quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:14 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb ook een te lange wish-list.
Alleen al aan horloges staat er 40.000 euro op het programma.
Dat is wel bijzonder; de meeste mensen die ik ken en die om herenkleding geven, houden ook van horloges en andere typische dandy-accessoiresquote:
HORLOGES!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder; de meeste mensen die ik ken en die om herenkleding geven, houden ook van horloges en andere typische dandy-accessoires.
Ik heb er gewoon niets mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder; de meeste mensen die ik ken en die om herenkleding geven, houden ook van horloges en andere typische dandy-accessoires.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word gek![]()
Slaap lekker allemaal.
Serieusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:16 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
HORLOGES!!![]()
![]()
Ik heb er een stuk of 10..
Haha, nou, gelukkig maar, want dat kost al helemaal een hoop geldquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niets mee.
Ik draag in het dagelijks leven ook niets.
Ik heb ergens één swatch liggen voor die ene dag per jaar dat ik wel wat wil, maar dan is het ook op.
En dat is ook absoluut niet groot zodat het vooral niet opvalt.
Ik weet hoe duur het kan worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, nou, gelukkig maar, want dat kost al helemaal een hoop geld.
Nou, op jouw leeftijd 10 horloges hebben, dat kost al snel een hoopquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:17 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha niet zoveel bijzonders.. Esprit, Fossil etc..
Klopt.. Ojaa, heb ook Diesel nog trouwens.. 2 stuks en ook 2 van Adidas.. Maargoed.. Mijn moeder heeft ook wel eens wat voor me gekocht..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, op jouw leeftijd 10 horloges hebben, dat kost al snel een hoop.
Ik heb (nog) niets met auto's. Ben thuis altijd wel verwend geweest met auto's, maar heb nu even genoeg aan het OV. Motors ga ik denk ik nooit aan beginnen, paar nare ervaringen mee in de familiesfeer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet hoe duur het kan worden.
Dat geld geef ik liever aan auto's uit.
Ik heb afgelopen juli de grootste aankoop gedaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:19 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Klopt.. Ojaa, heb ook Diesel nog trouwens.. 2 stuks en ook 2 van Adidas.. Maargoed.. Mijn moeder heeft ook wel eens wat voor me gekocht..
Ik heb nu al een aardig rijtje wat ik wel voor de deur zou willen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niets met auto's. Ben thuis altijd wel verwend geweest met auto's, maar heb nu even genoeg aan het OV. Motors ga ik denk ik nooit aan beginnen, paar nare ervaringen mee in de familiesfeer.
WAUWW! Zo'n een wilde ik altijd al hebben!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen juli de grootste aankoop gedaan.
Een IWC Portofino.
Ik zag een prijs. Mozeskriebel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen juli de grootste aankoop gedaan.
Een IWC Portofino.
Bij mijn grootvader ook, die heeft de liefde voor auto's wel proberen over te brengen, maar ik blijf het verschrikkelijk dure dingen vinden, die al minder waard worden als je de showroom uit rijdtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nu al een aardig rijtje wat ik wel voor de deur zou willen.
Auto's zijn altijd al mijn ding geweest, van kinds af aan.
Ergens is het van de zotte. Je kan er 5 - 6 maatpakken van kopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag een prijs. Mozeskriebel.![]()
Wel een stijlvol klokje.
O, maar het soort auto's wat ik wil word meer geld waard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij mijn grootvader ook, die heeft de liefde voor auto's wel proberen over te brengen, maar ik blijf het verschrikkelijk dure dingen vinden, die al minder waard worden als je de showroom uit rijdt.
Leuk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:19 schreef Fera het volgende:
Net speurtocht in het bos gehad, was superleuk!er is al 1 iemand gestopt met de opleiding, tijdens kamp.
Een RS6, leuk dingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
O, maar het soort auto's wat ik wil word meer geld waard.
Enige huidige wat ik wel zou willen is een Audi RS6, en als je dat kan betalen is de afschrijving jamemr maar helaas.
O, maar dat soort auto's zijn ook zo gebouwd dat in één keer (op het tanken na.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een RS6, leuk ding.
Ik ben denk ik meer de comfort-gerichte chauffeur en je bent uiteindelijk een fiscale melkkoe met zo'n ding.
Ja, jij maakt denk ik echt veel kilometers. Als ik 7500 km/jaar rij, is het veel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:27 schreef JJH het volgende:
[..]
O, maar dat soort auto's zijn ook zo gebouwd dat in één keer (op het tanken na.) naar de Rivieara tuft
Dat rijd ik alleen prive al op mijn elvendertigst.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, jij maakt denk ik echt veel kilometers. Als ik 7500 km/jaar rij, is het veel.
Ik heb een korte tijd gehad dat ik 400 km per week zakelijk reed; ik moet je zeggen, ik was kapot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat rijd ik alleen prive al op mijn elvendertigst.
Ik denk, dat als ik prive en zakelijk bij elkaar optel dat ik aan de 80K+ zit.
Trusten!quote:
En dan rijd ik ook nog eens ruim meer dan de helft in de stad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb een korte tijd gehad dat ik 400 km per week zakelijk reed; ik moet je zeggen, ik was kapot.
Terwijl met de auto op wintersport of naar Parijs, dat is geen probleem, daar tuf ik aardig bij door.
Die twijfelde al langer, ik had n tijdje met m gepraat. Ach, beter dat hij er nu achter komt. Was wel een aardige gozer.quote:
Beter nu dan over een langere tijd inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Die twijfelde al langer, ik had n tijdje met m gepraat. Ach, beter dat hij er nu achter komt. Was wel een aardige gozer.
Dat je schoenen weg kan gooien trouwens.quote:
ik moet het tegenwoordig van mezelf.. eerst weggooien dan kopen.. en omdat ik wil kopen moet ik wel weggooien.. ook exact de reden dat ik schoenen van 20 euro ofzo koop dan is het niet zo ergquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat je schoenen weg kan gooien trouwens.ik heb daar echt de grootste problemen mee. Maar goed, ik ga vanmiddag ook maar shoppen, dan voel ik me misschien beter.
Hij is verdwaald!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zie steeds een ladder voorbij wandelen..
dan denk ik..oke goedemorgen ladder en meneer die erbij hoort..
wat ik dan niet snap.. is waarom die ladder 4 x voorbij loopt..
kies een plek waar je wil staan, pak je ladder en loop erheen..
daarvoor hoef je niet 4 x heen en weer te lopen zodat mensen de net wakker zijn denken wtf wandelende ladders
( ik zit op 2 hoog)
die ladder wil graag knuffelen met de muren zodat de meneer die erbij hoort kan gaan schilderen.. nu zag ik ze dus 4 x voorbij wandelen om een goed plekje te zoeken.. en vervolgens zijn ze geloof ik koffie gaan drinkenquote:
Ah zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet het tegenwoordig van mezelf.. eerst weggooien dan kopen.. en omdat ik wil kopen moet ik wel weggooien.. ook exact de reden dat ik schoenen van 20 euro ofzo koop dan is het niet zo erg
OLE!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nog 1 dagje en dan 3 dagen vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjippiejjjjjjjjj
Goed idee jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat je schoenen weg kan gooien trouwens.ik heb daar echt de grootste problemen mee. Maar goed, ik ga vanmiddag ook maar shoppen, dan voel ik me misschien beter.
Muntje opgooien!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Make up of make up Loos...damn het leven van een vrouw kan zwaar zijn
Tjsa.... dat is helaas de natuur.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ouders die hun kinderen mishandelen.. opsluiten in een kast en een afrikabuikje van ondervoeding geven.. seksueel misbruiken en compleet kapot maken..
waarom kunnen zulke mensen ouders worden
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ouders die hun kinderen mishandelen.. opsluiten in een kast en een afrikabuikje van ondervoeding geven.. seksueel misbruiken en compleet kapot maken..
waarom kunnen zulke mensen ouders worden
Moet ik ook nog ff doen vanmiddagquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stemwijzer net gedaan ...
partij van de toekomst
pvda
pvv
dussssssss
toch blijft het raar.. dat iedereen eigenlijk zomaar die gigantische verantwoordelijkheid kan krijgen zonder van te voren een test of hij/zij het wel kan..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:58 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Tjsa.... dat is helaas de natuur.
Dat is ook de reden waarom wij met zijn allen hier nu rond lopen.
Ik zat:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stemwijzer net gedaan ...
partij van de toekomst
pvda
pvv
dussssssss
vvd stond bij mij halverwege.. en toch stem ik op vvdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:09 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zat:
VVD
D66
PVV
Libertarische Partij
Tsja.... Ik denk niet of ze in de pre-historie wisten wat een test was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch blijft het raar.. dat iedereen eigenlijk zomaar die gigantische verantwoordelijkheid kan krijgen zonder van te voren een test of hij/zij het wel kan..
Waarom gaat iedereen shoppen, ik wil ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh straks hakken kopennu al zin in.. naaldhakken of gewone hakken dat wordt nog kiezen
Ik ga niet shoppen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen shoppen, ik wil ook
Jij gaat geen kleding kopen als je het nodig hebt of als het oud is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:18 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ga niet shoppen.
Ik hoef dat ook niet van mezelf.
Ja, tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat geen kleding kopen als je het nodig hebt of als het oud is?
Verklaard een hoopquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk wel.
Maar voorlopig hoef ik dat niet te doen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik shop meestap kort, loop een winkel in, kijk, trekt iets mijn aandacht ga ik goed kijken en anders keer ik om. Ben de meeste tijd kwijt met koffie drinken tussendoor
Dat lijkt me ook wel grappig om te zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:34 schreef Fera het volgende:
Net Zumba gedaan met 130 man, was wel lachen. Vooral de mannen een poging zien doen tot heupdraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |