voren een test of hij/zij het wel kan..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:58 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Tjsa.... dat is helaas de natuur.
Dat is ook de reden waarom wij met zijn allen hier nu rond lopen.
Ik zat:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stemwijzer net gedaan ...
partij van de toekomst
pvda
pvv
dussssssss
vvd stond bij mij halverwege.. en toch stem ik op vvdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:09 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zat:
VVD
D66
PVV
Libertarische Partij
Tsja.... Ik denk niet of ze in de pre-historie wisten wat een test was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch blijft het raar.. dat iedereen eigenlijk zomaar die gigantische verantwoordelijkheid kan krijgen zonder van te voren een test of hij/zij het wel kan..
Waarom gaat iedereen shoppen, ik wil ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh straks hakken kopennu al zin in.. naaldhakken of gewone hakken dat wordt nog kiezen
Ik ga niet shoppen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen shoppen, ik wil ook
Jij gaat geen kleding kopen als je het nodig hebt of als het oud is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:18 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ga niet shoppen.
Ik hoef dat ook niet van mezelf.
Ja, tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat geen kleding kopen als je het nodig hebt of als het oud is?
Verklaard een hoopquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk wel.
Maar voorlopig hoef ik dat niet te doen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik shop meestap kort, loop een winkel in, kijk, trekt iets mijn aandacht ga ik goed kijken en anders keer ik om. Ben de meeste tijd kwijt met koffie drinken tussendoor
Dat lijkt me ook wel grappig om te zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:34 schreef Fera het volgende:
Net Zumba gedaan met 130 man, was wel lachen. Vooral de mannen een poging zien doen tot heupdraaien.
Gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je gaat naar 1 winkel?
[..]
Alweer niet om half 9 wakker
Tja, je kan niet altijd geluk hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op.
Morgen wel vroeg, paar afspraken staan.
En volgende week ook de hele week vroeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, je kan niet altijd geluk hebben natuurlijk
Dan moet je er nu van genieten jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:58 schreef JJH het volgende:
[..]
En volgende week ook de hele week vroeg.
Dat snap ik dus niet echt he. Ook allerlei lui op telegraaf.nl, PVV helemaal onderaan en dan toch PVV stemmen. Misschien is dat een moment om het verkiezingsprogramma door te lezen om te controleren waarom diegene zo laag komen te staan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vvd stond bij mij halverwege.. en toch stem ik op vvd
Ik ga een weekje als vrijwilliger met de zonnebloem mee, dus ik ga zelfs degene zijn die het ontbijt maakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je er nu van genieten ja
In mijn vakantie moest ik ook om 7 uur op staan, want 8 uur ontbijt en om 10 uur uitchecken
Leugens, shoppen is nooit leuk, met een vrouw al helemaal niet. 30 winkels in, van alles passen en vervolgens terug naar de eerste winkel om daar het eerst gepaste kledingstuk te kopen. EFFICIËNTIE!!! LEARN IT! DAMNIT!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat geen kleding kopen als je het nodig hebt of als het oud is?
Overigens is samen met een vrouw shoppen leuker dan met mannen of alleen
Protest stem he.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet echt he. Ook allerlei lui op telegraaf.nl, PVV helemaal onderaan en dan toch PVV stemmen. Misschien is dat een moment om het verkiezingsprogramma door te lezen om te controleren waarom diegene zo laag komen te staan.
Bij mij is het winkel in, broek passen, broek kopen, winkel uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leugens, shoppen is nooit leuk, met een vrouw al helemaal niet. 30 winkels in, van alles passen en vervolgens terug naar de eerste winkel om daar het eerst gepaste kledingstuk te kopen. EFFICIËNTIE!!! LEARN IT! DAMNIT!
ja ik hou niet van alle winkels afsjouwenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je gaat naar 1 winkel?
[..]
Alweer niet om half 9 wakker
Wat serieus? Paar weken terug hebben m'n ouders daar een tocht mee gemaaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga een weekje als vrijwilliger met de zonnebloem mee, dus ik ga zelfs degene zijn die het ontbijt maakt.
Blijkbaar heb jij andere ervaringen ermeequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leugens, shoppen is nooit leuk, met een vrouw al helemaal niet. 30 winkels in, van alles passen en vervolgens terug naar de eerste winkel om daar het eerst gepaste kledingstuk te kopen. EFFICIËNTIE!!! LEARN IT! DAMNIT!
Ok, maar 1 winkel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik hou niet van alle winkels afsjouwen
Ik heb al met minstens 6 vrouwen regelmatig geshopped, elke keer dezelfde ellende.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat serieus? Paar weken terug hebben m'n ouders daar een tocht mee gemaakt
En voorheen (inmiddels al minimaal 5 jaar terug) ging mijn stiefpa altijd mee als vrijwilliger
[..]
Blijkbaar heb jij andere ervaringen ermeeTref je niet de goeie vrouwen xD
jij weet hoe ik shopquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij is het winkel in, broek passen, broek kopen, winkel uit.
Rest van de middag terras.
Ik heb precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al met minstens 6 vrouwen regelmatig geshopped, elke keer dezelfde ellende.
Ja, mijn moeder vrijwillegert er al jaren, mijn zus is ook al een paar keer meegeweest en die zijn allebei zo positief. Ik moet dat ook een keertje doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat serieus? Paar weken terug hebben m'n ouders daar een tocht mee gemaakt
En voorheen (inmiddels al minimaal 5 jaar terug) ging mijn stiefpa altijd mee als vrijwilliger
[..]
Blijkbaar heb jij andere ervaringen ermeeTref je niet de goeie vrouwen xD
Precies! En als ik bij de eerste winkel niet slaag, dan zal het wel niet de juiste tijd zijn. Op één of andere manier ga ik ook altijd als het uitverkoop is. Onbewust uiteraard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij is het winkel in, broek passen, broek kopen, winkel uit.
Rest van de middag terras.
Waarom denk de Nederlanders een paar jaar geleden Nee hebben gestemd bij het Nederlands referendum over het Verdrag tot vaststelling van een Grondwet voor Europa?quote:
Grote kans dat mijn stiefpa (en ma) jouw moeder/zus hebben gezien dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder vrijwillegert er al jaren, mijn zus is ook al een paar keer meegeweest en die zijn allebei zo positief. Ik moet dat ook een keertje doen.
En ik ga met mijn zus.
Mwah, als ik in de eerst winkel niet slaag moet ik wel naar de tweede, want meestal is het echt wel nodig dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies! En als ik bij de eerste winkel niet slaag, dan zal het wel niet de juiste tijd zijn. Op één of andere manier ga ik ook altijd als het uitverkoop is. Onbewust uiteraard.
Omdat ze dom zijn en zich totaal niet inlezen en dan stemmen vanuit een onderbuikgevoel gevoed door loze twitterberichtjes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Waarom denk de Nederlanders een paar jaar geleden tegen Europa hebben gestemd?
Mwah, weet je hoeveel vakanties er zijn het jaar door?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grote kans dat mijn stiefpa (en ma) jouw moeder/zus hebben gezien dus
Lijkt me wel een hele mooie ervaring.
Ik vind het vaak veel minder nodig dan de rest van de mensen om mij heenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, als ik in de eerst winkel niet slaag moet ik wel naar de tweede, want meestal is het echt wel nodig dan.
En ik heb er ook wel lol in hoor, als het maar niet 3 dagen duurt.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ze dom zijn en zich totaal niet inlezen en dan stemmen vanuit een onderbuikgevoel gevoed door loze twitterberichtjes.
Aardig wat jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, weet je hoeveel vakanties er zijn het jaar door?
Mwah, zover laat ik het nou ook weer niet komen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het vaak veel minder nodig dan de rest van de mensen om mij heen
Dat we het door onze strot geduwd krijgen (waar ik het overigens niet mee eens ben), heeft echt wel nut. Alleen zijn er heel veel mensen die dat niet opzoeken, wat nou het nut is. En als de politiek ze wijst op het nut, dan is men plots Oost-Indisch doof.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee hoor.
Jaren lang werd alles qua Europa door onze strot geduwd. Nu mochten we eindelijk een keer over stemmen. Dan ga je natuurlijk geen Ja stemmen.
Je kunt best representabel zijn met een paar gaten in je sokken of kontzakquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, zover laat ik het nou ook weer niet komen.
Ik wel er nog wel een beetje representabel bij lopen.
Maar als ik vind dat ik moet, moet ik ook.
O, dan misschien wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aardig wat jaMaar mijn stiefpa is dat ook heel vaak mee geweest
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt best representabel zijn met een paar gaten in je sokken of kontzak
Sokken wel, want dat ziet niemand, maar in je kontzak vind ik niet echt representatief.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt best representabel zijn met een paar gaten in je sokken of kontzak
Grappigquote:
Omdat knetter daar zeker heel veel in grijpt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaten in sokken mag niet van mijn meisje, en de kontzak slijt mijn broek nooit door.Ik ben niet zo rijk.
Jeans slijten bij altijd als eerste in het kruis door.
Ik zat te wachten op de opmerkingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:12 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Omdat knetter daar zeker heel veel in grijpt?
Ook al voordat zei daar greep.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:12 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Omdat knetter daar zeker heel veel in grijpt?
Als ik sommige hippe broeken zie met vooringebouwde scheuren op allerlei plekken, vind ik in de kontzak nog best meevallenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sokken wel, want dat ziet niemand, maar in je kontzak vind ik niet echt representatief.
daar slaag ik. of ik slaag niet.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:16 schreef stbabylon het volgende:
Ik loop vandaag trouwens in een hele spijkerbroek, sneakers, een jip&janneke shirt en een corduroy-jasje. Superrepresentatief. Vind ik
Hier op het werk kan ik echt niet met een licht-blauw J&J shirt met Takkie erop rondlopen. Maar zodra ik er een jasje overheen doe, kan het plots welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal straks eens een spijkerbroel en een tshirt aantrekken, verder dan dat kom ik niet denk ik.
Takkie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier op het werk kan ik echt niet met een licht-blauw J&J shirt met Takkie erop rondlopen. Maar zodra ik er een jasje overheen doe, kan het plots wel
Als je ergens op een afdeling rondloopt waar je geen face to face contact hebt met klanten vind ik een korte broek prima kunnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie hier af en toe heren op slippers, dat kon bij mijn vorige klus echt niet. Korte broek ook niet, werd je naar huis gestuurd.
Dat herken ik. Toch is het vaak wel informeler dan dat ik prettig vind, gewoonweg omdat het bedrijf niet alle werknemers een kledingssmaak wil opdringen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie hier af en toe heren op slippers, dat kon bij mijn vorige klus echt niet. Korte broek ook niet, werd je naar huis gestuurd.
Ik werk bij grote bedrijven waar je ook interne klanten hebt zeg maar, en die kun je overal tegenkomen, ook al heb je er zelf geen contact mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je ergens op een afdeling rondloopt waar je geen face to face contact hebt met klanten vind ik een korte broek prima kunnen.
Hmm, ja. Dan snap ik wel dat ze verlangen dat je een lange broek draagt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werk bij grote bedrijven waar je ook interne klanten hebt zeg maar, en die kun je overal tegenkomen, ook al heb je er zelf geen contact mee.
Spelletjesquote:
Hahaha, wanbetalerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Yes eindelijk kunnen doen
klant zegt: ik wil mijn contract beeindigen.
en ik zeg: dat mag niet
dat wou ik al zooo lang doen
klant die zelf geen beslissingen mag doenquote:
Mja maar die vind ik nou ook niet echt mooiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik sommige hippe broeken zie met vooringebouwde scheuren op allerlei plekken, vind ik in de kontzak nog best meevallen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik maak die fout de laatste tijd veel...
Ok, dan heb je een puntquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar slaag ik. of ik slaag niet.
bij andere winkels is de kans dat ik niet slaag groter dus ga ik daar niet heen
Same herequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal straks eens een spijkerbroel en een tshirt aantrekken, verder dan dat kom ik niet denk ik.
Weirdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier op het werk kan ik echt niet met een licht-blauw J&J shirt met Takkie erop rondlopen. Maar zodra ik er een jasje overheen doe, kan het plots wel
Hier ook niet, zelfs niet op de verkoopafdeling. Maarja, die staan dan ook niet face-to-face met de klant, vertegenwoordigers wel, maar ook die hebben geen dresscode ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hier is geen kledingvoorschrift..
maar ik denk wel redelijk na bij wat ik aantrek
Goeiemorgenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja maar die vind ik nou ook niet echt mooi
[..]
[..]
Ok, dan heb je een punt
[..]
Same here
[..]
Weird
[..]
Hier ook niet, zelfs niet op de verkoopafdeling. Maarja, die staan dan ook niet face-to-face met de klant, vertegenwoordigers wel, maar ook die hebben geen dresscode ofzo.
[..]
Goeiemorgen
Zo, mega multi-quote
Oja, is het normaal als je nog geen minuut gehurkt hebt gezeten en dan weer op staat je vlekken gaat zien?
Ook mooiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klant die zelf geen beslissingen mag doen
Hij vond zelf dat ik als snotneus callcentermiepje daar niets over te vertellen had.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij vond zelf dat ik als snotneus callcentermiepje daar niets over te vertellen had.
Heerlijk die gesprekken
Hahaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij vond zelf dat ik als snotneus callcentermiepje daar niets over te vertellen had.
Heerlijk die gesprekken
Waarom mocht dat niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Yes eindelijk kunnen doen
klant zegt: ik wil mijn contract beeindigen.
en ik zeg: dat mag niet
dat wou ik al zooo lang doen
Ja? En nu?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker sfeertje weer in pta motortopic![]()
Ik wou al pics zeggen, maar tis een vriendin, die wil vast niet op FOK!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Woei net vriendin mega blij gemaakt met een nieuw jurkje
ik hou van mensen blij maken
Kun jij masseren? Dan kun je mij ook erg blij makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Woei net vriendin mega blij gemaakt met een nieuw jurkje
ik hou van mensen blij maken
Nou, zou zomaar kunnen van wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wou al pics zeggen, maar tis een vriendin, die wil vast niet op FOK!
Is ook prima.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nee er komen geen pics, alleen ik krijg pics
Lameraaie. 538?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef kingtoppie het volgende:
We are the party shakersss
Godver wat een kut nummers tegenwoordig op de radio, en ze moeten ze ook 5x per dag draaien allemaal.
Er is er nog 1... weet de naam even niet... Ook een zuur kut nummer.
Minstensquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef kingtoppie het volgende:
We are the party shakersss
Godver wat een kut nummers tegenwoordig op de radio, en ze moeten ze ook 5x per dag draaien allemaal.
Er is er nog 1... weet de naam even niet... Ook een zuur kut nummer. Redelijk nieuw...
En er is 1 goed nummer bijgekomenLichtpuntje in het duisternis.
Nee, maar je hebt wel een grotere kansquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is niet gezegd dat ik het dan wel zie hoor.
538... Slam FM....quote:
Ik luister vaak 3fm of Veronica als ik aan het werk ben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
538... Slam FM....
Ik ga maar weer arrow jazz luisteren, maar dan moet je geluk hebben eigenlijk... Of alleen goede muziek, of alleen stront muziek.
Dat zijn ook kut zenders, 3FM moet je luisterenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
538... Slam FM....
Ik ga maar weer arrow jazz luisteren, maar dan moet je geluk hebben eigenlijk... Of alleen goede muziek, of alleen stront muziek.
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zijn ook kut zenders, 3FM moet je luisteren
Ik ga dat geluid radenquote:
Kom je bij mij op school?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga even hogeschool utrech bellen denk.
Wel ander gebouw, maar is 50 meter lopen ofzo. Bedrijfseco?quote:
Proberen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel ander gebouw, maar is 50 meter lopen ofzo. Bedrijfseco?
Ben zelfs ouder dan KT.quote:
Ja maar jij denkt aan ''op schoot komen zitten''quote:
En ook gewoon geil, in de juiste context, met een volwassene dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar jij denkt aan ''op schoot komen zitten''
Dat is iets voor sinterklaas met zijn losse handjes
Joah, geile volwassen sinterklaas....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef JJH het volgende:
[..]
En ook gewoon geil, in de juiste context, met een volwassene dus.
Ik snap je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef JJH het volgende:
[..]
En ook gewoon geil, in de juiste context, met een volwassene dus.
voltooid deelwoord van wensen.. Wensend, zal wel goed zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is het wensent of wensend
of is het gewoon een heel fout woord?
Alle vrouwtjes willen natuurlijk met de staf spelen hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah, geile volwassen sinterklaas....
Kom maar lekker op schoot bij sinterklaas mama... Jij bent ondeugend geweest he? Jaja... Daar moet jij voor gestraft worden....
Jij krijgt van sinterklaas de roe, buk maar alvast stout milfje.
Het staat wel stom, ik zou het niet gebruiken, allebei niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is het wensent of wensend
of is het gewoon een heel fout woord?
En vooral ook zonder sinterklaas.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah, geile volwassen sinterklaas....
Kom maar lekker op schoot bij sinterklaas mama... Jij bent ondeugend geweest he? Jaja... Daar moet jij voor gestraft worden....
Jij krijgt van sinterklaas de roe, buk maar alvast stout milfje.
Met zwarte piet?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
Klant mailt mij terug met "warme groet" gawd
En als dat dan nog niet erg genoeg is staat er nog een mooie zin onder
"want god heeft ons niet bestemd tot toorn maar tot verkrijgen van de behoudenis door onze heere Jezus Christus "
Grmbl![]()
Oh mijn godquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
"want god heeft ons niet bestemd tot toorn maar tot verkrijgen van de behoudenis door onze heere Jezus Christus "
Grmbl![]()
Volgende keer eindigen met:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
Grmbl![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgende keer eindigen met:
Hoogachtend,
Moeraspoes.
666 SATAN IS WATCHING 666
Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat je dan die klant kwijt bent.
Ahwquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
fijn zulke klanten!!
ik heb een baaldag vandaag! bah! vanmorgen al vroeg woorden gehad met de nieuwe huisarts in de praktijk, stom jong ventje, ga volgende x wel naat zijm collega
Ik ging met een vraag over mijn medicatie en de relatie tot zwangerschap, (vriend en ik willen graag aan een gezinnetje beginnen na ons trouwen)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw![]()
Die net-geslaagde (huis)artsen denken vaak dat ze alles zijn en weten
Die vent moeten ze gelijk ontslaan, hoe durft ie zo asociaal te zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ging met een vraag over mijn medicatie en de relatie tot zwangerschap, (vriend en ik willen graag aan een gezinnetje beginnen na ons trouwen)
ik gebruik nu nog AD vanwege angstklachten, maar meneer had t lef om te zeggen dat ik nog maar eens goed na moet denken of ik wel geschikt ben als moeder!
het was vandaag de 1e keer dat ik die man ontmoette....
Dat is niet leuk om te horen. In de medische wereld, ik zit er namelijk zelf in, is helaas veel te doen over het wel al dan geen moeder/vader kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
fijn zulke klanten!!
ik heb een baaldag vandaag! bah! vanmorgen al vroeg woorden gehad met de nieuwe huisarts in de praktijk, stom jong ventje, ga volgende x wel naat zijm collega
Hoe dom dit..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gecondoleerd met het verlies van uw moeder, ik wens u veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Klant: ik ben haar niet kwijt hoor, ze ligt in de aula en is dood.
Ok nu moest ik echt lachen en iedereen kijkt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgende keer eindigen met:
Hoogachtend,
Moeraspoes.
666 SATAN IS WATCHING 666
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ok nu moest ik echt lachen en iedereen kijkt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gecondoleerd met het verlies van uw moeder, ik wens u veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Klant: ik ben haar niet kwijt hoor, ze ligt in de aula en is dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ok nu moest ik echt lachen en iedereen kijkt.![]()
Heb ik ook wel eens. Collega: wat zit jij nou weer te lachen? Ik: eeuhh, binnenpretje![]()
Dat soort volk kan ik ook niet uitstaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
Grmbl![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die vent moeten ze gelijk ontslaan, hoe durft ie zo asociaal te zijn.
* Vinniiee geeft gewoonmezelf87 knuffel
Deze huisarts komt gewoon net van school af volgens mij, Hij moest echt alles nog in de computer opzoeken, Dat geeft ook niet, maar ga dan niet zo bijdehand lopen doen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:10 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Dat is niet leuk om te horen. In de medische wereld, ik zit er namelijk zelf in, is helaas veel te doen over het wel al dan geen moeder/vader kunnen zijn.
Nee inderdaad, heeft ie helemaal niks over te zeggen. Als het nou wegens medische redenen zou zijn, ok, maar dat is het totaal niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het zijn niet zijn zaken, zelfs al zou het een brainfart zijn dan nog heeft hij zich daar niet mee te bemoeien, Maar goed nu heb ik nog geen duidelijk antwoord op de vraag waarmee ik naar de huisarts ging!
Ik snap je punt en je hebt zeker gelijk. Het minste was dat hij het subtieler kon zeggen, alhoewel naar mijn mening je als arts er vrijwel nooit iets over moet zeggen. Gehandicapten mogen zelfs kinderen baren, dus zegt genoeg lijkt mij. Er wordt van jou als toekomstig ouder verwacht dat je zelf in kan schatten of je een goede ouder kan zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Deze huisarts komt gewoon net van school af volgens mij, Hij moest echt alles nog in de computer opzoeken, Dat geeft ook niet, maar ga dan niet zo bijdehand lopen doen!
Ik kwam vanmorgen bij hem om te vragen naar de AD icm zwangerschap, Ik snap zelf ook dat het geen goede combi is, en wilde weten wat nu het handigste was, Nou uitgelegd waarom ik het had gekregen (angstklachten icm een burn-out) Nu gaat het weer goed met mij,Maar heb de medicatie nog wel nodig, Dus ik wilde enkel weten in hoeverre het in combinatie mag met zwangerschap, En als er een variant is, in welke dosering het niet schadelijk is. Maar goed dat weet ik nu nog nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:41 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik snap je punt en je hebt zeker gelijk. Het minste was dat hij het subtieler kon zeggen, alhoewel naar mijn mening je als arts er vrijwel nooit iets over moet zeggen. Gehandicapten mogen zelfs kinderen baren, dus zegt genoeg lijkt mij. Er wordt van jou als toekomstig ouder verwacht dat je dat van jezelf in kan schatten.
Oké, ik snap het. Wel slecht dat je daar nog geen antwoord op heb gekregen. Ik zou gewoon weer een afspraak maken en anders indien mogelijk telefonisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kwam vanmorgen bij hem om te vragen naar de AD icm zwangerschap, Ik snap zelf ook dat het geen goede combi is, en wilde weten wat nu het handigste was, Nou uitgelegd waarom ik het had gekregen (angstklachten icm een burn-out) Nu gaat het weer goed met mij,Maar heb de medicatie nog wel nodig, Dus ik wilde enkel weten in hoeverre het in combinatie mag met zwangerschap, En als er een variant is, in welke dosering het niet schadelijk is. Maar goed dat weet ik nu nog niet
Heb je geen 'eigen' huisarts dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kwam vanmorgen bij hem om te vragen naar de AD icm zwangerschap, Ik snap zelf ook dat het geen goede combi is, en wilde weten wat nu het handigste was, Nou uitgelegd waarom ik het had gekregen (angstklachten icm een burn-out) Nu gaat het weer goed met mij,Maar heb de medicatie nog wel nodig, Dus ik wilde enkel weten in hoeverre het in combinatie mag met zwangerschap, En als er een variant is, in welke dosering het niet schadelijk is. Maar goed dat weet ik nu nog niet
Wilde ik dus net vragenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je geen 'eigen' huisarts dan?
Heb ik wel.Weet alles (nou ja, de vorige dan
, deze ben ik één keer geweest voor een intake. )
En het is gewoon een stukk prettiger.
Meh, zou ik dan toch vragen of je bij één van die anderen terecht kunt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zit bij een praktijk waar 3 huisartsen zitten, Ik had een vaste huisarts maar die is vorige maand vertrokken naar het noorden, Was echt een geweldige man, Deze huisarts van vanmorgen is zijn vervanger, maar dus een minder geschikte vent.
(ik zit sinds februari in deze praktijk, ben toen verhuist naar Rotterdam)
Gaat lekker bij julliequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:54 schreef Moeraskat het volgende:
Bedrijven terrein ligt weer zonder stroom
Yay!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:54 schreef Moeraskat het volgende:
Bedrijven terrein ligt weer zonder stroom
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook massage... Auw rug
Maar hoi![]()
Jawel maar wil ook wel weer naar huisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]Hoi meis nog aan het genieten van je vakantie
Nurburg is mooi! Ook al naar Luxembourg geweest of staat dat nog op het lijstje?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jawel maar wil ook wel weer naar huis![]()
Bedden zijn niet goed voor je rug...
Morgen naar de nurburg... ohyeah ohyeah *dansje doet*
weer in je eigen bed slapen is altijd wel Fijn..thuiskomen naar je eigen spulletjes na vakantiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jawel maar wil ook wel weer naar huis![]()
Bedden zijn niet goed voor je rug...
Morgen naar de nurburg... ohyeah ohyeah *dansje doet*
Luxemburg vorig jaar al gehad dus geen idee of we nog gaan.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:40 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nurburg is mooi! Ook al naar Luxembourg geweest of staat dat nog op het lijstje?
dat gaat vast niet zo heel erg zijn die weegschaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Luxemburg vorig jaar al gehad dus geen idee of we nog gaan.....
@knetter eigen spullies, douche en vooral bed![]()
En stiekem ook wel ritme, ben benieuwd wat de weegschaal zegt als ik thuis ben
was het maar zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
heerlijk zo'n man die in de keuken staat!! lekker ajam pangang eten
kan jjh niet masseren knetter?
misschien moet ie n cursus doen? het is ideaal als je partner t kanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was het maar zo
die doet insmeren met bodylotion nog redelijk onhandig
niet lief om dat te zeggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was het maar zo
die doet insmeren met bodylotion nog redelijk onhandig
Chapeau!quote:
Bedenk wel ff dat je ook nog op die bandjes naar huis moet, dus niet helemaal opgummen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Luxemburg vorig jaar al gehad dus geen idee of we nog gaan.....
@knetter eigen spullies, douche en vooral bed![]()
En stiekem ook wel ritme, ben benieuwd wat de weegschaal zegt als ik thuis ben
Inderdaad, en de Duitse politie is streng!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Bedenk wel ff dat je ook nog op die bandjes naar huis moet, dus niet helemaal opgummen.
Deutsche Grundlichkeit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, en de Duitse politie is streng!
ik ben ook helemaal niet liefquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar wil je niet met open demper rijden, dan mag je lopen
hoezo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat gaat vast niet zo heel erg zijn die weegschaal
Tenzij je een dB-killer kunt fixen, maar waarschijnlijk heb je dan al een flinke boete aan je broek hangen.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tenzij je een dB-killer kunt fixen, maar waarschijnlijk heb je dan al een flinke boete aan je broek hangen.
Vandaag 240 euro van het CJIB en het duurde 7 werkdagen. Van de week verwacht ik er nog zo 1
omdat je er op foto's freaking goed uitzietquote:
Jup dat zeker. En ik wilde donderdag ook nog een nieuwe broek + handschoenen halen, misschien maar even uitstellenquote:
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat je er op foto's freaking goed uitziet
Zeg dat welquote:
Voor mij zelfs minder dan een week maar toch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Dat is voor mij een weekje werken.
Ik hou het wel over, maar de spaarrekening is er blijer mee dan het CJIB, denk ik zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mij zelfs minder dan een week maar toch.
Ik houd het niet over in de maand.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou het wel over, maar de spaarrekening is er blijer mee dan het CJIB, denk ik zo.
Voor mij ook, maar blijft zonde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mij zelfs minder dan een week maar toch.
Ik houd het niet over in de maand.
Klopt, ik heb wat dat betreft nog geluk dat ik thuis woon.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou het wel over, maar de spaarrekening is er blijer mee dan het CJIB, denk ik zo.
Motorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]Uhuh.
Het hoort helaas bij het autorijden, maar leuk zal het nooit worden.
Heb tot op heden 2 verkeersboetes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]Uhuh.
Het hoort helaas bij het autorijden, maar leuk zal het nooit worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |